eitaa logo
پاسخ به شبهات روز
1.3هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
6.5هزار ویدیو
225 فایل
کانالهای دیگه ما @as13941394 @ahkm1397 ارتباط با مدیر @sesr63
مشاهده در ایتا
دانلود
اقتدا به نماز جمعه هنگامی که در رکعت دوم به نماز می رسیم آیا صحیح است ؟ روح الله نامنی.mp3
2.58M
🔒 شرکت در نماز جمعه هنگامی که در رکعت دوم می رسیم چگونه باید باشد؟ 🔓 پاسخ توسط استاد : روح الله نامنی فقهی
رهبر انقلاب: حضور زن در مشاغل نباید او را از مشغلۀ اساسی یعنی خانه‌داری و فرزندآوری محروم کند 🔹یک مسئله مسئله‌ی مشاغل اجتماعی و مدیریت‌هاست. اینجا هم مسئله‌ی جنسیت مطرح نیست، در مدیریت‌های گوناگون، مشاغل گوناگون اجتماعی و دولتی حضور زنان هیچ محدودیتی ندارد. 🔹حالا مثلاً فرض کنید آمریکایی‌ها به یکی از این کشورهای همسایۀ ما الزام کرده بودند که بایستی بیست و پنج درصد زن در محیط اداری مثلاً حضور داشته باشند. این عدد معیّن‌کردن، نسبت معیّن‌کردن معنی ندارد، اینجا ملاک شایسته‌سالاری است. 🔹در مورد نمایندگی مجلس هم همین طور است. باید شایستگی را نگاه کرد، هیچ ترجیحی اینجا وجود ندارد. محدودیتی هم وجود ندارد. بحث، بحث شایسته‌سالاری است. البته زن در این مشاغل میتواند حضور پیدا کند اما بایستی جوری باشد که از آن مشغله‌ی مهم اساسی زنانه یعنی خانه‌داری و فرزندآوری محروم نشود.
محمدرضا اورعی بازیکن تیم ملی هندبال خطاب به شجاع خلیل زاده : مگر شما فوتبالیست‌ها چه افتخاری کسب کردید که ما نباید در مورد شما صحبت کنیم؟ چرا در مورد نتایجتان جلوی انگلیس و آمریکا حرفی نمی‌زنید؟ یارب مباد آنکه گدا معتبر شود، مگر شما در این چند سال چه کرده‌اید که می‌گویید کسی نباید در مورد فوتبال حرف بزند؟ شما فقط یک برد جلوی  ولز داشتید و دلتان به همان خوش است.
رهبر انقلاب: مهم‌ترین نقش بانوان در قضیه انتخابات، وادار کردن همسر و فرزندان به تحقیق درست و فعال بودن در زمینه انتخابات است 🔹در این قضیۀ انتخابات شما بانوان و خانم‌های عزیز می‌توانید نقش ایفا کنید. مهم‌ترین نقش شما هم در داخل خانه است. مادرها می‌توانند نقش ایفا کنند؛ وادار کنند فرزندان و همسر را برای اینکه در زمینۀ انتخابات فعال باشند و درست تحقیق کنند. 🔹زن‌ها در برخی از مسائل شناخت اشخاص و راهبردها و جریان‌ها دقیق‌تر و ظریف‌تر از مردها نگاه می‌کنند و نقاطی را پیدا می‌کنند. در حضور در پای صندوق‌ها هم در داخل خانه، هم درخارج خانه می‌توانید نقش ایفا کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: مردان و زنان باید در خانه با یکدیگر تفاهم داشته باشند. کارکردن در خانه مطلقاً وظیفۀ زنان نیست. خانم ها از خوشحالی تکبیر گفتند😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: حضور زنان در مشاغل مختلف مدیریتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هیچ محدودیتی ندارد؛ ملاک شایسته‌سالاری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سود ودیعۀ عمره چطور محاسبه می‌شود؟ 🔹مجری: سوال مردم این است چرا بعد از ۱۲ سال فقط ۳ میلیون سود به سپرده‌ها تعلق گرفته ولی هزینۀ سفر عمره از ۲.۵ میلیون به ۴۴ میلیون رسیده؟
فضیلت قرائت سوره اسراء در شب جمعه ✍️امام صادق (علیه السلام)- هرکس در هر شب جمعه‌ای سوره‌ی اسراء را بخواند، آنقدر زنده می‌ماند تا ظهور قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را ببیند و یکی از اصحاب او باشد. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۸، ص۸
30.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سخنرانی طوفانی امام جمعه چهاردانگه تهران در مورد ابعاد اختلاس چای دبش ⛔️ اگر حکم اعدام دادید؛جرثقیلش از ما ؛ مدیر عامل چای دبش را در نماز جمعه چهاردانگه اعدام کنید ! ▫️ یکی از بسترهای فساد در چای دبش چند نرخی بودن ارز در کشور است . ▫️تانک مرکاوای اسرائیلی در تهران همین مدیر فاسد است که در مسائلی چون چای دبش باعث دلسردی قلب ها میشود.
سردار ابراهیم پور 1401.mp3
19.34M
تحلیل فوق العاده فنی و اطلاعاتی و امنیتی از آشوب های ۱۴۰۱ و تلاش های نافرجام آمریکا و یهود ۸۵ دقیقه است ولی خیلی مهم و با ارزش بیان شده است. 🚩 توصیه اکید داریم که دوستان حتما حتما گوش کنند.مخصوصا قسمت دوم سخنرانی . بیخود نیست ‌ حضرت آقا گفتند مهندسی دشمن کامل بود یگان های لیدر ۵نفره در پادگان های آمریکا در اردن و ترکیه و اربیل آموزش دیده بودند طراحی دشمن ۱۰ قسمت بود که مردم ۹/۵ قسمت آن را نمی دانند. ارزش چندبار گوش کردن دارد وخواهش میکنیم نشر بدید☝️☝️☝️☝️☝️ ‏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جدال دیدنی شهرام همایون با منشه امیر! 🔹 پریشانی مدیر رادیو اسرائیل از وضعیت نابسامان در سرزمین‌های اشغالی: موشک‌های فلسطینی‌ زندگی را در اسرائیل فلج کرده است؛ از جان اسرائیل چه می‌خواهید؟! 🔹 شهرام همایون : با ظلمی که به مردم غزه روا داشته‌اید، اسرائیل روی آرامش را نخواهد دید!
📸 مقام معظم رهبری مجددا حجت را بر همگان تمام کردند: "حجاب برای جلوگیری از خطر جاذبه جنسی است، بایستی به معنایِ واقعی کلمه رعایت بشود."
🔹 آیت الله حائری شیرازی 🔹 🔸آن 6 هزار سال عبادت، کار آن دو دقیقه سجده را نکرد!🔸 ▫️چرا می‌گوییم «جِهادُ المَرأَةِ حُسنُ التَّبَعُّلِ» (جهاد زن، خوب شوهرداری کردن است)؟ چرا نمی‌گوییم جهاد مرد هم خوب زن‌داری کردنش است؟! ▫️ابلیس 6000 سال عبادت کرد. وقتی به او گفتند بر آدم سجده بکن، نکرد. اگر بر آدم سجده کرده بود، این 6000 سالش هم مقبول واقع می‌شد. پس دو نوع عبادت داریم: «عبادت 6000 ساله» و «عبادت سجده بر آدم». ▫️شما مردها می‌دانید اطاعتی که خانم‌ها از شما می‌کنند، از نوع چه عبادتی است؟ و وظایفی که شما نسبت به همسرتان انجام می‌دهید، از نوع چه عبادتی است؟ شما می‌گویید ما طبق آیهٔ (الرجال قوامون علی النساء)، هستیم و او تحت قیمومیت ما است. اما می‌دانید اطاعت زن از چه سنخ عبادتی است و کارهای شما از چه نوع عبادتی است؟ ▫️انجام وظایف مرد نسبت به همسرش، از نوع عبادت 6000 ساله است! چرا؟ چون همراه با است، همراه با است. اما اطاعت زن از شوهر، از نوع «سجده بر آدم» است، چون همراهش است. این اطاعت، بسیار تلخ است! تلخی‌اش مثل تیر باران شدن در جهاد است. مثل شمشیر خوردن در جهاد است. همان ثواب‌هایی که مرد در حین تیر خوردن و قطعه‌قطعه شدن، در جهاد می‌برد، خداوند برای زن در خانه گذاشته است! نمی‌شود بدون سختی، این ثواب را به زن بدهند. به همین دلیل، اطاعت زن، جهاد است؛ اما قوّامیت شما در خانه، جهاد نیست! اگر زن، قوّامیت مرد را پذیرفت، مانند ملائکه می‌شود که سجده بر آدم را پذیرفتند. ▫️زنها خیال می‌کنند خدا رعایتشان نکرده است. اشتباه می‌کنند! خدا سجده بر آدمش را داد به زن ها! عبادت معمولیِ شش هزار ساله را داد به مردها. از این جهت، مردها یک عبادت از نوع «سجده بر آدم» را . با نماز و روزه و حج و اینها کارشان نمی‌شود. باید به میدان جنگ بروند تا معلوم بشود منافق هستند یا مؤمن؟ شما مردها باید بروید جهاد! بروید جهاد و آنجا مخالفت با نفس بکنید تا از نوع سجده بر آدم بشود. سجده بر آدمِ زنها این است که حرف مرد را گوش کنند اما «سجده بر آدم» برای شما مردها این است که تحت فرمان رهبر بروید جلوی گلوله. یعنی تحت مدیریت رهبرتان فحش بخورید، هتک بشوید، اهانت بشوید، ذلت ببینید؛ این ذلت، سجده بر آدم است. ▫️آن وقت ببین! «شش هزار سال عبادت»، کارِ «دو دقیقه سجده» را نکرد! این را داده‌اند به زن‌ها و آن را داده‌اند به شما! واقعاً خدای تعالی بین مرد و زن، عادلانه برخورد کرده است. ▫️چه جور شده است که خدا چنین کاری با زنها کرده است؟ چون اطمینان داشته که آنها . خداوند می‌دانسته است که اینها جهت عاطفی دارند. این‌ها وقتی حساب می‌کنند که خدا گفته است، اطاعت می‌کنند. @pbsb14💥💥💥
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سوال ❓این همه جنایت در غزه اتفاق می افتد پس چرا آقا ظهور نمی کنند؟ 🎙 استاد محمدی شاهرودی 📎 📎 📎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ در آخرالزمان چه دعاهایی را بیشتر بخوانیم؟ •┈┈┈┈••••✾••✾•••┈┈┈┈• طرح سؤال در ‌نرم افزار پاسخگو •┈┈┈┈••••✾••✾•••┈┈┈┈• گروه پاسخگویی فضای مجازی مرکز ملّی پاسخگویی‌به سئوالات دینی
🔴 دردناک ترین تصویر غزه! 🔹 خواهر بزرگتر ماسک اکسیژن رو برای برادرش گرفته، ولی خودش در اون لحظه رفته تو آسمونا... 🔹 اسرائیل منفور تر از همیشه در چشم جهانیان!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار این ویدیو نوشته است: 🔹این صحنه‌ها در متروی تهران فیلمبرداری شده است، زمانیکه دو خانم مسافر مترو با حجاب غیر چادری، در زمان مشاهده دختری که پوشش نامناسبی دارد، مودبانه به او می‌گویند که پوشش نامناسبی برای حضور در اماکن عمومی دارد. 🔹 دختر جوان در مقابل این مطالبه عمومی، واکنش تند و غیرمودبانه‌ای از خود نشان می‌دهد و این فیلم در فضای مجازی بازتاب‌های گسترده‌ای پیدا کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنرانی تکان‌دهنده آیت الله مجتهدی : هر طوری می‌خوای زندگی کن فقط بدون آخرش مرگِ ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چرا طلا‌فروشا از شفافیت ترسیدن؟ 🔹از هفته پیش یه قانون اومد که همه طلا‌فروش‌ها از اول دی‌ماه امسال باید صورت حساب الکترونیک صادر کنن، اما این قانون چه هدفی داره و چه فایده‌ای برای مردم داره؟ 🔹شایعه شد مالیات فروش طلا ۲۵ درصد افزایش پیدا کنه، اما نه تنها این موضوع صحت نداره بلکه اصل طلا و جواهر و پلاتین هم از مالیات بر ارزش افزوده معاف شده‌! 🔹از ۰ تا ۱۰۰ ماجرای این روزای بازار طلای ایران رو در این ویدیو ببینین و قضاوت کنین.
‌ رقم افزایش تعرفۀ اینترنت ۳۰ درصد اعلام شد 🔹وزارت ارتباطات و سازمان رگولاتوری امروز اعلام کرد اپراتورها مجاز به افزایش حدود ۳۰ درصدی تعرفه اینترنت هستند. دیروز این عدد ۳۴ درصد اعلام شده بود.
اگر خدا کسی را دوست داشته باشد؛ محبت‌، عشق و عاطفه‌اش را در دل‌ها آکنده می‌کند... شهید حاج قاسم سلیمانی🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خطر در کمین ۳ میلیون زن ایرانی 🔹۳ میلیون زن ایرانی در خطر از دست‌دادن رویای مادری به‌خاطر ابتلا به بیماری زنانۀ «آندومتریوز» هستند. این بیماری چیست و چه عواقبی دارد؟
کل تایملاین انقلابی شده ظرف شستن اقایون 😂