eitaa logo
پاسخ به شبهات روز
1.3هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
6.5هزار ویدیو
225 فایل
کانالهای دیگه ما @as13941394 @ahkm1397 ارتباط با مدیر @sesr63
مشاهده در ایتا
دانلود
D1737363T10549213(Web)-mc.mp3
1.52M
▫️ نگاه مثبت به مشکلات، توکّل به خدا، شکر نعمات 👤 حجةالإسلام
🔸همسرش است ولی از او سوء استفاده نمی‌کند 🔹 است ولی دم به دم آیه نمی‌خواند 🔸 است ولی مدام از خاطرات جبهه نمی‌گوید 🔹 خودش به ۳ مسلط است ولی فخر فروشی نمی‌کند 🔹مادرش ترک است و اهل اردبیل ولی از ترک ها سواستفاده نمی کند بله، او است
آره فرق می‌کنه کی رئیس جمهور باشه!!! ✍️ مَهدی سُلیمانی
استوری یکی از طرفداران آقای پزشکیان که با مناظره امشب نظرش کاملا عوض شد
💢 طبق فتوای جناب پزشکیان،این افراد باید اعدام شوند...
ا ﷽ ا انَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّي يُغَيِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ  خداوند سرنوشت هیچ قوم( و ملّتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! سوره رعد، آیه 11 ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
دوستان کوچکترین کاری که میتونین بکنین...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥از امام پرسیدن از کجا فهمیدید بنی‌صدر مشکل داره؟ امام فرمود ،زیادی آیه و نهج البلاغه می‌خوند. ─═┅═༅𖣔🌼𖣔༅═┅┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✍ ببینید چطوری داره برای دکتر تبلیغ میکنه ماشاءالله دمش گرم ، یاد بگیریم ✌️
🔴 !! 🔴 خطای سهوی یا باور راهبردی؟ پزشکیان گفت: شهادتِ ربطی به برجام نداشت و چون موی دماغ آمریکایی‌ها در منطقه شد، او را شهید کردند. فارغ از اینکه پزشکیان توهین کرد یا نه، این کلام حاوی چند نکته مهم است: 1️⃣ این جمله تلویحاً به آمریکایی‌ها می‌دهد که هر مزاحمِ سر راه‌شان را ترور کنند. پزشکیان در حال توجیه رفتار آمریکایی‌ها بود ... 2️⃣ این جمله کتمان واقعیت بود! پزشکیان نگفت که آمریکایی‌ها با تشکیل داعش پس از سوریه و عراق به دنبال حمله به ایران بودند‌. پزشکیان نگفت مجاهدت شهید سلیمانی و مدافعان حرم باعث شد بلایی که سر سوریه و عراق آمد، سر ایران نیاید. پزشکیان نگفت که شهید سلیمانی در مقابل یک برنامه مهم علیه امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور ایستاد و آن را خنثی کرد.‌ 3️⃣ پزشکیان با نادیده گرفتن این موضوع، عملاً نظام در منطقه را زیر سوال برد! عجیب بود ... 4️⃣ موی دماغ یک اشتباه لفظی مرتکب شده توسط پزشکیان نبود، بلکه این جریان در مواجهه با تهدیدات را نشان می‌داد. مدلی که می‌گوید نباید موی دماغ زورگوها بشویم و خودمان و ژنرال‌مان را توسط امثال ظریف خلع سلاح کنیم!! مدلی که منطق قدرت را فهم نمی‌کند و به دنبال ذلت ایران است. مدلی که می‌گوید ما باید خوار و خفیف باشیم تا زنده بمانیم! برایم عجیب بود که برخی این‌ها را ندیدند و این منطق را فهم نکردند! بله، نشدن منطق و باور جریان غربگراست، حتی اگر شما را زبون و ذلیل کنند، حق تو را بخورند، به تو حمله کنند و بخواهند تکلیفت را یکسره کنند، باز هم دلیلی ندارد با ایشان مبارزه کنی ...
🔴 خدا رحمت کند آقای مشکینی را انتخابات را تشبیه می کرد به و می فرمود: ✅صحنه انتخابات است. ☑️کسی که در انتخابات شرکت نمی کند گویا دارد یزید را می کند. ☑️کسی که در شرکت می کند ولی رای سفید می دهد انگار در کربلا است ولی کاری نمی کند و هدفی ندارد تیر به سوی هدف خاصی نمی اندازد ☑️کسی که به غیر صالح رأی می دهد گویا دارد علیه امام حسین شمشیر می زند. ☑️کسی که می گردد و اصلح را انتخاب می کند گویا دارد از امام حسین علیه السلام دفاع می کند. 🌷رأی مسئولیت آور است. با دقت و بصیرت رأی دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زاکانی: آقای پزشکیان یک وزارت‌خانه را نتوانست بچرخاند و در مجلسِ اصلاح‌طلبان استیضاح شد 🔹در متن آن استیضاح دلیل برکناری بی‌کفایتی و بی‌مدیریتی نوشته شده است. سوالات آزمون دستیاری پزشکی در آن دوره به فروش رفت. 🔹۳۲ سال کشور دست تفکر این‌ها بود. اساسِ حرکت این افراد بر مدار مخالفت با عدالت بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دکتر جلیلی: همان مجلسی که همسوی شما بود (مجلس ششم) شما را (از وزارت بهداشت) استیضاح کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دکتر جلیلی: از اینکه آقای پزشکیان احادیثی می‌خوانند و جلسهٔ ما را متبرک می‌کنند ممنونم، اما این را ائمهٔ جمعه هم انجام می‌دهند؛ باید این احادیث در عمل جلوه کند 🔹همین حدیثی که شما می‌خوانید در برنامهٔ ما وجود دارد. 🔹در زمان شروع پرداخت یارانه‌ها، ارزش آن ۴۵ دلار بود و به مردم کمک می‌کرد؛ اما با کاهش ارزش پول دلار به ۳۰ هزار تومان رسید و کماکان به مردم همان ۴۵ هزار تومان پرداخت می‌شد. 🔹کسانی که در ستاد شما هستند همان موقع می‌گفتند «ما هنگام پرداخت این ۴۵ هزار تومان عزا می‌گیریم». 🔹وقتی عده‌ای گرسنه سر به بالین می‌گذارند، ما نمی‌توانیم بخوابیم؛ در طرح سبد کالایی ما ۱۳ قلم کالا به نسبت نیاز هر دهک به مردم می‌رسد. 🔹در طرح‌های سفر رایگان و یارانهٔ فرهنگی هم نوع دیگری از یارانه به مردم پرداخت می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اگر فرصت نکرده‌اید مناظر دو نفره پزشکیان و جلیلی را ببینید، وقت هم ندارید، پیشنهاد می‌کنم به جای دو ساعت، این ۳۰ ثانیه را ببینید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: مردم دوباره وقت انتخاب است 🔹مردم وقت انتخاب بین بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی در احیای کارخانه‌هاست؛ بین سپردن کشور به محفل‌های پنهان قدرت یا امتداد راه حضرت امام در اعتماد به توده‌های مردم. 🔹می‌گفتند بدون FATF نمی‌‎‌شود واکسن وارد کرد اما شد. می‌گفتند بدون توافق جدید نمی‌توان نفت فروخت اما شد. 🔹من از مسائل شما آگاهم؛ از مسکن از نگرانی‌های شما برای جوانانتان. مردم الان وقت بهانه‌تراشی نداریم. با برنامه‌های شب امتحانی نمی‌توان مشکلات را حل کرد؛ اشراف و شجاعت ایستادن مقابل فساد داخلی می‌خواهد. 🔹من کسی نیستم که با اولین مشکل بهانه بیاورم.
🖼 دستیار قالیباف ادعای کمک ستاد قالیباف به پزشکیان را تکذیب کرد.
بانک مرکزی: روند تورم سالانه و نقطه‌به‌نقطه در دولت سیزدهم کاهشی بوده است 🔹براساس محاسبات بانک مرکزی، نرخ ‎تورم نقطه‌به‌نقطه و نیز سالانه شاخص بهای مصرف‌کننده در اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به شهریور ۱۴۰۰ به ترتیب به میزان ۱۹.۹ واحد درصد و ۱۶ واحد درصد کاهش داشته است.
🔻تکذیب افزایش چاپ پول در دولت شهید رئیسی 🔺بهادری جهرمی:نرخ رشد نقدینگی در دولت شهید رئیسی از ۴۲.۸ درصد در مهر ۱۴۰۰ به ۲۴.۱ درصد در فروردین ۱۴۰۳ کاهش پیدا کرد. 🔺مقابل دوربین گرفتن نموداری که انبوه نقدینگی دولت سابق را به اضافه نقدینگی جدید، مجموعا باهم نشان می‌دهد بی‌اخلاقی سیاسی است. ┄┅┅═❅❅ ❇️ ❅❅═┅┅┄
این روزها حواسمون به صحبت های آقا هست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حسن روحانی: برای رشد اقتصادی ۱۴٪ به پزشکیان رای بدهید 🔹پزشکیان: رشد هشت درصدی شدنی نیست، جلیلی رو اعدام کنید!
تفسیر به رای... هنرمند: صدر علوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی به توصیه روحانی به پزشکیان رای میدم بفرستید بقیه هم ببینن، ظاهرا حافظه‌ی بعضی‌ها ریست شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلید اسرار 😂 این قسمت: پزشکیان رئیس جمهور شده است! 😂