فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توهین #فائزه_هاشمی به رهبری و مردم
🔹منتظر #اقدام_انقلابی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی هستیم🔹
https://eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓❗️چرا سلبریتی ها همیشه هماهنگ با یکدیگر به یک واقعه خاص واکنش نشان می دهند؟؟
#شریک_دزد_و_رفیق_قافله
https://eitaa.com/salehinrasad
200-280- پوستر.jpg
7.39M
سومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی بسیج (صالحین)
با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب
با حضور علمای اعلام و صاحب نظران عرصه تربیت اسلامی
و شخصیت های کشوری و لشکری
مکان: مشهد مقدس
زمان: 28الی30دی ماه
معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی بسیج (صالحین)
با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب
با حضور علمای اعلام و صاحب نظران عرصه تربیت اسلامی
و شخصیت های کشوری و لشکری
برگزار می گردد
مکان: مشهد مقدس
زمان: بیست و هشتم الی سی ام دی ماه
معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین
بسم الله الرحمن الرحیم
#حجت_الاسلام_حسین_سوزنچی
🔥چه کوتهبیناند آنانکه #شهید و اثر کار شهید را نمیشناسند و میپندارند در پی #غوغاسالاری این چند روز، اثر خون پاک این شهیدانمان در تثبیت انقلاب از بین رفت.
🌪اگر خون #حاج_قاسم_سلیمانی شوری در مردم ایجاد کرد، از اثرات اخلاص او در پیشگاه خداوند متعال بود که قلوب مردم را در دست دارد، نه یک شور رسانهای که گذرا و مقطعی باشد.
☄️بله، روند حرکت نظام آفرینش در جامعه انسانی، بر اساس فتنههایی است که رخ میدهد تا مومن از #منافق جدا شود (سوره عنکبوت، آیات 1-3).
اما حاشا و کلا که شوری که به خاطر اخلاص یکی از #اولیای_خدا در جان مردم بیدار شده، به این راحتی و با یک بازی رسانهای بر باد رود.
☁️آن منافقانی که با دیدن موج عظیم حضور مردم در تشییع جنازه شهیدانمان دهان بستند و حتی خود را هم همراه نشان دادند؛ ولی بعد از این وقایع اخیر میدان را برای #عقدهگشایی باز دیدند، منتظر باشند که #سیل_بنیانکنی که خون حاج قاسم و همرزمانش در حیات انقلاب جاری کرد، بزودی همه #خانه_های_عنکبوتی مسیر را با خود ببرد.
☀️به دوستان و دوستداران شهید عزیزمان حاج قاسم، همان سخنی را عرض میکنم که خداوند به پیروان راه حق وعده داد:
📖«فَاصْبِرْ صَبْراً جَميلاً؛ إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعيداً؛ وَ نَراهُ قَريباً: پس صبوری پیشه کن با صبری زیبا؛ همانا آنان آن را دور میبینند؛ و ما آن را نزدیک میبینیم»
(سوره معارج، آیات 5-7).
https://eitaa.com/salehinrasad
4_5836859159399630593.mp3
23.23M
🔹️آیا بیان رهبری درباره رشد و آینده درخشان انقلاب اسلامی تبلیغاتی است؟
📌جلسه بصیرت و ولایت مسجد انصارالحسین
🎙سخنرانی دکتر وحید یامین پور
⏱دوشنبه ۲۳ دی ماه
https://eitaa.com/salehinrasad
#شهید_مطهری
#آمریکا
آمریکایی ها که یک برنامه عمومی برای #فاسدکردن همه دنیا دارند برنامه شان همین است: فحشا را زیاد کنید، دیگر خیالتان از ناحیه مردم راحت باشد. می گویند مدیر یکی از مجلات به نام «این هفته» گفته است: «کاری خواهم کرد که تا ده سال دیگر یک دختر ده سال به بالای باکره در تهران پیدا نشود.»
📕آشنایی با قرآن ج ۴ص۵۴
https://eitaa.com/salehinrasad
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
🔸سازوکارِ رزق🔸
رزق، مثل ظرف آب مرغداریهاست. آب خوری آنها این طور است که کمی بالاتر از لبه ظرفی را سوراخ کرده و آن را پر از آب میکنند و روی یک ظرف بشقاب مانند، بر میگردانند و آب توی بشقاب زیرین میآید. وقتی آب در بشقاب جمع شد و مقابل سوراخ رسید متوقف میشود و جوجهها از آبها میخوردند. یعنی وقتی مصرف شد تولید میشود نه این که تولید میشود تا مصرف شود.
روزی همیشه با مصرف همراه است نه تولید. اگر ده جوجه آب بخوردند، آب بیشتری بیرون میآید و اگر پنج جوجه بخورند، آب کمتری بیرون میآید.
روزی انسان این چنین است. اگر کسی هزینه چند خانواده را تامین کند، مصرف آنها، موجب زیاد شدن درآمد میشود زیرا هرکس روزی خودش را میخورد و نمیتواند روزی شخص دیگری را بخورد.
اگر انسان این معنی را بداند، وقتی کسی از او کمکی بخواهد؛ خوشحال میشود و میفهمد که بناست خداوند به او روزی بیشتری بدهد. اما اگر سفرهاش را بست و جلوی مصرف دیگران را گرفت، روزی هم بند میآید.
https://eitaa.com/salehinrasad
🔹آیت الله حائری شیرازی (رحمت الله علیه)🔹
🔸رهبر و راهبرد تربیت جامعه🔸
تربیت، «گرفتن» و «رهاکردن» دارد؛ یعنی باید «متربی» را از آنکسیکه انسان را به راه خطا میبرد بگیری و به راه صحیح بیاوری و طبق یک برنامۀ زمانبندیشده رهایش کنی.
دورۀ «رهاکردن» بسیار ظریفتر و مهمتر از دورۀ «گرفتن» است. اینکه کسی را در مرحلۀ نخست تحتتأثیر خود قرار دهیم کار سادهای است. اما کسی را از تأثیر خود خارجکردن و او را روی پای خودش واداشتن کار دشواری است؛ یعنی چنان دستت را از اطراف او کنار ببری که راه خودش را ادامه بدهد و خرد نشود.
وقتی به کسی تعلیم دوچرخهسواری میدهید چه میکنید؟ او که وارد نیست؛ او را میگیرید، اما همینکه او دو تا پا زد، رهایش میکنید. همینکه توانست تعادلش را حفظ کند، دست از دوچرخه برمیدارید. گرفتنش آسان است؛ اما این گرفتن بهضرر اوست. اگر رهایش کنید که زمین بخورد به نفع دوچرخه سوار است. چرا؟ چون «سلامت در وابستگی»، برای انسان «هلاکت» است. درحالیکه زخمیشدن در حفظ تعادل، سعادت است.
رهبر جامعه هم، هنگام «گرفتن» و قبضهکردن جامعه، کار سادهای دارد؛ کار دشوار او در «رهاکردن» جامعه است. وابستهشدن جامعه به رهبرِ خودش ساده است. روی پای خود ایستادنِ جامعه، بهطوریکه خود بفهمد، خود بداند و خود درک کند، دشوار است. برای گذشتن از این مرحله، جامعه «زخمهایی» را باید تحمل کند و آسیبهایی را باید قبول کند تا بتواند روی پای خود بایستد، بفهمد و حرکت کند.
https://eitaa.com/salehinrasad