eitaa logo
پیک صبا
22.6هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
2.2هزار فایل
پیکِ صبا پاتوقِ: #صالحینِ #بصیرِ #ایران ارسال خبر: از طریق مدیران استانی (روابط‌عمومی تعلیم و تربیت استان)
مشاهده در ایتا
دانلود
مورد 2️⃣ : پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله حائری شیرازی مصاحبه ای در تلویزیون پیرامون ایشان انجام دادند و ضمن تجلیل بسیار از شخصیت و خدمات آن مرحوم، ایشان را به منزله ی توصیف نمودند که حلقۀ ارتباط بخشی از جریانات سیاسی با نظام واقع شده بودند و مانع جدایی و انفصال آنها از نظام بودند. چندی بعد و در تاریخ 27 اسفند 1395، در پیام مفصلی که در پست بعد آورده می شود، برخی تعابیر خویش در مورد مرحوم آیت الله هاشمی را مبالغه آمیز، خطا و قول به غیر علم دانستند و به طور خلاصه به محورهای زیر اشاره نمودند: 🔸 موردی و جریانیِ مرحوم در سال 88، «» و «» بود. 🔸 هر جا لحظه ای انسان غفلت می کند و در موضوعی قضاوت می کند نباید بر آن اصرار بورزد، باید تمرین کند که از اعتراف به خطا وحشت نداشته باشد. تا انسان در دنیا فرصت دارد، باید قول به غیر علم را تدارک (جبران) کند. 🔸 انسان تا فرصت دارد باید بین خود و خدا، یکی را انتخاب کند، توجیه خطای خود و دیگران، نیست، انتخاب خود است. نباید فرصت را از دست داد. انسان باید بگوید همه هیچ هستند و آنچه هست اوست و خود را راحت کند و بگوید «»! 🔸 زاویه گرفتن از چنین رهبری، است. اینکه در میان اینهمه توطئه و تخریب و دست پنهان و پیدای فساد و إلقاء شبهه، اقتدار و عزت و افتخار رهبری بالاتر شده است، بدون تأییدات ربوبی امکان پذیر نیست. 🔸 تمام قرائن و شواهد نشان می دهد از زمان زعامت امام راحل تاکنون ما از سایه به نیم سایه آمده ایم. آفتاب است؛ لحظه به لحظه از سایه کم شده و بر سایه روشن افزوده می شود. 🔸 در انتخابات سال 88 آن‌هایی که روی تقلب ایستادند باید کنند. اگر چه امکان دارد این کار را برای حفظ رابطه آنها با نظام می‌کردند ولی احتمال اینکه نوعی عصبانیّت لحظه‌ای آنها را گرفته باشد هم منتفی نیست. تنزیه مطلق، توجیه است. کانال رصد https://eitaa.com/salehinrasad
✅ متن کامل پیام عمیق و پرنکتۀ ایشان به شرح زیر است: بازنشر پیام مهم آیت الله حائری شیرازی(ره) 27 اسفند 1395 بسم الله الرحمن الرحیم تطبیق بخشی از خطبه قاصعه به شرایط زمانی این روزها: خطبۀ قاصعه تحلیلی از علی علیه السلام به عنوان امام عصر خویش، در رابطه با وظایف امتی است که بعضی از ایشان الگوی بصیرت و صبر برای همه امت‌ها در طول تاریخ اسلام از آن زمان تاکنون شده‌اند؛ مثل سلمان، ابوذر، مقدار، عماریاسر، میثم تمار، محمد بن أبی بکر، مالک اشتر. این مجموعه، از اقتداء کنندگان به فاطمه زهرا سلام الله علیها در بصیرت و صبر و روشنگری، به دور از افراط و تفریط بودند؛ به طوری که نه به دلیل افراط و تندروی، ثلمه ای به وحدت مسلمین وارد آید و نه از راه احتیاط‌های زائد و کوتاه آمدن در ابراز حقایق، آسیبی به حفظ ارزش‌ها و اصالت‌ها وارد شود. در مقابل این گروه، بعضی از امت در بی بصیرتی و ضعف صبر و شکیبایی، چنان شدند که با قرآن سرِ نیزه رفتن نه تنها امام خود را در میدان تنها گذاشتند که او را به پذیرفتن حکمیّت مجبور کردند و نتیجه حکمیّت را که عزل آن حضرت و نصب معاویه بود، قبول کردند. علی علیه السلام در چنین شرائطی خطبه قاصعه را به عنوان تحلیلی از هر دو رویداد مقاومت در مقابل طاغوت و مقاومت در مقابل حق بیان می‌فرماید. دلیل تشابه عصر آن حضرت با عصر ما روشن است! عصر آن حضرت عصرِ گذر از دورۀ اِنذار نبوت و ورود به دورۀ هدایت امامت بود. اهل بَصر و صبر، عمل به عقل و قرآن را در اطاعت از امامت می‌دیدند؛ در حالی که دیگران به دانایی و کارایی خود غرّه شده بودند. عصرِ «امام عصر» -امام زمان امروز ما-، گذر از خواب طولانی پذیرش حُکّام طاغوتی و ورود به دوره بیداری است. دورۀ «بیداری» و «کُفر به تمام مظاهر طاغوت‌ها» و «اطاعت از ولایت الهی» است. اگر مسأله سجده بر آدم علیه السلام در ابتدای پیدایش انسان، مسأله اصلی برای امتحان فرشتگان بود و شرط قبول عبادت شش هزار سال ابلیس، تمکین از این عبادت کوتاه مدت بود، در عصر علی علیه السلام نیز شرط قبول جهادها در بدر، اُحد، أحزاب و حُنین، همراهی با مظهر ولایت الهی بود. در عصرِ ما هم شرط خدمت به اسلام، کُفر به پرچم‌های طاغوتی و گِرد آمدن همه در زیرِ لوای ولایت است. در چنین شرایطی نگاه دوباره به خطبه قاصعه نقشه راه را برای ما روشن‌تر می‌کند! امیرالمؤمنین علیه السلام در آغاز خطبه قاصعه، رمز عبور سالم از فتنه‌ها را کلید می‌زند و می‌فرماید: «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی لَبِسَ الْعِزَّ وَ الْکبْرِیاءَ وَ اخْتَارَهُمَا لِنَفْسِهِ دُونَ خَلْقِهِ وَ جَعَلَهُمَا حِمًی وَ حَرَماً عَلَی غَیرِهِ وَ اصْطَفَاهُمَا لِجَلَالِهِ. وَ جَعَلَ اللَّعْنَةَ عَلَی مَنْ نَازَعَهُ فِیهِمَا مِنْ عِبَادِه» آنچه داروی شفابخش وحدت را به سمِّ مُهلِک تفرقه تبدیل می‌کند کبریاء‌ها است؛ ابلیس را خیالات کبریائی و کبریای خیالی و توهّمی از پیوستن به اقیانوس فرشتگان در سجده بر آدم علیه السلام بازداشت. در عصر علی علیه السلام نیز، بیست و پنج سال سنگ آسیاب اسلام را از قُطب خود خارج کردند. آنگاه که سنگ آسیاب بر قطب خود قرار گرفت اگر اهل بَصر و صبر به نصاب رسیده بودند همه موانع خُرد شده بود و همه در بهشت ولایت متنعِّم شده بودند، ولی کبریاءها، آن بیست و پنج سال و آن پنج سال را به سرنوشت دیگری گرفتار کرد. در عصرِ ما هم بیداری امت بود که بَصر و صبر او را به نصاب رساند و آسیاب سنگ اسلام به قُطب خود برگشت و بادِ حرکت این آسیاب بود که استخوان‌های نظام سلطنتی دو هزار و پانصد ساله را در هم شکست و ابرقدرتها را به زانو در آورد و اسلامِ مقاومت در مقابل طاغوت را در مقابل اسلامِ ذلّت و متابعت از طاغوت، درخشان کرد. اگر خودخواهی‌ها نبود رژیم صهیونیستی این جرأت را از کجا می‌آورد که به دست جماعتی از فرزندان اسلام، حقِّ جماعت دیگر را غصب کند و آنها را از هستی ساقط نماید؟ چرا فلسطین به فلسطینان برنگردد و چرا حقِّ مردم فلسطین از غاصبان گرفته نشود؟ چرا یکپارچگی عالم اسلام تحقق پیدا نکند؟ همه و همه به خاطر کبریاءهاست. به کوری چشم بدخواهان، سنگ آسیاب اسلام بر قُطب ولایت الله در حال چرخشی است که پرنده به گَرد آن نمی‌رسد و سیل بیداری اسلامی است که قُطب آسیاب ولایت الله را به حرکت در می‌آورد؛ همان گونه که علی علیه السلام در خطبه شقشقیه فرمود: «إنَّ محلّی مِنها محلُّ القُطبِ منَ الرَّحی»؛ هر جا ولایت الله تحقق پیدا کرد، آسیاب اسلام بر قُطب ولایت الله چرخید و همه موانع زیرِ سنگ این آسیاب خُرد شد و سرزمین‌های اسلام یکی پس از دیگری آزاد شد، و هر جا کبریاء و خودخواهی از پیوستن به ولایت الله مانع شد، از همه مراحل گذشت و بالأخره در سایه اسرائیل مستقر گردید. هر جا نیز رگ و غیرتی بود و از ذلّت و تحقیر فاصله گرفت، از همه مراحل گذشت تا بالأخره در سایه ولایت الله مستقر شد. ادامه در پست بعدی 👇
ولایت الله ذلّت باطنه را می‌طلبد و عبور از کبریاء و عزت ظاهره، همان ذلّت باطنه است. ولایت طاغوت‌ها ریشه در غلبه کبریاء و عزت ظاهره بر ذلّت باطنه دارد؛ همان گونه که میل به ولایت الله ریشه در غلبه ذلّت باطنه بر کبریاء و غرور و عزت ظاهره دارد. به عبارتی جنگ عقل و جهل، و به عبارتی جنگ فطرت و طبیعت، و به عبارتی جنگ تقوی و فجور، و به عبارتی جنگ نور و ظلمت، و به عبارتی جنگ خودخواهی و خداجویی، و به عبارتی جنگ دنیاطلبی و آخرت جویی، و به عبارتی در یک کلام: «تِلْک الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُها لِلَّذینَ لا یریدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَ لا فَساداً وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقینَ» علت عقب گردها و زاویه گرفتن‌ها از ولایت الله، کم آوردن ذلّت باطنه برای لحظاتی مثل لحظه سجده بر آدم است؛ مثل لحظه‌ای که برادران یوسف گفتند: «لَیوسُفُ وَ أَخُوهُ أَحَبُّ إِلی أَبینا مِنَّا وَ نَحْنُ عُصْبَةٌ إِنَّ أَبانا لَفی ضَلالٍ مُبین». آنچه اهل بیت و یارانشان را در تاریخ اسلام مغضوب حکّام جبّار گذشته و گروه‌های تکفیری عصر ما نموده، پایگاه الهی و مردمی آنهاست که قلوب انسان‌های پاک را به آنها سوق می‌دهد و همین پایه، مایۀ تحریک حسِّ خودخواهی آن‌ها می‌گردد و هر چه کُشت و کشتار طرفین بیشتر شود بر مواضع خویش راسخ‌تر می‌شود؛ یکی بر شِقاق خود و یکی بر استقامت بر بصیرت خود. جنگ، جنگِ صبر و بصیرت است اما جنگِ صبر لِجاج و شِقاق و صبرِ بصیرت و اخلاص! هیچ گاه نباید از تعصُّب و لِجاج غافل شد. به همین دلیل علی علیه السلام در همین خطبه می‌فرماید: «اَللَّهَ فِی عَاجِلِ اَلْبَغْیِ وَ آجِلِ وَخَامَةِ اَلظُّلْمِ وَ سُوءِ عَاقِبَةِ اَلْکِبْرِ فَإِنَّهَا مَصْیَدَةُ إِبْلِیسَ اَلْعُظْمَی وَ مَکِیدَتُهُ اَلْکُبْرَی اَلَّتِی تُسَاوِرُ قُلُوبَ اَلرِّجَالِ مُسَاوَرَةَ اَلسُّمُومِ اَلْقَاتِلَةِ فَمَا تُکْدِی أَبَداً وَ لاَ تُشْوِی أَحَداً لاَ عَالِماً لِعِلْمِهِ وَ لاَ مُقِلاًّ فِی طِمْرِهِ». اگر انسان به لجاجت افتاد غرور علمی او، حجاب او می‌شود. حتی کسی که دین خود را به دنیا نداده، ممکن است دین خود را به خشم و عصبانیت خود واگذار کند. برای توفیق در امتحان‌ها بهترین کار، احتراز از قضاوت عجولانه است. هر جا لحظه‌ای انسان غفلت می‌کند و در موضوعی عجولانه قضاوت می‌کند نباید بر آن اصرار بورزد، باید تمرین کند که از اعتراف به خطا وحشت نداشته باشد. تا انسان در دنیا فرصت دارد، باید قول به غیر علم را تدارک کند (جبران نماید). اگر گذشته کسی را پسندیده و خطای موردی و حتی جریانی او را توجیه کرده [آن را تدارک کند]. حُسن ظن در جای خود درست است؛ «لَّوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنفُسِهِمْ خَیرًا وَقَالُوا هَـذَا إِفْک مُّبِینٌ لَّوْلَا جَاءُوا عَلَیهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَإِذْ لَمْ یأْتُوا بِالشُّهَدَاءِ فَأُولَـئِک عِندَ اللَّـهِ هُمُ الْکاذِبُونَ». [اما] تبرئه از اتهام، غیر از توجیه خطاست. در انتخابات سال 88 آن‌هایی که روی تقلب ایستادند باید توبه کنند. می‌ماند آنان که رهبری را می‌ستودند و مدّعیان تقلب را محکوم نمی‌کردند. اگر چه امکان دارد این کار را برای حفظ رابطه آنها با نظام می‌کردند ولی احتمال اینکه نوعی عصبانیّت لحظه‌ای آنها را گرفته باشد هم منتفی نیست. تنزیه مطلق، توجیه است و قول به غیر علم است و از نوع «ظنَّ المؤمنون و المؤمنات بأنفسهم خیرا» نیست؛ هر کلام جایگاه خود را دارد. انسان تا فرصت دارد باید بین خود و خدا یکی را انتخاب کند، توجیه خطای خود و دیگران، انتخاب خدا نیست، انتخاب خود است. نباید فرصت را از دست داد. انسان باید بگوید همه هیچ هستند و آنچه هست اوست و خود را راحت کند و بگوید «اشتباه کردم»! من هم نباید درباره گذشتگان مبالغه کنم! تمام قرائن و شواهد نشان می‌دهد از زمان زعامت امام راحل تاکنون ما از سایه به نیم سایه آمده‌ایم. ظهور آفتاب است؛ لحظه به لحظه از سایه کم شده و بر سایه روشن افزوده می‌شود. زاویه گرفتن از چنین رهبری، جنگ با وجدان اخلاقی است. اینکه در میان اینهمه توطئه و تخریب و دست پنهان و پیدای فساد و إلقاء شبهه، اقتدار و عزت و افتخار رهبری بالاتر شده است، بدون تأییدات ربوبی امکان پذیر نیست. جان کلام را أمیرالمؤمنین فرمود: هر کس چهار کردار را رعایت کند سزاوار است لطمه‌ای نبیند: «العجله، اللجاجة، العُجب، التَّوانی» جایگاه این چهار مورد، دقیقاً به همین ترتیب که فرموده قرار دارد. عَصمنا الله و ایّاکُم مِن الزلّات. والسَّلامُ علیکم و رحمةُ الله. محی الدین حائری شیرازی https://eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌🎥🚨روایت از یک فرصت سوزی چند صدمیلیون دلاری بخاطر واردات کشتی‌‌‌‌‌ 🔸ضعف دولت در تعامل خارجی و تضعیف تولید ملی‌‌ 🔸یک سوال «واقعی» در حوزه سیاست خارجی: چرا روابط پرمنفعت تجاری با برخی کشورها ادامه پیدا نکرد؟!‌‌ کانال رصد https://eitaa.com/salehinrasad
🔴 "آقا" ، "غیرت" ، "ناموس" ، "وطن" ؛ به روایت تصویر در این تصویر امام خامنه‌ای عزیز با دستانشان مراقبند تا محافظان به این بانو برخورد نکنند! / از: دلنوشته های من https://eitaa.com/salehinrasad
🔴 زیر پا گذاشتنِ پرچم آمریکا بله، ولی اجبار ممنوع! 🔹در ماجرای اغتشاش در یکی از دانشگاه های تهران به بهانه سقوط ، تصویری به دنیا مخابره شد و پالس هایی برای دولت ها و ملت ها ارسال شد که امپراطوری رسانه ای صهیونیسم جهانی بیشترین منفعت را از آن برد. 🔹ویدئویی چند ثانیه ای که نشان می داد 50-60 دانشجو معترض در یکی از دانشگاه های تهران حاضر نیستند پا روی پرچم آمریکا بگذارند. این پالس در حالی به دنیا مخابره شد که رسانه های جهانی هنوز در شوک تشییع پیکر توسط ده ها میلیونی مردم ایران و عراق بودند. 🔹پرزیدنت ترامپ در سخنرانی رسمی خود با استناد به این ویدئو گفت: «مردم ایران حاضر نشدند پای روی پرچم ما بگذارند این یعنی اینکه با آمریکا موافق اند». اما چاره چیست و چه باید کرد؟ 🔹عمده تحرکات اجتماعی اعم از راهپیمایی، تجمع، شعار، حمل پلاکارد و آتش زدن پرچم، برای حمایت رسانه ای و روانی از یک دولت یا گروه و شخص است یا برای تحت فشار قرار دادن طرف مقابل است به لحاظ روانی. هر راهپیمایی و یا هر حرکت حمایتی یا اعتراضی باید پیوست رسانه ای داشته باشد. 🔹تجمعات و راهپیمایی‌ها اگر بدون پیوست رسانه ای ( نه تصویر و فیلم خام) برگزار شود و نمودی در رسانه‌ها نداشته باشد، برگزار نشدنش بهتر است. چون اساساً تجمع برای این برگزار می‌شود که در رسانه‌ها منعکس شود! 🔹گاهی تصویر یک پلاکارد یا شعار یا کاریکاتور که در یک تجمع گرفته شده، می‌تواند اصل تجمع و هدف تجمع را به حاشیه بکشاند همانند تصویر پلاکارد "استخر فرح در انتظارت" که یک تجمع مطالباتی معیشتی مردم را به انحراف برد. یا تصویر آتش زدن پرچم کشورمان در یک تجمع مطالبات معیشتی! 🔻اما درباره پرچم آمریکا: 1⃣ اولاً پرچم پیش از آنکه نماد ملیت و مردم آن کشور باشد نماد دولت و نظام سیاسی است بهمین دلیل هر نظام سیاسی که در هر کشوری روی کار می آید پرچم را تغییر می دهد. لذا آتش زدن پرچم پیش از آنکه به ملت بر بخورد به نظام سیاسی بر میخورد. 2⃣ ثانیاً آتش زدن پرچم نظام استکباری آمریکا بدست ملل مظلوم در سراسر جهان که تحت ظلم دولت این کشور قرار گرفته اند و طی دو دهه اخیر فراگیر شده؛ یک نفرین و حداقل‌ترین حق است. 3⃣ ثالثاً مردم آمریکا باید این مسئله را بیش از آنیکه اهانت مردم سایر کشورها به پرچم شان بدانند باید سیاستمداران خود را مورد سرزنش قرار دهند. اگرچه ما برای ژست های روشنفکری گاهی می گوئیم حساب یک ملت از دولتش جداست اما در حقیقت اینگونه نیست. مردم آمریکا پشتوانه اصلی دولتشان هستند و باید پاسخگوی جنایات آمریکا از ویتنام و کره و ژاپن گرفته تا افغانستان و عراق و فلسطین باشند. نمی توان با این ژست ها مردم آمریکا را تبرئه کرد. 🔹اما بحث ما در این مطلب این است که تشکل های مردمی و دانشجویی چه هدفی از طراحی پرچم آمریکا و صهیونیسم روی زمین دارند؟ آیا غیر از این است که می خواهند این خشم و ناراحتی و اعتراض خود را به دشمن اعلام کنند؟ بیش از آنکه بخواهند به مردم خودمان بگویند ببینید ما آمریکا را تحقیر کردیم، هدف این است که به خود دشمن و به سایر دولت ها و ملت ها نیز این پالس را بدهیم که مردم ایران علیه آمریکا ایستاده اند. 🔸حالا یک سؤال؛ هدف این عزیزان از طراحی پرچم این دولت های استکباری در محل عبور و مرور عمومی بطوریکه همه را مجبور به پا گذاشتن روی پرچم آمریکا کنند چیست؟ ارسال پالس به دشمن؟ یا مجبور کردن مردم و همه دانشجویان به پا گذاشتن روی پرچم؟ حالا به فرض مردم یا دانشجویان را مجبور کردیم که پا روی پرچم بگذارند سود آن چیست؟ 🔹چرا ما می خواهیم همه را اجبار کنیم که از روی پرچم آمریکا عبور کنند؟ همه دیدید یک استاد دانشگاه -صادق زیباکلام- پا روی پرچم آمریکا نگذاشت و رسانه‌های دشمن و غیرانقلابی آن کلیپ را بازتاب داده و اذهان را مشوش کردند! آیا می دانید همان حرکت زشتِ زیباکلام، باعث شد که عده‌ای آن را تکرار کنند و برخی دانشجویان به علت غفلت از دشمن و همچنین اختلافات سیاسی، روی پرچم آمریکا پا نگذاشته و همین ها باعث ارسال پالس نابجا به خارج از کشور شده؟ 🔸بهتر این است که دوستان در تشکل های مردمی و دانشجویی، نسبت به عواقب کار بنگرند و برای هر اقدام خود یک پیوست رسانه ای در نظر بگیرند. برای اینکه این چنین پالس های نابجایی مِن بعد به دشمن ارسال نشود بهتر است پرچم آمریکا و صهیونیسم در محلی نقش زمین شود که هر کسی خواست بصورت اختیاری آن را لگدکوب کند. از این تحقیر آمریکا هم عکس و فیلم تهیه کرده و در رسانه ها منتشر نمایند تا به دشمن، به دولت ها و سایر ملت ها پالس "نفرت از آمریکا" ارسال کنند و نگذارند برخی مسائل حاشیه ای، اصل اعتراض و انزجار عمومی ملت ایران از دولت ظالم آمریکا را به حاشیه ببرد و پالس دیگری به دنیا ارسال کند. کانال رصد https://eitaa.com/salehinrasad
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 | بزرگ‌ترین بدرقه جهان؛ رویش معرفتی جدید در انقلاب 👇یادداشت عباسعلی رهبر، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی در سایت KHAMENEI.IR: 🔸شهید سلیمانی به‌عنوان اسطوره‌ی فتوت، اسطوره‌ی شجاعت، اسطوره‌ی مسلمان ایرانی از درون همین مردم برخواسته، و از آسمان‌ها نیامده، و از تاریخ گذشته نیست، بلکه از حال هست. 🔹 در بستر همین معرفتِ انقلاب اسلامی هست که انواع و اقسام نهال‌های مقدس و پاک مثل حاج قاسم رشد پیدا می‌کنند و در هنگام محصول‌دهی آنها، مردم به‌شدت و به‌حدّت و با یک نگاه بسیار واقع‌بینانه این محصول را نگاه می‌کنند و از ثمرات آن برای تحکیم آینده‌ی خودشان استفاده می‌کنند. 🔸 تشییع شهدای مقاومت ثابت کرد که اکثریت ملت طرفدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که بعد از چهل سال دوباره خوانش عملی و عینی شعارهای انقلاب اسلامی را دیدند و تایید کردند. 🔍 ادامه مطلب را بخوانید و نظر بدهید: http://farsi.khamenei.ir/others-note?id=44733
یک برگ از کتاب تربیت دینی کودک آیت الله حائری شیرازی(رحمت الله علیه) کانال رصد https://eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶🔶علت حرام بودن شراب و قمار با توجه به آیات قرآن استاد کانال رصد https://eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ ‌🎥 نماهنگ | بغض شکسته (نسخه دو زبانه)‌ ‌ ‌🎙با نوای: ‌💠 اثری مشترک از: موسسه فرهنگی و 🖥 دریافت نماهنگ با کیفیت عالی: Aparat.com/v/Y97Pshttps://eitaa.com/salehinrasad
📣 گنجینه صوتی و تصویری 🎥 " در سوگ حاج قاسم" 🏴 ویژه شهادت سردار دل ها 📣 با نوای حاج 🔰 دریافت از سایت: Meysammotiee.ir/media/1488 کانال رصد https://eitaa.com/salehinrasad
💥 «تدبير امام نور» غالب است بر «کِيد امام نار» 💥 ولیّ حق، با شرح‌صدر، به منافقين ميدان مي‌دهد و فعاليت آن‌ها را در مسير رسالت خودش منحل مي‌کند. 💠 استاد سید محمدمهدی : 🔹غيرممکن است که امام حق در يکي از حوزه‌هاي حيات بشري، از امام باطل شکست بخورد. اگرچه کِيد دشمن از لحاظ کثرت، فراوان و از لحاظ گستردگي، وسيع است، اما «کيد و دورانديشي ائمه باطل» با «تدبير و کياست ائمه معصومين عليهم السلام» به هيچ وجه قابل‌مقايسه نيست. 🔹 تشبيه زيبايي نيست، اما همان‌گونه که دستگاه‌هاي اطلاعاتي بزرگ دنيا، يک عمليات اطلاعاتي را به نحوي مي‌چينند که برآيند فعاليت گروه‌هاي مورد مطالعه به نفع آن‌ها تمام شود، و با فريب دادن گروه‌هاي خُرد، اطلاعات مورد نيازشان را از طريق فعاليت همين گروه‌ها تامين مي‌کنند، در فرايند ارتقاي فهم و رشد وجداني بشر نيز اين مطلب به نحو ديگري صدق مي‌کند. معناي آيه «وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماكِرين» اين است که حزب شيطان گمان مي‌کند که در دستگاه الهي عددي است و کار خودش را با دست خداي متعال جلو مي‌برد! اما ماجرا بر عکس است؛ و خداوند متعال آن‌ها را در نقشه خودش به بازي مي‌گيرد. 🔹 آن شرح صدر بي‌نظير نبي اکرم (صلي الله عليه وآله) است که با کياست خودشان، به منافقين ميدان مي‌دهند و فعاليت آن‌ها را در مسير رسالت خودشان منحل مي‌کنند. اگر ما هم به اين فعاليت‌ها از منظر تاريخي بنگريم، خواهيم ديد که چگونه همه شيطنت‌هاي منافقان، به نفع جريان اسلام و رسالت رسول الهي تمام شده است.» کانال رصد https://eitaa.com/salehinrasad
یادداشت نشریه آمریکایی «ایسترن اکو»: 🔹ترور ژنرال سلیمانی مرگ دیپلماسی میان آمریکا و ایران بود. 🔹این ترور یک اقدام جنگی بود و مردم ایران را متحدتر کرد. 🔹رؤسای جمهور آمریکا با صدور دستور حمله نظامی، قوانین کشور را نقض می‌کنند./فارس fna.ir/dev704 https://eitaa.com/salehinrasad
«عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح‌طلب: 🔹ایران هیچ‌گاه در منطقه به قدرتمندی این دهه نبوده است. 🔹در مذاکرات هسته‌ای قول دادند در مورد مسائل دیگر هم صحبت شود. 🔹سرکوب داعش را باید مشروط به گرفتن امتیاز از غرب می‌کردیم. 🔹اگر اقتصاد و سیاست داخلی قوی بود ترامپ از برجام خارج نمی‌شد./ فارس fna.ir/dev70y
📲پاسخ سخنگوی وزارت خارجه ایران به هوک: از مشاوران فارسی‌زبانتان بخواهید درباره حکایت «گندم ری و خرمای بغداد» برایتان توضیح دهند./ فارس fna.ir/dev78y https://eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انتشار ویدئویی از بی‌اعتنایی فرزند ملکه انگلیس به معاون ترامپ در مراسم یادبود «هلوکاست» در فلسطین اشغالی/ فارس https://eitaa.com/salehinrasad
📲سخنگوی شورای نگهبان: اگر ادعای رد صلاحیت یکی از نمایندگان به دلیل حمایت از دولت یا برجام درست بود، او در همان دور قبل که برجام به تصویب مجلس رسید، رد صلاحیت می‌شد./ فارس https://eitaa.com/salehinrasad
بسم الله الرحمن الرحیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا