📪 پیام جدید
https://eitaa.com/pishiterapi/27632
شاید اگه بچه نبودم و بلد بودم چطور ازش نگهداری کنم الان زنده بود:)))))))))))))
#دایگو
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
تولدم مبارک. یه سال بزرگتر شدم. قد کشیدم. کنار شما تجربیات بیشتری داشتم. خوب و بد. اتفاقای جدید برام
زیاد باهات آشنا نشدم ولی
تولدت مبارک باشههه
و به آرزوهای قشنگت برسیی🎀😂
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
تولدم مبارک. یه سال بزرگتر شدم. قد کشیدم. کنار شما تجربیات بیشتری داشتم. خوب و بد. اتفاقای جدید برام
تولدتتتت مبارکههه🤍🤍
امیدوارم ارزو هات تک به تک خاطره شن
هدایت شده از فور=عزل𝒎𝒆𝒍𝒐𝒅𝒚💜🎧
از یه سنی به بعد هرچقدر دنبال مقصر میگردی میبینی همش خراب کاری های خود چلمنگته
@FlyByMelody
متاسفانه به سنی رسیدم که دیگه میرم تو اجتماع نمیتونم دوست پیدا کنم. -با کسی ارتباط نمیگیرم-