پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
تولدم مبارک. یه سال بزرگتر شدم. قد کشیدم. کنار شما تجربیات بیشتری داشتم. خوب و بد. اتفاقای جدید برام
تولدتتتت مبارکههه🤍🤍
امیدوارم ارزو هات تک به تک خاطره شن
هدایت شده از فور=عزل𝒎𝒆𝒍𝒐𝒅𝒚💜🎧
از یه سنی به بعد هرچقدر دنبال مقصر میگردی میبینی همش خراب کاری های خود چلمنگته
@FlyByMelody
متاسفانه به سنی رسیدم که دیگه میرم تو اجتماع نمیتونم دوست پیدا کنم. -با کسی ارتباط نمیگیرم-