هدایت شده از الف محقق M***
9.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواهشا و لطفا ببینید
مدیونی بعداینکه دیدی به دوستهات و گروه هات نفرستی!
مرگ به اقتصاد، بهداشت و سبک زندگی و پروتکل های صهیونیستی👊👊👊
مرگ به اسرائیل👊
#هفته_بسیج #امام_زمان #طوفان_الاقصی
هدایت شده از ثامنی
💕ماآمده بودیم که مردانه بمیریم.
درپیچ وخم جنگ دلیرانه بمیریم...
سخت است دراین شهرکه دربین رفیقان.
اینگونه پریشان وغریبانه بمیریم....💕
مهلت بده ای عمرنفس گیرکه شاید.
خونین کفن وشاد،شهیدانه بمیریم...
@هفته مقدس بسیج مبارکباد@
هدایت شده از اخبار تهران20:20
5.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب: از بانویی که با کودک خود روی سکو رفت، تشکر میکنم
امام خامنهای:
🔹تشکر صمیمانه میکنم از مدالآوران این عرصه، مدال یک نشانه و علامت از سخت کوشی شما است.
🔹تشکر میکنم از بانوان ورزشکار، آن بانویی که با حجاب کامل پرچم این دوره از ورزش های آسیایی را حمل کرد، در مقابل یک دنیا هویت و شخصیت یک زن ایرانی را نشان داد.
🔹تشکر میکنم از بانوی ورزشکاری که در هنگام اهدای مدال حاضر نشد با مردم نامحرم دست دهد. اینها خیلی اهمییت دارد. این حاشیهها از خود ورزش اهمییتش بیشتر نباشد کمتر نیست.
🔹تشکر میکنم از بانویی که با کودک نوزاد خود روی سکو رفت و مدالش را گرفت. این یک حرکت نمادین از احترام گذاشتن زن به خانواده و نقش مادری است.
🎴به کانال #اخبار2020 بپیوندید 👇
@bisto20_irib @bisto20_irib
@bisto20_irib @bisto20_irib
هدایت شده از تحلیل سیاسی و جنگ نرم
11.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فیــــــــــــــلم جـــــدیــــــــــــد؛
🔻تذکر جدّی آمران امر به معروف در ممانعت از ورود خانم های بی حجاب هنجارشکن در متروهای تهران
✖️اقدام مقتدرانه آمران برای ایجاد محیط مساعد جهت رشد فضیلت ها (نه رذیلت ها) و مقابله با جرائم مشهود و مظاهر فساد و تباهی که لازمه تحقق ارزش هاست.
📣 اصل ۴۰ قانون اساسی:
" هیچ کس نمیتواند #اعمال_حق خویش را وسیله #اضرار_به_غیر یا #تجاوز_به_منافع_عمومی، قرار دهد."
🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
هدایت شده از فرقه های بابیت و بهائیت
📷 تصویر | ستایش عبدالبها از دولت غاصب و جعلی اسرائیل
این لوح رنگی در کمال پر رویی در میان بهاییان توزیع شده است.
مدرک و سندی واضح و نوکر منشانه و ذلت گونه از عبدالبها، رهبر دوم بهائیت در ستایش دولت غاصب اسرائیل
بی جهت نیست در حالی که همه دنیا یکصدا این رژیم جعلی و غاصب را محکوم میکنند، تشکیلات بهائیت ساکت نشسته...
#بهائیت
💀@bahaiyat💀
هدایت شده از فرقه های بابیت و بهائیت
2_1152921504646888187.mp3
2.68M
هدایت شده از فرقه های بابیت و بهائیت
🕸راهبرد مشترک یهود و بهائیت
یکی از راهبردهای مشترک یهود و بهائیت، استفاده از شگرد مظلومنمایی برای توجیه جنایات تاریخی و پیشبرد اهدافشان در جامعه است. رهبران بهائیت از ابتدا سعی کردند تا پا در جای پای مظلومیت ساختگی و تاریخی یهود بگذارند.
اگر بگوییم که صهیونیست و بهائیت دارای یک ماهیت و هردو دشمن ادیان الهی و بشریت هستند، سخن گزافی نیست؛ چرا که با نگاهی به مشخصات ایندو، به شباهتهای عجیبی پی میبریم:
از بارزترین شباهتهای فرقه بهائیت و صهیونیست، میتوان به ایدئولوژی سیاسی مشترک آنها در مظلومیت و مظلومنمایی اشاره کرد.
یکی از حربههای یهود و صهیونیست برای نفوذ و اعمال آپارتاید کنونی، استفاده از همین ترفند مظلومنمایی بوده است. چنانکه این جریان، پس از جنگ جهانی دوم با ادعای مظلومیت و طرح افسانه هولوکاست، راه نفوذ خود را به فلسطین هموار کرد.
در کلیپی که ضمیمه متن شده است صهیونیستها با پارچهنوشتهای، سعی در مظلومنمایی و برانگیختن حس ترحم فلسطینیان و بلکه جهانیان داشتند: «آلمان، خانه و آشیانه ما را ویران کرد، لطفاً شما فلسطینیان امید ما را نابود نکنید».
البته مظلوم نمایی یهود محدود به این مقطع تاریخی نبوده و تاریخ یهود، سرشار از بکارگیری ترفند مظلومنمایی است. از ادعای قتلعام قوم یهود به دست بختالنصر گرفته تا ماجرای آمارسازی برای کشته شدگان خود در بنیقریظه، تا وقایع پیش و پس از آن، همه در راستای شگرد مظلومنمایی بوده است.[۱]
فرقه بهائیت هم با استفاده از شگرد مظلومنمایی، از ابتدا پا در جای پای یهود گذاشته است؛ چرا که میداند با مظلومیت و برانگیختن حس ترحم مردمی، میتواند فرقه خود را گسترش دهد. از اینروست که پیشوایان بهائیت، مظلومیت را مورد رضای پروردگار دانسته است: «بدان لعمر الله مظلومیت بسیار محبوب است، حق جلّ جلاله لا زال (پیوسته) مظلومیت را دوست داشته و دارد».[۲]
در این راستا بهائیان با استفاده از مظلومنمایی و هولوکاستسازی برای اسلاف تروریست بابی خود گرفته [۳] تا آمارسازی دروغین از تعداد اعدامیهای بهائیت و مظلومیت مجرمین بهائی در ایران، به دنبال اجرای نقشه مشابه صهیونیستها در ایران هستند. آری؛ یهود و بهائیت، دو شجره خبیثهای هستند که یکی از آنها، ثمره مظلومنمایی خود را در اشغال فلسطین برداشت کرد و دیگری در ایران به دنبال برداشت آن است.
📗[۱]مظلوم نمایی یهود در طول تاریخ (آیا بابلیان، نصاری و مسلمانان یهودیان را قتل عام نموده اند؟)، نوشته: طایی، نجاح.
📗[۲]اشراق خاوری، مائده آسمانی، بیجا: مؤسسهی ملّی مطبوعات امری، ۱۲۹ بدیع، ج ۴، صص ۳۵۰-۳۴۹٫
📗[۳]آنجا که ولیامر بهائی با تقدیر از بهائیان ایران و خونخوار خواندن ایرانیان، به موفقیت آمیز بودن نفرتپراکنی برعلیه مردم ایران اعتراف کرده است: «و نیز لازم نیست به ستایش قدر و منزلت و استقامت نفوس مقدّسی پردازم که در مقابل آن مردم خونخوار ایستادگی نمودند… و لازم نیست بگویم که آن مظالم وصفناپذیر چه تنفری در دیگران که از صحنهی بیرحمیها به دور بودند ایجاد کرد». هوشمند فتح اعظم، نظم جهانی بهائی (منتخب توقیعات مبارکه شوقی افندی)، کانادا: مؤسسهی معارف بهائی، ۲۰۰۶ م، نشر سوم، ص ۴۵
#بهائیت
💀@bahaiyat💀
هدایت شده از فرقه های بابیت و بهائیت
🔗دستگیری
حکومت و روحانیون ابتدا توجه زیادی به حرکت بابی نکردند اما در اواخر تابستان ۱۸۴۵ میلادی وقتی از گسترش سریع آن آگاه شدند، تصمیم به کنترل آن گرفتند؛ باب در این زمان تازه از مکه به بوشهر آمده بود.
به همین خاطر حاکم فارس عدهای از مأموران خود را از شیراز عازم کرد تا هرکجا که میتوانند او را بیابند و توقیفش کنند. مأموران در بین راه بوشهر و شیراز باب را دستگیر و به شیراز آوردند. او در برابر حاکم توسط سر دسته روحانیون مورد بازپرسی قرار گرفت و توسط وی مرتد اعلام شد و دستور داده شد که او باید با فلک تنبیه شود و در خانه عبد الحمید خان داروغه محبوس شود. بعد از آن، سید علیمحمد شیرازی به ضمانت دایی خود به منزل او رفت.
از وقایع مهم قبل از ورود باب به شیراز حضور و فعالیتهای بعضی از پیروان اولیه باب در شیراز بود. یکی از پیروان او به اسم ملّا صادق خراسانی که از شاگردان سید کاظم رشتی بود و به مقام اجتهاد رسیده بود طبق دستور باب، این جمله را در شیراز به اذان اضافه کرد: أشهد أن علیاً قبل نبیل باب بقیةالله، یعنی شهادت میدهم که علیمحمد، باب بقیةالله است. علمائی که در اول صف نماز بودند برآشفتند و خواستار تنبیه مسبب واقعه شدند. حاکم شیراز، حسین خان آجودان باشی، ملّا صادق را دستگیر کرد، او را هزار تازیانه زد. قدوّس نیز که قسمتهایی از «قیوم الاسماء» را که خطاب به سلطان و صدر اعظم و ملوک و ابناء ملوک بود بر سر منبر خوانده بود مورد غضب حاکم قرار گرفت. حسین خان ملّاصادق، قدوّس و یکی دیگر از پیروان باب به اسم ملّا علی اکبر اردستانی را شکنجه و از شیراز اخراج کرد.
📗عبدالکریم موسوی اردبیلی (۱۳۴۸). «نقطه اولی جمال ابهی». جهان. ص. ۱۰. بایگانیشده از اصلی در ۹ آوریل ۲۰۱۹. دریافتشده در ۲۹ آوریل ۲۰۱۹.
📗عبدالکریم موسوی اردبیلی (۱۳۴۸). نقطه اولی جمال ابهی. جهان. ص. ۱۰.
📗نصرتالله محمد حسینی. حضرت باب. مؤسسه معارف بهائی. ص. ۲۵۰-۲۵۵.
📗محمد جعفر امامی (۱۳۸۳). پای سخنان پدر. اسوه.
#بابیت_بهائیت
💀@bahaiyat💀
هدایت شده از فرقه های بابیت و بهائیت
2_1152921504646888712.mp3
516.5K
هدایت شده از فرقه های بابیت و بهائیت
🕸 تناقض در بهائیت
صلح عمومي و تحريم جنگ، شعار فريبنده بهائيت است كه تناقضات گفتاري و رفتاري بسياري در بهائيت دارد؛ از جمله:
عباس افندي ميگويد: «اگر نفسي به نفسي ظلمي كند، ستمي كند، تعدي كند، و آن شخص مقابله بالمثل نمايد، اين انتقام است و مذموم است، زيرا زيد اگر پسر عمرو را بكشد، عمرو حق ندارد كه پسر زيد را بكشد؛ اگر بكشد انتقام است. اين بسيارمذموم است، بلكه بايد بالعكس مقابله كند، عفو كند، بلكه اگر ممكن شود، اعانتي به متعدي نمايد. اين نوع سزاوار انسان است».(مفاوضات، ص ۱۸۶ ـ ۱۸۷)
حسين علي بهاء در راستاي تقاص و انتقامگيري ميگويد: «مَن آَحرَقَ بیتاً مُتِعَمِدَاً فَاحرِقوه و مَن قُتِلَ نَفسَاً عامِدَاً فاقتُلوهُ خُذُوا سُنَن الله بأیادي القُدرَة و الإقتِدار ثُمَ اترُکوا سُنَنَ الجاهلین و إن تَحکُموا لَهُما حبساً اَبَدیاً لا بأسَ عَلَیکُم؛ کسی که از روی عمد، خانهی دیگری را بسوزاند، او را بسوزانید و کسی که از روی عمد شخصی را به قتل رسانده، او را بکشید و قوانین پروردگار را با قدرت و توانایی اجرا نمائید و از طریقههای نادانان دوری گزینید و اگر برای آنان حبس ابد اختیار کنید، باز مانعی نخواهد داشت».
📗اقدس، ص ۱۸
#بهائیت
💀@bahaiyat💀