eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
17.6هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
34 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💥 گفتاری کوتاه در الهیات بهائی خداوندی که خدایی خود را نیازمند مخلوقاتش می باشد . 💫کتاب ایقان نوشته حسینعلی نوری (پیامبر ساختگی بهائیت ) معروف به بهاءالله است . وی در صفحه ۱۴۸ این کتاب در مقام ملاحسین بشرویه ای این افاضه! را کرده است . " لولاه ما استوی الله علی عرش الصمدانیته و ما علی کرسی الوحدانیته. 🕸 اگر ملا حسین بشرویه ای نبود خدا بر عرش بی نیازی و بر کرسی وحدانیت مستقر و تثبیت نمی شد. " خوب است بدانید حسینعلی نوری پیامبری خود را در بهائیت (بخوانید خدایی خود را در بهائیت ) مدیون ملاحسین بشرویه ای است چرا که ملاحسین برای اولین بار، این پیامبر خود خوانده را با علی محمد شیرازی و جریان انحرافی بابیت آشنا نمود. همان جریانی که آغازگر انحرافی بزرگ و پیدایش فرقه بهائیت گردید . 💀@bahaiyat💀
11.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕸راهبرد مشترک یهود و بهائیت پیوست متن زیر👇👇 💀@bahaiyat💀
فرقه های بابیت و بهائیت
🕸راهبرد مشترک یهود و بهائیت پیوست متن زیر👇👇 #بهائیت #اسرائیل 💀@bahaiyat💀
🕸راهبرد مشترک یهود و بهائیت یکی از راهبردهای مشترک یهود و بهائیت، استفاده از شگرد مظلوم‌نمایی برای توجیه جنایات تاریخی و پیشبرد اهدافشان در جامعه است. رهبران بهائیت از ابتدا سعی کردند تا پا در جای پای مظلومیت ساختگی و تاریخی یهود بگذارند. اگر بگوییم که صهیونیست و بهائیت دارای یک ماهیت و هردو دشمن ادیان الهی و بشریت هستند، سخن گزافی نیست؛ چرا که با نگاهی به مشخصات این‌دو، به شباهت‌های عجیبی پی می‌بریم: از بارزترین شباهت‌های فرقه بهائیت و صهیونیست، می‌توان به ایدئولوژی سیاسی مشترک آن‌ها در مظلومیت و مظلوم‌نمایی اشاره کرد. یکی از حربه‌های یهود و صهیونیست برای نفوذ و اعمال آپارتاید کنونی، استفاده از همین ترفند مظلوم‌نمایی بوده است. چنانکه این جریان، پس از جنگ جهانی دوم با ادعای مظلومیت و طرح افسانه هولوکاست، راه نفوذ خود را به فلسطین هموار کرد. در کلیپی که ضمیمه متن شده است صهیونیست‌ها با پارچه‌نوشته‌ای، سعی در مظلوم‌نمایی و برانگیختن حس ترحم فلسطینیان و بلکه جهانیان داشتند: «آلمان، خانه و آشیانه ما را ویران کرد، لطفاً شما فلسطینیان امید ما را نابود نکنید». البته مظلوم نمایی یهود محدود به این مقطع تاریخی نبوده و تاریخ یهود، سرشار از بکارگیری ترفند مظلوم‌نمایی است. از ادعای قتل‌عام قوم یهود به دست بخت‌النصر گرفته تا ماجرای آمارسازی برای کشته شدگان خود در بنی‌قریظه، تا وقایع پیش و پس از آن، همه در راستای شگرد مظلوم‌نمایی بوده است.[۱] فرقه بهائیت هم با استفاده از شگرد مظلوم‌نمایی، از ابتدا پا در جای پای یهود گذاشته است؛ چرا که می‌داند با مظلومیت و برانگیختن حس ترحم مردمی، می‌تواند فرقه خود را گسترش دهد. از این‌روست که پیشوایان بهائیت، مظلومیت را مورد رضای پروردگار دانسته است: «بدان لعمر الله مظلومیت بسیار محبوب است، حق جلّ جلاله لا زال (پیوسته) مظلومیت را دوست داشته و دارد».[۲] در این راستا بهائیان با استفاده از مظلوم‌نمایی و هولوکاست‌سازی برای اسلاف تروریست بابی خود گرفته [۳] تا آمارسازی دروغین از تعداد اعدامی‌های بهائیت و مظلومیت مجرمین بهائی در ایران، به دنبال اجرای نقشه مشابه صهیونیست‌ها در ایران هستند. آری؛ یهود و بهائیت، دو شجره خبیثه‌ای هستند که یکی از آن‌ها، ثمره مظلوم‌نمایی خود را در اشغال فلسطین برداشت کرد و دیگری در ایران به دنبال برداشت آن است. 📗[۱]مظلوم نمایی یهود در طول تاریخ (آیا بابلیان، نصاری و مسلمانان یهودیان را قتل عام نموده اند؟)، نوشته: طایی، نجاح. 📗[۲]اشراق خاوری، مائده آسمانی، بی‌جا: مؤسسه‌ی ملّی مطبوعات امری، ۱۲۹ بدیع، ج ۴، صص ۳۵۰-۳۴۹٫ 📗[۳]آنجا که ولی‌امر بهائی با تقدیر از بهائیان ایران و خون‌خوار خواندن ایرانیان، به موفقیت آمیز بودن نفرت‌پراکنی برعلیه مردم ایران اعتراف کرده است: «و نیز لازم نیست به ستایش قدر و منزلت و استقامت نفوس مقدّسی پردازم که در مقابل آن مردم خون‌خوار ایستادگی نمودند… و لازم نیست بگویم که آن مظالم وصف‌ناپذیر چه تنفری در دیگران که از صحنه‌ی بی‌رحمی‌ها به دور بودند ایجاد کرد». هوشمند فتح اعظم، نظم جهانی بهائی (منتخب توقیعات مبارکه شوقی افندی)، کانادا: مؤسسه‌ی معارف بهائی، ۲۰۰۶ م، نشر سوم، ص  ۴۵ 💀@bahaiyat💀
🔥عبدالبهاء در خصوص سیاست مظلوم نمایی بهائیان می گوید که... 💀@bahaiyat💀
🔗دستگیری حکومت و روحانیون ابتدا توجه زیادی به حرکت بابی نکردند اما در اواخر تابستان ۱۸۴۵ میلادی وقتی از گسترش سریع آن آگاه شدند، تصمیم به کنترل آن گرفتند؛ باب در این زمان تازه از مکه به بوشهر آمده بود. به همین خاطر حاکم فارس عده‌ای از مأموران خود را از شیراز عازم کرد تا هرکجا که می‌توانند او را بیابند و توقیفش کنند. مأموران در بین راه بوشهر و شیراز باب را دستگیر و به شیراز آوردند. او در برابر حاکم توسط سر دسته روحانیون مورد بازپرسی قرار گرفت و توسط وی مرتد اعلام شد و دستور داده شد که او باید با فلک تنبیه شود و در خانه عبد الحمید خان داروغه محبوس شود. بعد از آن، سید علی‌محمد شیرازی به ضمانت دایی خود به منزل او رفت. از وقایع مهم قبل از ورود باب به شیراز حضور و فعالیت‌های بعضی از پیروان اولیه باب در شیراز بود. یکی از پیروان او به اسم ملّا صادق خراسانی که از شاگردان سید کاظم رشتی بود و به مقام اجتهاد رسیده بود طبق دستور باب، این جمله را در شیراز به اذان اضافه کرد: أشهد أن علیاً قبل نبیل باب بقیةالله، یعنی شهادت می‌دهم که علی‌محمد، باب بقیةالله است. علمائی که در اول صف نماز بودند برآشفتند و خواستار تنبیه مسبب واقعه شدند. حاکم شیراز، حسین خان آجودان باشی، ملّا صادق را دستگیر کرد، او را هزار تازیانه زد. قدوّس نیز که قسمت‌هایی از «قیوم الاسماء» را که خطاب به سلطان و صدر اعظم و ملوک و ابناء ملوک بود بر سر منبر خوانده بود مورد غضب حاکم قرار گرفت. حسین خان ملّاصادق، قدوّس و یکی دیگر از پیروان باب به اسم ملّا علی اکبر اردستانی را شکنجه و از شیراز اخراج کرد. 📗عبدالکریم موسوی اردبیلی (۱۳۴۸). «نقطه اولی جمال ابهی». جهان. ص. ۱۰. بایگانی‌شده از اصلی در ۹ آوریل ۲۰۱۹. دریافت‌شده در ۲۹ آوریل ۲۰۱۹. 📗عبدالکریم موسوی اردبیلی (۱۳۴۸). نقطه اولی جمال ابهی. جهان. ص. ۱۰. 📗نصرت‌الله محمد حسینی. حضرت باب. مؤسسه معارف بهائی. ص. ۲۵۰-۲۵۵. 📗محمد جعفر امامی (۱۳۸۳). پای سخنان پدر. اسوه. 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📜عَنِ اَلرِّضَا عَلَيْهِ السَّلاَمُ: مَنْ شَبَّهَ اَللَّهَ بِخَلْقِهِ فَهُوَ مُشْرِكٌ وَ مَنْ وَصَفَهُ بِالْمَكَانِ فَهُوَ كَافِرٌ وَ مَنْ نَسَبَ إِلَيْهِ مَا نَهَى عَنْهُ فَهُوَ كَاذِبٌ 📄 امام رضا عليه السّلام فرمودند: هركس خدا را به آفريده‌اش تشبيه كند، مشرک است و هركس او را با مكان توصيف نمايد كافر است و هركس آنچه را كه از آن نهى كرده به او نسبت دهد دروغگوست. ــــــــــــــــــــ 📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۶۸ 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا