eitaa logo
طب گیمینگ
116 دنبال‌کننده
1هزار عکس
151 ویدیو
31 فایل
|🎮 "𝙻𝚒𝚏𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚊 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝𝚎𝚛" |🎭 𝙰 𝚍𝚊𝚒𝚕𝚢 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚗𝚎𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐.
مشاهده در ایتا
دانلود
طب گیمینگ
پس فردا دموی replaced میاد ببینیم بعد این همه مدت چی ساختن.... ۲۱ اسفند قراره عرضه بشه
قبلا تریلر و گیم پلی ازش دیده بودم جالب بود ولی الان که گیم پلی اول بازیو دیدم یکم سرد شدم حس میکنم حداکثر یه بازی متوسط رو به خوب میشه -کلا یه مدل انیمیشن کشتن با تفنگ داره باید چندین نوع می کردن شانسی هر بار یکی اجرا بشه -تنوع دشمن توی هولای بازی کمه بعدا اوکی میشه توی تریلر هایی که ازش دیدم اخر همین گیم پلی انتظار داشتم یکم از قطار فرار کنه بعد یهو اون ماشین نجاتش بده صحنه تعقیب و گریز خفنی میشد در هر صورت من تجربه اش میکنم https://gamefa.com/1289676/replaced-demo-gameplay-4k/ یه گیم پلی دیگه: https://gamefa.com/1073636/replaced-13-min-gameplay/ اینم اخرین تریلرش بوده: https://gamefa.com/1264355/replaced-official-release-date-trailer/
این دیگه چه سمیه این تاخیر بخوره میخوان چیکار کنن☠
طب گیمینگ
این دیگه چه سمیه این تاخیر بخوره میخوان چیکار کنن☠
اون روز همه بچه ها کج و کول به دنیا میان چون همه تلاش میکنن اون روز به زان
-پیشنهاد میدم این بررسی ساده و کوتاه راجب ژانر rpg رو بخونید تا اطلاعاتتون راجب ژانر ها و بازی ها بهتر بشه: https://gamefa.com/1287349/explaining-role-playing-game-genre/
طب گیمینگ
این دیگه چه سمیه این تاخیر بخوره میخوان چیکار کنن☠
فک کن این همه تو خرج بچه بیوفتی واسه گیمی که قیمتش یک هزارم اونه
سونی امشب عجب مراسمی داشت
همین الان هم ریمیک سه گانه گاد آف وار معرفی شد هم یه بازی دو بعدی جدید به اسم sons of sparta همین الان یهویی معرفی و عرضه شد☠
طب گیمینگ
همین الان هم ریمیک سه گانه گاد آف وار معرفی شد هم یه بازی دو بعدی جدید به اسم sons of sparta همین ال
ولی واقعا عجیبه استودیو های سونی اهل ژانر های سبک مثل دو بعدی و روگ لایک (حالا هوس مارک رو فاکتور بگیر) و ایزومتریک نیستن درسته این رو سپردن به یه استودیو خارجی،ولی در کل... سبکش عجیبه بیشتر سنگین هم میزنه چابک نیست (منظورم سبک هالو نایت ایناس تا دد سلز و اکشن سریع)
طب گیمینگ
ولی واقعا عجیبه استودیو های سونی اهل ژانر های سبک مثل دو بعدی و روگ لایک (حالا هوس مارک رو فاکتور بگ
اون از لگو هورایزون اینم گاد اف وار دو بعدی امیدوارم این سیاست رو ادامه بده همش که نباید بازی تریپل ای سه بعدی اکشن ادونچر بده ایکس باکس استودیوز همه چیز دارن اینا اکشن ادونچر میدن بعد واسه ژانر و سبک های دیگه بازی های بقیه رو انحصاری زمانی میکنن