طب گیمینگ
این دیگه چه سمیه این تاخیر بخوره میخوان چیکار کنن☠
فک کن این همه تو خرج بچه بیوفتی واسه گیمی که قیمتش یک هزارم اونه
همین الان هم ریمیک سه گانه گاد آف وار معرفی شد هم یه بازی دو بعدی جدید به اسم sons of sparta همین الان یهویی معرفی و عرضه شد☠
طب گیمینگ
همین الان هم ریمیک سه گانه گاد آف وار معرفی شد هم یه بازی دو بعدی جدید به اسم sons of sparta همین ال
ولی واقعا عجیبه
استودیو های سونی اهل ژانر های سبک مثل دو بعدی و روگ لایک (حالا هوس مارک رو فاکتور بگیر) و ایزومتریک نیستن
درسته این رو سپردن به یه استودیو خارجی،ولی در کل...
سبکش عجیبه بیشتر سنگین هم میزنه چابک نیست (منظورم سبک هالو نایت ایناس تا دد سلز و اکشن سریع)
طب گیمینگ
ولی واقعا عجیبه استودیو های سونی اهل ژانر های سبک مثل دو بعدی و روگ لایک (حالا هوس مارک رو فاکتور بگ
اون از لگو هورایزون اینم گاد اف وار دو بعدی
امیدوارم این سیاست رو ادامه بده همش که نباید بازی تریپل ای سه بعدی اکشن ادونچر بده
ایکس باکس استودیوز همه چیز دارن
اینا اکشن ادونچر میدن بعد واسه ژانر و سبک های دیگه بازی های بقیه رو انحصاری زمانی میکنن
طب گیمینگ
ولی واقعا عجیبه استودیو های سونی اهل ژانر های سبک مثل دو بعدی و روگ لایک (حالا هوس مارک رو فاکتور بگ
اقا با این محیطش من یاد بازی قدیمی هرکول افتادم :))))))))
لامصب از همون لحظه ای که عرضه شده رفتی خریدی نشستی بصورت لایو استریم کردن؟
تا همین چند دقیقه پیش هم استریم می کرده😐
لینک:
https://www.youtube.com/live/7VUYWd6p0Mw?si=xJYahFZfQZw7aZnY
طب گیمینگ
لامصب از همون لحظه ای که عرضه شده رفتی خریدی نشستی بصورت لایو استریم کردن؟ تا همین چند دقیقه پیش هم
واقعا خفنه
گیم پلی خیلی خوبی داره
این حجم از تنوع دشمن و باس تو بازی های مترویدوانیا تابحال ندیدم
روایت داستان ویس اکت طراحی هنری لول دیزاین...
همه چیز عالی در اومده اونم توسط یه استودیو بی نام و نشانی که فقط یه فناف into the pit ساخته