طب گیمینگ
شاید برخی گمان کنند که لیان پیر شده و با در نظر گفتن عاقبت او در پایان دوم Requiem، دیگر قرار نیست د
خب پس اصلا واسه چی دو تا پایان گذاشتید که چی بشه😐
طب گیمینگ
خب پس اصلا واسه چی دو تا پایان گذاشتید که چی بشه😐
بازیو پلی بدی میفهمی چرا
طب گیمینگ
بازیو پلی بدی میفهمی چرا
⚠️شامل اسپویل :
توی بازی یه ماده ای مدام اسمش میاد به اسم آلپیس
تو نمیدونی این ماده قراره کمک کنه یا همچیزو بدتر
توی پایان تو باید یا اینو نابود کنی یا رمزیو بزنی که این ماده نابود نشه
و تو در پایان نمیدونی این ماده خوبه یا بد برای همین دوتا پایان گذاشتن که سرنوشت انتخابتو بفهمی
طب گیمینگ
⚠️شامل اسپویل : توی بازی یه ماده ای مدام اسمش میاد به اسم آلپیس تو نمیدونی این ماده قراره کمک کنه یا
این علته نه اصل کار
دارم میگم دو پایان واسه چیه وقتی بازم قراره ادامه داشته باشه داستانش عملا دو پایانی این مسخرس و پایان بد اهمیتی نداره
طب گیمینگ
اگه هوس بازی ماجراجویی توی سیارات کردید بجای استارفیلد برید سراغ این سه تا بازی: No man's sky https:
این پیام رو دوباره یاداوری میکنم هر سه تاشون بازی خوبین
نو منز اسکای سروایول و جدی تره
آسترونیر آرکید و فانه عناصر سروایولش کمتره
رونج فرام د سیویج پلنت بیشتر داستانی و پلتفرمره
طب گیمینگ
شاید برخی گمان کنند که لیان پیر شده و با در نظر گفتن عاقبت او در پایان دوم Requiem، دیگر قرار نیست د
اینجوری برا سری های بعد دوباره دو پایانه نمیشه؟😐
دو پایان چه که عرض کنم دوتا استوری لاین
مگه اینکه پایان مرگشو خیلی فرعی در نظر گرفته باشن یا یهم تخمی مرغی تخیلی شه از مرگ برخیزه
طب گیمینگ
این پیام رو دوباره یاداوری میکنم هر سه تاشون بازی خوبین نو منز اسکای سروایول و جدی تره آسترونیر آرکی
هر سه تاشون خوبن
ولی نو منز اسکای بهتره
طب گیمینگ
دو پایان چه که عرض کنم دوتا استوری لاین مگه اینکه پایان مرگشو خیلی فرعی در نظر گرفته باشن یا یهم تخم
همون خیلی فرعی در نظرگرفتن که مسخرس گفتن یه تز جدید بذاریم تو بازی