طب گیمینگ
شاید برخی گمان کنند که لیان پیر شده و با در نظر گفتن عاقبت او در پایان دوم Requiem، دیگر قرار نیست د
اینجوری برا سری های بعد دوباره دو پایانه نمیشه؟😐
دو پایان چه که عرض کنم دوتا استوری لاین
مگه اینکه پایان مرگشو خیلی فرعی در نظر گرفته باشن یا یهم تخمی مرغی تخیلی شه از مرگ برخیزه
طب گیمینگ
این پیام رو دوباره یاداوری میکنم هر سه تاشون بازی خوبین نو منز اسکای سروایول و جدی تره آسترونیر آرکی
هر سه تاشون خوبن
ولی نو منز اسکای بهتره
طب گیمینگ
دو پایان چه که عرض کنم دوتا استوری لاین مگه اینکه پایان مرگشو خیلی فرعی در نظر گرفته باشن یا یهم تخم
همون خیلی فرعی در نظرگرفتن که مسخرس گفتن یه تز جدید بذاریم تو بازی
طب گیمینگ
همون خیلی فرعی در نظرگرفتن که مسخرس گفتن یه تز جدید بذاریم تو بازی
بخواید به این مسخره بازیا فکر کنید هالونایت هن چندین و چند پایان داشت که سازنده هیچکدومو تایید نکرد
و بعد اومدن نسخه سیلک سانگ تازه مشخص شد
طب گیمینگ
بخواید به این مسخره بازیا فکر کنید هالونایت هن چندین و چند پایان داشت که سازنده هیچکدومو تایید نکرد
یا مثلا سری بازیای فناف هم همینطور چندین پایان دارن