eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
458 دنبال‌کننده
20هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨ماجرای تیراندازی چند شب گذشته کاراگاهان پلیس آگاهی اصفهان چه بود...  🔹انهدام باند سارقان ۳۰ میلیاردی در اصفهان  🔹فیلم تعقیب و گریز + دستگیری سارق
📸 گوشه هایی از فضاسازی انتخابات سال ۱۴۰۲ در اماکن انتظامی استان اردبیل
🤣🤣زمان شاه ، از تو سیب زمینیامون موز میومد بیرون!!! 🔹 کاریکاتور
🔰رهبر معظم انقلاب: 🔹چهار خصوصیتِ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات باید انجام بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷کمک رسانی به خودروی گرفتار در برف توسط پلیس راه فاروج استان خراسان شمالی ♦️ صبح امروز ماموران پلیس راه و انتظامی فاروج خودروی گرفتار را با خودروی گشت انتظامی از میان برف بیرون کشیدند.
سردار "احمدرضا رادان" فرمانده کل انتظامی در یادواره 210 شهید حسینیه بنی فاطمه(س) شهر اصفهان: 🌹حکایت شهدا، داستان پر رمز و رازی است و گویا آنان وظیفه دارند در هر مناسبت و هر لحظه، تلنگری به ما زده و توجه همه را به مسیر نورانی خود جلب کنند. 🌺 دعوت مردم به مشارکت در انتخابات، تکلیف همه رزمندگان، مجاهدان، هیئتی ها و افراد با بصیرت است.
بيش از 2 ميليارد لباس قاچاق در سياهکل توقيف شد فرمانده انتظامي شهرستان سياهکل گفت: بيش از 2 ميليارد و 970 ميليون ريال انواع پوشاک خارجي قاچاق در بازرسي از يک دستگاه خودرو پژو پارس کشف شد. سرهنگ "حسين اميدخواه" در تشریح این خبر ، مبارزه با قاچاق کالا را يکي از اولويت‌‎هاي اصلي مجموعه انتظامي در برخورد با مفسدان اقتصادي عنوان کرد و اظهارداشت: پليس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکني و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانوني مي‌‎کند. وي در ادامه گفت: ماموران پليس آگاهي حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي به يک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و براي بررسي آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسي از اين خودرو 612 ثوب شلوار، پيراهن و کت خارجي قاچاق کشف شد.   فرمانده انتظامي شهرستان سياهکل از معرفي متهم 56 ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي خبر داد و بيان‌داشت: کارشناسان ارزش اين کشفيات را 2 ميليارد و 970 ميليون و 600 هزار ريال برآورد کردند.  
در روز روز رکوردشکنی‌؛ لحظه شیرین انتقام! ایران با حذف غول آسیا به نیمه نهایی رفت
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜ ☫ ⬜⬜⬜⬜ 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 جانم ایران! برد غرور آفرین تیم ملی فوتبال ایران را به همه هموطنان عزیز تبریک می گوییم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷پرچم بالاست🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
♦️زمان و ساعت بازی ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 🔹ایران برای صعود به فینال چهارشنبه ۱۸ بهمن با برنده دیدار قطر و ازبکستان دیدار می کند.
⚪️ژاپن ژاپن، این بود ژاپن؛ صعود به نیمه‌نهایی با برد سامورایی‌ها ▫️ایران دو - ژاپن یک ⚽️گل: موریتا ⚽️گل های ایران: محبی و جهانبخش
حشد الشعبی: هدف قرار دادن خاک عراق توسط آمریکا نقض آشکار حاکمیت کشور عراق و حمله به سرویس های امنیتی رسمی کشور ما است. 🔹حشد الشعبی: ما آمادگی نیروهای خود را برای اجرای هرگونه دستور فرمانده کل نیروهای مسلح برای حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی عراق اعلام می کنیم.
پارلمان عراق حملات آمریکا را محکوم کرد 🔹ریاست پارلمان عراق حملات آمریکا به مناطقی در غرب عراق را شدیدا محکوم کرد و گفت که نمایندگان قصد برگزاری نشست فوق العاده طی روزهای آینده برای بررسی و اطلاع از این تجاوزهای آمریکا و جلوگیری با از تکرار این حملات که نقض حاکمیت ملی عراق است، برگزار کنند.
🚨انهدام باند تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز در آذربایجان شرقی 📌سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی 🔹مأموران این سازمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصدی موفق به شناسایی کارگاه تهیه و تولید مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک و طی عملیاتی مقدار ۲ تن مواد اولیه و تعداد قریب به ۱ میلیون عدد مواد محترقه آماده توزیع کشف و تعداد ۶ نفر متهم اصلی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.
🚨اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح صنوف شهرستان چالوس 🔹در اجرای طرح مذکور مأموران اداره اماکن استان و شهرستان چالوس در طی دو روز از تعداد ۴۷ واحد صنفی مختلف و مجتمع تجاری بازدید و تعداد 11 واحد را بعلت کشف حجاب مشتری و متصدی و فروش و عرضه البسه و اقلام نامتعارف شناسایی و پلمپ نمودند. 🔹همچنین مقادیری البسه و اقلام نامتعارف فرهنگی ضبط و تعدادی از ویترین ها ساماندهی و مانکن های نامتعارف برخی دیگر از صنوف هم جمع آوری گردید.
🔸ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای حملات تجاوزکارانه بامداد امروز آمریکا به خاک این کشور را نقض حاکمیت آن دانست.
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا: استقلال کشور ایران اسلامی از اصول مهم امام خمینی (ره) بود و امروز نیز پیروی و ادامه خط و مکتب امام (ره) مایه نجات کشور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تصویر متفاوت و پر از معنا از گرافیست خوش ذوق از ۱۲ بهمن ۱۳۵۷
🟥 زنها مالک نصف انقلاب 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔴 زن ها حداقل مالک پنجاه درصد این انقلاب هستند؛ زیرا پنجاه درصد ملت ایران زن ها بودند و زن ها حضورشان در صحنه از مردها کمتر نبود و در مواردی بیشتر بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا