eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
458 دنبال‌کننده
20هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
حشد الشعبی: هدف قرار دادن خاک عراق توسط آمریکا نقض آشکار حاکمیت کشور عراق و حمله به سرویس های امنیتی رسمی کشور ما است. 🔹حشد الشعبی: ما آمادگی نیروهای خود را برای اجرای هرگونه دستور فرمانده کل نیروهای مسلح برای حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی عراق اعلام می کنیم.
پارلمان عراق حملات آمریکا را محکوم کرد 🔹ریاست پارلمان عراق حملات آمریکا به مناطقی در غرب عراق را شدیدا محکوم کرد و گفت که نمایندگان قصد برگزاری نشست فوق العاده طی روزهای آینده برای بررسی و اطلاع از این تجاوزهای آمریکا و جلوگیری با از تکرار این حملات که نقض حاکمیت ملی عراق است، برگزار کنند.
🚨انهدام باند تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز در آذربایجان شرقی 📌سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی 🔹مأموران این سازمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصدی موفق به شناسایی کارگاه تهیه و تولید مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک و طی عملیاتی مقدار ۲ تن مواد اولیه و تعداد قریب به ۱ میلیون عدد مواد محترقه آماده توزیع کشف و تعداد ۶ نفر متهم اصلی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.
🚨اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح صنوف شهرستان چالوس 🔹در اجرای طرح مذکور مأموران اداره اماکن استان و شهرستان چالوس در طی دو روز از تعداد ۴۷ واحد صنفی مختلف و مجتمع تجاری بازدید و تعداد 11 واحد را بعلت کشف حجاب مشتری و متصدی و فروش و عرضه البسه و اقلام نامتعارف شناسایی و پلمپ نمودند. 🔹همچنین مقادیری البسه و اقلام نامتعارف فرهنگی ضبط و تعدادی از ویترین ها ساماندهی و مانکن های نامتعارف برخی دیگر از صنوف هم جمع آوری گردید.
🔸ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای حملات تجاوزکارانه بامداد امروز آمریکا به خاک این کشور را نقض حاکمیت آن دانست.
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا: استقلال کشور ایران اسلامی از اصول مهم امام خمینی (ره) بود و امروز نیز پیروی و ادامه خط و مکتب امام (ره) مایه نجات کشور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تصویر متفاوت و پر از معنا از گرافیست خوش ذوق از ۱۲ بهمن ۱۳۵۷
🟥 زنها مالک نصف انقلاب 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔴 زن ها حداقل مالک پنجاه درصد این انقلاب هستند؛ زیرا پنجاه درصد ملت ایران زن ها بودند و زن ها حضورشان در صحنه از مردها کمتر نبود و در مواردی بیشتر بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷 سهم من در ایران قوی ... 💬 رهبر معظم انقلاب؛ انتخابات یک امر ملّی است و ان‌شاءالله نه تنها ما شرکت خواهیم کرد بلکه مردم را به شرکت فعال دعوت می‌کنیم.
🇮🇷 هر کسی مردم عزیز ایران را شاد کند اجر مضاعف دارد. 🇮🇷نمی‌دانم ملت‌های دیگر هم از پیروزی تیم ملی کشورشان به قدر ما خوشحال می‌شوند یا نه. ولی می‌دانم هیچ ملتی در جهان به اندازهٔ مردم ما مورد تهاجم رسانه‌ها برای سیاه‌نمایی و شکستن روحیهٔ خودباوری نیست. در این میانه هر کسی مردم عزیز ایران را شاد کند اجر مضاعف دارد. 🇮🇷آفرین به تیم ملی فوتبال👏
🌹☝️☝️ 🔻مقام معظم رهبری: زن در كشور ما، سرباز خط مقدم انقلاب شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷بیرانوند : ۲۲ بهمن من ایرانم ، یعنی ۲۲ بهمن با قهرمانی برمیگردیم ایران ـــــــــــــــــــــــ
💢 غول کشتیرانی فرانسوی CMA CGM ترانزیت دریای سرخ را پس از حمله یمنی ها به حالت تعلیق درآورد. 🔺مرسک و اکنون CMA CGM این مسیر را متوقف کرده اند. ـــــــــــــــــــــــ
📸 🔺بمناسبت ایام الله دهه فجر برنامه نهضت خاطره گویی در حسینیه شهدای انتظامی استان اردبیل برگزار گردید. 🎤سخنران مدعو این برنامه سردار کریمیان آزاده و ایثارگر دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به بیان رشادت های سربازان این مرز و بوم در آن زمانها پرداخت. 🔹در ادامه بیان داشت:یکی از آرمانهای امام خمینی(ره) تشکیل بسیج انقلابی جهانی بود که به همت بزرگمردانی همچون سردار سلیمانی بوجود آمد و سدی محکم در مقابل دشمنان دین و اسلام شد.
گزارش تصویری حضور و سخنرانی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش سراسری روحانیون انتظامی کشور