eitaa logo
« پُرسانــــــــــــــ پُرسانــــــــــــــ » «...ن‌...»
28 دنبال‌کننده
2هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم انا اعطیناک #الکوثر فصل لربک #وانحر ان شانئک هو #الابتر قرآن،حدیث،دعا،احکام،متن،شعر،و... (جهان، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه) پُرسان‌پُرسان تا آسمان
مشاهده در ایتا
دانلود
در حادثه کردستان که بچه‌های این ملت جلوی تازه عروس‌های دموکرات‌ها سرشان بریده می‌شود و در خون‌های خود دست و پا می‌زدند تا در بمباران یک زندان بیش از ۱۵۰ نفر را به شهادت رساند. چقدر پاسدار سر بریده شد که این مسائل در جامعه ما تکان دهنده است و در سراسر ایران اجساد شهدای مطهر ما پراکنده‌اند. در آن روزها همین آدم‌ها با چهره دلسوزانه ای پیک صلح شدند. در کردستان در اولین بیانیه‌ای که صادر کردند خروج و انحلال سپاه را از کردستان عنوان کردند که بتوانند به راحتی به اهداف خودشان برسند. شعار انحلال سپاه، شعار جدیدی نیست. در هر مقطع مطرح شده و این حرکت همخوانی با اهداف آمریکا دارد. اینکه آمریکایی از شروع خودشان از ابتدا انحلال سپاه عنوان می‌کنند. باید توجه داشته باشیم، ما نباید تماشاگر باشیم، هر روز یک حریم شکسته شود و سدی فرو بریزد و منتظر باشیم تا آتش آنچه زمانی به تمام جامعه سرایت می‌کند. ما نمی‌توانیم بنشینیم. مگر سپاه فقط برای خون دادن است ما بنشینیم حادثه‌های سال ۵۹ و ۶۰ به وجود بیاید و در آن حادثه حزب جمهوری اسلامی، جمعی از شخصیت‌ها به شهادت برسند و آن وقت بگوییم چون ما نظامی هستیم در درجات خود ما قایم شویم و بترسیم که مارک نظامی گری به ما بزنند. این برخلاف تقوا است. بی غیرت‌هایی که در هیچ کجای صحنه‌های انقلاب حضور نداشتند به ما مارک می‌زنند و ما را به وصیت نامه امام راحل توجه می‌دهند که این حرکت ما سیاسی است، این جناح بندی سیاسی است! که ارکان نظام را بنیان نظام را شما مورد هجوم قرار دادید. ما سکوت بکنیم؟ که این دخالت در مسائل سیاسی است؟ اگر نظامی گری ما مانع از برخورد با تجاوز شما می‌شود ما لباس‌ها را از تن خود بیرون می‌آوریم. ما این لباس را به تن کردیم برای دفاع از این ملت. حتی برای دفاع از شما نامردها، شرم نمی‌کنید؟ به این مزارهای شهید نگاه کنید. هیچ روستایی نیست که قبر شهید نداشته باشد. ما نبینیم، سکوت کنیم که شما هر کاری خواستید بکنید، هر توطئه‌ای که دلتان خواست انجام دهید. آن وقت حرکت مسلحانه را شروع کنید. ما بیاییم و بیافتیم توی ملت، ما صبر کنیم شما ملت را جناح بندی کنید، قشربندی کنید، گروه بندی کنید. جوانان را اغفال کنید و آنها را با تحریف‌های خود فریب دهید. سپاه و لشگر درست کنید برای خودتان؟ حرف‌های آقای رحیم صفوی، حرف هر حزب اللهی است، حرف همه بسیجی‌ها است. اگر شناسنامه آنهایی که مقاله نوشتند اینجا مطرح می‌کردند انسان باید بر پیشانی خودش بزند که چه می‌شود یک دفعه اینها میدان پیدا می‌کنند. شما که ادعای جامعه دموکراتیک را دارید شما خودتان نمی‌دانید همه نظریات در جامعه غرب به بن بست رسیده؟ شما که امروزه ادعا می‌کنید حکومت دینی نمی‌تواند پیچیدگی جهان را حل کند، شما ندیدید مارکسیست با این ادعا از هم پاشید. شما نظریه و مدیریت جنگل را می‌خواهید پیاده کنید؟ ما تجربه داریم با چشم خودمان دیدم یک بچه نابالغ ۱۲ ساله را آوردند و بر سرنوشت ملت حاکمت کردند، تاج‌گذاری کردند و هیچکس هم دم نزد. بگذاریم این واقعیت‌ها تکرار شود؟ بگذاریم همه خون‌ها بر باد برود. ما نگران باشیم که نظامی هستیم و برچسب بزنند. توی روزنامه‌ها مزخرف و دروغ می‌نویسند. الو سلام (ستون روزنامه سلام): «من از ستاد مشترک سپاهم و صحبت‌های آقای رحیم صفوی حرف‌های شخصی ایشان است و حرف‌های سپاه نیست.» والله تا پای جان ایستاده‌ایم. مگر می‌گذاریم حوادث ۵۹ تکرار شود؟ مگر می‌گذاریم حوادث سال ۶۰ تکرار شود؟ مگر می‌گذاریم یک بار دیگر شخصیت‌های بزرگ ما را به شهادت برسانند؟ مگر ما نمی‌دانیم در پس این حرکت‌های مزورانه به اصطلاح فضای باز سیاسی و تسامح و تساهل چه فتنه بزرگی وجود دارد؟ ما نمونه‌های آن را می‌بینیم. بنابراین من استدعایم از مردم حزب اللهی شریف، جوانان و دانشجویان این است که در صحنه باشید. به توطئه‌ها دقت کنید به مطلبی که نوشته می‌شود دقت کنید. به موضوعاتی که تیتر می‌شود دقت کنید. هر روز در این روزنامه‌ها مثل یک بمب، انفجاری برای ملت به وجود می‌آورند با تیترهایی که انتخاب می‌کنند. یک روز می‌بینیم با یک تیتر درشت در روزنامه «ارزش» بی ارزش می‌نویسد، هاشمی شکایت می‌کند. از بین همه مصاحبه‌ها یکی را انتخاب می‌کنند که دختر و پسر می‌توانند با هم باشند و منعی ندارد. اینها را با تیتر درشت درج می‌کنند. چه نتیجه‌ای می‌خواهید بگیرید؟ دانشگاهی که امام راحل فرمودند در صحنه باشید، هوشیار باشید و در مسائل سیاسی که مقام معظم رهبری اصرار دارند حضور داشته باشیم و چه و چه، اگر سکوت کنیم آن زندان‌های ۵۵ و ۵۶ و آن کشتارها در دانشگاه‌ها به وجود خواهد آمد. دقت کنید و توجه کنید و حساسیت داشته باشید. بحث گروه و بحث جناح‌های چپ و راست امروز نیست، بحث یک هجمه عظیمی است که متاسفانه در خودی‌های مطرود شده، وجود دارد. ۳
❗️به_هوش باشیم ❗️ 🔴 تکلیف ما در انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ ( ۱ ) ✍ سهیل کیارش 🔸در موضوع و بقیه انتخابات ها همواره با دو تکلیف روبرو هستیم ؛ اول یافتن اصلح و مرحله بعدی معرفی و ایجاد مقبولیت برای او. گفتمان اصیل و " " است و باید بر این گفتمان پافشاری کنیم. ما به یقین رسیده ایم که اگر بر گفتمان امام جامعه پافشاری نکنیم و بر اجرای دستور او اصرار نورزیم و تشخیص و نظر خودمان را به او تحمیل کنیم، هیچگاه پیروز نخواهیم شد! علت شکست در انتخاب های گذشته هم، همین عدم پافشاری بر گفتمان است! 🔻 امام المسلمین می فرماید: رای به ؛ و ما از ترس اینکه مبادا دیگران بیایند و گوی سبقت را بربایند رای به اصلح را کنار می گذاریم و به دنبال و این شعارهای من‌درآوردی و جعلی میرویم!!! غافل از اینکه، " ان تنصرالله ینصرکم " 🔻🔻نصرت خدا زمانی شامل حال ما می شود که دین خدا و ولی خدا را یاری کنیم و اگر نصرت خدا شامل حال ما شد؛ 👈 " ان ینصرکم الله فلا غالب لکم " آن گاه هیچکس بر ما غلبه نخواهد کرد؛ اگر ما بر گفتمان امام جامعه پافشاری کردیم قطعاً پیروزی از آن ماست و اگر پافشاری نکردیم چنانچه همه عوامل مادی جمع شوند و میلیاردها ریال پول خرج کنیم و ساز و کار وحدت بچینیم که امت حزب الله روی نفری که ما می گوییم جمع شوند و در ظاهر وحدتی هم شکل بگیرد ، یقینا پیروز نخواهیم شد !!! 🕯 یاد عمار انقلاب مرحوم علامه مصباح یزدی گرامی باد که می فرمود: خدای دفاع مقدس، خدای انتخابات هم هست. وعده ی صادق حضرت حق همان است که قبلا هم بوده، اما این ماییم که عوض شده ایم، آن موقع وعده نصرت را باور داشتیم اما الآن ... ادامه دارد ...
❗️به_هوش باشیم❗️ 🔴تکلیف ما در انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ ( ۲ ) ✍ سهیل کیارش 🔸چگونه بین گزینه های مختلف را تشخیص دهیم ؟ 🔰برای دست یافتن به این مهم، ابتدا می بایست، گفتمان را بر گزینیم و تلاش کنیم در این گفتمان را بشناسیم اگر گفتمان را فهم کردیم و تصمیم گرفتیم که روی آن پافشاری کنیم ، آنگاه به مرحله بعدی میرسیم و آن مرحله عبارت از این است که↘️ 👈 مولفه ها و سنجه ها را برای تطبیق مصداق و گفتمان، بشناسیم؛ 🔹به عنوان مثال در بستر گفتمان رای به می‌خواهیم اصلح را برای دولت تشخیص دهیم ↘️ 👈 این خود شاخصه هایی دارد؛ که برای یافتن آنها ، باید به سراغ بیانات برویم و شاخصه ها را شناسایی کنیم ↘️ 👈 درمرحله بعدی بین این مولفه‌ها اولویت بندی میکنیم؛ دقت داشته باشید بالاخره ممکن است ۱۵ یا ۲۰ مولفه استخراج کنیم که از مبانی قرآنی، روایی و سخنان و رهنمودهای صریح رهبرمعظم انقلاب آنها را به دست آورده ایم؛ حال آیا این ۲۰ مولفه اهمیتشان با هم برابر است؟ طبیعتاً نه !!! جهت فهم بهتر مسئله به این مثال توجه کنید. بین جریان انقلابی سالهاست دعوایی شکل گرفته که حاصل عدم تشخیص اولویت بین این دو مولفه است↘️ 1⃣➖توان اجرایی؛ که معمولا آن را محدود به توان مدیریت پروژه های کلان میکنند؛ 2⃣➖تسلط به مبانی معرفت دینی و گفتمان امامین انقلاب؛ 🔻ممکن است گزینه ای را بررسی کنیم و ببینیم که کارنامه خوبی در مدیریت پروژه های کلان را دارد؛ 🔺ولی شخص دیگر به لحاظ گفتمانی و تسلط به مبانی دینی قوی تر است ولی زمینه زیادی برای نشان دادن توان مدیریت اجرایی برای وی فراهم نشده. ⬅️ اینجا معمولا جریان انقلابی مردد می شوند؛ ادامه دارد ...
❗️به_هوش باشیم❗️ 🔴تکلیف ما در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ( ۳ ) ✍سهیل کیارش 🔸علت مردد شدن بین گزینه های مختلف چیست ؟؟؟ 🔰علت مردد شدن بسیاری از بچه‌های انقلابی در تشخیص این است که بین دو مولفه یاد شده، نمیتوانند اولویت بندی کنند، فلذا برخی تا پای مردد هستند و لحظه آخر تصمیم میگیرند که به فلان گزینه دهند ! 👈 آنچه که بطور قطع و یقین می بایست مورد توجه قرار گیرد این است که تسلط به ، به مسائل، روحیه ، و ، بودن و توان ، قطعا و قطعا از سابقه مهمتر است؛ به این دلیل که قرار نیست خودش مدیر پروژه باشد، یا هماهنگی بین ماشین آلات و مهندسین را ایجاد کند!!! قرار نیست خودش پل بسازد ... 🔻🔻رئیس جمهور قرار است در پارادایمی که تعریف میکند، کشور را به سمت راهبری کند. او باید هنر و توان هماهنگی در جهت را داشته باشد، او باید توان هماهنگی همه را داشته باشد. ⚪️ برای اینکه در کشور محقق شود او باید نگاه مبنایی و دقیق در حوزه داشته باشد. ⚪️ باید نگاه مبنایی ودقیق در حوزه داشته باشد؛ فرض کنیم که فردی در پروژه عمرانی، مدیریت توانمندی دارد آیا در حوزه مدیریت بهداشت و درمان هم توانمند است؟ در حوزه تعلیم و تربیت هم توانمند است؟ 🔴📌بنابراین اگر بین ۲۰ نفر از ۱۶ - ۱۷ نفرشان در همین مولفه اول یعنی نگاه گفتمانی ریزش کنند، اصلا لازم نیست بقیه موارد را در موردشان بررسی کنیم. 👈 در اینجا _فرد و وی بسیار تعیین کننده است، ممکن است فردی در نگاه اول ارزیابی شود، اما این فرد در بزنگاههای نتوانسته صحنه را درست تشخیص دهد ! و خلاف مبانی قطعی و خلاف مبانی قطعی رفتار کرده و های را در نظر نگرفته باشد ! 📌چنین فردی نیز از حیطه بررسی ما خارج میشود؛ ادامه دارد...
❗️به_هوش باشیم❗️ 🔴تکلیف ما در انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ ( ۴ ) ✍سهیل کیارش 💠در بررسی گزینه های مختلف با رویکرد انتخاب اصلح اگر به چند نفر برسیم که در مولفه اول نمره قابل قبول دارند و فاصله زیادی با هم ندارند باید سراغ مولفه های بعدی رفت تا بالاخره بتوانیم بهترین گزینه را شناسایی کنیم؛ ☜ مولفه های مهم دیگری مثل؛ ➖ارائه مدل کلان برای اداره کشور؛ ➖ برنامه‌ریزی برای مسائل اصلی کشور؛ ➖تیمی که قرار است در این برنامه ها او را یاری دهند، چه کسانی هستند؟ 📌اگر شخصی است که از بیت المال برای انتخابات هزینه می کند به درد ملت نمی‌خورد؛ 📌اگر زیاد برای انتخابات هزینه کُند ولو حلال، به درد ملت نمی‌خورد؛ 📌اگر به معنای حقیقی کلمه اهل مقاومت و توجه به ظرفیت‌های داخل نباشد و نگاهش به بیرون باشد در خور ملت ایران نیست ؛ 📌و همچنین بقیه موارد ... ⬅️ این درست است که بسیاری از مردم به دنبال شخصی هستند که مشکلات معیشتی آنها را حل کند، اما اگر بخواهیم را تشخیص دهیم، قرار نیست که مولفه ها را کنار بگذاریم و ببینیم مردم چه میخواهند بعد ببینیم چه کسی وعده بهتری به مردم میدهد و همان را کنیم !!! ❌ما باید را بشناسیم بعد مردم را مجاب کنیم به این بهترین دهند 🔵🔴طبعاً کسی که برای داشته باشد، برای حل هم بایست ، و داشته باشد؛ بایست به معتقد باشد، امروز یک گفتمان است، پس باید بداند برای گام دوم چه باید کرد؟ ☜ [ شعارهایی مثل افزایش ها، توجه به داخل، ... اینها تکراری شده و همه از این شعارها میدهند؛ ] ⚪️ اما تفاوت از کجا معلوم میشود❓ ☜ ازآنجا که ببینیم مدل کلان وی برای اداره کشور چیست؟ ☜ آیا تسلط به مبانی امامین انقلاب دارد؟ ☜ از نظر او برای رسیدن به چه مسیری را باید طی کند؟
  دختر با هوش و پیرمرد حیله گر روزگاری دهقانی در قریه ای زندگی میکرد که باید پول زیادی را که از یک پیرمرد قرض گرفته بود، پس میداد.  دهقان دختر زیبایی داشت و خیلی ها آرزوی ازدواج با او را داشتند. وقتی پیرمرد طمعکار متوجه شد دهقان نمی تواند پول او را پس بدهد، پیشهاد یک معامله کرد و گفت اگر با دختر دهقان ازدواج کند قرض او را می بخشد دخترک از شنیدن این حرف به وحشت افتاد و پیرمرد کلاه بردار برای اینکه حسن نیت خود را نشان بدهد گفت؛ اصلا یک کاری می کنیم، من یک سنگریزه سفید و یک سنگریزه سیاه در کیسه ای خالی می اندازم، دختر تو باید با چشمان بسته یکی از این دو را بیرون آورد. اگر سنگریزه سیاه را بیرون آورد باید همسر من بشود و بدهی بخشیده میشود و اگر سنگریزه سفید را بیرون آورد لازم نیست که با من ازدواج کند و بدهی نیز بخشیده می شود، اما اگر او حاضر به انجام این کار نشود باید پدر به زندان برود.  این گفت و گو در جلوی خانه کشاورز انجام شد و زمین آنجا پر از سنگریزه بود. در همین حین پیرمرد خم شد و دو سنگریزه برداشت. دختر که چشمان تیزبینی داشت متوجه شد او دو سنگریزه سیاه از زمین برداشت و داخل کیسه انداخت. ولی چیزی نگفت!!! سپس پیرمرد از دخترک خواست که یکی از آنها را از کیسه بیرون بیاورد.  دخترک دست خود را به داخل کیسه برد و یکی از آن دو سنگریزه را برداشت و به سرعت و با ناشی بازی، بدون اینکه سنگریزه دیده بشود، وانمود کرد که از دستش لغزیده و به زمین افتاده است. پیدا کردن آن سنگریزه در بین انبوه سنگریزه های دیگر غیر ممکن بود.  در همین لحظه دخترک گفت؛ آه چقدر من دست و پا چلفتی هستم!!! اما مهم نیست...! اگر سنگریزه ای را که داخل کیسه است دربیاوریم معلوم میشود سنگریزه ای که از دست من افتاد چه رنگی بوده است...  و چون سنگریزه ای که در کیسه بود سیاه بود، پس باید طبق قرار، آن سنگریزه سفید باشد. آن پیرمرد هم نتوانست به حیله گری خود اعتراف کند و شرطی را که گذاشته بود به اجبار پذیرفت...؟!
أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ رَبِّي وَ أَتُوبُ إِلَيْهِ🍃 علیه‌السلام السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ رَسُولِ اللهِ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ أَمِيرِالْمُؤْمِنِينَ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ الصِّدِّيقَةِ الطَّاهِرَةِ فَاطِمَةَ سَيِّدَةِ نِسَاءِ الْعَالَمِينَ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا مَوْلاَيَ يَا أَبَا عَبْدِاللهِ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكَاتُهُ أَشْهَدُ أَنَّكَ قَدْ أَقَمْتَ الصَّلاَةَ وَ آتَيْتَ الزَّكَاةَ وَ أَمَرْتَ بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَيْتَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَ تَلَوْتَ الْكِتَابَ حَقَّ تِلاَوَتِهِ وَ جَاهَدْتَ فِي اللهِ حَقَّ جِهَادِهِ وَ صَبَرْتَ عَلَى الْأَذَى فِي جَنْبِهِ مُحْتَسِباً حَتَّى أَتَاكَ الْيَقِينُ أَشْهَدُ أَنَّ الَّذِينَ خَالَفُوكَ وَ حَارَبُوكَ وَ الَّذِينَ خَذَلُوكَ وَ الَّذِينَ قَتَلُوكَ مَلْعُونُونَ عَلَى لِسَانِ النَّبِيِّ الْأُمِّيِ وَ قَدْ خَابَ مَنِ افْتَرَى لَعَنَ اللهِ الظَّالِمِينَ لَكُمْ مِنَ الْأَوَّلِينَ وَ الْآخِرِينَ وَ ضَاعَفَ عَلَيْهِمُ الْعَذَابَ الْأَلِيمَ أَتَيْتُكَ يَا مَوْلاَيَ يَا ابْنَ رَسُولِ اللهِ زَائِراً عَارِفاً بِحَقِّكَ مُوَالِياً لِأَوْلِيَائِكَ مُعَادِياً لِأَعْدَائِكَ مُسْتَبْصِراً بِالْهُدَى الَّذِي أَنْتَ عَلَيْهِ عَارِفاً بِضَلاَلَةِ مَنْ خَالَفَكَ فَاشْفَعْ لِي عِنْدَ رَبِّكَ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللهِ فِي أَرْضِهِ وَ سَمَائِهِ صَلَّى اللهِ عَلَى رُوحِكَ الطَّيِّبِ وَ جَسَدِكَ الطَّاهِرِ وَ عَلَيْكَ السَّلاَمُ يَا مَوْلاَيَ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكَاتُهُ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا مَوْلاَيَ وَ ابْنَ مَوْلاَيَ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكَاتُهُ لَعَنَ اللهِ مَنْ ظَلَمَكَ وَ لَعَنَ اللهِ مَنْ قَتَلَكَ وَ ضَاعَفَ عَلَيْهِمُ الْعَذَابَ الْأَلِيمَ 🍃🍃 https://eitaa.com/Azal14
✨ أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ رَبِّي وَ أَتُوبُ إِلَيْهِ ✨
✨ اللَّهُمَّ الْعَنْ قَتَلَةَ أَمِيرِالْمُؤْمِنِينَ ✨
‌ 🥀 : علیه السلام به؛🚩 علیه السلام 🚩 علیه ‌السلام 🚩 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ شما را به ترس از سفارش میكنم به روی نیاورید، گرچه به سراغ شما آید، و بر آنچه از دنیا از دست میدهید اندوهناك مباشید. را بگویید، و برای پاداش الهی عمل كنید. ستمگر و ستمدیده باشید. { شما را، و تمام فرزندان و خاندانم را، و كسانی را كه ، به از خدا، و در امور زندگی، و ایجاد و آشتی در میانتان سفارش میكنم.} خدا را ! خدا را ! درباره ، نكند آنان گاهی سیر و گاه گرسنه بمانند، و حقوقشان ضایع گردد. خدا را ! خدا را ! درباره ، حقوقشان را رعایت كنید كه وصیت (ص) شماست، همواره به خوشرفتاری با همسایگان سفارش میكرد تا آنجا كه گمان بردیم برای آنان ارثی معیّن خواهد كرد. خدا را ! خدا را ! درباره ، مبادا دیگران در عمل كردن به دستوراتش از شما پیشی گیرند. خدا را ! خدا را ! درباره همانا كه شماست. خدا را ! خدا را ! درباره ، تا هستید آن را خالی مگذارید، زیرا اگر خلوت شود مهلت داده نمیشوید. خدا را ! خدا را ! درباره با اموال و جانها و زبانهای خویش در راه خدا. بر شما باد؛ به با یكدیگر، و همدیگر، مبادا از هم روی گردانید، و پیوند را از بین ببرید. و را ترك نكنید كه بدهای شما بر شما مسلط میگردند، آنگاه هر چه خدا را بخوانید جواب ندهد. 》سپس فرمودند: 《 ای فرزندان ! مبادا پس از من دست به خون مسلمین فرو برید - دست به کشتار بزنید - و بگویید: امیر مؤمنان كشته شد. بدانید جز كشنده من كسی دیگر نباید كشته شود. درست بنگرید ! اگر من از ضربت او مُردم، او را تنها یك ضربت بزنید، و او رامُثله نکنید - دست و پا و دیگر اعضای او را نبرید. من از (صلوات الله علیه) شنیدم كه فرمود: [ بپرهیزید از بریدن اعضای مرده، هر چند سگ دیوانه باشد. ]‌ نامه ۴۷ 🥀 🥀