ولی تو نمون جایی که حس خوبی بهت نمیده
اگر خطاست حلش کن اگر هم گذشتن داره
بِگذر ازش و زیباییِ نگاه خودتو ببین
لذت ببر ازون چیزایی که باید و برات قشنگه
دنیا اونقدی ارزش نداره بخدا
نمیارزه نگاهتو تاریک کنی
بچسبی به سیاهیا و تنفر و جنگ و حس بد
تو قشنگی باش
قشنگیَ دنیای خودت ˇˇ🌿