منِ عزیزم ؛
میدونم که امسال کلیی تلاش میکنی برای رسیدن به آرزوهای قشنگت
حتی شده از خوابتم میزنی تا برسی بهشون
بعد هر تاریکی روشناییه
از پسش برمیای
من پشتتم^ ^
و امسالی که گذشت...
تک به تک خاطراتم برام دلنشینه
چه بد چه خوب
اگه خاطرات بدم نبودن منِ الانم نبود
1401 مطلوب و دلنشینم خوشحالم از سپری کردنت(((:
بمونه به یادگار🌝