شاملو تو یکی از نامه هاش به آیدا میگه:
«من با تو، انسانی را که هرگز در
زندگیِ خود نیافته بودم، پیدا کردم»
و چقدر قشنگه یکی بیاد تو زندگیت که
که حس کنی کل عمرش،
دنبال آدمی شبیه تو بوده:)
شاید بیچاره باشه اونی که کربلا رو ندیده
ولی بیچاره تر اونیه که دیده و الان داره با غم فراقش
دست و پنجه نرم میکنه!
آقاجون یه کاشی حرم انقدر استخاره میخواد؟
دق کردیم از دوریتون 💔:)