پرتقال
سنه من آغلاماسام، اولَّم حسین💔:)
شب باشه، بعد دسته های عزاداری اینو بخونن، بدون طبل
اصلا من قلبم:)))
_مدافع حرم بود
میگفت تا حالا شده کسی جلوت بیفته کمک بخواد نتونی کمکش کنی؟
داد میزد، برا من شده 💔