من به سندرم
«بیش از حد فکر و خیال کردن به کوچیکترین مشکلات»
و عذاب دادن خودم تا سر حد مرگ مبتلام.
دو عدد متولد 🥲
الهی که همیشه بمونم براتوووون
تولدتون کلی مبارررک قشنگترینام✨🤍
@mahni_313
@sadid_313
607.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتی راه ده دیقه ای هم باشه بدون مداحی نمیشههه