پرتقال
میدونی یهجایی خوندم که میگفت آرزوهای ساده قشنگترن، عمیقترن.. پس من برات آرزو میکنم زندگی کنی ساده
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نمیدونم داستان چیه
اما خوشحالی کسایی که دوسشون داری
حتی از خوشحالی خودتم بیشتر بهت میچسبه
خنده های از ته دلتو ببینم رفیق✨
همین روزای معمولی و ساده ای که الان
داری میگذرونی
آرزوی روزایی بوده که تو بحران و
شرایط بد میگذروندی... ✨
میگفت کاش آدمای زندگی یهو نذارن برن
یهو تنهامون نذارن
شاید همونی که رفته
و پشت سرشم نگاه نمیکنه
آخرین سنگر نجاته
شاید پناه برای بسته نشدن چشای یه آدمه.
نا امیدِ امیدوار دیده ای؟
خسته پرتلاش چه؟
غمگینِ سرحال و
دلگیرِ شاداب چطور؟
من خودم؛ خودم را
نقض میکنم...
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی خستگی و شکایات کل روزتو
جمع میکنی تا برسی به این لحظه و
باهاش درد و دل کنی✨🫀