میگفت کاش آدمای زندگی یهو نذارن برن
یهو تنهامون نذارن
شاید همونی که رفته
و پشت سرشم نگاه نمیکنه
آخرین سنگر نجاته
شاید پناه برای بسته نشدن چشای یه آدمه.
نا امیدِ امیدوار دیده ای؟
خسته پرتلاش چه؟
غمگینِ سرحال و
دلگیرِ شاداب چطور؟
من خودم؛ خودم را
نقض میکنم...
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی خستگی و شکایات کل روزتو
جمع میکنی تا برسی به این لحظه و
باهاش درد و دل کنی✨🫀
21.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی تو میخندی
دریا آرام میشود
و نهنگ ها
از تصمیم شان
به اعماق اقیانوس برمیگردند