2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اختیار نکردم پس از تو یار دگر
به غیر گریه که آن هم به اختیار نیست
بابا بفهم که کافی ای
تلاشت کافیه،وجودت کافیه،آروم بگیر
انقد از،از دست دادن و از دست رفتن نترس:)
این دختری که
الان هستی رو دوست داشته باش
تو خیلی کار کردی خیلی تلاش کردی
خیلی دویدی،خیلی حرص خوردی و
رنجونده شدی و مجبور بودی یا خیلی
چیزا کنار بیای تا بتونی مسیرت رو بری
و موفق بشی...🌱