پرتقال
اینجارووو ببین کیی منت گذاشته سر تقویم😌 تو همونی هستی که بدترین موقعیتا و بدترین حسا با تو تبدیل به
وقتی دو تا رفیق صمیمی هیچوقت عکس درست حسابی دونفره ندارن 🤲
هدایت شده از مُتَرَصِّد نوشت
ادمین محترم شما که تو عمرت یه گلوله از ده کیلومتریت رد نشده و ته انقلابیگریت این بوده که از سی شب قبل عملیاتها هرشب پیام بذاری دیگه امشب رو نخوابید میزنن
لطفا برای ما از معامله سوریه و هدر رفت خون شهدا نگو!!!
یکم نسبت به چیزی که مینویسید و تاثیری که بر قلب و ذهن افراد داره مسئولیتپذیر باشید.
حضرت آقا همین اخیرا گفتن به تصمیم فرماندهان نظامی اعتماد کنید. اگر میخوای به این تصمیم نقد وارد کنی حداقل سوادت برای نقد رو هم پیش از نقد ، ارائه بده.
حواستون باشه دقیقا فتنههای آخرالزمانی که باعث جدا شدن افراد از مسیر ولایت میشه همچین چیزهاییه.
فتنه شاخ و دم نداره که…
همین که تو مسائل پیچیده جای شتر دو ساله بودن میشیم تحلیلگر و میریم رو منبر یعنی داریم باخت میدیم.
مراقبت کنیم!
کاش میشد موقع هایی که به اوج استیصال رسیدیم و جونمون خستس
بتونیم ابرارو بغل کنیم و برای ساعتی از همه چی دل ببریم...