برای همهی ما همهی روزها فراموش میشوند به جز همان یک روز که نشانی آن را به هیچکس نگفتیم…
نمیدونم عزیزم،
شاید بدترین قسمت زندگی اونجاست که
مجبور میشی قبول کنی هیچی قرار نیست
اونجوری که تو دلت میخواد پیش بره.. ❤️🩹
هاروکی موراکامی یکی از غم انگیزترین مسائل احساسی رو همین قدر زیبا تو رمان کافکا در کرانه نوشته: باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون این که جایی
در زندگیت داشته باشند..
آرزو میکنم براتون اون موفقیتی رو که تو اوج غم و سختی تونستید به دست بیاریدو هیچوقت هیچوقت حسرت خوشحال بودن براش نمونه تو دلتون