نمیدونم عزیزم،
شاید بدترین قسمت زندگی اونجاست که
مجبور میشی قبول کنی هیچی قرار نیست
اونجوری که تو دلت میخواد پیش بره.. ❤️🩹
هاروکی موراکامی یکی از غم انگیزترین مسائل احساسی رو همین قدر زیبا تو رمان کافکا در کرانه نوشته: باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون این که جایی
در زندگیت داشته باشند..
آرزو میکنم براتون اون موفقیتی رو که تو اوج غم و سختی تونستید به دست بیاریدو هیچوقت هیچوقت حسرت خوشحال بودن براش نمونه تو دلتون