به خادم میگیم چرا از حضرت آقای شهید چیزی نمیگن این چند شبو
میگن الان وقتش نیست
این غم سنگینه
اونم به وقتش ان شاءالله تو تشییع آقا:/
امام حسین علیهالسلام در صبح عاشورا، دستان خود را به سوی آسمان بلند کرد و این گونه دعا کرد: «خدایا! تو پناه من در هر سختی هستی و امید من در هر شدتی. تو برای من در هر اتفاقی که برایم پیش میآید، تکیهگاه و پشتیبان هستی! چه بسیار اندوههایی که قلب را ضعیف میکند و چارهها در آن کم میشود، دوست در آن خوار میگردد و دشمن شماتت میکند. من آن را به تو واگذار کردم و به تو شکایت بردم، زیرا به تو رغبت دارم و از غیر تو روی گردانم. پس تو آن را برطرف کردی و از من دور ساختی. تو سرچشمه هر نعمتی و صاحب هر خوبی و پایان هر آرزویی هستی.»
الكامل في التاريخ
ج ۴ صفحه ۶۰
@ir_tavabin