eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.5هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 این شعرخوانی فوق العاده را یکبار که ببینی دوباره و سه باره برمیگردی و نگاهش میکنی 🔷 این نماهنگ که خوانده می‌شود ، چیزی که برداشت از آن است این‌که شعرش ، خواننده اش، مکانش ، حضارش و آقایمان همه سر تا سر غرق در نور هستند. ◇ یک جایی دلها بدجوری آتش می‌گیرید که شاعر می‌گويد: "ای صبا دست سلیمانی" و حضرت آقا با بغض می گوید: "چه شد؟" 🔻 بعد حضرت آقا بغض‌ش را کنترل می‌کند و به جمعیت نگاه می اندازد و شاعر در ادامه دوباره غوغا می‌کند: ●ای ستون خیمه‌ای که گفته او...
هدایت شده از شوق دیدار
اقدام تروریستی دمشق برابر اعلام منابع عبری در راستای انتقام از حمله موشکی به اربیل بوده و نشان دهنده عمق ضربه وارد شده به پیکر رژیم صهیونسیتی است که چنین عجولانه برای انتقام تصمیم گرفتند.
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🌹نقش زنان در شکل گیری و پیشرفت انقلاب اسلامی از منظر امام خمینی(ره)👇👇 🔻3 ـ نقش مادری  🟢«مادر خوب بچۀ خوب تربیت می کند؛ و خدای نخواسته اگر مادر منحرف باشد، بچه از همان توی دامن مادر، منحرف بیرون می آید.»  🟢«اول مدرسه ای که بچه دارد، دامن مادر است.» مادر از بچه هایش نگهداری می کند و نقش کلیدی در تربیت آنها دارد. نگهداری و مراقبت مادر از بچه هایش بر کل زندگی بچه هایش تأثیر دارد، بنابراین، انسان سازی نیز در ید قدرت زنان است. کامیابی، موفقیت و دوام جامعه بستگی به این مسأله دارد. اگر یک زن خوب باشد، طبیعتاً کودک وی نیز خوب خواهد بود. زنی که آگاهی و بینش خوبی از زندگی داشته باشد می تواند بچه های خوبی تربیت کند و خانوادۀ خوب، سازندۀ جامعه خوب است، پس زنان در ساختن یک جامعۀ خوب نقش مهمی دارند و خوب و بد بودن جامعه رابطۀ زیادی با زنان آن جامعه دارد.
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
🚦انتخابات در انتخابات شرکت نکنیم دیگران برای ما تصمیم‌گیری می‌کنند
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
🖼فتوتیتر 🔎🔎🔎دلایل علمی حجاب عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی، دو جنبه دارد: یکی اینکه، شخص ورودی‌های تحریک جنســی را دریافت نکند و دیگر اینکه، از تحریک جنسی دیگران خودداری کند. بر اساس ساختار مغزی زن و مرد خصوصاً در بخش هیپوتالاموس که به فعالیت بیشتر غدد جنسی در مردان نسبت به زنان منتهی می‌شود، به نظر می‌آید که نقش زن در جلوگیری از ایجاد محرک‌های جنسی و نقش مرد در کنترل ورودی‌های تحریک جنسی، اهمیت بیشتری دارد.
هدایت شده از Mobaleq313
💢 نیاز مؤمن به سه خصلت امام جواد علیه السلام: 🌺 «الْمُؤمِنُ یَحْتاجُ إلی ثَلاثِ خِصال: تَوْفیق مِنَ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ وَواعِظ مِنْ نَفْسِهِ وَ قَبُول مِمَّنْ یَنْصَحُهُ». 🌸 مؤمن نیازمند سه خصلت است: توفیقی از سوی خداوند، واعظی از درون خود، پذیرش نسبت به کسی که او را پند می دهد. 📚 بحارالأنوار، ج۲، ص۶۵. 💐 ولادت با سعادت حضرت امام محمدِتقی علیه السلام مبارک باد.💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹رهبر معظم انقلاب اسلامی: شرکت همگانی و با نشاط مردم در انتخابات از مهم‌ترین کارهاست.
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
شهید محمدعلی قیصری: «در انتخابات شرکت کنید که تکلیف الهی است. رأی شما دفاع از اسلام و قرآن است و مواظب باشید به کسانی که برای شهرت و قدرت خود را مطرح ساخته‌اند رأی ندهید.»
هدایت شده از .
💢پلیسی که قاب عکس شهادتش رو خودش ساخت 🔻قبل از شهادتش هربار خوابی می‌دید که تن من را می‌لرزاند. مدام می‌گفت: «من خواب دیدم تیر می‌خورم و شهید می‌شم!» یک هفته نگذشته دوباره همان خواب تکرار می‌شد. بار آخر که می‌خواست تعریف کند و بگوید: «من یه خوابی دیدم...» جلویش را گرفتم و گفتم: «نگو. تورو خدا نگو.» طاقتش را نداشتم. نمی‌توانستم تصور کنم به این زودی امین را از دست می‌دهم. از ازدواجمان یک سال و هفت ماه می‌گذشت. 🔻 فکر می‌کردم با نگفتنش می‌توان سرنوشت را عوض کرد. بعد از شهادتش همکارانش آمدند به دیدارمان. یک قاب عکس از امین با ربان مشکی رنگ آوردند. 🔻گفتند امین یک هفته قبل از شهادتش خواب دیده بود که شهید می‌شود و این قاب عکس را برای مراسم ترحیمش آماده کرده بود.
🔹انتظامی امروز در یک مجموعه اهل معنا با چراغ بصیرت است و فقط اهل نماز و اهل تهجد و ماه رجب نیست، بلکه اهل توجه،بصیرت و تشخیص صحیح و اقدام بهنگام است.
هدایت شده از روابط عمومی فا.ا.ایلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎉 میلاد امام جواد(علیه السلام )مبارک باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹دوم بهمن روز حماسه و ایثار در شیروان است. در دوم بهمن سال ۶۵ بود که ۳۱ شهید بزرگوار در شیروان تشییع شدند. 🔹خبرنگار صداوسیمای خراسان شمالی به خانواده یکی از این شهدای گرانقدر شهید محمدرضا امانی سری زده. 🔹شهید خبرنگار محمدرضا امانی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس و از اعضای خانواده کارکنان پلیس شهرستان شیروان در ۲۵ دی ماه ۱۳۶۵ در شلمچه عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت نائل آمد و در ۲ بهمن ماه همراه ۳۱ شهید دیگر تشییع شد.
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🔹دستگیری سارق منزل و کشف طلاجات مسروقه به ارزش 4 میلیارد و پانصد میلیون ریال در شهرستان " سقز " 🔹سرهنگ صید علی صفری " فرمانده انتظامی شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل مسکونی در محله های مختلف شهر سقز که معمولا فاقد دوربین مدار بسته بوده اقدام به سرقت منازل که، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت 🔹سرهنگ صفری تصریح کرد با اقدامات اطلاعاتی و بدست آمدن سرنخهایی از متهم در صحنه سرقت مامورین موفق شدند هویت و مخفیگاه عامل اصلی سرقت را شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی قضائی ، متهم را دستگیر نمایند 🔹سرهنگ صفری افزود: با انتقال متهم به مقر انتظامی و آغاز تحقیقات پلیسی ، متهم به 5 فقره سرقت منزل اعتراف کرد . 🔹سرهنگ صفری اضافه کرد: در بازرسی از منزل وی مقداری طلاجات مسروقه، تعداد 3 دستگاه گوشی موبايل 3 عدد ساعت مچی و مقداری بدلیجات زینتی ، ، کشف و با دستور مقام قضایی و تنظیم صورتجلسه تحویل مالباخته شد 🔹فرمانده انتظامی شهرستان سقز در خاتمه با اشاره به اینکه متهم با صدور قرار مناسب توسط مرجع قضایی روانه زندان شدند به شهروندان توصیه کرد از نگهداری طلاجات در منزل خودداری نمایند و از صندوق امانات بانکها برای نگهداری طلاجات و اموال باارزش خود استفاده نمایند .
هدایت شده از کاربر ارشد فضای مجازی استان گلستان
47.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥀سخنان رهبری در مورد شهدای فراجا.... 🥀مظلومیت خانواده شهدای فراجا....
🚨صحت عمل ماموران وظيفه شناس پلیس راه در برگرداندن طلاهای گم شده ۵٠٠ میلیون ریالی   🔻معاون هماهنگ کننده انتظامي استان آذربایجان غربی ، از صحت عمل ماموران وظيفه شناس پلیس راه"ارومیه-سلماس" در برگرداندن طلاهای گم شده یک شهروند، خبر داد. 🔻سرهنگ " یوسف اسماعیل زاده"  در تشریح این خبر گفت: مامور وظیفه شناس پلیس راه "ارومیه-سلماس"  یک عدد دستبند طلا زنانه را پیدا کرده و در اقدامی خداپسندانه، ارزشمند و در كمال صحت عمل، با هماهنگی بازرسی یگان مربوطه، مالک طلا را شناسائي و آن را به صاحبش تحويل داد. 🔻معاون هماهنگ کننده انتظامي استان افزود: صحت عمل مامور انتظامی در برگرداندن طلایی که ارزش تقریبی آن بیش از 500 میلیون ریال بود، خوشحالي و رضايتمندي صاحب آن را به دنبال داشت.
ديدار کودکان علاقمند به شغل پليسي با فرمانده انتظامي استان هرمزگان دو کودک و نوجوان خرد سال مشتاق و علاقمند به شغل پليس با حضور در دفتر فرماندهي انتظامي، در يک فضايي صميمي با سردار "علي اکبر جاويدان" فرمانده انتظامي استان ديدار کردند. به گزارش خبرگزاري پليس، دو نوجوان خرد سال و نخبه دانش آموزي بنامان " آراد هاشمي" و "عمران سعيدي فر" که بنا به اظهارات والدين آنان که ضمن داشتن تفکر پليسي بي صبرانه مشتاق حضور در دفتر فرماندهي انتظامي و ديدار با فرمانده انتظامي استان بودند به آرزوي خود رسيده و در يک فضاي گرم، صميمي در آغوش گرم و پدرانه سردار علي اکبر جاويدان قرار گرفتند. اين دو نوجوان عزيز که ملبس به لباس تکاوري پليس بودند طي سخناني شيرين با فرمانده انتظامي استان ضمن اقرار به رسيدن به آرزوي ديرينه خود، مورد استقبال گرم و صميمي سردار جاويدان قرار گرفته و با سخنان کودکانه با ايشان دقايقي گفت و گو کرده و مراتب علاقمندي خود را به مشاغل سخت و ارزشمند پليس و دفاع از امنیت کشور اعلام کردند.
💢خاطرات رفیق، شهید خلیل بارانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از دیده بان سمنان
🌹امام خمینی (ره):🌹 مردم اگر اسلام را، استقلال و آزادى را، نبودن تحت اسارت شرق و غرب را مى‏خواهند، همه در انتخابات شركت كنند. اگر در انتخابات مسامحه كنيم، مطمئن باشيد كه از راه مجلس به ما لطمه مى‏زنند. وصيت من به ملت‏شريف آن است كه در تمام انتخابات، چه انتخابات رئيس جمهور و چه نمايندگان مجلس شوراى اسلامى، و چه انتخاب خبرگان براى تعيين شوراى رهبرى يا رهبر، در صحنه باشند.
هدایت شده از Tablighat
🔰سردار ساور معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ✅انتخابات تضمین کننده اقتدار و صلابت نظام است پس وظیفه ما صرفا رأی دادن نیست بلکه رأی آوردن است، صرفا پای صندوق رفتن نیست بلکه پای صندوق بردن است.
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🗳 حـق مـردم 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔷انتخابات یک میدان سیاسی‌ای است که حضور مردم در آن، به معنای واقعی کلمه لازم است؛ یعنی، هم وظیفه‌ای است برای مردم، هم حقّی است برای مردم. حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست؛ حق است.۱۴۰۲/۱۰/۲۶