eitaa logo
قـــلم‌دار
9 دنبال‌کننده
4 عکس
4 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
روایت غلط، در فقدان روایت درست شکل میگیرد. این‌که ما باید متحد بمانیم درست است ولی باید روایت و نگاه درست به آتش‌بس ارائه بدهیم تا بزدل‌هایی که در وسط جنگ هم ساز نه به جنگ میزدند، فرصت نکنند نگاه غلط خود را به خورد افکار جامعه بدهند سکوت و «سکوت کنید» راه‌برد درستی نیست
با آتش‌بس چه کنیم؟ فارغ از اینکه چرا آتش‌بس را پذیرفتیم و تحلیل‌مان چیست، درست‌ترین رویکرد، همراهی با تصمیم مسئولین امر و حفظ یک‌پارچگی به‌دست‌آمده است. تقابل ما با اسرائیل ادامه دارد. تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. اگرچه ممکن است مبارزه فقط شکل موشکی نداشته باشد ما در این جنگ، جدای از چهره قدرت‌مندی که از خودمان نشان دادیم و هیمنه‌ای که از دشمن شکستیم، نقاط قوت و ضعف‌مان را پیدا کردیم. دستاوردهایی داشتیم بی‌نظیر. فهمیدیم دشمن اصلی‌مان کیست و باید درمقابلش متحد باشیم. فهمیدیم وقتی دشمن داریم، دو صدایی و اختلاف سم است. این مغتنم است. افکار عمومی مردم‌مان، دل‌های مردم‌مان طوری همراه ما و علیه دشمن است که تا الان نبوده. ما باید این‌ها را حفظ کنیم، همراه‌تر و آماده‌تر کنیم. سخنرانی‌های ماه‌های پیش آقا را که ببینید انگاری آقا دارند مردم و نهادها را برای ساختن دوران جدیدی آماده می‌کنند. مرور‌شان کنیم. باید به خودمان برگردیم و خودمان را بسازیم. توان نظامی‌مان را بهبود ببخشیم. مردم‌مان را بسازیم و برای نبرد جدی که - قطع به یقین - دور نخواهد بود آماده باشیم. این آتش‌بس میتواند بخشی از پازل محو اسرائیل و به‌نحوی عقب‌نشینی باشد؛عقب‌نشینی تاکتیکی.
اگر جنگ ادامه دارد پس جشن‌مان برای چیست؟ به نظر می‌رسد امت حزب الله (و مردم عادی به طریق اولی) گرفتار یک سردرگمی ناگهانی شده و نمیداند با جنگ چند چند است عده‌ای مارش پیروزی میزنند و جشن میگیرند و از آن‌طرف به کسانیکه می‌گویند "چرا صلح کردیم؟" میگویند "صلح نکردیم. جنگ هنوز ادامه دارد". اگر جنگ هنور ادامه دارد جشن پیروزی‌مان برای چیست؟ وقتی مردم ١٢ روز است به طرز غیرقابل تصوری همراه ما هستند، به راحتی داریم مردم را از دست میدهیم و بلاتکلیف‌شان میگذاریم که بالاخره جنگ هست یا تمام شده؟ پای‌ کار جنگ بمانیم یا برویم؟ اگر انقدر پیروز میدان بودیم چرا از دو قدمی خیمه دشمن برگشتیم و آتش‌بس کردیم؟ چرا از وسط میدان جنگ میکشانیم‌شان وسط جشن پیروزی و برگشت‌شان به میدان جنگی که هنوز تمام نشده را سخت‌تر میکنیم. ادعای‌مان این است آماده تعرض دشمنیم ولی آماده‌ترین مردم‌مان در این چند دهه را داریم دستی دستی از دست میدهیم. در شرایطی که چند روز بود اتحاد غیرقابل وصفی بین‌مان شکل گرفته بود، چرا داریم این اتحاد را مصرفِ گیجی خودمان می‌کنیم؟ چرا کسی توضیحی درمورد آتش‌بس نمی‌دهد و می‌گذارد افکار عمومی مردم و جامعه حزب الله به هر طرف که خواست برود و این و آن را متهم کند و اختلاف بیاندازد؟ عزیزانِ دست‌اندرکار! عزیزان مطلع! عزیزان تریبون‌دار! افکار عمومی را رها نکنید. رها بشوند خودشان دنبال جواب میگردند و جواب‌های احتمالی جواب‌های خوبی نیست.
هدایت شده از نظر سوم
42.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅نه روایت شکست نه روایت پیروزی ، روایت توانستن! جنگ تمام نشده است! ‼️مهمترین نگرانی از آتش بس، از بین رفتن بزرگترین دستاورد این دفاع مقدس: عزم عمومی ملت ایران برای ایستادگی روبروی دشمن و دفع همیشگی شر آن ⛔️خطر جا افتادن این تصویر که جنگ تمام شد، درحالیکه این جنگ تمام نشده است، چند روز یا دو هفته یا یک ماه بعد دشمن این آتش بس در جنگ وجودی را نقض خواهد کرد 💯اگر این عزم عمومی با تصویر غیر دقیق پیروزی و اتمام جنگ، یا افسردگی و تحمیل صلح بشکند دشمن این دفعه بدتر از ابتدای جنگ ما را غافلگیر می‌کند ✅چه باید کرد؟ دانشگاهیان، طلاب، گروه هایی که متوجهند جنگ تمام نشده، سازماندهی های ناظر به محلات، دفاع مدنی، بازسازی امنیتی و شبکه سازی های گسترده لازم برای حضور مردم در میدان جنگ را ادامه دهند. از فرصت برای شتاب در ایجاد زیرساخت و شبکه هر کار لازم در حوزه های تهاجم به دشمن چه در میدان دفاع، چه مسائل فنی، چه کمک به پدافند، چه آفند، چه میدان روایت که ذهن مردم ما با توییت های رییس جمهور آمریکا نباید جابجا شود 🔆یک نکته قرآنی از سوره حشر و آیاتی راجع به جنگ همزمان منافقین نفوذی و یهود با حکومت و جامعه اسلامی و توجهی راهگشا به راهبرد قرآن: { ۞ أَلَمۡ تَرَ إِلَى ٱلَّذِینَ نَافَقُوا۟ یَقُولُونَ لِإِخۡوَ ٰ⁠نِهِمُ ٱلَّذِینَ كَفَرُوا۟ مِنۡ أَهۡلِ ٱلۡكِتَـٰبِ لَىِٕنۡ أُخۡرِجۡتُمۡ لَنَخۡرُجَنَّ مَعَكُمۡ وَلَا نُطِیعُ فِیكُمۡ أَحَدًا أَبَدࣰا وَإِن قُوتِلۡتُمۡ لَنَنصُرَنَّكُمۡ وَٱللَّهُ یَشۡهَدُ إِنَّهُمۡ لَكَـٰذِبُونَ } [سوره الحشر: ۱۱]
هدایت شده از خیابان قیام
اقتدار ایران - نسخه گوشی.pdf
حجم: 213.4K
اقتدار ایران، شکست شیطان، آغاز نظم جدید تحلیلی بر باخت قمارباز در برابر ایران سرفراز گفتاری از وحید جلیلی در جمع مدیران رسانه ملی، سه‌شنبه سوم تیرماه ۱۴۰۴ نسخه مطالعه در گوشی ___________ ● کانال تحلیلی خبری خیابان قیام ● @khiaban_ghiam
هدایت شده از مدرسه فلسطین
حجت‌الاسلام قنبریان4_5971976369515534154.mp3
زمان: حجم: 14M
⭕ روایت واقع‌بینانه از آتش‌بس ◉━━━━━━━━━━━────  ↻ ◁ ◁ ㅤ▐▐ ㅤ ▷▷ ↹ 👤 حجت‌الاسلام قنبریان این صوت رو بشنوید تا با ایده جمهوری اسلامی برای مواجهه با اسرائیل بیشتر و دقیقتر آشنا بشید و متوجه راهبرد جمهوری اسلامی در این مرحله از جنگ شوید. 🇵🇸به مدرسه فلسطین بپیوندید: 🌐|| @palestinestory
هدایت شده از KHAMENEI.IR
👈 «»؛ شماره ۴: موشک‌های مهلک، مشت‌های متحد؛ رمز التماس آتش‌بس از سوی رژیم صهیونی این بود... 📢 روزنامه اینترنتی رسانۀ KHAMENEI.IR ویژه‌ی روزهای دفاع مقدس ملت ایران در برابر تهاجم رژیم صهیونی 🔹️ | اساساً صورت مسئله وضعیتی که هم‌اکنون با آن مواجهیم، صلح نیست. صرفاً توقف است، نه چیز دیگر. «صلح تحمیلی» آنجاست که دشمن پایان درگیری و تجاوز را در گرو پذیرش شروط ظالمانه خود بداند؛ تعطیلی برنامه هسته‌ای، تعطیلی برنامه موشکی و دیگر اهدافی که رژیم پس از تجاوز 23 خرداد اعلام کرد. اما شامگاه سوم تیر -بعد از حمله‌ی موشکی ایران به پایگاه «العدید قطر» که مقر اصلی فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه غرب آسیاست- خود رژیم از طریق آمریکا درخواست توقف حملات را داد. 🔹️پس اولاً اصلاً صحبت از صلح نیست، بلکه صرفاً یک آتش‌بس موقت و شکننده است؛ و ثانیاً، نه‌تنها تحمیلی نیست، بلکه با عجز دشمن و از موضع قدرت ایران شکل گرفته است. 🔹️این آتش‌بس تا کی برقرار خواهد بود؟ مشخص نیست. هر لحظه ممکن است شعله‌ی درگیری دوباره بالا بگیرد. بیانیه‌هایی که از سوی شورای عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی منتشر شده، با صراحت از تعابیری چون «دست به ماشه» استفاده کرده‌اند. این یعنی همه‌چیز وابسته به رفتار طرف مقابل است. 🔹️البته اسرائیلی‌ها در شب پایانی نبرد تلاش کردند تا از فرصتی که تا زمان اجرایی شدن آتش‌بس باقی مانده بود، برای انجام حمله‌ای سنگین استفاده کنند. اما پاسخ محکم و فوری نیروهای مسلح ایران، با حمله‌ی موشکی مهیب به سراسر سرزمین‌های اشغالی، نشان داد که فضای دیپلماسی و متعاقب آن توقف درگیری، به معنای سستی نیست. 🔹️در تهاجم رژیم صهیونیستی علیه ایران، ورق جنگ از روز دوم یا سوم برگشت. ایران توانست در عمق سرزمین‌های اشغالی ضربات موثر و دقیق و حیاتی وارد کند. همین قدرت میدانی، به پشتوانه‌ی انسجام عظیم داخلی ملت ایران بود که منجر به تغییر جدی محاسبات و عقب‌نشینی دشمن از برنامه‌های گسترده و شوم خود شد. این‌گونه نیست که طرف مقابل دلش برای ما سوخته باشد یا به حقوق بشر معتقد شده باشد. صرفاً وقتی دیدند که قدرت ایران در میدان حضور دارد مسیر میانجی‌گری را برای آتش‌بس پیش گرفتند. 🔹️دنیا دید که همین یک هفته‌ پیش، آمریکا پس از تهاجم رژیم صهیونی از براندازی و شورش و تغییر نظام و نابودی توان موشکی و هسته‌ای در ایران حرف زد اما بعد از دیدن اراده عملی ایران در میدان و هدف قرار گرفتن پایگاه اصلی نظامی‌اش در قطر، آمد و گفت: «تو شلیک نکن ما تضمین میکنیم که شلیک نکنند!» 🔹️دشمن شاید با سانسور گسترده حجم خرابی‌ها و تلفات خود اجازه ندهد دنیا بداند دقیقا چه برسرش آمده اما خود عمق ضربات ایران را خوب می‌داند. ضرباتی که به قول یک روزنامه صهیونیستی، صحنه‌هایی آخرالزمانی را در شهرهای سرزمین‌های اشغالی رقم زدند، صحنه‌هایی که مشابه آن را جهان در غزه دیده بود. 🔹️به قول یک استراتژیست آمریکایی: «دیروز واقعاً روزی وحشتناک برای مردم اسرائیل بود. آن‌ها به این آتش‌بس نیاز داشتند چون مهمات دفاعی‌ آن‌ها رو به اتمام بود و رئیس‌جمهور ترامپ با کمک قطر وارد ماجرا شد.» 🔹️قدرت ایران خود را در میدان به رژیم اسرائیل و آمریکا تحمیل کرد. همان آمریکایی که رئیس جمهورش روز پنجم جنگ با نخوت گفته بود ما به دنبال آتش‌بس نیستیم، ما به دنبال پیروزی صددرصدی و تسلیم کامل ایران هستیم! 📥نسخه PDF را از اینجا دریافت کنید. 🖥 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از کانال حمید کثیری
جنگ تمام نشده! لااقل در رسانه که واضح است جنگ تمام نشده! اما برخی برگشته‌اند به تنظیمات کارخانه‌ای؛ برگشته‌اند به دعواهای سیاسیِ نچسبِ یک ماه قبل؛ برگشته‌اند به زمان انتخابات و پساانتخابات؛ برگشته‌اند به غُر زدن به خودی‌ها ... توپ و تفنگ‌شان را از روی برداشته‌اند و گرفته‌اند سمت جلیلی و قالیباف و پزشکیان! گرفته‌اند سمت ایتا و صدا و سیما ... رفقا جنگ تمام نشده! واضح و شفاف، هنوز در جنگیم! برگردیم به انسجام سه روز قبل ... برگردیم به ایران ... @hamidkasiri_ir
هدایت شده از علیرضا زادبر
تحلیل های غلط و احساسی حتی اگر از سر دلسوزی باشند خطرشان از موشک دشمن بیشتر است. یک دلیل تحلیل های این چنینی اعتماد به داده ها و اخبار خود دشمن و بی اعتمادی و بی خبری از میدان بنا به روایت خودمان است. اینجا مقاماتی که باید زود و درست اطلاع رسانی کنند مسئولیت دارند. سامانه تحلیل و نظام محاسبات خودمان را براساس داده و خبری که خود دشمن به ما میدهد تنطیم نکنیم. https://eitaa.com/Politicalhistory
هدایت شده از استاد عابدینی
💢 پیام مهم به مردم و فعالین فرهنگی کشور سلام علیکم دوستان عزیز! این پیروزی اولیه است. مراقب باشیم برای جمع آوری غنیمت برای قبیله فکری خود، تنگه احد را که وحدت است، خالی نکنیم تا دشمن از پشت خنجر نزند و پیروزی به شکست منجر نشود. خداوند بقای پیروزی را در هر صورتی تضمین نکرده است. سیلی به روی هم نزنیم و تا اینجا شاکر خدای سبحان باشیم. امری را که رهبری صلاح دانستند مسکوت بگذارند، محل دعوا قرار ندهیم و ما هم مسکوت بگذاریم. پیروزی قطعی را که ایشان تصریح کردند قدردان باشیم و روایت الهی آن را بپرورانیم. ارادتمند همه مجاهدان محمدرضا عابدینی ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini