eitaa logo
قرن چهارده
3 دنبال‌کننده
548 عکس
0 ویدیو
0 فایل
#تا۱۴۰۰ Web: https://qarn14.ir Email: @qarn14.ir" rel="nofollow" target="_blank">hi@qarn14.ir SMS: +989200QARN14 Social: @qarn14
مشاهده در ایتا
دانلود
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌دوازدهم ▪موضوع: ای قوم من، داشته‌باشید، او است و اگر عبادتش نکنید، بی‌گمان من برای شما از عذاب می‌ترسم. ای قوم من، بدانید که به‌فضل‌الله هیچگونه گمراهی در من نیست. بلکه، من فرستاده‌ای از جانب هستم؛ پیام‌های پروردگارم را به‌شما می‌رسانم، اندرزتان می‌دهم و از چیزهایی می‌دانم که شما نمی‌دانید. آیا تعجب‌کرده‌اید که ازسوی پروردگارتان بر زبان‌مردی از خود شما، به‌شما برسد تا ، پیشه‌کنید و باشد که گردید!؟ ای قوم من، الله را و تنها او است. آیا پیشه‌نمی‌کنید!؟ ای قوم من، بدانید که به‌رحمت‌الله هیچ‌گونه سفاهت/نادانی در من نیست. بلکه، من فرستاده‌ای از جانب هستم؛ پیام‌های پروردگارم را به‌شما می‌رسانم و من خیرخواه امینی برای شما هستم. آیا متعجب‌شدید که به‌زبان مردی از خود شما، برای شما نازل‌شود تا بیم‌دهد!؟ را یادآور شوید و شاید، . سپاس اهورامزدا.
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌سیزدهم ▪موضوع: ای قوم پارس، بدانید که به‌تحقیق از جانب خداوند بر شما واقع‌شده و درحال احاطه‌شدن است. آیا با من درباره‌ی نام‌هایی مجادله می‌کنید که شما و نیاکان‌تان بر معبودان‌باطل نهاده‌اید!؟ درحالی‌که الله هیچ‌دلیل و برهانی درباره‌ی آن نازل‌نکرده است. پس شما منتظر باشید، بی‌گمان من نیز، با شما از منتظرانم. ای قوم پارس، ای سرزمین‌های هند تا مصر، شمالی دریای خزر تا دریای مکران؛ خیانت به نکنید که وطن و تمدن شماست و من اینجا به‌فرمان پروردگارم انشاءالله ایستاده‌ام تا دهم. ای پارسی‌زبانان و ای فارسی‌زبانان، نزدیک است و وای به‌حال تکذیب‌کنندگان؛ که موجب قطع‌شدن ریشه‌ی آن قوم خواهد شد. اینها، مؤمن نیستند. ای ، به‌یادآورید که الله شما را پس‌از پیروزی ؛ در زمین جانشینان مقدر و مستقر ساخت، مسکن می‌سازید و کاخ می‌سازید. پس، را یادآور شوید و در زمین، به‌فساد/تباهی نکوشید.
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌چهاردهم ▪موضوع: خطاب به پرسشگران انفال [غنائم]؛ بدانند، غنایم از آن و است. پس، از الله بترسید، میانه‌ی خودتان را و و را ؛ اگر دارید. تنها کسانی‌هستند که چون نام‌الله برده‌شود، دلهایشان ترسان‌گردد و چون، بر آن‌ها خوانده‌شود؛ ایمان‌شان افزون‌گردد و امیدشان به‌پروردگار است؛ یعنی توکل‌می‌کنند به الله. الهی به‌امید تو. کسانی‌که برپادارنده‌ی هستند و را می‌کنند. اینها، هستند، برایشان عالی نزد پروردگارشان است و همچنین، ، و در است. ، الله اکبر، الله اکبر و الله اکبر لا اله الا الله، لا اله الا الله، لا اله الا الله، لا اله الا الله سبحان الله، سبحان الله، سبحان الله، سبحان الله یامهدی ظهورک(عج)، یامهدی ظهورک(عج) یا ربی به‌حق زینب‌کبری(س) یامهدی ظهورک(عج) الهی به‌حق فاطمة‌الزهرا(س) یامهدی ظهورک(عج) الحمدالله، الحمدالله، الحمدالله و الحمدالله یا ...
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌پانزدهم ▪موضوع: خطاب به‌آنان‌که می‌گویند (او جادوگر یا دیوانه است، شاعری است که درباره‌ی او منتظر حوادث روزگاریم و مرگش را انتظار می‌کشیم)؛ بدانند، که من نیز با شما، از . ای قوم من، همانا من برای شما هشداردهنده‌ای آشکار هستم. جز الله را نپرستید، همانا من از عذاب بر شما می‌ترسم. ای قوم من! به‌من خبردهید؛ اگر من دلیل/حجت آشکاری از پروردگارم داشته‌باشم و از نزد خودش، رحمتی‌ به‌من عطاکرده‌باشد، پس آن بر شما پوشیده‌مانده است [ازجمله ]، آیا می‌توانیم شما را به‌پذیرش آن اجبار کنیم، درحالی‌که شما از آن کراهت‌دارید!؟ ای ، بدانید که من را طلب می‌کنم و غیر از این، همه‌چیز از حدگذشته، باطل، برباد و نابودشدنی است؛ یعنی اگر در امری درنظر گرفته‌نشود، آن عمل کاملاً باطل است.
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌شانزدهم ▪موضوع: ای قوم پارس، بدانید که برای شما می‌زنم؛ ماجرای آن : آن‌دو مرد که برای یکی‌از آنها، ۲باغ (از انواع انگورها) قرارداشت و گرداگرد آن ۲باغ را با درختان‌نخل پوشانده‌شده بود و در میان آنها، زراعتی پربرکتی قرار داده‌شده بود. هر ۲باغ، میوه‌آورده بود، میوه‌های بسیار و چیزی فروگذار نشده‌بود و میان آن ۲باغ، نهر بزرگی را خداوند عزوجل جاری‌ساخته بود. صاحب این ۲باغ، میوه‌های بسیار و درآمد فراوانی داشت. پس، به‌همین‌خاطر با دوستش درحالی‌که با او گفتگو می‌کرد، گفت (من از لحاظ ثروت از تو بیشترم و از لحاظ نفرات نیرومندترم!) و درحالی‌که به‌خود ستمکار بود، در باغ‌خویش داخل‌شد و گفت (من باور نمی‌کنم هرگز این باغ، نابود شود!!! و باور نمی‌کنم که برپا گردد و اگر به‌سوی پروردگارم بازگردانده‌شوم، برفرض‌بودن‌قیامت! قطعاً جایگاهی‌بهتر از این خواهم‌یافت!!!)؛ یعنی وضع‌ما خیلی توپ هستش! دوست‌وی درحالی‌که با او گفتگو می‌کرد به‌او گفت: (آیا به‌آن کسی‌که تو را از ، سپس از آفرید؛ آنگاه تو را مردی قرارداد، کافِرشدی!؟ لیکن من می‌گویم پروردگار من است و هیچ‌کس را شریک پروردگارم قرار نمی‌دهم. چرا هنگامی‌که به باغ‌خود واردشدی، نگفتی «ماشاءالله، نیرو و قوتی جز از ناحیه‌ی الله نیست...» اگر مرا ازنظر مال/فرزند کمتر از خود ببینی!؟)
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌هفدهم ▪موضوع: در ادامه‌ی آن مثال ؛ او گفت: (پس، امید است که پروردگارم بهترازباغ‌تو به‌من بدهد و بر باغ‌تو آفتی از فروفرستد تا به‌زمینی بی‌گیاه لغزنده‌ای تبدیل‌گردد یا آن در عمق‌زمین فرورفته تا هرگز نتوانی آن را به‌دست آوری). سرانجام، فرارسید و تمام میوه‌هایش را دربرگرفت، نابود شد و او به‌خاطر صرف‌هزینه‌های انجام‌شده، پیوسته دست‌هایش را به‌هم می‌مالید؛ درحالی‌که داربست‌های آن فروریخته‌بود و می‌گفت «ای‌کاش، کسی را شریک پروردگارم قرار نداده‌بودم!». هیچ‌ستادبحرانی نبود که دربرابر الله؛ یاری‌اش کند و خودش عاجز بود. درآنجا، ثابت‌گشت که از آن الله‌برحق است و اوست که و را برای دارد. ای قوم پارس، بدانید که دنیا همچون آبی است که از آسمان نازل می‌شود، موجب رویش/خشک شدن می‌گردد و بادها به‌هرسو پراکنده‌اش کند و الله بر همه‌چیز تواناست.
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌هجدهم ▪موضوع: خطاب به‌آن دسته از کسانی‌که می‌گویند (اگر راستگویید، این پیروزی کی‌خواهد بود!؟)؛ بدانند، همان است که شامل (، پاره‌ای از قیامت و محقق‌شدن ) است؛ یعنی برمبنای ؛ کسانی‌که کافِر شدند، «ایمان‌شان سودی نخواهد داشت و نه به‌آنها مهلت‌داده می‌شود». پروردگار عالم‌ها می‌فرمایند: «به‌راستی‌که پیامبران خود را با فرستادیم، به‌آنها و نازل کردیم تا مردم به عدالت و آهن را نازل‌کردیم که در آن، نیروی سخت و منافعی برای مردم است تا الله معلوم بدارد؛ چه‌کسی به‌نادیده‌ی او و پیامبرانش را یاری می‌کند». بی‌گمان الله است.
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌نوزدهم ▪موضوع: به‌راستی الله، سخن زنی را که مجادله درباره‌ی شوهرش می‌کرد و به‌الله شکایت می‌برد؛ شنید و الله گفتگوی شما را می‌شنید. بی‌گمان، الله . کسانی‌‌که زنان‌شان را ظهار می‌کنند، آنان هرگز مادران‌شان نیستند. مادرانشان فقط کسانی‌اند که آن‌ها را زاده‌اند. بی‌گمان، آن‌ها سخنی زشت و دروغ می‌گویند. همانا، الله است. کسانی‌که زنان‌شان را ظهار می‌کنند؛ سپس جبران می‌کنند، پس‌باید پیش از آمیزش‌جنسی باهم، برده‌ای را آزاد کنند. این حکمی است که به‌آن و داده‌می‌شوید و الله به‌آنچه می‌کنید، آگاه است. پس، اگر کسی‌که برده‌ای نیابد؛ پیش‌از آمیزش‌جنسی، ۲ماه پی‌درپی روزه‌بگیرد و کسی‌که نتواند، پس ۶۰مسکین را طعام دهد. این حکم برای آن است که به‌الله و رسولش و این‌ها و است و برای کافران است.
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌بیستم ▪موضوع: نابینا و بینا هرگز برابر نیستند و کسانی‌که کافرشدند؛ برای آن‌ها است، نه‌فرمان مرگ/کاهش نسبت‌به عذابش صادر/کاسته‌ شود. اینگونه، هر ناسپاسی را کیفر می‌دهیم. مسلماً شیطان شماست. پس، او را دشمن‌گیرید. او فقط پیروانش را دعوت‌می‌کند تا همه از سوزان جهنم باشند. کسانی‌که کافرشدند، برای آنان است و کسانی‌که و دارند، برایشان و است. آیا کسی‌که کردار بدش برای‌او آراسته‌شده، آن را نیک/زیبا می‌بیند؛ همانند کسی است که چُنین نیست!؟ پس، بی‌گمان الله هرکس را گمراه/هدایت می‌کند. زیرا، الله داناست. مسئله‌ی ، مانند نزول (باد و ابر) توسط الله به‌سوی سرزمین مُرده و آن‌دو وسیله‌ای جهت زنده‌شدن می‌گردد، می‌باشد؛ یعنی مشابه .
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌بیست‌ویکم ▪موضوع: خداوند ذوالجلال، در مقدّر نمودند که آبشان شیرین گوارا/شور تلخ است و از هردو، گوشتی‌تازه می‌خورید و زینتی جهت پوشش استخراج می‌کنید و کشتی‌ها درآن‌، امواج را می‌شکافند تا از روزی بجویید و شاید که . خداوند ، شب/روز وبرعکس آن را داخل می‌کند، خورشید/ماه مُسخر کرده که متحرک تا هستند؛ این است الله پروردگار شما، تنها فرمانروا و کسانی‌که به‌جای او می‌خوانید، هم‌وزن پوست‌نازک هسته‌ی خرما، مالک نیستند. اگر آن‌ها را بخوانید، صدای شما را نمی‌شوند و برفرض گر بشنوند، پاسخی نمی‌دهند و شرک شما را انکار می‌کنند و هیچ‌کس مانند الله آگاه، خبردارتان نمی‌کند.
🌍🔴 پیام‌مکتوب - ابلاغ‌آشکار: بخش‌بیست‌ودوم ▪موضوع: ای ایمان‌آورندگان، حرمت را نگه‌دارید و بی‌حرمتی به‌آن، حلال نیست و نه (، بی‌نشان/نشاندار و خانه‌الله که فضل/خشنودی پروردگارشان را مطالبه‌می‌کنند) و چون شد، و دشمنان مانع ، نباید شما را به‌تعدی/تجاوز وادار کند. در راه بایکدیگر همکاری‌کنید و هرگز در گناه/تجاوز همکاری‌‌ نکنید و از الله بترسید، بی‌گمان الله است. کسانی‌که تلاش/کوششان در زندگی دنیا تباه/ضایع‌شده، گمان می‌کنند که کار نیک انجام می‌دهند. آنها، کسانی‌هستند که کافِر ( و ) شدند. درنتیجه، اعمالشان تباه/نابود شد. سپس، در برای آن‌ها هیچ‌ارزشی قائل نیستیم و وزنی برپا نخواهیم‌کرد. الله بزرگ می‌فرمایند: «آری، اینگونه است به‌خاطر آنکه کافِرشدند و و را مسخره‌گرفتند».