eitaa logo
راهبری فرهنگ
2هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
2.8هزار ویدیو
283 فایل
برای آشنایی بیشتر با ما: @admin_khaneh1 ارتباط با مدیر کانال: @admin_khaneh
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5983412969776613945.pdf
4.09M
عنوان کتاب: نویسنده: مترجم: نشر ثالث 🌿🌿🌿🌿 با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
یکی از روش های مبارزه با مخربگرِ فرهنگِ ملی 😊 🌿🌿🌿🌿 با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نام حزب می باشد. این حزب را "خوزه آنتونیو پریمودو ریورا" پسر پیشین، "پریمودو ریورا"، در سال 1933 بنیان گذاشت. بیشتر بخوانید فالانژ یا فالانژیسم به هر فرد از گروه‌های فشار اطلاق می‌شود که با ایجاد خشونت و ضرب و شتم در جهت منافع گروه، حزب، ویا جریانی خاص و یا حکومت سعی در غالب کردن روش یا طرز فکری خاص در جامعه سیاسی کشور دارد. این مفهوم با رابطه نزدیکی دارد. فالانژ از واژهٔ یونانی phalangos گرفته‌شده که معنای انگشت می‌دهد و شیوهٔ آرایشی فالانژها هم نمادی از جای گرفتن انگشت‌های دست و پا در کنار یکدیگر بود. فالانژ (به یونانی: Φάλαγγα) نام نیروی جنگجویی بود که در و سپس در میان در جنگ‌ها به کار گرفته می‌شد. فالانژها پیاده‌نظام‌هایی سنگین‌اسلحه بودند که از نیزه، ژوبین و جنگ‌افزارهایی همانند آن بهره می‌بردند و از شیوهٔ آرایش رزمی فالانژ که آرایشی مستطیل‌گونه بود پیروی می‌کردند. 🌿🌿🌿🌿 با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
5.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو بی‌عرضه‌ای و گرنه بودی! ‌اسم تحقیر مردم را گذاشته‌اند عرفان و روانشناسی! ما با اشکال جدیدی از مقابله با شأن و شخصیت محرومین مواجه‌ایم. انگار برای عده‌ای سلب همه امکانات از بخش اعظم مردم کافی نیست، بلکه باید آنان را از خودشان شرمنده ساخت! به سخنان این چند نفر دقت کنید که با صدای بلند می‌گویند: «ای همه کسانی که از شوک ارزی و تورم متناظر با آن چند برابر فقیرتر شده‌اید، ای تمام آدم‌هایی که با انفجار قیمت مسکن و سایر اقلام به حاشیه‌ها رانده شده‌اید، و ای کارگرانی که ماه‌ها می‌گذرد و کارفرما مزد و حقوقتان را نمی‌پردازد، خودتان مقصرید! شما لیاقت برخورداری و رفاه را ندارید! آنقدر بی‌لیاقت هستید که حتی حق ندارید از «جانِ جانان» حرف بزنید!» نه این و روانشناسی‌ نیست، ارعاب تهی دستان است. 🖌 🌿🌿🌿🌿 با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
‍ 🔳 دکتر نوال السعداوی درگذشت. ▪️در جهان عرب کمتر کسی است که او را نشناسد. از او با عنوان «فمینیست رادیکال مصری» یاد می کنند. ▪️ «نوال السعداوی» زنی جسور بود که همواره خلاف جریان آب حرکت کرد. گرچه تحصیلکرده رشته پزشکی بود، اما تمام زندگی اش را صرف دفاع از حقوق زنان کرد و زندگی پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت. ▪️تجربه حیاتی متلاطم از زندان تا تبعید و تهدید به مرگ، همگی مصایب پیش روی «نوال» بوده اند؛ رویدادهایی که هریک به تنهایی می توانند سوژه ای گیرا برای نگارش یک رمان باشند. با وجود دشواری ها، او همواره تاکید کرد در برابر ظلم و ستم اعمال شده علیه زنان ایستادگی می کند و در این راه ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد. ▪️او در جوانی به دلیل بیان دیدگاه های سیاسی به اتهام ارتکاب جرایم علیه دولت به سه ماه زندان محکوم شد اما در زندان هم از پای ننشست و با استفاده از دستمال توالت و یک مداد ابرو مشغول به نوشتن خاطرات زندان شد. ▪️فعالیت هایش سبب شد تا نه تنها نظام سیاسی حاکم که بنیادگرایان سلفی نیز تحملش را نداشته باشند. نوال السعداوی به دلیل تهدیداتی که علیه جانش از سوی عناصر افراطی صورت گرفته بود، مجبور به ترک مصر در سال۱۹۹۳ و مهاجرت به آمریکا شد اما یک دهه بعد موفق شد تا بار دیگر به وطنش بازگردد. 🔳 «نوال» نه تنها از فمینیست بودن خود نمی هراسید، بلکه با افتخار گفت : 🔲 «از دید من فمینیسم عدالت اجتماعی، عدالت سیاسی و عدالت جنسیتی را دربر می گیرد. فمینیسم ارتباط میان پزشکی، روانشناسی، تاریخ، ادبیات و سیاست را به ما توضیح می دهد. بدون رویکرد فمینیستی نمی توان به درک صحیحی از سرکوب صورت گرفته علیه زنان رسید.» ▪️«نوال سعداوی» در ایران با کتاب معروف «چهره عریان زن عرب» شناخته شده است با این حال، در جهان عرب خوانندگان آثارش او را با بیش از ۵۰رمان و نمایشنامه منتشرشده و اظهارنظرهای اجتماعی و سیاسی می شناسند. منبع: کانال تلگرامی 🌿🌿🌿🌿 با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
در کشور 🌿🌿🌿🌿 با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
❇️ گزیده هایی از گفتگوی تصویری مهدی نصیری با مهندس لطف الله میثمی از فعالان ملی ـ مذهبی 👇👇👇👇 در کانال "راهبری فرهنگ": @rahbariefarhang
📢 ❇️ گزیده هایی از گفتگوی تصویری با مهندس از فعالان . 🔸 میثمی: که متوجه شد ما داریم تجدید نظر می کنیم دیگر ما را متهم کرد به تجدید نظر در کلیه اصول و رویه های مجاهدین. یک بار گفتم این حرف که مسعود می زند به برده داری تشکیلاتی منجر می شود نصیری: چه پیش بینی دقیق و خوبی کرده بودید. 🔸 میثمی: آقای هاشمی سال 54 از ایران به عراق می روند. می گویند که تا به حال همه به من فشار آوردند از جمله آقای ، حاج آقا مصطفی، آقای که مجاهدین را تایید کنم اما مقاومت کردم ولی حالا می خواهم تایید کنم. آقای هاشمی می گوید همان نه تایید نه تکذیب را ادامه بدهید. چون من اخیرا با بعضی از آنها تماس داشتم یک انحرافات فکری در آنها مشاهده کردم. ـ آقای خامنه ای فدائی ها (نیروهای مبارز با شاه) را خیلی تایید می کرد. مثلا توی یک خانه ای بود که مسعود آمده بود، پدرش را ببیند. آقای خامنه ای هم آنجا بودند مثلا پایش کثیف بوده، پتو را رنگی می کند. ایشان می گوید این جای پنجه های شیر است. قبل از آغاز انحرافات ، همه بزرگان آنها را تایید می کردند. ـ 10 بهمن 57 بود ما بودیم، آقای خامنه ای آنجا ما را بغل کردند و گفتند من خامنه ای هستم. این اولین باری بود که من چشم نداشتم و با ایشان ملاقات می کردم. 🔸میثمی: جنگ که شروع شد بلافاصله رفتیم جبهه که شهدایی هم دادیم اما ما را از جبهه اخراج کردند. نصیری: چه کسانی؟ میثمی: بچه های سپاه. یک عده آنها از توی زندان حساسیت داشتند. مثلا خود برادر حسین () روی ما خیلی حساس بود. حتی به آقای خامنه ای یک بار گفتیم اینها نمی گذارند ما توی جبهه باشیم. ایشان گفتند انحصار توی همه جا دیده بودیم جز در خون دادن. 🔸نصیری: بعد از انقلاب شما بازداشت شدید. چه زمانی و به چه دلیل؟ میثمی: آقای لاجوردی آبان 61 ما را بازداشت کرد. ما یک سری اسلحه داشتیم که در بهمن 57 از پادگانهای نظامی به دست آورده بودیم. ما معتقد بودیم که برای مقابله با کودتای احتمالی باید اسلحه در دستمان باشد. حتی وقتی رفتم دیدار آقای خامنه ای با اسلحه رفتم. اسلحه را دم در تحویل دادم، بعد موقع بیرون آمدن به من نمی دادند. آقای خامنه ای گفتند که بدهید. بعدا دولت اعلام کرد که همه باید اسلحه ها را تحویل بدهند. ما داشتیم به کمیته بازار تحویل می دادیم که آقای لاجوردی دستور بازداشت من را داد و بردند اوین. نصیری: رفتار با شما در این 9 ماه توی زندان چگونه بود؟ میثمی: همین که وارد شدیم آقای دوست قبل از انقلاب و هم بند من، گفت: مهندس! قائم آمدی، افقی بر می گردی! 🔸میثمی: بعد از زندان، رفتم به آقای مقتدایی گفتم که مثلا متهم را می برند پیش حاکم شرع. او هم می گوید 80 تا شلاق به عنوان تعزیر بزنند که 10تا 20تا می زنند، بعد به طرف می گویند برو به سلولت. بعد دو روز دیگر با پای شکنجه شده و باد کرده می آورند دادستانی (دادستانی نزدیک و چسبیده به زندان بود) تا 20 ضربه دیگر بزنند. شلاق روی شلاق خیلی درد دارد. در پاسخ من گفت اگر تشخیص بدهد اشکالی ندارد. به آقای مقتدایی گفتم: حاج آقا! شما متخصص دین هستید ما متخصص شکنجه شدن! ما سه بار زندان (دو بار قبل از انقلاب و یک بار بعد از انقلاب) رفتیم. این کاری که توی اینجا می شود اسمش شکنجه است. بعد با عصبانیت در را زدم و آمدم بیرون. 🔸نصیری: شما با دفتر رهبری یا با خود رهبری مکاتباتی داشتید؟ میثمی: بله نصیری: چه تعداد؟ میثمی: دو بار من نامه نوشتم نصیری: بازخوردی داشت؟ میثمی: بازخورد خیلی آشکاری نه نصیری: هیچ وقت تقاضای ملاقات با ایشان را کرده بودید؟ میثمی: نه، در دوران ایشان که دو بار ملاقات کردیم ولی بعدا گفته بودند که بیت تمایلی ندارد شما بروید و بیایید و اگر نامه ای دارید نامه بنویسید. 🔸میثمی: یک وقتی مقام رهبری گفتند که آرای مردم حق¬الناس است، آ.هاشمی گفت که اگر ما نه انقلاب داشتیم و نه قانون اساسی و همین حرف ای در سرلوحه حکمرانی ما قرار بگیرد هیچ مشکلی نداریم. ـ ایران آینده خوبی دارد اما من برای جمهوری اسلامی نگرانم. از واژه مهندس دارد بدم می آید. این که انتخابات مهندسی بشود معتقدم براندازی واقعی دارد می شود. ـ آقای سید گفتند: «انقلاب ما دو تا رکن دارد که تغییر ناپذیر است یکی بر مرگ بر ضد ولایت فقیه یکی مرگ بر آمریکا»، که این دوتا هر دو اشکال دارد. 🔻مشروح گفتگوی مهدی نصیری با مهندس لطف الله میثمی فعال سیاسی و مطبوعاتی را در لینک زیر ببینید: https://youtu.be/InT9v_xAywc منبع: کانال ایتایی 🌿🌿🌿🌿 با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
دوره تربیت مبلغِ انقلاب اسلامی : ۱. مبانی انقلاب اسلامی ۲. نظریه‌ی فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای ۳. نقش اقتصاد مقاومتی در تحقق عدالت اقتصادی ۴. جایگاه عدالت در انقلاب اسلامی و شاخص‌های مطالبه‌گری مطلوب ۵. ماموریت‌یابی از بیانیه گام دوم در راستای دولت‌سازی ☑️هزینه‌ی شرکت در این دوره پنجاه هزارتومان می‌باشد. لینک ثبت‌نام🔻 https://www.tabyinmanzome.ir/index.php?option=com_k2&view=item&layout=item&id=112&Itemid=560 🌿🌿🌿🌿 با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
حدود دخالت دولت در فرهنگ.pdf
6.77M
📚 حدود دخالت دولت در فرهنگ (با تاکید بر و در پس از ) پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1300 رشته: 🖌 پدیدآور: 🤓 استاد راهنما: 🤓 استاد مشاور: ، دانشکده حقوق و علوم سیاسی 🌿🌿🌿🌿 با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang