امشب تو هیئت حاج آقا داستانپور بودیم
بعد یهو گفتن که این قسمت رو خانم ها بیشتر توجه کنند بعد همون موقع یه سوسک اومد تو زنونه بعد اومد رو پای من😂
بعد منم پرتش کردم اونور خلاصه همه یهو قیام کردند و داد حرف که این چی بود خداراشکر کسی جیغ نزد
تا چند دقیقه تا همچی آروم بشه آقای داستانپور اون قسمت مخصوص خانم ها رو حقیقتا کسی نفهمید😂
ولی شبیه اون قسمت از سلام به امام حسین علیه السلام که میگه (ولا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم) این زیارت را آخرین زیارت من قرار نده
این عزاداری رو هم آخرین عزاداری ام قراره نده و بزار تا عمر دارم برایت روضه بخونم و گریه کنم.
انشالله میخوام از امشب چله زیارت عاشورا بردارم ایشالا یادم نمیره و اینجا هم میگم