رَهْنَما
📪 پیام جدید ده سال دیگه خودت رو کجا میبینی؟ #دایگو
میشه گفت سوال اشتباهیه
فعلا تا سال آینده هم نمیتونم ببینم
نیم ساعت دیگه میخوایم حرکت کنیم از پنج نفر حتی یه نفرم آماده نشده برنامه ریزی ۱۰۰/۱۰۰
یارو اومده داره از تولستوی بد میگه
میگم چندتا کتابشو خوندی میگه هیچکدوم
میگم پس چته میگه مسیحی مرتد کمونیست باید ازش بد بگی دیگه