رَهْنَما
📪 پیام جدید ده سال دیگه خودت رو کجا میبینی؟ #دایگو
میشه گفت سوال اشتباهیه
فعلا تا سال آینده هم نمیتونم ببینم
نیم ساعت دیگه میخوایم حرکت کنیم از پنج نفر حتی یه نفرم آماده نشده برنامه ریزی ۱۰۰/۱۰۰
یارو اومده داره از تولستوی بد میگه
میگم چندتا کتابشو خوندی میگه هیچکدوم
میگم پس چته میگه مسیحی مرتد کمونیست باید ازش بد بگی دیگه
هدایت شده از کمیسیون روان پزشکی
کاش یه بار یه بابی باز میشد منم لذت دنبال کردن دزدان دریایی و موجودات فضایی رو میچشیدم
جدی چیه ۱۲ نفر دنبال یه توپ؟اینم شد فیلم جوون؟