هدایت شده از محمد ایمانی l مصاف عقل و جهل
هدف اصلاح طلبان چیست؛
لغو تحریم، یا بسط ید آمریکا؟ -۱
🔹جبهه اصلاحات در بیانیه ای مدعی شده "موفقیّت دیپلماتیک دولت سابق از سوی مدعیان سیاست انقلابی تخریب شد و به فرجام دلخواه دست نیافت... در دولت جدید امید میرفت دستگاه دیپلماسی به تلاش های جدّی برای رفع تحریم های خانمانسوز بپردازد، که چنین رویکردی در حاکمیت ملاحظه نمیشود. در شرایطی که ملّت با مشکلات طاقت فرسای اقتصادی دست به گریبان است، هرگونه درنگ در بازگشت به برجام، جز خسارت به بار نخواهد آورد".
♦️ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات هم می گوید "یه دوست اصفهانی را خلبان نمی خواست سوار کند، گفت یک سوال می پرسم جواب دادی می برم: پسر عموی خاله حضرت عیسی اسمش چی بوده. گفت بگو مِخَی نبری. راحت تره. حالا وزارت خارجه گفته آمریکا ضمانت بدهد که دولت بعدی از برجام بیرون نیاید. خوب بگین برجام نمی خواهیم".
🔹"خود می کشند و خود تعزیه می دارند"، حکایت اشک تمساح مدعیان اصلاح طلبی است. برخی از آنها پس از شکست در فتنه 88، گرای "تحریم های فلج کننده" را به دولت اوباما دادند و از فشار دشمن، سکویی برای برنده شدن در انتخابات 92 و 94 و 96 ساختند.
♦️سپس پرچم مذاکره را برافراشتند و برجام بی تضمین و بی چفت و بست را سوغات آوردند که خروجی آن، فراهم کردن مجال برای عهدشکنی آمریکا و دو برابر شدن تحریم ها بوده است. با همه اینها باز هم می گویند زودتر و به هر قیمت -حتی بدون گرفتن تضمین و بدون لغو تحریم ها- مذاکره و توافق کنید!
🔹اینها همان هایی هستند که سال 92 وقتی صاحب نظران منتقد می گفتند از آمریکا تضمین بگیرید، پاسخ می دادند "امضای کری تضمین است"؛ اما حالا که خدعه و خیانت آمریکا آشکار شده و دریافت تضمین، اهمیت مضاعف پیدا کرده، سپر بلای آمریکا می شوند و می گویند "خب بگویید برجام نمی خواهیم"!
♦️بر خلاف ادعای ابطحی، و به اذعان تریتا پارسی (از دوستان ظریف در لابی نایاک) و دیگران، دولت بایدن حاضر نیست حتی درباره عدم تکرار عهدشکنی در دوره خود تضمین بدهد!
🔹بنابراین فضاسازی جبهه اصلاحات برای مذاکره و توافق با همین شرایط، صرفا تقلایی برای بازگرداندن بی هزینه آمریکا به برجام ارزیابی می شود؛ فرآیندی که در آن، نه تنها تحریم ها لغو نمی شود، بلکه دسترسی آمریکا به مکانیسم ماشه (بازگشت خودکار و قانونی همه تحریم های شورای امنیت) را فراهم می کند!
♦️افراطیون مدعی اصلاحات، کارنامه سیاهی در خیانت به ملت ایران و بازیگری در نقش پادوی دشمن دارند؛ این چند سند را که مشت نمونه خروار است، ببینید:
💢ادامه دارد
@IMANI_mohammad
هدایت شده از محمد ایمانی l مصاف عقل و جهل
.
هدف اصلاح طلبان چیست؛
لغو تحریم، یا بسط ید آمریکا؟ -۲
💢نیکآهنگ کوثر همکار و یار غار مهدی هاشمی در سازمان بهینهسازی مصرف سوخت: من و مهدی با هم در تماس بوده ایم. او زنگ زد، از من خواست راجع به بحث تحریم، کسانی را در آمریکا ببینم. می خواست بداند در واشنگتن چه کسانی را می شود به تحریم های سنگین تر تشویق کرد. او با آدمهای مختلفی درباره تحریم صحبت کرده بود... 13 اکتبر 2010 از دوبی زنگ زد و خواست با مقام های وزارت خزانه داری ارتباط برقرار کنم. معتقد بود تحریم ها برای ضربه به حاکمیت و دولت [احمدینژاد] بسیار موثر هستند.
💢روزنامه لس آنجلس تایمز، مهر 88 از زبان جان هانا مقام آمریکایی: مطمئناً پیامی که از گردهمایی فعالان اپوزیسیون ایران-که درمیان آنها افراد نزدیک به رهبری جنبش سبز حضور داشتند- شنیدم، این بود که تحریم باید اعمال شود و باید هرچه شدیدتر باشد؛ تحریم باید بصورت شوک وارد شود که فلج کند و نه به صورت واکسن.
💢اوباما در کتاب خاطرات: اگر آشوب 88 در ایران رخ نداده بود، دولت من تصمیم به اعمال تحریم های سخت نمی گرفت... تحریمهای دوره بوش سمبلیک بود؛ تحریم های سخت را من اعمال کردم.
💢فائزه هاشمی عضو مرکزیت کارگزاران در گفت و گو با انصاف نیوز: "دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود؛ به خاطر فشارهایی که ترامپ به ایران میآورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق بیفتد. شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می کرد، بالاخره ما مجبور می شدیم یک تغییر سیاستهایی را داشته باشیم"!
💢سرمقاله مجله صدا ارگان حزب اتحاد ملت (حزب مشارکت سابق): از نگاه منتقدان، عکسی که ترامپ از مذاکره کننده می پسندد، این (تصویر ملاقات رئیس جمهور صربستان) است: همچون برّهای در مذبح و بردهای در مسلخ. آيا اقداماتي از این جنس را بايد مايه شرمساري دانست؟ فرض كنيم سياستمدار صرب همچون متهمي در اتاق بازجويي و حتي يك برده نشسته؛ اگر منافع، چنین اقتضایی كند، بايد آن را تمسخر كرد، يا عقلانيتي سياسي خواند؟(!)
💢اکبر گنجی: ما كارمندان رسمي پروپاگانداي دولت ترامپ، جانسون، نتانياهو و بن سلمان هستيم. گمان باطل نكنيدكه مامخالف سياسي ومدافع حقوق بشر هستيم. ما تشنه مرگ و خون مردم ايرانيم. كاري را كه شديد ترين تحريمها نتوانست انجام دهد، ما موظفيم با كرونا هراسي انجام دهيم.
@IMANI_mohammad
.
♻️ استاندارد دوگانه بیبیسی
🔹وقتی آتش زدن اموال مردم تحمل میشه ولی باسن لخت مرد انگلیسی تحمل نمیشه!
صفحه بیبیسی فارسی از برخورد پلیس انگلیس با مرد ۵۵ ساله انگلیسی مبتلا به چند بیماری لاعلاج خبر داده که در اعتراض به پلیس باسنش را به دوربین پلیس نشان داده. مطابق این گزارش، پلیس با حمله به خانه این بیمار، او را از روی صندلی چرخدار خِرکش کرده به اداره پلیس برده و از او پذیرایی کرده...
همین بیبیسی با آب و تاب فراوان، خبر تشکیل دادگاه بین المللی مردمی آبان ۹۸ در لندن را هم کار کرده است.
یعنی از نظر بیبیسی، رفتار اعتراضی یک انگلیسی مثل نشان دادن باسن یک بیمار لاعلاج به دوربین پلیس به هیچ وجه تحمل نمیشود ولی مقابله با اراذلی و اوباشی که پمپ بنزین آتش میزدند و به مردم شلیک میکردند و با سلاح نیمه سنگین به جان مردم افتاده بودند، باید در ایران تحمل شود.
🔺صفحات حمید رسایی🔻
eitaa.com/rasaee
T.me/www_rasaee_ir
instagram.com/rasaee.ir
twitter.com/hamidrasaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻ماهی چقدر حقوق میگیری؟
کبری آسوپار نوشت:
🔹در جدولبندی وسط اتوبان تعدادی کارگر با بیل و نهال و... مشغول کار هستند. رئیسجمهور نزدیک کارگران میرود و یکی از آنها را مخاطب قرار میدهد: «ماهی چقدر حقوق میگیری؟» پاسخ سریع داده میشود: «۳۷۰۰». همین و تمام. کسی از هیچ طرف این دیالوگ، نمیگوید کم است، زیاد است، خوب است و یا هر چیز دیگری که یک فایدهی آنی را بر دانستن میزان حقوق او مترتب کند. گویی همه ارزش قرار است همین اصل گفتگو باشد!
🔹ادامه یادداشت را اینجا بخوانید:
http://eitaa.com/rasaee/5220
حمید رسایی ✔️
🔻ماهی چقدر حقوق میگیری؟ کبری آسوپار نوشت: 🔹در جدولبندی وسط اتوبان تعدادی کارگر با بیل و نهال و...
🔻ماهی چقدر حقوق میگیری؟
کبری آسوپار نوشت:
🔹در جدولبندی وسط اتوبان تعدادی کارگر با بیل و نهال و... مشغول کار هستند. رئیسجمهور نزدیک کارگران میرود و یکی از آنها را مخاطب قرار میدهد: «ماهی چقدر حقوق میگیری؟» پاسخ سریع داده میشود: «۳۷۰۰». همین و تمام. کسی از هیچ طرف این دیالوگ، نمیگوید کم است، زیاد است، خوب است و یا هر چیز دیگری که یک فایدهی آنی را بر دانستن میزان حقوق او مترتب کند. گویی همه ارزش قرار است همین اصل گفتگو باشد!
🔹نفر بعدی که مخاطب همین سؤال واقع میشود، مستأصل میماند که چه بگوید و دستهایش را به گونهای حرکت میدهد و به کارگران دیگر نگاه میکند که یعنی چه بگویم! یکی از همراهان رئیسجمهور متوجه استیصال او نمیشود و –شاید کمی بی فکرانه- میگوید خبر نداری چقدر میگیری؟!
🔹تعجب از او و نگفتن حقوق ماهیانهاش نیست؛ تعجب از کسی است که تا سطح همراهی رئیسجمهور بالا آمده، اما توانایی تشخیص استیصال و بلکه ترس آن کارگر را ندارد. تعجب است که درنمییابد موضوع «ندانستن» نیست. مگر میشود کارگر حساب ریال ریال حقوقش را نداشته باشد؟! اهل حساب و کتاب هم که نباشد، نسبت وضعیت اقتصادی کشور با میزان دریافتیاش، او را اهل حساب میکند. نسبت به نفر اول، او کمی فرصت مصلحتاندیشی داشته؛ به همین دلیل مستأصل است. موضوعش «ترس» است. یک حرکت اشتباه، او را به کیش و مات میرساند و همان حقوقی را هم که از بیان مقدارش میترسد، از دست میدهد و با خود فکر میکند آن وقت رئیسجمهور کجاست؟
🔹یکی میگوید ۴ تومان و دیگری ۴۸۰۰ و... یک نفر از میان جمع، غائلهای را که مسئولان حاضر گویی حتی متوجهاش هم نشدهاند، جمع میکند و میگوید بقدر قانون کار. همین پرسش و پاسخ و استیصال، بعد از سؤال «روزی چند ساعت کار میکنید؟» رئیسجمهور هم تکرار میشود.
🔹رئیسجمهور و آن جمع باید این سؤال برایشان پیش بیاید که چرا این کارگرها گلایه ندارند. تعارف که نداریم؛ ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان یا ۲ میلیون و... که از دهان یکیشان در میرود و عدد را ناتمام میگذارد، رقمی نیست که وقتی آن را به بالاترین مقام اجرایی کشورت گفتی، بعدش گلایه نکنی... اصلاً مگر او چندبار فرصت صحبت با چنین مقامی را خواهد یافت؟ رئیسجمهور بالاترین مقام اجرایی کشور است؛ اما برای آن کارگر، بالاترین مقام مسئول همان سرکارگر و در نهایت کارفرماست که به او حقوق میدهد. امورش دست اوست و اگر از خلال گفتوگویش با رئیسجمهور، حرفی بزند که منافع کارفرما را به خطر بیندازد، زندگیاش به هم میریزد و آن وقت رئیسجمهور کجاست؟ همین دوربینها هم برای رئیسجمهور آنجاست؛ وگرنه صدای کارگر را وقتی بیکار شود، چه کسی میشنود؟ برای او مسئول کسی است که میتواند صدایش را به او برساند.
🔹همه فایده صحبت با رئیسجمهور نباید این خشنودی و فخرفروشی احتمالی باشد که «من رئیسجمهور را از نزدیک دیدم و با او حرف زدم»؛ رئیسجمهور که سلبریتی نیست تا صرف گرفتن یک سلفی با او یا فخرفروشی از دو جمله همکلامی، همه هدف از دیدار او باشد؛ او باید کار کند، زندگیها را بهتر کند، رسیدگی کند، تغییر دهد، متحول کند؛ او رئیس همه رؤساست.
آقای رئیسی عزیز!
🔹از سر زدن شما به کارگرها باید کارفرما و سرکارگر بترسند، نه آنکه آن کارگر لکنت بگیرد و حتی از پاسخ به بدیهیترین سؤال ممکن درماند. میدانم در دوره بدی رئیسجمهور شدهاید و مردم انتظار تحقق همه وعدههای انتخاباتی رئیسجمهور ۹۲ و ۹۶ را هم از شما دارند؛ باید شکر کنیم از رئیسجمهوری که داخل کارخانه منتخب و از پیش تعیین شده هم، فقط از پشت شیشه شاسی بلندش با تکان دادن سر، جواب استقبال کارگرها را میداد، به رئیسجمهوری رسیدهایم که از نزدیک و سرزده با کارگرها صحبت میکند، اما یادآوری تفرعن دیگری، کار شما را بیشتر از یک «انجام وظیفه» قابل تحسین نمیکند. فرامتن دیدارهایتان را هم دریابید.
🔹شما گفتید و ما شنیدیم و در همین شنیدن متوقف نشدیم و رأی هم دادیم؛ حال کارگرها گفتند و شما شنیدید و دیدید، شما هم در همین شنیدن و دیدن متوقف نشوید. میخواهید با کارگرانی که میترسند حتی میزان حقوقشان را به شما بگویند، چه کنید؟ میدانید، در سرزمینی که گرفتن حقوق نجومی شرمآور نباشد، داد زدن حقوق کارگر میتواند ترسناک باشد! وقتی کسانی که امور مردم دستشان است، از مقامات عالی رتبه حساب نبرند و اقتدار قانون را بر خود ناظر ندانند، کارگر باید حتی از حرف زدن با عالیترین مقام اجرایی بترسد!
🔹ما قدردان اتفاق مبارکی که دارید رقم میزنید، هستیم؛ اما از این گفتگوها قرار است به چه نتیجهای برسید؟ این هدفگذاری است که باید مبنای ارزشگذاری چنین رویدادهایی قرار بگیرد.
فیلم را اینجا ببینید:
eitaa.com/rasaee/5219
🔺صفحات حمید رسایی🔻
eitaa.com/rasaee
T.me/www_rasaee_ir
instagram.com/rasaee.ir
twitter.com/hamidrasaee
.
توصیه مهم رهبر انقلاب به رییس جمهور که نباید فراموش شود.
🔺صفحات حمید رسایی🔻
eitaa.com/rasaee
T.me/www_rasaee_ir
instagram.com/rasaee.ir
twitter.com/hamidrasaee
هدایت شده از هفته نامه ۹ دی
💠 ٤٦٠ امین شماره هفته نامه ۹دی
👈شنبه روی دكههای مطبوعات
🔻 بيم و اميد حذف دلار فسادآفرين جهانگيرى
🔹تذكر ٩دى نسبت به لزوم مديريت حذف ارز ٤٢٠٠ تومانى و توجه دولت به نگرانيهاى مردم و كارشناسان
🔻 عقبه حِكمى معنوى انقلاب
🔹 ٢٤ آبان ماه سالگرد رحلت مفسر بزرگ قرآن مرحوم علامه طباطبايى
🔸جوان نودساله انقلابى و مبارز
🔸جريان تحريف در خدمت خط تحريم
♨ فروش نسخه pdf هفته نامه ۹ دی ♨
با توجه به درخواست مکرر برخی علاقمندان داخلی و بویژه عزیزان خارج از کشور، از سال ۹۸ فروش نسخه دیجیتال ۹دی آغاز شد. برای خرید نسخه PDF روی لینک زیر بزنید:
jaaar.com/kiosk/archives/9day
هفته نامه ۹ دی 👇
@noheday
مدیر مسئول 👇
@rasaee
...
هدایت شده از محسن قنبریان
⚜ پسران حضرت امیر(ع)
چگونه است که دو نوه رسول الله -که خداوند برای امامت بر امت برگزیده- را حضرت امیر(ع) در ۴سال حکومتش فرماندار و استاندار جایی نمی کند؟!
آنها را در جنگ جلوی تیر می فرستد، یکی فاتح جمل و یکی فاتح فرات می شود، اما وزیر و وکیل شان نمی کند! سفیر هزینه شدن ها و خطبه خوان در نا آرامی ها میشوند، اما امین بیت المال یا امیر جایی نه!
از قضا در دولتش با مشکل شایستگی هم مواجه است! اقلا چند فرماندارش به معاویه پیوستند (فرمانداران بحرین، اردشیر خُره، کسکر و...) و چندتا خیانت کردند(بصره، اصطخر فارس و...) ! چرا دو فرزند زهرا(س) -که خداوند شایستگی شان را برای امامتِ امت امضاء و ابلاغ کرده- را در این قحط شایستگی به وزارت یا امارت شهری برنمی گزیند؟!!
کدام توجیه شرعی از آن همه آیه و روایت برای امامت حسن و حسین بهتر؟! آنها که برای امامت از طرف خدا شایسته اند، برای امارت جایی به طریق اولی شایسته نیستند؟! آنهم در قحط شایستگی!
محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از هفته نامه ۹ دی
🔰عقبه حِکمی معنوی انقلاب
۲۴ آبان سالروز رحلت مفسر بزرگ قرآن مرحوم علامه طباطبایی
🔹هفتهنامه ۹دی/ علیرضا معاف: اگر شکلگیری، پیروزی و دوام انقلاب اسلامی را علاوه بر شخصیت بینظیر تاریخ اسلام و رهبر منحصر به فرد این انقلاب یعنی حضرت امام خمینی (ره)، مدیون و مرهون دو شخصیت استثنایی عصر حاضر یعنی علامه محمدحسین طباطبایی و آیت الله محمدتقی بهجت نیز بدانیم، ادعای گزافی مطرح نکرده ایم.
🔹ساده انگاری است اگر انقلاب بزرگ روحالله کبیر را منحصر در تغییرات سیاسی صرف و روبنایی بدانیم و از عقبه عمیق و باطن انیقش در عرصه اندیشه، فلسفه، معرفت، فقه، معنویت و عرفان غافل شویم؛ هر چند این انقلاب فکری فلسفی هنوز در رگ و پی بسیاری از ساختارها و ساز و کارهای نظامِ برآمده از انقلاب اسلامی، ریشه نداونیده است.
🔹بی شک شخصیت ممتاز و مکتب فکری، فلسفی و قرآنی علامه طباطبایی و مکتب سلوکی و شخصیت معنوی عجیب آیت الله بهجت، دو پشتوانه و تکیه گاه انقلاب اسلامی در عرصه اندیشه و معنویت بوده و هستند.
🔹در این میان مرحوم علامه طباطبایی ویژگیهایی دارد که او را نسبت به دیگران در عصر حاضر متمایز و در برخی حوزه ها منحصر به فرد کرده است. جامعیت او در جمع بین قرآن، برهان و عرفان از یک سو؛ اشراف دقیق او بر تحولات فکری دنیا و فلسفه غرب به عنوان تمدن رقیب یا دشمن انقلاب اسلامی از سوی دیگر و انضمامی بودن حکمت سرشارش که به حکمت متعالیه امتداد اجتماعی سیاسی بخشید و روایتی نو از ملاصدرا ارائه داد از سوی سوم سبب شد انقلاب اسلامی در تبیین فرهنگ، تفکر و فلسفه خود برای حل مسائل مبناییِ مبتلا به و حتی ترسیم ساختارهای جدید اسلامی بر مکتب او تکیه کند.
🔹سخنی منسوب به رهبر معظم انقلاب نقل شده که فرموده اند عمق انقلاب اسلامی را به درستی درک نکردیم تا زمانی که تفسیر المیزان علامه طباطبایی را خواندیم.
🔻ساختار سازی و فرماندهی فکری فرهنگی شاگردان علامه
🔹نقش محوری علامه و مکتب فکری ایشان در بسترسازی فرهنگی برای نهضت امام خمینی(ره) و شكلگیری و همچنین بقای انقلاب اسلامی، در شاگردان ایشان بروز بیشتری دارد. حلقه یاران علامه، که عمدتاً شاگردان و ارادتمندان شخصیت بینظیر تاریخ حضرت امام خمینی بودند، نخستین هسته مركزی را برای ایجاد یك نهضت فكری پویا گرد این عالم ربانی بوجود آوردند.
🔻کوههای معنوی؛ اوتاد زمین
🔹در مورد پایه های معنویت انقلاب اسلامی و توجه به این بعد از تاثیرگذاری علمای بزرگ اخلاق و عرفان کمتر سخن به میان آمده است؛ بعد سلوکی، عرفانی و معنوی علامه طباطبایی هر چند در میان اکثر شاگردان بزرگ او تداوم یافته است اما در برخی پر رنگ تر و پر نقش تر ظاهر شده است.
🔹شاید حضور پرعظمت شخصیت نادر و استثنایی مرحوم آیت الله بهجت در میان مردم به مثابه اقیانوس کبیر معنویت و به عنوان پشتیبان معنوی انقلاب و رهبر انقلاب، یکی از دلایلی است که به بعد تاثیرگذاری معنوی شاگردان مکتب سلوکی علامه در انقلاب اسلامی کمتر توجه عمومی صورت گرفته است.
🔹حمایتهای بی دریغ این شخصیتها از ولایت فقیه، رهبر انقلاب و انقلاب اسلامی به عنوان شخصیتهای محبوب و مقبول عموم مردم تنها لایه ظاهری پشتیبانیهای آنان از انقلاب است.
🔹اگر کمی عمیق نگاه کنیم، مکتب اخلاقی و عرفانی این علما و عرفا، به گونه ای است که شاگردان و مریدان و ارادتمندان را نه تنها به کناره گیری از سیاست و حکومت و مسئولیت پذیری فرا نمی خواند بلکه عرفان و حکومت و سیاست و اخلاق و مسئولیت و سلوک را با هم عجین و ترکیب می کند.
🔹در لایه عمیق تر، تاثیرات معنوی و فرازمینی این علما در همراه کردن قلوب مردم با جهتگیری کلان نظام اسلامی، مقابله با فتنه ها، دفع بلاها و شر شیاطین انس و جن و .... قابل ذکر است که در جای مناسب خود باید درباره آن بحث شود.
🔻گام دوم، جوانان انقلابی، دولت اسلامی و ضرورت رجوع به مکتب علامه
🔹امروز هم در گام دوم انقلاب و برای شکل دهی دولت اسلامی با حضور جوانان مومن انقلابی از سه جهت مبنایی نیاز به رجوع به مکتب علامه طباطبایی احساس می شود.
🔹اول؛ التزام به معنویت و سلوک اخلاقی مکتب علامه یک واجب عینی برای همه جوانان انقلابیای است که حضور در سیاست و مسئولیت را برای خود جهاد می دانند.
🔹دوم؛ دولت سازی، نظام سازی و ساختارسازی در گام دوم برای پیشبرد انقلاب و حل مسائل و مشکلات مزمن کشور، جز با ابتناء بر فلسفه سیاسی و فلسفه اجتماعی اسلام محقق نخواهد شد. در این مسیر قطعا مکتب حِکمی علامه پیش رو و پیش گام است.
🔹سوم؛ تقویت بنیه فکری و اعتقادی جوانان که مدیران آینده هستند، در دورانی که افکار بی ریشه غرب با سرعت و شدت به مغز و قلب جوانان پمپاژ می شود هم ضرورت دیگری است که مکتب فکری و فلسفی علامه نشان داده میتواند به خوبی از پس آن برآید.
👈🏻متن کامل در ۹دی ۴۶۰:
jaaar.com/kiosk/archives/9day
@noheday
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
🔺متن روی سنگ مزار آیت الله مصباح یزدی (قدس سره)
🔸«محمّدتقی بن محمدباقر مصباح یزدی المطیع لأمر مولاه»
🔹نیمهشب گذشته سنگ مزار آیت الله مصباح یزدی در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) بر روی مزار ایشان نصب شد.
💻 @mesbahyazdi_ir