فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ رسانه؛ کلیشه ی بدن
🔹️ رسانه ها قدرت تفکر را از ما گرفته اند...
🔹️ رسانه ها از بچگی به دختران یاد می دهند که هیچ چیز به جز ظاهر برایشان مهم نباشد!
▪️ توجه صرف به ظاهر زنان آنها را در معرض احساس ناامنی دائمی قرار می دهد؛
این یعنی نوعی خشونت علیه زنان...
#سواد_رسانه
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
سوادرسانه بدر
⭕️شگردهای رسانه های فارسی زبان در تولید محتوا و فریب دادن مخاطب ( خبر غالب) 🔶 یکی از
📜 عملیات روانی با تکنیک «منفورسازی»
💢 رسانهها برای جذب مخاطب از شیوههای مختلفی بهره میگیرند. هر رسانه بنا بر رسالت و هدفی که دنبال میکند به روشی مخاطبان خود را جذب میکند.
🌀 یکی از تکنیکهای رسانهای منفورسازی است. در این تکنیک رسانه موردنظر تلاش میکند تا تنفر و دشمنی جمعیت مخاطب را نسبت به عقیده، گروه یا کشورهای خاص برانگیزد.
🔹 بهطور مثال نزدیک به پایان جنگ جهانی دوم هواپیماهای آمریکایی بر روی هیروشیما و ناکازاکی با انداختن بمبهای اتمی بیش از 100هزار نفر غیرنظامی از جمله زنان و کودکان را به قتل رساندند. اما یک هفته بعد از این اتفاق وحشتناک، یک نظرخواهی عمومی نشان داد که کمتر از 5درصد از جمعیت آمریکا مخالف استفاده از آن سلاحها بودند.
🔹 عجیبتر آنکه 23درصد از مردم آمریکا اعتقاد داشتند پیش از آنکه اجازه تسلیم شدن به ژاپنیها داده شود باید بمبهای بیشتری ریخته میشد و این به دلیل همان عملکرد رسانههای آمریکایی در اهریمنسازی از ژاپنیها بود.
🔹 در این تکنیک رسانههای آمریکایی چهرهای از ژاپن در نظر مردم آمریکا ساختند که آنها بدون در نظر گرفتن جنبه انسانی قربانیان این حادثه، نابودی آنها را بدون عذاب وجدان بپذیرند!!!
⬅️ به همین دلیل در این تکنیک اگر گروهی که توسط رسانه منفور شده، از موضوعی پشتیبانی کنند، صرفنظر از درست یا نادرست بودن آن موضوع، رسانه وجهه منفی گروه حامی را بزرگنمایی میکند و از این طریق، بر مواضع جمعیت مخاطب اثر میگذارد./سوادمدیا
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
رونمایی از آنتیویروس ایرانی
🔹امروز از سامانۀ فارز رونمایی شد. جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفته: سامانۀ فارز آنتیویروس ایرانی (پویشگر امنیتی) است که هر برنامۀ موبایلی را میتواند بررسی و مخرببودن و یا نبودن آن را اعلام کند. این سامانه میتواند بیش از ۶۰ درصد از بدافزارها را در فضای مجازی شناسایی کند.
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
📌نخستین «همایش اخلاق دیجیتال و فضای مجازی» به میزبانی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار میشود.
https://digethconf.ut.ac.ir/
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
◽️همایش ملی تنظیمگری فضای مجازی برگزار می شود
🔸 توسط #مرکز_مطالعات_فضای_مجازی و با شعار تنظیمگری مردمی، همگرا و اخلاقمدار همایش ملی تنظیمگری فضای مجازی برگزار می شود.
💢 همایش #تنظیمگری_فضای_مجازی به منظور تبیین چارچوب های نظری تنظیمگری مطلوب؛ گفتمانسازی و ترویج تنظیمگری؛ تبیین مسایل تنظیمگری و ارائه راهکارهای تنظیمگری فضای مجازی کشور در محورهای مبانی و اصول تنظیمگری فضای مجازی، مسائل و چالشهای تنظیمگری فضای مجازی کشور، و راهکارها و راهبردهای تنظیمگری فضای مجازی برگزار می شود.
🔍 ادامه را بخوانید👇
🌐 iict.ac.ir/htanzzimgari
#همایش
#تنظیم_گری_فضای_مجازی
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
#معرفی_مقاله
🔸تحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی
🔻نویسنده: علیرضا محمدلو/نوع مقاله:علمی_پژوهشی/انتشار در: دوفصلنامه علوم انسانی، علوم ارتباطات اجتماعی؛ نامه فرهنگ و ارتباطات، سال پنجم شماره 2 (پیاپی 10، بهار و تابستان 1400)
▫️نسبت سنجی #سبک_زندگی با شبکه های اجتماعی چگونه و با چه ادبیات اجتماعی یا فلسفی قابل درک و تبیین خواهد بود و چه پیامدهایی داشته و چگونه قابل مدیریت و ریل گذاری به نفع انسان خواهد بود؟ بنیان های نظری در اندیشه اجتماعی و دانش ارتباطات و حتی فلسفه چگونه می توانند این دو مقوله را به نحوی تبیین نمایند که نه نیاز به عقب نشینی در استفاده از رسانه های جمعی باشد و نه شتاب زدگی دنیای #پست_مدرن را توجیه و تئوریزه کند؟
▫️این مقاله بعد از فحص وبررسی تمام نظریات ناظر بر سبک زندگی، در صدد است تا نشان دهد، مجموعه نظریات در باب سبک زندگی هرکدام به تنهایی نمی توانند توصیف دقیق و جامعی از سبک زندگی ارایه داده و نسبت آن را با محصولات مدرنتیه همچون فضای مجازی و #شبکههای_اجتماعی تبیین نمایند. هرکدام از نظریات جامعه شناختی، یک بخش از پازل سبک زندگی را تشکیل می دهند و چشم انداز روشن تر و نگاه جامعتری از تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی را با همپوشانی و هم افزایی ارایه می نمایند.
▫️کلیدواژگان: سبک زندگی ، شبکه های اجتماعی ، شخصیت ، فرهنگ ، ساختارهای ذهنی ، مصرف
▫️لینک دریافت مقاله و عضویت و اشتراک در مگ ایران magiran.com/p2456426
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایان یک استعداد سرکش!🔞🔞🔞
#تتلو که از موسیقی زیرزمینی ایران سر از ترکیه درآورد، در سیر هبوطی شگفتآور به سوی ابتذال رفت و رفتارهای هنجارشکنانهاش روز به روز بیشتر شد.
اما این سوال مطرح است چه چیزی در نهاد او پنهان شده و چه سرخوردگیهای درونی عمیقی را با خود این طرف و آن طرف کشید که او را از یک خواننده زیرزمینی با هواداران زیاد و صدایی پرطرفدار، به یک چهره قبحشکن و ضداخلاق تبدیل کرد؟
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
⁉️ آیا شما هم این باور را دارید که بازیهای ویدیویی بیهوده و مزخرف هستند؟!
🔹 اغلب ما بازیهای ویدئویی را بیهوده یا در بهترین حالت ابزارهایی برای یک سرگرمی نه چندان سالم تصور میکنیم. حال اگر بهشما بگوییم که این بازیها ممکن است تأثیر درمانی داشته باشند، چه حسی خواهید داشت؟
🔸 یکی از کاربردهای نوآورانه بازیهای ویدئویی در مراقبتهای بهداشتی، استفاده از آنها در مدیریت درد است. میزان توجه موردنیاز برای این بازیها، میتواند حواس فرد را از احساس درد منحرف کند. یک مطالعهٔ کنترلشده بر روی کودکان مبتلا به سرطان نشان میدهد که بیمارانی که از بازی حواسپرتی استفاده کرده بودند، نسبت به گروهی که از بازی حواسپرتی استفاده نکرده بودند در حین شیمیدرمانی حالت تهوع و افزایش فشار کمتری تجربه کردند.
📑 آنچه خواندید بخشی از مقالهٔ «تأثیر درمانیِ بازیهای ویدئویی» در سایت کدومو است.
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🖇#نشست| بُتی از پرویز ثابتی
🔚بررسی و واکاوی مستند پرویز ثابتی پخش شده از شبکه منوتو
☑️با حضور: دکتر حسن محمدی مدرس تاریخ و کارشناس روابط بینالملل
☑️حجت الاسلام محسن مومنی فعال رسانهای و پژوهشگر تاریخ
🕒سه شنبه 21 آذرماه، ساعت 15
🏢قم، بلوار بسیج (هنرستان)، پلاک 245، موسسه فرهنگی رسانهای استاد فرجنژاد
👈جهت حضور در این برنامه به آیدی @f_neshast پیام دهید.
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
May 11
🎭کنترل ذهنها توسط رسانه
🔹من و شما مثل کامپیوتر هستیم؛ جریان ورودی اطلاعات داریم، سپس آنالیزی که روی اطلاعات انجام میدهیم و نهایتاً خروجی میگیریم.
🔥 اگر بخواهید یک #خروجی خاص بیرون بیاید، باید دو چیز را دستکاری کرد؛ #ورودی و #آنالیز؛ یا یکی از این دو.
‼️ورودی اطلاعات که دست دشمن است؛ ۹۵درصد اخبار دنیا را آنها تولید میکنند.
💠 نحوۀ آنالیز را هم خودشان به شما یاد میدهند؛ چطور⁉️
⬅️ از طریق شرطی کردن شما➡️
🔰شما فکر میکنید آزادید اما نمیدانید که آنها در نحوۀ دادن اطلاعات، عملاً #آنالیز بعدیاش را هم از خود شما میگیرند.
🙄😶بسیاری از اخبارگوهای بیبیسی، وقتی از طرف مقابل سؤال میپرسند، در قالب سؤال، در حال القای ذهنیت هستند.
💢#دشمن میتواند شما را به مرحلهای برساند که حتی اگر اطلاعات را هم شما بدهید، چون آنالیز را عوض کرده است، همان خروجیای را از آن بگیرد که خودش میخواهد.👌
👈مثلاً طرف اخبار جمهوری اسلامی را گوش میکند و فقط فحش میدهد؛ چون آنالیز را عوض کرده است. ما باید هر دو را به مردم یاد بدهیم.
#بصیرت_رسانه_ای
#رسانه_کنترل_ذهن
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🔴چگونه درگاههایِ جعلیِ پرداخت را بشناسیم
🔹️اگه خواستید از سایتی خرید کنید و مطمئن نبودید سایت معتبر هست یا نه ؛ برای اطمینان در صفحات پرداخت اینترنتی، یک بار رمز اینترنتی و CVV2 را به اشتباه وارد کنید، اگر خطا داد، که صفحه پرداخت اصلی هست، وگرنه صفحه جعلی بوده و درصدد سرقت اطلاعات شماست!
#ترفندانه🤳
#امنیتی🗝
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥اوباش اینترنتی
اوباش اینترنتی یا ترول (در زبان انگلیسی: Troll) در گفتمان اینترنتی به افرادی گفته میشود که با رفتار تخریب گرانه در فضای وب به دنبال جلب نظر کاربران، ایجاد تشنج و بیان مطالب محرک و توهینآمیز هستند.
اوباش اینترنتی فردی است که در اتاقهای گفتگو، تالارها، وب نوشتها یا تارنماهای کاربر-محور پیامهایی ارسال میکند که حاوی مطالب ناراحت کننده یا جنجال برانگیز است. در حالی که در یک جمع اینترنتی کاربرانی با حسن نیت بحثی را دنبال میکنند، اوباش اینترنتی با تحریک سایرین و با پیش کشیدن بحثهای نامربوط یا توهین آمیز، به دنبال مطرح کردن خود و متشنج کردن فضای گفتگو است
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
💢سلسله نشست های تخصصی سواد رسانه«چهارشنبه های سواد رسانه ای» با حضور اساتید برجسته کشوری
🔹 " درآمدی بر جنگ شناختی "
📌 از جنگ شناختی چه میدانیم؟
➖با حضور:
🔻دکتر حسن محجوب
دانشیار دانشگاه
فوق دکترای علوم شناختی از دانشگاه استکهلم سوئد
📌 چهارشنبه ۲۲ آذر ماه
🕗 ساعت ۲۱
🌐 لینک حضور در نشست:
https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-114640/l/fa
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
👈برنامه های آموزشی راز و رمزمدیریت هوشمند فضای مجازی در خانواده
⭕برنامه اول با موضوع «مهمترین مخاطرات فضای مجازی برای دانش آموزان»👇👇
https://www.aparat.com/v/18INZ
⭕برنامه دوم با موضوع «آشنایی با ابزارهای کنترل والدین» 👇👇
https://www.aparat.com/v/yg7qn
⭕برنامه سوم با موضوع «آشنایی با مخاطرات همبازیهای رایانهای»👇👇
https://www.aparat.com/v/lIdBE
⭕برنامه چهارم با موضوع «آشنایی با حریم خصوصی کودکان در فضای مجازی»👇👇
https://aparat.com/v/EK4YG
#کودکان_سایبری
#پلیس_فتا
#کلیک_امن
#حریم_خصوصی
#بازی_رایانه_ای
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
mzahra (2).pdf
2.13M
📚 مظلومیت حضرت زهرا سلام الله
✍️ نویسنده: حسین قربانی دامنابی
📖 این کتاب در 6 بخش و با 190 صفحه، مظلومیت حضرت زهرا علیهاالسلام را از منابع معتبر اهل سنت اثبات می نماید.
✅ بخش اول: جایگاه و منزلت حضرت زهرا سلام الله علیها
✅ بخش دوم: تحریف و سانسور حقایق
✅ بخش سوم: غصب فدک و پیامدهای آن
✅ بخش چهارم: سیره ی تند عمر بن خطاب در برخورد با زنان
✅ بخش پنجم: هجوم به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها
✅ بخش ششم: پاسخ به چند شبهه متداول
#فاطمیه
#معرفی_کتاب
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ متاورس؛ انقلابی در همه ابعاد زیست بشر
🔹 بخش نخست: ماهیت متاورس
#ویدیو
🔹 اکثر کاربران تصور میکنند که کاربرد متاورس فقط در بازی، برگزاری کنسرت و جلسات مجازی است خلاصه میشود. اگر شما هم همین تصور را درباره این فناوری شگفتانگیز دارید؛ شاید بد نباشد که در دیدگاه خود بازنگری کنید.
🔻 زاویه در این مجموعه محتوای ویدیویی، به مسائل مربوط به متاورس و کاربردهای آن پرداخته شده است.
👈 مشاهده همه ویدیو کامل در زاویه
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
در صورت #خرید🛒 از سایتهای ثبت آگهی #آنلاین،
🚨قبل از #مشاهده کالا و اطمینان از صحت و #قیمت آن، بههیچ عنوان مبلغی💵 را تحت عنوان #بیعانه واریز نکنید.
🚩کاربران توجه داشته باشند که قیمتهای پایین⬇️ و درخواست بیعانه به بهانههای مختلف از شگردهای #مجرمان_سایبری برای #کلاهبرداری میباشد.⛔
#پلیس_فتا
#کلیک_امن
#خرید_امن
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🔻از سری مقالات سومین همایش ملی و اولین همایش بینالمللی حکمرانی متعالی
🔎بررسی الگوی چگونگی تأثیرگذاری سواد رسانهای بر حکمرانی سایبرنتیک و تحقق مردمسالاری دینی
نویسندگان: معصومه نصیری، علی نوریجانی و علیرضا محمدلو
چکیده: نظر به اینکه حکمرانی نوین بدون مردم و رسانهها قابلیت تحقق کامل ندارد و مردمسالاری و رسانه محوری با محوریت اطلاعات و تکنولوژی از اصول اساسی چشمانداز قدرت در جوامع آینده است، این مقاله تلاش کرده تا با بررسی مدل های کشورهای توسعه یافته در راستای #مردمیسازی_حکمرانی، تبیین نزدیک به واقعیتی از نسبت دمکراسی، رسانه و قدرت ارائه داده و فرایند چنین چشماندازی را در بستر نظریات رسانه و شناخت ابعاد و ویژگیهای دمکراسی، به تصویر بکشد.
▫️از طرفی نیز در تلاش است که بگوید با ارتقای سواد رسانهایِ مردم در جوامع پسامدرن، امکان استفاده ابزاری دولتها از رسانهها کاهش مییابد و رسانه میتواند با کارکرد صحیح خود نقش بسزایی در تحقق حسن حکومتداری و ایجاد دولتهای متعهد و پاسخگو در برابر حقوق مدنی شهروندان برعهده بگیرد.
▫️نتیجه این مدل، یک مردمسالاری جدید و مدل متفاوتی از قدرت در سطح #حکمرانی_سایبرنتیک خواهد بود. تلاش این مقاله در ارائه تصویری از مردمسالاری دینی با راهبرد سواد رسانهای است که ظرفیت الگو شدن بهعنوان یک مدل حکمرانی در عصر رسانه را داشته باشد.
▫️بر اساس یافتههای این پژوهش، هرچه #رشد_شناختی مردم افزایش یابد و سوژه بهاصطلاح هوشمند گردد، نتیجهاش یک بده بستان ذهنی و شناختی میان مردم و حاکمیت خواهد بود. اگر اطلاعات در فضای سایبرنتیکال، یکطرفه و از بالا به پایین باشد، رهاوردش چیزی جز استبداد مدرن نخواهد بود.
▫️اما در مدل دینی که هدایت را اصل حاکم بر سایر اصول میداند، جریان اطلاعات و گردش دادهها بایستی دایرهای بوده و میان بالا و پایین جامعه، یک دیالکتیک فعال و عادلانه و شفاف برقرار گردد. درحقیقت شهروند مجهز به #تفکر_انتقادی با توان تشخیص واقعیت از مجاز و جعل در فضای رسانه، باعث تقویت و رشد حاکمیت خواهد شد و از ایستایی و فساد و حرکت ضعیف خسته شده و سیگنال اعتراض و #امر_به_معروف و #نهی_از_منکر را در سراسر سیستم و شبکه اطلاعرسانی شفاف، مخابره خواهد کرد.
کلید واژه ها: #سواد_رسانهای، مردمسالاری دینی، حکمرانی سایبری، سایبرنتیک
لینک مدنظر جهت دانلود اصل مقاله ارائه شده در کنفرانسhttps://governanceschool.ir/fa/download/229
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🔔 فراخوان نهمین جشنواره رسانهای ابوذر استان قم اعلام شد + دستورالعمل
🔹 همزمان با هفته بسیج، فراخوان نهمین جشنواره رسانهای ابوذر استان قم در دو بخش «اصلی و ویژه» و در ۱۰ قالب متنوع رسانهای اعلام شد.
🔻شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره:
◻️ آثار ارسالی باید در بازه ۱۰/۱/ ۱۴۰۱ تا ۱۰/۱/ ۱۴۰۲ منتشر شده باشد.
◻️ آثار باید در یکی از رسانههای مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی با نام صاحب اثر منتشر شده باشد.
◻️ هر فرد مجاز به ارسال حداکثر ۴ اثر در قالبهای جشنواره است.
◻️ آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار میگیرد و نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشد.
🔻جوایز جشنواره:
➖نفر اول هر بخش: تقدیرنامه، تندیس جشنواره و ۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی
➖نفر دوم هر بخش: تقدیرنامه و ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی
➖نفر سوم هر بخش: تقدیر نامه و ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی
⏱ آخرین مهلت ارسال آثار : ۱ دی ۱۴۰۲
◻️اختتامیه جشنواره: نیمه اول بهمن ۱۴۰۲
📞ارتباط با دبیرخانه جشنواره:
02532901077 / 02532926770
@alizade110 / @resaneqom
📬 لینک ارسال آثار:
https://basijrasaneh.ir/form/aboozar-ghom
📎 جزئیات بیشتر
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
هدایت شده از تشکیلات مأذنه
🔺به مناسبت هفته پژوهش
دوره (پژوهش رسانهای) را با 50درصد تخفیف دریافت نمایید.
🖇 خرید و ثبتنام فوری 👇
https://mazane.org/g/16
آیت الله قاضی (ره) که یکی از بزرگان عرفان و اخلاق بودند بعد از سفارش به نماز اول وقت به عنوان واجبات،به تاکید بر عزاداری و شرکت در روضه سیدالشهدا علیه السلام تاکید فراوانی داشتند و میفرمودند: روضه های هفتگی ولو دو یا سه نفر باشید(اشاره به روضههای خانگی و شخصی) اسباب گشایش امور است.
روضههای خانگی علاوه بر نوری که به زندگی انسان وارد می کند، قفل های بسیاری باز میکند و کلاس اخلاقی برای خانواده ها می باشد.
رو سر در خونمون پرچم یا فاطمه
روضه خونگیمون بیعت با فاطمهست
#فاطمیه
#روضه_حضرت_مادر
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
29.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مرجعیت فکری سلبریتیها
#موشن
#سلبریتی
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
1_8315193254.pdf
3.49M
🔺مردم نگاری مجازی 2 (NetnoGraphy)
*کیپاپ (پاپ کرهای) در جامعه ایرانی*
(پیشینه، میزان نفوذ، بازتاب فضای مجازی و تهدیدات این فرهنگ)
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
دکتر محجوب-جنگ شناختی.mp3
20.08M
🎙 سلسله نشست های تخصصی
⭕️ موضوع: " درآمدی بر جنگ شناختی "
🔻کارشناس: دکتر حسن محجوب
#صوت
#جنگ_شناختی
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53