48.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑 عقاید و ادعای های کفر آمیز #بایزید_بسطامی صوفی ملعون از بت های عرفان مصطلح (مثلا اسلامی)
🔰 ادعای های کفر آمیز و باطل بایزید
🔰 شبهات عقاید بایزید و #تصوف به عرفان های #هندی و #بودایی
🔰 رد شبهه #سقایی بایزید ملعون برای امام صادق
🔰 رد شبهه هم عصر بودن #حسن_بصری ملعون با پیامبر
🔰 قایم شدن متصوفین پشت شخصیت های #سیاسی و #مراجع و #فرار از بحث علمی
🔰 اتهام زنی به مخالفین
و....
توضیخات کامل در فیلم.
🔥اللهم العن متصوفین🔥
روافض الحیدری
@ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#بی_سوادی_رائفی_پور
#بی_ادبی رائفی پور به محضر امیرالمؤمنین
🛑پاسخ شیخ #معاونیان به هتاکی های رائفی پور
⭕️وَ بِإِسْنَادِهِ عَنْ عَلِيٍّ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ: نَحْنُ أَهْلَ اَلْبَيْتِ لاَ يُقَاسُ بِنَا أَحَدٌ فِينَا نَزَلَ اَلْقُرْآنُ وَ فِينَا مَعْدِنُ اَلرِّسَالَةِ.
🔴298-جعابىّ بهمين اسناد از امير المؤمنين عليه السّلام روايت كرده كه فرمود: هيچ كس با ما اهل بيت پيغمبر قابل قياس نيست،زيرا در بيت ما قرآن نازل گشته است،و كيان رسالت و نبوت در خاندان ما(آل ابراهيم)است.‼️
⭕️شما شهدای دفاع مقدس یا دفاع از حرم رو با اهلبیت (علیهماسلام) مقایسه میکنی؟!
اونم با اول شخص عالم بعد از نبی مکرم اسلام (صلیاللهعلیهوآلهوسلم)!
جهل تا کی!!!
نفهمی تا کی؟!
وقتی در جایی که سواد نداری دخالت می کنی این میشود.
🛑👈 قبل و بعد کلیپ مهم نیست
مهم این است که این مرد به چه اجازه خلاف نص روایات عمل کرده و امیرالمؤمنین را با شهدا #قیاس کرده مهم نفس قیاس کردن است که غلط است
⭕️ درضمن فضیلتی که برای ان ایه قران نازل شده را تو میفهمی کوچک هست یا خدا می داند که بزرگه
نه رائفی پور نه عمامه به سر ها هیچ کدام حق ندارید قیاس و اظهار نظر نِسبت به فضائل کنید
روافض الحیدری
@ravafez_alhaydari
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
#بی_سوادی_رائفی_پور #بی_ادبی رائفی پور به محضر امیرالمؤمنین 🛑پاسخ شیخ #معاونیان به هتاکی های رائفی
🛑 هیچ کس با خاندان اهل بیت علیهم السلام قابل مقایسه نیست
📎👈 قابل توجه آن بیسواد ها که فضائل امیرالمومنین را با فرار های خلفا و... قیاس میکنند.👇
⭕️مرحوم سید رضی روایت کرده است که حضرت امیر المومنین صلوات الله علیه در خطبهای فرمودند:
✅زَرَعُوا الْفُجُورَ وَ سَقَوْهُ الْغُرُورَ وَ حَصَدُوا الثُّبُورَ. لَا يُقَاسُ بِآلِ مُحَمَّدٍ (صلی الله علیه وآله) مِنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ أَحَدٌ وَ لَا يُسَوَّى بِهِمْ مَنْ جَرَتْ نِعْمَتُهُمْ عَلَيْهِ أَبَداً، هُمْ أَسَاسُ الدِّينِ وَ عِمَادُ الْيَقِينِ إِلَيْهِمْ يَفِيءُ الْغَالِي وَ بِهِمْ يُلْحَقُ التَّالِي وَ لَهُمْ خَصَائِصُ حَقِّ الْوِلَايَةِ وَ فِيهِمُ الْوَصِيَّةُ وَ الْوِرَاثَةُ. الْآنَ إِذْ رَجَعَ الْحَقُّ إِلَى أَهْلِهِ وَ نُقِلَ إِلَى مُنْتَقَلِهِ.
🔰مخالفان حق (خلفای غاصب یعنی ابی بکر و عمر و عثمان) بذر نافرمانی و انحراف پاشیدند، و آب فریب پای آن ریختند، و بدبختی و سقوط درو کردند. با آل محمد که درود خدا بر او و آل او باد احدی از این امت را نمیتوان مقایسه کرد، و هیچ گاه آنان را که نعمت آل محمد به طور دائم بر آنان جاری است نمیشود همپایه آنان دانست. آنان پایه دين و ستون یقیناند. افراطگرایان به آنان باز گردند، و عقب ماندهها به ایشان رسند [تا هدایت شوند]، ویژگیهای حق ولایت مخصوص آنان، و وصیت و ارث پیامبر خاص ایشان است. اکنون [با قبول ولایت من] حق به حقدار رسیده، و خلافت به جایگاه خودش باز گشته است.
📚نهج البلاغة، تالیف سید رضی، خطبه ۲، صفحه ۴۷، چاپ دار الکتاب المصری
روافض الحیدری
@ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 #مرجعیت
🔰 سرگذشت و #وقایع لحظه شهادت حضرت آیت الله العظمى الامام #امیرالمومنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه در مسجد کوفه
➖ از زبان آیت الله #وحید_خراسانی
💔تهدمت والله ارکان الهدی...💔
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
◼️رخداد و اتفاقات بعد از شهادت
حضرت امير المومنين علي عليه السلام از روایت #اهلسنت
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
◼️رخداد و اتفاقات بعد از شهادت حضرت امير المومنين علي عليه السلام از روایت #اهلسنت
🛑👇
✅ أخبرنا أبو جعفر محمد بن عبد الله البغدادي ثنا يحيى بن عثمان بن صالح السهمي ثنا سعيد بن عفير حدثني حفص بن عمران بن أبي الرسام عن السري بن يحيى عن بن شهاب قال قدمت دمشق وأنا أريد الغزو فأتيت عبد الملك لأسلم عليه فوجدته في قبة على فرش بقرب القائم وتحته سماطان فسلمت ثم جلست فقال لي يا بن شهاب أتعلم ما كان في بيت المقدس صباح قتل علي بن أبي طالب فقلت نعم فقال هلم فقمت من وراء الناس حتى أتيت خلف القبة فحول إلي وجهه فأحنا علي فقال ما كان فقلت لم يرفع حجر من بيت المقدس إلا وجد تحته دم فقال لم يبق أحد يعلم هذا غيري وغيرك لا يسمعن منك أحد فما حدثت به حتى توفي
🔰 ابن شهاب روايت مىكند كه وارد عراق شدم در حالي كه تصميم داشتم به جهاد بروم. براي عرض سلام نزد «عبد الملك» رفتم. عبد الملك در خيمهاى نزديك قائم( يکي ازبناهائى است نزديك سامرا كه متوكل آنرا ساخته است) در دو طرف او دو صف از مردان نسشته بودند . سلام كردم و نشستم. گفت: اى پسر شهاب! آيا مىدانى در بامداد روز شهادت حضرت على بن ابيطالب عليه السّلام در بيت المقدس چه واقعهاى رخ داد؟ در پاسخ گفتم: آرى! عبد الملك از جا برخاست و گفت: با من بيا. همراه او از پشت مردم حركت كرديم تا به پشت خيمه رسيديم. رو به او كردم ، عبد الملك نگاهى به من كرد و گفت: در بيت المقدس چه اتفاقى افتاده است؟ گفتم: در آن بامداد هر سنگى را كه برمىداشتند در زير آن خون تازه ظاهر مىگشت! عبد الملك گفت: از اين واقعه جز من و تو، كسى ديگر اطلاع نيابد! آرى تا او زنده بود واقعه مزبور را با كسى در ميان نگذاشتم
📚الحاكم النيسابوري، ابو عبدالله محمد بن عبدالله (متوفاى 405 هـ)، المستدرك علي الصحيحين ج 3، ص 122،تحقيق: مصطفي عبد القادر عطا، ناشر: دار الكتب العلمية - بيروت الطبعة: الأولى، 1411هـ - 1990م
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#مرجعیت
#شب_قدر
🛑 در این شبهای قدر به یاد #امام_زمان عج الله فرجه باشید
🔰اهمیت دعا و یاد از امام زمان در شب های قدر و دعا برای امام
از زبان #آیت_الله_خامنه_ای
⭕️اللهم عجل لولیک الفرج
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
پیوند اشک و خون ناگسستنی است(1) (1).pdf
4.23M
📚نسخه pdf کتاب پیوند #اشک و #خون ناگُسَستنی است
✅ از تالیفات شهید آیت الله شیخ قاسم اسلامی (رضوان الله تعالی علیه)
⚡️با تصحیح و صفحه آرایی جدید
⭕️در موضوع شعائر حسینی و تطبیر و...
🔍پیشنهاد برای اهل تحقیق و علم
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 روایت امیرالمومنین علیه السلام از #خیانت امت به امیرالمومنین علیه السلام و کشتن او
✅٤٦٨٦- عَنْ حَيَّانَ الْأَسَدِيِّ، سَمِعْتُ عَلِيًّا يَقُولُ: قَالَ لِي رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «إِنَّ الْأُمَّةَ سَتَغْدِرُ بِكَ بَعْدِي، وَأَنْتَ تَعِيشُ عَلَى مِلَّتِي، وَتُقْتَلُ عَلَى سُنَّتِي، مَنْ أَحَبَّكَ أَحَبَّنِي، وَمَنْ أَبْغَضَكَ أَبْغَضَنِي، وَإِنَّ هَذِهِ سَتُخَضَّبُ مِنْ هَذَا» - يَعْنِي لِحْيَتَهُ مِنْ رَأْسِهِ - «صَحِيحٌ».
🔰رسول خدا(صلی الله علیه و آله) به امیر المومنین(علیه السلام) فرمودند: امت پس از من به تو #خیانت میکنند در حالی که تو بر اساس دین من زندگی کرده و بر روش و سنت من کشته میشوی. کسی که تو را دوست بدارد مرا دوست داشته، و کسی که تو را دشمن بدارد مرا دشمن داشته است و به زودی محاسنت از خون سرت رنگین خواهد شد.
✅ حاکم نیشابوری پس از نقل روایت تصریح میکند که حدیث #صحیح است.
✅ ذهبی از علمای بزرگ اهل سنت عمری نیز در تعلیقات خود بر این کتاب تصریح به #صحیح بودن این حدیث میکند.
📚المستدرک علی الصحیحین، تألیف حاکم نیشابوری، جلد ۳، صفحه ۱۵۳، حدیث ۴۶۸۶، چاپ دار الکتب العلمیة
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 #شکوه مولا از امت و نفرین امیرالمؤمنین علیه السلام لحظاتی قبل از ضربت خوردن!!
☑️ #علامه_مجلسی رضوان الله علیه نقل میکند:
✅ 37- نهج، نهج البلاغة قال [امیرالمؤمنین] علیه السلام في سحرة اليوم الذي ضرب فيه ملكتني عيني و أنا جالس فسنح لي رسول الله صلی الله علیه وآله فقلت يا رسول الله ما ذا لقيت من أمتك من الأود و اللدد فقال ادع عليهم فقلت أبدلني الله بهم خيرا منهم و أبدلهم بي شرا مني.
قال الرضي رضي الله عنه يعني بالأود الاعوجاج و باللدد الخصام و هذا من أفصح الكلام.
🔰نهج البلاغه: امام علی علیه السلام در سحرگاه روزي که در آن ضربت خورد فرمود: همان گونه که نشسته بودم، خواب چشمانم را ربود و رسول خدا صلی الله علیه و آله را دیدم گفتم:
اي رسول خدا از اّمت تو چه کجی ها دیدم و چه دشمنی ها کشیدم! پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود:
نفرینشان کن.
گفتم: از خداوند میخواهم برای من، افراد خیر را قرار دهد و افرادی #شر را بر آنها #حاکم کند.!!
⭕️👈 نتیجه ی این نفرین امیرالمومنین حکومت معاویه و یزید و حجاج بر مردم بود که شرور ترین امت بودند.
🔺👈سید رضی رضی الله عنه گفت: کلمه «أودًا» یعنی کجی و انحراف و «لدد» یعنی دشمن خونی و این از #فصیح ترین کلمات است.
📚 بحار الأنوار (ط - بيروت) ، ج42 ، ص226
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
✅ هر کسی مولا علی علیه السلام را بکشد، در واقع رسول الله را کشته است
🛑🛑 هر کسی مولا علی علیه السلام را بکشد، در واقع رسول الله را کشته است و منکر ولایت امیرالمؤمنین منکر نبوت پیامبر است و منکر نبوت #کافر است.
✅حدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَکْرِ بْنِ النَّقَّاشِ وأَحْمَدُ بْنُ الْحَسَنِ الْقَطَّانُ ومُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ إِبْرَاهِیمَ الْمُعَاذِیُ وَمُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ بْنِ إِسْحَاقَ الْمُکَتِّبُ قَالُوا: حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَعِیدٍ الْهَمْدَانِیُّ مَوْلَى بَنِی هَاشِمٍ قَالَ حَدَّثَنَا عَلِیُّ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ عَلِیِّ بْنِ فَضَّالٍ عَنْ أَبِیهِ عَنْ أَبِی الْحَسَنِ عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا (ع) عَنْ أَبِیهِ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ عَنْ أَبِیهِ الصَّادِقِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ أَبِیهِ الْبَاقِرِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ عَنْ أَبِیهِ زَیْنِ الْعَابِدِینَ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ عَنْ أَبِیهِ سَیِّدِ الشُّهَدَاءِ الْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍّ عَنْ أَبِیهِ سَیِّدِ الْوَصِیِّینَ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ (ع) قَالَ: إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ (ص) ...
✅ قَالَ یَا عَلِیُّ مَنْ قَتَلَکَ فَقَدْ قَتَلَنِی ومَنْ أَبْغَضَکَ فَقَدْ أَبْغَضَنِی ومَنْ سَبَّکَ فَقَدْ سَبَّنِی لِأَنَّکَ مِنِّی کَنَفْسِی رُوحُکَ مِنْ رُوحِی وطِینَتُکَ مِنْ طِینَتِی إِنَّ اللَّهَ تَبَارَکَ وتَعَالَى خَلَقَنِی وإِیَّاکَ واصْطَفَانِی وإِیَّاکَ واخْتَارَنِی لِلنُّبُوَّةِ واخْتَارَکَ لِلْإِمَامَةِ فَمَنْ أَنْکَرَ إِمَامَتَکَ فَقَدْ أَنْکَرَ نُبُوَّتِی یَا عَلِیُّ أَنْتَ وَصِیِّی وأَبُو وُلْدِی وزَوْجُ ابْنَتِی وخَلِیفَتِی عَلَى أُمَّتِی فِی حَیَاتِی وبَعْدَ مَوْتِی أَمْرُکَ أَمْرِی ونَهْیُکَ نَهْیِی أُقْسِمُ بِالَّذِی بَعَثَنِی بِالنُّبُوَّةِ وجَعَلَنِی خَیْرَ الْبَرِیَّةِ إِنَّکَ لَحُجَّةُ اللَّهِ عَلَى خَلْقِهِ وأَمِینُهُ عَلَى سِرِّهِ وخَلِیفَتُهُ عَلَى عِبَادِهِ
🔰 پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: ای علی! هر که تو را بکشد مرا کشته و هر که تو را به خشم آورد مرا به خشم آورده و هر که تو را دشنام دهد مرا دشنام داده، زیرا تو جان منی روحت از روح من و گِلت از گِل من است. به راستی خداوند تبارک و تعالى آفریده مرا با تو، برگزیده مرا با تو و مرا برای نبوت اختیار کرده و تو را براى امامت. هر کس منکر امامت تو است منکر نبوت من است. ای علی! تو وصی من و پدر فرزندان من و شوهر دختر من و خلیفه من بر امت من هستی در زندگی من و پس از مردن من. فرمانت فرمان من و نهیت نهی من است، سوگند به آن که مرا به نبوت گسیل کرده و بهتر خلق ساخته که تو حجت خدایی بر خلقش و امین اویی بر سرّش، و خلیفه اویی بر بندگانش
📚 عیون اخبار الرضا(ع)،ج1، ص265.ط منشورات الشریف الرضی
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 محبت #پوشالی اهلسنت به اهلبیت و محبت #واقعی به قاتلین اهلییت
✅ رسول خدا: #ابن_ملجم شقی است
❌ اهل سنت: ابن ملجم بهشتی است
⭕️از دیدگاه اهل سنت، تمام صحابه عادل، از اولیاء الهی و همگی از اهل بهشت هستند
👤 ابن حجر عسقلانی در کتاب معتبر الإصابه مينويسد:
✅ إتَّفَقَ أهْلُ السُّنَّهِ عَلَى أنَّ الْجَمِیْعَ عُدُوْلٌ👉، وَلَمْ یُخَالِفْ فِیْ ذَلِکَ إلّا شُذُوْذٌ مِنْ الْمُبْتَدِعَه…
🔰 اهلسنت اتفاق دارند که تمام صحابه عادل هستند 👉. کسی در این مسأله مخالفت نکرده؛ مگر تعداد اندکی از بدعتگذاران…
🔸 و در ادامه ميگويد:
✅وَقَالَ أبو مَحَمَّدُ بْنُ حَزْمٍ: 👈الصَّحَابَهُ کُلُّهُمْ مِنْ أهْلِ الْجَنَّهِ قَطْعاً.👉
🔰 ابن حزم گفته است: 👈تمام صحابه قطعا از #اهل_بهشت هستند.👉
📚نام كتاب:الإصابة في تمييز الصحابة، المؤلف: أبو الفضل أحمد بن علي بن محمد بن أحمد بن حجر العسقلاني (المتوفى852هـ)، تحقيق: عادل أحمد عبد الموجود وعلى محمد معوض، الناشر: دار الكتب العلمية - بيروت، الطبعة: الأولى - 1415 هـ ،جلد : 1 صفحه :162و163
❌ از طرف دیگر، تعدادی از بزرگان اهل سنت که اتفاقا در علم تراجم نیز سرآمد هستند، مدعی شدهاند که #ابن_ملجم مرادی لعنة الله علیه قاتل امیرمؤمنان علیه السلام که رسول خدا او را أشقی الأشقیاء معرفی کرده از اصحاب بوده است
👤 ابن ملقن شافعی در کتاب التوضیح بشرح جامع الصحیح و شمس الدین ذهبی در کتاب تجرید أسماء الصحابه نام ابن ملجم را جزء #اصحاب ذکر کردهاند:
✅قَتَلُهُ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنِ مُلْجَمِ الفَاتِکْ، وَإنْ ذُکِرَ فِیْ الصَّحَابَهِ.
🔰امیرمؤمنان علیه السلام را عبد الرحمن بن ملجم خونریز کشت هر چند که او را در زمره صحابه شمردهاند.
📚كتاب:التوضيح لشرح الجامع الصحيح، المؤلف: ابن الملقن سراج الدين أبو حفص عمر بن علي بن أحمد الشافعي المصري(المتوفى: 804هـ)، المحقق: دار الفلاح للبحث العلمي وتحقيق التراث، الناشر: دار النوادر، دمشق - سوريا، الطبعة: الأولى،1429 هـ - 2008 م، جلد : 20 صفحه : 304
📚كتاب: الإصابة في تمييز الصحابة، المؤلف: أبو الفضل أحمد بن علي بن محمد بن أحمد بن حجر العسقلاني (المتوفى: 852هـ)، تحقيق: عادل أحمد عبد الموجود وعلى محمد معوض، الناشر: دار الكتب العلمية - بيروت، الطبعة: الأولى - 1415 هـ،جلد : 5 صفحه : 85
📚كتاب: تجريد اسماء الصحابه، تأليف:الحافظ شمس الدين ابو عبدالله محمد بن احمد بن عثمان بن قايماز الذهبى متوفى٦٧٣-٧٤٨هـ، جلد ؛ 1 صفحه : ٣٥٦
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑دفاع جانانه #شافعی ملعون از ابن ملجم مرادی لعنت الله علیه و تلاش برای تبرئه و #تطهیر او
❌ در رسانههای ما بسیار از شعر شافعی درباره اهل بیت علیهم السلام گفتهاند و اورا محب اهلبیت می دانند! !:
▪إن کان حبّ آل محمد رفضاً
▪فلیشهد الثقلان إنّی رافضی
▪اگر محبت آل محمد رفض است
▪پس انس و جن شاهد باشند که من رافضیام?
💥 اما #دفاعی که از ابن ملجم لعنت الله علیه قاتل امیر المومنین علیه السلام کرده است را به ما نگفتهاند!!!
🔥 او با #کذب گویی فراوان سعی در دفاع از ابن ملجم شقی و تبرئه و تطهیر او دارد و میگوید:
✅ إنَّهُ قَتَلَهُ مُتَأَوِّلًا بِأَنَّهُ وَكِيلُ امْرَأَةٍ قَتَلَ عَلِيٌّ أَبَاهَا فَاقْتَصَّ مِنْهُ يَعْنِي مُتَأَوِّلًا عِنْدَ نَفْسِهِ فِيمَا كَانَ مُخْطِئًا فِيهِ وَفِيمَا لَا يَحْتَمِلُ التَّأْوِيلَ وَلَيْسَ كُلُّ مَنْ يَتَأَوَّلُ كَانَ لَهُ أَنْ يَتَأَوَّلَ وَقَدْ قَطَعَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ جَعْفَرٍ يَدَيْهِ وَرِجْلَيْهِ فَلَمْ يَجْزَعْ ثُمَّ أَرَادُوا قَطْعَ لِسَانِهِ فَجَزِعَ فَقِيلَ لَهُ لِمَ لَا جَزِعْت لِقَطْعِ يَدَيْك وَرِجْلَيْك وَجَزِعْت لِقَطْعِ لِسَانِك فَقَالَ إنِّي لَأَكْرَهُ أَنْ تَمُرَّ سَاعَةٌ مِنْ نَهَارٍ وَلَا أَذْكُرُ فِيهَا اسْمَ اللَّهِ تَعَالَى.
🔰«ابن ملجم (لعنت الله علیه) علی (علیه السلام) را به خاطر اجتهادش کشت به این دلیل که او وکیل زنی بود که علی (علیه السلام) پدرش را کشته بود پس علی (علیه السلام) را قصاص کرد یعنی نزد خودش اجتهاد کرد و به خطا رفت و چیزی نبود که در آن اجتهاد کند و اینگونه نیست گناه کسی که اجتهاد میکند برای او نوشته شود. و عبد الله بن جعفر دو دست و دو پای ابن ملجم را قطع کرد و ابن ملجم نترسید پس هنگامی که نوبت زبانش شد پس هراسناک شد. از ابن ملجم پرسیدند برای چه موقعی که دست و پایت را بریدیم نترسیدی و برای قطع شدن زبانت ترسیدی؟ گفت: من دوست ندارم ساعتی از روز بگذرد و در آن خدا را یاد نکنم!!!!»
📚 الفتاوی الکبری الفقهیة، تالیف ابن حجر مکی، جلد ۴، صفحه ۳۳۶-۳۳۷، چاپ حنفی
📃 اسکن روایت:
🌐 http://bit.ly/2LzY3GL
📃 پوستر:
🌐 http://bit.ly/2Jvjp7n
⭕️ به نظر شما آیا می توان قبول کرد که #شافعی که این گونه به دفاع و تطهیر از قاتل امیر المومنین علیه السلام می پردازد، از کلام پیامبر صلی الله علیه و آله در مورد ابن ملجم لعنة الله علیه خبر نداشته است بسیار بعید است و حتی میشود گفت غیر ممکن است! پس واقعاً این عناد و لجاجت شافعی در برابر کلام پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله اگر به دلیل دشمنی و عناد با اهل بیت علیهم السلام نیست پس به خاطر چیست⁉️
⭕️ این از شافعی ملعون که مثلا محب اهلبیت بوده!
والله این محبت #دروغ است
اهلسنت هیچ محبتی ندارند
⚠️ قضیه مثله کردن ابن ملجم از جعلیات مکتب سقیفه است تا به او فضیلت ببخشند و به اهل بیت علیهم السلام تنقیص وارد کنند و ابن ملجم تنها با یک ضربه امام حسن علیه السلام به درک واصل شد.
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 تفاوت نظر از کجاست تا به کجا...
اینها مسلمانند؟؟!!!
❌ ابن تيميه لعنة الله علیه: ابن ملجم لعنة الله علیه عابدتربن مردم است
✅ رسول الله صلى الله علیهو آله و سلم قاتل على عليه السلام شقى ترين مردم
است
📚اسكن كتاب:
🌐 https://b2n.ir/u32948
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 #تكفير امیرالمؤمنین عليه سلام و درود و #رحمت فرستادن بر ابن ملجم لعنة الله علیه قاتل حضرت امير توسط علماي سنی عمان
❌ اگر اينها ناصبي و ملعون نيستن پس چي هستن ⁉️
⭕️این جماعتی هستند که ادعای محبت اهلبیت دارند ⭕️
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 قاتلان اهلبیت نزد اهلسنت #جهنمی نیستند!!
❌ کارشناس شبکه اهلسنت :
🔰اعتقاد ما اهلسنت اینست که قاتلین امام حسین و امام علی جهنمی نیستند
⭕️بله نه تنها طبق اعتقادشان جهنمی نیستند بلکه مورد تکریم و احترام اهل سنت نیز هستند
روافض الحیدری
@ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 عرض ا#رادت اهل سنت به ابن ملجم قاتل حضرت علي عليه سلام
🔰در اين كليپ خواهيد ديد كارشناس شبكه ماهواره اي اهل سنت يعني شبكه كلمه چگونه از قاتل مولا دفاع مي كند
اینها #محب هستند؟؟!
روافض الحیدری
@ravafez_alhaydari
🛑 #رخداد بعد از شهادت امیرالمومنین علیه السلام ( منابع شیعه )
✅..عَنْ أَبِی بَصِیرٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ الله علیه السّلام قَالَ، ... فَقَالَ لَهُ أَبِی إِنَّه لَمَّا کَانَتِ اللَّیْلَةُ الَّتِی قُتِلَ فِیهَا عَلِیٌّ صَلَوَاتُ الله عَلَیْهِ لَمْ یُرْفَعْ عَنْ وَجْهِ الْأَرْضِ حَجَرٌ إِلَّا وُجِدَ تَحْتَهُ دَمٌ عَبِیطٌ حَتَّی طَلَعَ الْفَجْرُ ... .
🔰إمام صادق علیه السلام فرمود؛ ... پدرم به هشام بن عبدالملک فرمود شبی که حضرت أمیرالمؤمنین علیه السّلام در آن به شهادت رسید، هر سنگی که از روی زمین برداشته شد زیر آن خون تازه جاری شد، تا طلوع صبح ... .
📚 بحارالأنوار، ج ۴۲، ص ۳۱۶.
✔️ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّكِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ
✅ سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی (ع) و ائمه اطهار (ع) تمسک می جویند
روافض الحیدری
@ravafez_alhaydari
🛑خوشحالی و سجده شکر #عایشه در شهادت امیر المومنین علیه السلام
⭕️ ابو الفرج اصفهانی، از علمای اهل خلاف، روایت کرده است:
✅ حدّثني محمد بن الحسين الأشناني، قال: حدّثنا أحمد بن حازم، قال: حدّثنا عاصم بن عامر، و عثمان بن أبي شيبة، قالا: حدّثنا جرير، عن الأعمش، عن عمرو بن مرة، عن أبي البختري، قال: لما أن جاء عائشة قتل علي عليه السلام سجدت.
🔰ابو البختری گفت: وقتی خبر شهادت علی علیه السلام به عایشه رسید، سجده [شکر] کرد.
📚 مقاتل الطالبیین، تالیف ابو الفرج اصفهانی، صفحه ۵۵، چاپ موسسه الاعلمی للمطبوعات
👈 قال رسول الله (ص): لا یبغض علیا الا منافق.
جز منافق دشمن علی نیست(عایشه)
روافض الحیدری
@ravafez_alhaydari
🛑محبت عایشه به ابن ملجم علیهما لعنت الله
🔰 عایشه به خاطر عشقی که به عبد الرحمن بن مجلم لعنه الله قاتل امیر المومنین علیه السلام داشت، غلامش را «عبد الرحمن» نامید.
📚الشافی ج1 ص356
روافض الحیدری
@ravafez_alhaydari
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
🛑محبت عایشه به ابن ملجم علیهما لعنت الله 🔰 عایشه به خاطر عشقی که به عبد الرحمن بن مجلم لعنه الله قا
🛑 عايشه بنت ابي بكر عاشق ابن ملجم مرادي قاتل مولا علي عليه السلام از منابع #شیعه و #سنی
✅ وقد روي عن مسروق انه قال دخلت عليها فاستدعت غلاما باسم عبدا لرحمن قالت عبدى قلت لها فكيف سميتيه عبد الرحمن قالت حبا لعبد الرحمن بن ملجم قاتل علي
🔰از مسروق روایت شده که گفت: بر عایشه وارد شدم و نزد او نشستم و او برای ام سخن می گفت. سپس غلام سیاه اش را که به او عبدالرحمن می گفتند، صدا زد. غلام آمد و ایستاد. عایشه به من گفت: می دانی چرا اسم این را عبدالرحمن گذارده ام؟ گفتم: خیر. گفت: به خاطر عشقي که به عبدالرحمن بن مجلم قاتل امیرالمومنین علی علیه السلام دارم.
📚 الجمل، شیخ مفید قدس سره، صفحه84
📚 الشافي في الإمامة نویسنده : الشريف المرتضى جلد : 4 صفحه : 356
✅ وروي عن مسروق أنه قال: دخلت على عائشة فجلست إليها فحدثتني واستدعت غلاما لها أسود يقال له عبد الرحمان فجاء حتى وقف فقالت: يا مسروق أتدري لم سميته عبد الرحمان؟ فقلت: لا. فقالت حبا مني لعبد الرحمان بن ملجم.
📚 نام کتاب : بحار الأنوار نویسنده : العلامة المجلسي جلد : 32 صفحه : 341
✅قال: وروى عن مسروق أنه قال: دخلت على عائشة فجلست إليها فحدثتني واستدعت غلاما لها أسود يقال له عبدالرحمن ، فجاء حتى وقف، فقالت : يا مسروق أتدري لم سميته عبدالرحمن؟ فقلت: لا، قالت: حبا مني لعبد الرحمن ابن ملجم
📚 نام کتاب : بحار الأنوار نویسنده : العلامة المجلسي جلد : 28 صفحه : 150
⭕️ واقعا چه حکمی باید برای این عایشه داد ⁉️ کسی که اینقدر بغض به علی بن ابی طالب علیه السلام دارد تا اینکه فقط به 👈 عشق قاتل مولا علی عليه سلام 👉 نام نوکر و غلامش را از ابن ملجم مرادی اقتباس مي كند
⭕️ زبان ما كه قاصر است اما فقط در يك كلام مي توان گفت كه رسول الله ص فرمودند يا علي ولا يحبني الا مومن و لايغضني الا منافق دیگر مومن تو را دوست دارد و منافق تو را دشمن لا و یا تعابیر: یبغض علیا الا منافق.
❌ حكم كسي كه دشمن و قاتل مولا علي علیه السلام را دوست بدارد چيست⁉️
⭕️ برادران من شيعيان عزيز، شيعيان آل محمد حالا فهميديد اهل سنت چرا دشمنان اهل بيت علیهم السلام را دوست دارند ⁉️
❌ حال فهميديد چرا اهل سنت هر كسي كه با مولا علي عليه سلام بجنگد را دوست دارند و از او دفاع مي كنند ⁉️
⭕️علتش اين است كه انها به سنت مادرشان عمل مي كنند همان طور كه عايشه قاتل مولا و دشمنان مولا را دوست دارد اين جماعت هم به سنت مادرشان عمل مي كنند
🔰بعد اين جماعت ناصبی به ما مي گويند چرا از اين زن برائت مي جوئيد، از زني كه عاشق قاتل مولا علي علیه السلام هست برائت نجوئيم از كه برائت بجوئيم⁉️
پس فرق بين ما و شما عمريه در چيست ⁉️
✅ راه مومن و منافق جداست زیرا که معیارش حب علیست 👈لا یبغض علیا الا منافق.
🛑👈 #حسادت ها و #بغض عایشه به اینجا ختم نمی شود و کار های بسیاری دیگری هم کرده که ما دیگر نقل نمی کنیم.
✅👈 علما و بزرگان اهلسنت همه شون به این جریانات اعتراف کرده اند
روافض الحیدری
@ravafez_alhaydari
🛑 لیله القدر حقیقی #حضرت_زهرا سلام الله علیها است
⭕️ ابو القاسم فرات کوفی رضوان الله علیه روایت کرده است:
✅٧٤٧- ٢- فرات قال : حدثنا محمد بن القاسم بن عبيد معنعنا : عن أبي عبد الله عليهالسلام انه قال : « إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ » الليلة فاطمة والقدر الله فمن عرف فاطمة حق معرفتها فقد أدرك ليلة القدر ، وإما سميت فاطمة لان الخلق فطموا عن معرفتها أو من معرفتها الشك .
🔰محمد بن قاسم بن عبید نقل کرده است که امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند:
👈 در آیه: «ما آن [قرآن] را در شب قدر نازل کردیم»، شب، #حضرت_فاطمه علیها السلام و قدر، خداوند متعال است. هر که حضرت فاطمه علیها السلام را چنان که سزاوار آن بانو باشد، بشناسد، او شب قدر را درک کرده است. او فاطمه نام گرفت چرا که مردمان از شناختش فطم گشته و بازداشته شدهاند؛ یا در شناختش به تردید افتادند.
📚 تفسیر فرات الکوفی، ج ۲، ص ۵۸۱
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 #قرآن به سر گرفتن سنت امیر المومنین علیه السلام (به روایت #اهل_تسنن)
💥 یکی از #شبهات بیپایه اهل تسنن بر ضد مکتب اهل بیت علیهم السلام ادعای بدعت بودن قرآن به سر گرفتن در شب احیا است در حالی که طبق روایات معتبر کتب خودشان این عمل سنت امیر المومنین علیه السلام بوده است.
⭕️ ابو یوسف الفسوی از #علمای اهل تسنن روایت کرده است:
✅ «حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ بن عبد الله الأويسي ثنا إبراهيم بن سَعْدٍ عَنْ شُعْبَةَ عَنْ أَبِي عَوْنٍ مُحَمَّدِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ الثَّقَفِيِّ عَنْ أَبِي صَالِحٍ الْحَنَفِيِّ قَالَ: رَأَيْتُ عَلِيَّ بْنَ أَبِي طَالِبٍ أَخَذَ الْمُصْحَفَ [فَوَضَعَهُ] عَلَى رَأْسِهِ حَتَّى لَأَرَى وَرَقَهُ يَتَقَعْقَعُ ثُمَّ قَالَ: اللَّهمّ إِنَّهُمْ مَنَعُونِي [أَنْ أَقُومَ فِي الْأُمَّةِ] بِمَا فِيهِ فَأَعْطِنِي [ثَوَابَ] مَا فِيهِ.»
🔰 ابو صالح حنفی گفت: علی بن ابی طالب (علیهما السلام) را دیدم که قرآن کریم را گرفت و آن را بر سرش گذاشت تا جایی که دیدم صفحات قرآن ورق میخورد و صدای آن را شنیدم و سپس گفت: خداوندا، آنان مرا از آن چه که باید در میان امت بدان اهتمام ورزم منع کردند پس تو پاداش آن را به من عطا کن.
📚 المعرفة و التاریخ، تالیف ابو ابو یوسف الفسوی، جلد ۲، صفحه ۷۵۱، چاپ مکتبة الدار بالمدینة المنورة
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 خواندن #قران در شب بیست و سوم
🔰به سند معتبر از امام صادق علیه السلام نقل شده است که هر کس سوره #عنکبوت و #روم را در شب بیست و سوم (ماه مبارک رمضان) بخواند، والله او از اهل بهشت است، و احدی را از آن ثواب استثنا نمی کنم و از این سوگند ترسی ندارم که خداوند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند جایگاه بزرگی دارند
روافض الحيدري
@ravafez_alhaydari