eitaa logo
🔷🔶راز انسان🔶🔷
202 دنبال‌کننده
146 عکس
16 ویدیو
4 فایل
موسسه راز انسان شیراز، مروری بر آرا و اندیشه های استاد صفایی حائری @razeensan ارتباط با ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5994503528817624529.mp3
14.55M
قرار یکشنبه ها ✳️ جلسه شرح کتاب 📼صوت 🎤 📆 پاییز۹۷ ⏳ 80 دقیقه - حجم 15 مگ @EinSadTehran @raz_e_ensan
🔰 معنی بسم الله الرحمن الرحیم قرآن با حمد آغاز مى‏ شود و حمد با بسم اللَّه. در روايت آمده: هر كار بزرگى كه با بسم اللَّه آغاز نشود، ابتر است. ناقص است. دم بريده است. آيا بسم اللَّه يك حرف و يك كلمه است؟ يعنى در هر كارى كه دستهايت را به هم ساييدى و با لبخند بسم اللَّه الرحمن الرحيم گفتى، به مقصود رسيده‏ اى و حاصل بدست آورده ‏اى؟ بسم اللَّه، يعنى نشان خدا، يعنى علامت خدا. بسم اللَّه كلمه نيست، حرف نيست. يك مرحله از آگاهى و يك جريان از معرفت است، يعنى أَتَوَسَّمُ بِسْمِهِ اللَّه، يعنى خودم را با نشان خدا علامت مى ‏گذارم، يعنى علامتى ديگر و نشانى ديگر نمى ‏خواهم، يعنى وجود من نشان از معبودهاى ديگر ندارد، يعنى گفتار و كردار و پندار من از عامل‏ ها و انگيزه ‏هاى ديگر الهام نمى‏ گيرد. آن وقت كه با بسم اللَّه به غذا خوردن مى‏ نشينى، يعنى اين خوراك از هوس، از عادت، از لذّت مارك و نشانى ندارد. بهترين كسى كه بايد در اين لحظه غذا بخورد، تو هستى. آن وقت كه با بسم‏اللَّه به كار روزانه مى‏ پردازى، يعنى كه اين كار، مهمترين كار است و تو در اين كار كه مهمترين است، جز اللَّه حاكمى ندارى و محركى ندارى و از عوامل ديگر الهام نمى ‏گيرى. آن وقت كه با بسم‏اللَّه به خوابگاهت مى‏ روى، يعنى اين خوابيدن با نشان خدا و علامت او همراه است و اين حركت، اطاعت است، عبوديت است. و در اين هنگام تو، بى‏ حاصل و بى‏ نتيجه نيستى و اين كارها ابتر و ناقص نيست. هر كارى كه براى غير او باشد و نشان از غير او داشته باشد، بى ‏حاصل است و بى ‏نتيجه و دم بريده و ناقص. @raz_e_ensan
🔰 ما عاشق آفریده شده ایم. 🔶🔸 مشتاق‌هايى هستند كه مى‌سوزند و با صميميت و درد و رنج مى‌پرسند : 🔸 چه كنيم كه براى خدا باشيم...؟ چگونه در خودمان عشق و ايمان بسازيم...؟ از كجا و با چه وسيله‌اى مى‌توانيم حركت‌ها را و محرك‌ها را كنترل كنيم...؟ و از راه نزديك به مقصد برسيم...؟ 🔸 اينها خيال مى‌كنند كه بايد در خودشان عشقى بسازند و يا حركتى ايجاد كنند، غافل از اينكه اين همه را دارند. تمامى وجودشان سوز و شور است. تمامى وجودشان حركت است. مگر از صبح تا شام بيكار هستند؟ و مگر اين همه رنج و كار، بدون عشق و نيرويى جوشنده امكان دارد...؟ 🔸 ما عاشق آفريده شده‌ايم و نه تنها عشق، كه حركت را، كه فعاليت را با خود داريم. 🔸 ما عاشق آفريده شده‌ايم. عشق را داريم ولى معشوق‌هامان را انتخاب مى‌كنيم. 🔸 عشق هميشه هست، آنچه كه جابه جامى‌شود معشوق‌ها و محبوب‌ها هستند. 🔸 در فاصله تولد تا مرگ، عشق هميشه جارى است و حركت هميشه برپاست. ما نمى‌توانيم از آنها جدا شويم كه اينها در ساخت ما، در تركيب ما حضور دارند. 🔸 ما تنها مى‌توانيم خودمان را با معشوق‌هامان مقايسه كنيم و ما مى‌توانيم معشوق‌هامان را با يكديگر مقايسه كنيم و با اين دو مقايسه عشق‌هامان را رهبرى كنيم و معشوق‌هامان را انتخاب نماييم. 🔸 ما گذشته از عشق و سوزمان، با فكر و شعور و با سنجش و مقايسه هم همراه هستيم تا هنگامى كه فقط از همان عشق و همان حركتمان استفاده مى‌كنيم و تسليم عشق و شورمان هستيم و دنبال هوسمان مى‌گرديم، ناچار به بحران‌ها و درگيرى‌هاى درونى مبتلا مى‌شويم. 📝 استاد علی صفایی حائری 📚 کتاب صراط صفحه ۹ @raz_e_ensan
سلام، امشب ساعت 21 دوره تخصصی تربیت اسلامی با عنوان اسراء را از دست ندهید. ورود از طریق لینک زیر: https://b2n.ir/asrafars
سلام دوستان. عرض ادب و احترام. 🍀دومین جلسه مباحثه و پرسش و پاسخ ویژه « دوره تنها راه » 🍀یکشنبه ۳۰ شهریور ماه ۹۹ 🍀 ساعت ۱۷ 🍀نشانی: شیراز خیابان نشاط روبروی سالن های سینا و صدرا کوچه ۴ نبش کوچه ۴/۱ موسسه راز انسان 🍀جهت شرکت در جلسه بصورت مجازی از لینک زیر استفاده نمایید: https://b2n.ir/306790 موسسه راز انسان شیراز
سلسله نشست‌های دفتر مطالعات زنان موسسه سلام 🧕🏻زن، نقش ها و شغل ها با حضور دکتر امیر غنوی استادیار گروه اخلاق پژوهشکده نظام‌های اسلامی زمان: شنبه،۵ مهر،ساعت ۱۷ لطفا از طریق لینک https://b2n.ir/Zanan-ghanavi وارد جلسه شوید. @andishe_salam @raz_e_ensan
🔸حریت حر 🔹استادعلی صفائی حائری (عین-صاد) ✅ چه شد آدمی که اینقدر حرمت و ادب و دقت داره میشود فرمانده سپاه کوفه و شام؟ چه چیزی حر را اسیر کرده؟ ریشه مشکل او کجاست؟ چه چیزبرای حر پیش آمده که از امامش جدا شده؟ ایا تبلیغات علیه امام حسین علیه السلام و اینکه او خروج بر خلیفه و حاکم کرده ؟ یا اینکه طلب دنیا و قدرت دل او را به اسارت برده؟! یا اینکه جمع بین دنیا و آخرت کرده ؟ جمع بین امام حسین و یزید کرده؟ لذا در محاسباتش اشتباه کرده است! امامت و جایگاه ابی عبدالله علیه السلام را میشناسد! اینکه حسین فرزند فاطمه است را می داند! میداندکه با حسین بودن یعنی بهشت ولی طلایه دار سپاه یزید شده! دوستان خیلی باید مواظب باشیم! اگه ما جای حر بودیم چیکار میکردیم؟ حر در محاسباتش خواسته بود که هم دنیا را داشته باشدو هم آخرت را (منظور دنیای ظاهری و محض است) ، و تا انجایی پیش میرودکه میبیندجمع بین ایندو ممکن نیست؛ و خودش را بین بهشت و جهنم می یابد! و بعد انتخاب میکند! و بر میگردد! و جبران میکند! وضعیت ما چگونه است؟ ما را چه چیزی اسیر کرده است؟ و از کار ولی جدا میکند؟ ما برای ولی و امامان چیکار میکنیم؟ خیلی اقا را دوست داریم ! دعای فرج زیاد میخونیم ! صبحهای جمعه هم اگه حال داشته باشیم ندبه هم می خونیم ! ولی در عمل چه گره ای از کار ولی باز میکنیم؟ ماها هم اسیر هستیم ! هر کدام اسیر چیزی! معیت با ابی عبدالله علیه السلام در دنیا و اخرت، رزق معرفت و برائت میخواهد؛ فاسال الله الذی اکرمنی بمعرفتکم و معرفه اولیائکم و رزقنی البرائه من اعدائکم ان یجعلنی معکم فی الدنیا و الاخره. وقتی معرفت نسبت به ولی نداشتیم، نسبت به اولیائ و دوستان ولی هم شناخت نخواهیم داشت! آن وقت بین دوست و دشمن تمیز نمیدهیم! ما در کنار کار و شغلی که داریم نقشی برای کمک کردن به ولی برای خودمون نپذیرفتیم! حتی فکر نیمکنیم که با همین کار و شغل میتوانیم در حد خودمان کشورمان را از بیگانه و اجنبی بی نیاز کنیم! بله در این راه سختی و مشکلات و بی مهری ها و خستگی ها و تندی ها هم هست! اگر هم کاری دست بگیریم به محض اینکه یک جایی با خواستهای دنیایی خودمون و خانواده مون تعارض و تضادی ایجاد کنه سریع کنارش میگذاریم. تحمل رنج و بلا را در این مسیر نداریم؛ حاضر نیستیم مقداری از وقت و زندگیمان را بگذاریم با چند نفر دیگر هم دل و همسو گره ای از کار ولی باز کنیم! اگر هم جمع شویم، اینقدر خود خواهی توی کار می آوریم که یا جمع را می پاشونیم ،یا همه را دلسرد میکنیم! مشکل فقط کارآمدی و هجوم باطل نیست که این گاها باعث تحرک و بیداری و انگیز داشتن ما میشود. مشکل ما در عقیم بودن و نازایی خود ماست! امام عصر ارواحنا فداه نیرو میخواهد! یار و سرباز و سردار میخواهد! چقدر خود مان و دیگران را برای این کار آماده کرده ایم؟ چقدر به تربیت خودمان و سایرین و نیرو سازی و کادر سازی اقدام میکنیم؟ درد این است که ما خودمان درد ولی هستیم @einsad @raz_e_ensan
4_454890886946357350.MP3
605.9K
🌿 فریاد "هل من ناصر ینصرنی" علیه السلام هنوز هم بلند است... حسین دارد یارگیری می کند... می خواهی حسین را یاری کنی؟! @einsad @raz_e_ensan
‏اولین قسمت از مجموعه برنامه‌ٔ استاد ‎ با موضوعِ «تعلیم و تربیت در اندیشه مرحوم استاد صفایی» با حضور حجت‌الاسلام سید عباس لاجوردی، مسئول موسسه لیلة القدر یکشنبه ۱۳ مهر، ساعت ۲۱ شبکه چهار سیما ‎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوالاتی که همه ما باید به آنها پاسخ دهیم !!؟ 📍الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا 🔸شش میلیارد جمعیت کره ی زمین همه در حال دویدن هستند! اگر از هر کس سوال کنیم : کجا می دوید؟ پاسخ خواهند داد: نمی دانیم! یا می گویند: همه دارند می دوند، ما هم می خواهیم عقب نمانیم! 🔹مثال ما مثال آنهایی است که در زمینی مشغول به کارند. با شتاب آجرها را بالا می اندازند و بارها را به دوش می کشند و چیزی می سازند. می پرسی: چه می کنید؟جواب می شنوی نمی دانیم! نقشه دارید؟ نه! چه قدر مصالح می خواهید؟ نمی دانیم! آیا باید اینجا را دیوار کشید؟ نمی دانیم! پس چه می کنید؟ ✅این کلیپ مجموعه سوالاتی است که ما قبل از آغاز حرکت باید به آنها پاسخ دهیم... *پی نوشت: این کلیپ بخش هایی از دوره آموزشی است که در سالهای گذشته توسط مرکز آموزش در شیراز برگزار گردیده است. 🔻🔻🔻 www.instagram.com/jebhefarss https://t.me/jebhefars https://eitaa.com/jebhefars www.jebheyar.ir @raz_e_ensan
پرسش و پاسخ زنده مجازی با حضور استاد هادی زاده شیرازی (از شاگردان استاد صفایی حائری ره) با موضوع : شرح کتاب صراط 🍀نزدیک ترین راه تا مقصد انسان 🍀چه کنیم که برای خدا باشیم؟ زمان سه شنبه ۱۵ مهر ماه ۹۹ ساعت ۱۸:۳۰ لینک ورود به جلسه https://b2n.ir/Razensan موسسه راز انسان شیراز @raz_e_ensan
استاد علی صفایی حائری داستان حركت انسان، داستان كفر و شكر است. «لَئِنْ شَكَرتُم لَازيدَنَّكُم» مدام نوسان دارد. در هر مرحله اگر اقدام نكنى، افت میكنى و مدام پايين میآيى و اگر اقدام كردى پيش میروى و جلو می افتى. تو كه فهميدى بايد از اين لقمه‏ ى چرب بگذرى. اگر توجيه كردى، تو در همين جا نمی مانى كه رفته رفته، بخل در تو سبز میشود. با اينكه چند لقمه دارى، از بشقاب رفيقت برمیدارى تا آنجا كه يك انبار احتكار كرده‏ اى و باز هم نگاهت به كاسه‏ ى ديگران است تا آنجا كه مجبور میشوى با كسانى دوست شوى كه احتكار میكنند و چشم به انبارت ندارند تا آنجا كه در بزمشان راه می يابى و ... تا آنجا كه از دست می روى. و اگر در اين آخرين پله يك قدم برداشتى، يك حركت كردى، قدرت گام دوم را به تو میدهند تا آنجا كه میتوانى دو لقمه و بيشتر و بيشتر بدهى و از تمامى انبارهايت بگذرى. داستان انسان، داستان شكر و كفر است، در هر لحظه پيش میرود و يا عقب می افتد. اين طور نيست كه خيال كنى در يك جا ايستادن، در همانجا ماندن است، كه ايستادن عقب گرد است و پايين رفتن. ،ص ۹۹ @raz_e_ensan
AUD-20201006-WA0019.
897.9K
🌿آن هایی که حسین را کشتند کسانی بودند که با چشم اشک او را کشتند و محب او بودند ولی....👆🏻 استاد علی صفایی حائری @einsad @raz_e_ensan
مصيبت فقدان حسين (ع)، اين نور بزرگ و اين خون خدا، بزرگ‏تر از آن است كه ما مى‏ فهميم. جايى كه از دل سنگ، خون عبيط، خون تازه مى‏ چكد و تمام هستى مصيبت مى‏ گيرد، چه مى‏ توان گفت، جز همان كه گفته‏ اند: لَقَدْ عَظُمَتِ الرَّزيَّةُ وَ جَلَّتْ وَ عَظُمَتِ الْمُصِيبَةُ @raz_e_ensan
🔰 مصیبت فقدان حسین علیه السلام ◾️▪️ قطعاً وجود امام، براى دين پرثمرتر و براى يزيد خطرناك‏تر است. ▪️ اين درست كه مرگ او مجاهد مى‏ سازد، اما بايد ديد زندگانى او، هم بيشتر و هم بهتر سازندگى ندارد؟ ▪️ صِرف اين كه كسى جانشين او هست و خداوند ديگرى را معين كرده، از بزرگى مصيبت نمى‏ كاهد. ▪️ آن جايى كه مرگ عالِم شكافى مى‏آورد كه چيزى آن را پر نمى‏ كند، معلوم است كه مرگ امام و فقدان رهبر چه گرفتارى‏ ها مى‏ آورد. ▪️مرگ عالم، جانشين ندارد؛ «اذا ماتَ الْعالِمُ ثُلِمَ فِى الْاسْلامِ ثُلْمَةٌ لايَسُدُّها شَى‏ءٌ». ▪️ وجود امام، جگر گوشه‏ ى رسول، نور چشم فاطمه (س) و ادامه‏ ى على (ع) براى يزيد و دستگاه اموى آن قدر خطرناك و ضرر آميز بود كه يزيد با تمام وجودش براى نابودى او كوشش‏ ها كرد و تا خونش را نريخت آرام ننشست. ▪️ ما بايد آگاه باشيم كه نفوذ پيشوايان و شخصيت اجتماعى آن‏ها در يك سطح نبوده، حتى درجات آن‏ها در يك سطح نيست. ▪️ ما مى‏ بينيم، آن جا كه عظمت و نفوذ و شخصيت على (ع) براى پنج سال، شب و روز، سپاه او را به بيابان‏ها مى‏ كشد و در برابر معاويه به پا مى‏ دارد و معاويه‏ ى تدارك ديده را به فرار نزديك مى‏ كند، ▪️در همان وقت شخصيت امام حسن (ع) در برابر معاويه كارى از پيش نمى‏ برد و حتى سپاه آماده‏ ى نخيله از گِرد او متفرق مى‏ شوند و خنجر در پايش مى‏ گذارند. ▪️ اين پراكندگى، دليل نبودِ سياست و لياقت نيست؛ كه على (ع) در چشم‏ ها جايى را گرفته كه امام حسن (ع) آن جايگاه را ندارد و او در دل‏ها به عظمتى رسيده كه هنوز ديگران به آن نرسيده‏ اند. ▪️ و اين است كه شخصيت حسين (ع) را پيشواى ديگرى پر نمى‏ كند. ▪️ بوسه‏ هاى رسول (ص) بر چهره‏ ى حسين (ع) نقش دارد و جاى پاى حسين (ع) بر دوش رسول (ص)، چشم‏ ها و حافظه‏ ها را با خود گواه دارد. ▪️ مصيبت فقدان حسين (ع)، اين نور بزرگ و اين خون خدا، بزرگ‏تر از آن است كه ما مى‏ فهميم. ◾️▪️ جايى كه از دل سنگ، خون عبيط، خون تازه مى‏ چكد و تمام هستى مصيبت مى‏ گيرد، چه مى‏ توان گفت، جز همان كه گفته‏ اند: ▪️ «لَقَدْ عَظُمَتِ الرَّزيَّةُ وَ جَلَّتْ وَ عَظُمَتِ الْمُصِيبَةُ». 📝 استاد علی صفایی حائری(رحمه الله) 📚کتاب ، صفحه ۵۵ @einsad @raz_e_ensan
4_6046374256873309990.MP3
776.1K
👆👆خدایا! آن هایی که مانند حسین علیه السلام جز تو همه را از دلشان بیرون ریختند، آخر به تو مستغیث هستند و از تو استمداد می طلبند، ما که همه را جز تو جمع کردیم چه کنیم؟؟؟😔 @einsad @raz_e_ensan
از عرفات تا اربعین.pdf
339.4K
🔰 🔳 بمناسبت اربعین ... 💬 از عرفات تا اربعین.... 🖌 استاد عبدالمجید ⚫️ @EinSadTehran 🌐 Einsadtehran.ir
🌿اسارت ها، ما را از حسین جدا می کند... استاد علی صفایی حائری اسارت‏ها را بايد شناخت. وقتی كه من به تجارت، به صنعت، به علم و طبابت و يا فقه و اصول خودم مشغول باشم و در كنار اين شغل‏ها به تربيت مردم و تلقى جديد توده‏ ها فكر نكنم و در كنار شغل‏ها به تربيت مهره‏ هاى كارساز و به جايگزينى آن‏ها فكر نكنم، فقط و فقط خودم را بخواهم و پفك، شيرينى و لباس رنگارنگ و هوس‏هاى بچه‏ هايم را، خوب معلوم است كه ولىّ محصور مى‏شود و تنها می ماند و معلوم است كه وتر موتور می گردد. مشكل در همين اسارت‏هاست‏ كه ما را از حسين عليه السلام جدا میکند. معيّت حسين عليه السلام و همراهى او در دنيا و آخرت، رزق معرفت و رزق برائت می خواهد. 📚 وارثان عاشورا، ص 271 🌿@einsad @raz_e_ensan
✅ همراهِ حسین(ع) استاد علی صفایی حائری فداكارى مراحلى دارد. خيلى‏‌ها براى حسين فداكارى كردند و جان دادند، ولى بعد از زمانش؛ در حالى كه در زيارت عاشورا آمده است: «أَللّهُمَّ اجْعَلْنا مَعَ الْحُسَيْنِ وَ أَصْحابِ الْحُسَيْنِ الَّذينَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَيْن عَلَيْهِ السَّلام». اين هم يك حد از نصرت است كه هم جان بدهى و هم جلوى حسين بميرى. در تاريخ آمده كه چهار هزار نفر از توابين آمدند و براى حسين خون دادند كه اگر در روز عاشورا اين كار را كرده بودند، كار حسين متفاوت مى‌‏شد و به آن‏جا نمى‏‌رسيد. جلوى او، پيشاپيش او، نه پشت سر او! 📚 مشكلات حكومت دينى، ص۸۷ @raz_e_ensan
4_5773693105442130034.mp3
3.59M
✅گناهان ازمادورنیست 🔸استادعلی صفائی حائری(عین-صاد) @einsad @raz_e_ensan
🔰 عبودیت 🔷🔹 چه بسيار عبادت‏ هايى كه خودشان وَيل و عذاب انسان است. 🔹 هنگامى كه نماز همراه امر نباشد و تكليف تو كار ديگرى باشد، اين عبادت ارزشى ندارد و عبوديت نيست. 🔹 عبادتى عبوديت است كه با اطاعت اللَّه همراه باشد و از امر او الهام گرفته باشد. 🔹 و اين صراط مستقيم و راه نزديك است كه تو را پيش مى ‏برد، نه فقه و نه اصول و نه حكمت و عرفان و نه رياضت و شهادت. 🔹 آنجا كه تكليف دارم تا جلوگير دشمن ‏ها باشم، اگر به كارى ديگر روى بياوريم خريدار ندارد. آنجا كه آدم‏ها دارند مى‏ پوسند و از درون پوك مى ‏شوند، اگر به خلوتى و كنجى پناهنده شده باشم، اين ارزشى ندارد و حتى من در همان خلوتم محاصره مى ‏شوم و در خانه ‏ام از پاى مى ‏افتم. 🔹 اگر به سوى گندها هجوم نياورى، ناچار محاصره مى ‏شوى. اگر براى درگيرى آماده نشوى، ضربه مى‏ بينى. 🔹 آنها كه نيازهاشان را تأمين نكرده ‏اند، مجبورند كه امتياز بدهند و اين است تكليف تو، كه زمينه ‏ها را فراهم كنى و از خلوت فارغت بيرون بيايى و مهره ‏هايت را بسازى. 🔹 آنجا كه تكليف تو ساختن و سوختن است، ساختن مهره ‏هايى و سوختن دشمن ‏هايى، اگر به تظاهر بپردازى و شعار دهى و يا سينه‏ ات را جلوى گلوله بگيرى، خريدارى ندارى. 🔷🔹 اين على است كه تمام وجودش سوز مرگ است و از كودك به پستان مادر، به مرگ مأنوس ‏تر است، ولى بايد بماند و حتى ذلت بيست و پنج سال را تحمل كند، كه على عبد است و عبوديت او صراط مستقيم است. 🔹 و اگر مى‏ بينى كه صراط مستقيم به على تفسير مى ‏شود از همين جاست كه يك قدم از مرز بيرون نمى‏ گذارد و آنجا كه شور شمشير دارد، بيل به دست مى‏ گيرد و نخلستان‏ ها را آباد مى ‏كند. 🔹و چه احمق است كسى كه سوز على را ببيند و او را به ترس و خودخواهى متهم كند، كه مرگ براى اين روح‏ هاى بزرگتر از هستى، جرعه‏ ى گوارايى بيش نيست، ولى همين جرعه را محروم مى‏ شوند. 🔹 مرگ براى اينها ولادت است و آزادى از زندان، ولى محكوم مى ‏شوند. مادام كه به عبوديت نرسيم و همچون مرده پيش دست غسال نباشيم و پيش از مرگمان نميريم، به جايى نرسيده‏ ايم، هر چند كه به شهادت و عرفان و يا فقه و اصول و تسخيرها و تسلطها رسيده باشيم. 🔹 مرده از خودش حركتى ندارد، به اندازه ‏اى كه بجنبانيش مى‏ جنبد. عبد ديگر از خودش حركتى ندارد، آنجا كه امر هست و به همان مقدار كه امر هست شور و جنبش و حركت خواهد داشت و همين است كه رسول نبايد، بر آنها كه حرفش را نمى ‏شنوند از روى حسرت و عاطفه جان بدهد. 📝 استاد علی صفایی حائری 📚 کتاب صراط، صفحه ۱۵۳ @einsad @raz_e_ensan
گفتگوی زنده اینستاگرامی با حضور «استاد علی شاملو» با موضوع : قانون جذب و روانشناسی موفقیت 🌱 بررسی قانون جذب و مثبت اندیشی 🌱این قانون با مبانی دینی ما چه رابطه ای دارد؟! زمان برگزاری: دوشنبه ۲۸ مهر ماه ساعت ۲۱ لینک ورود به جلسه: https://www.instagram.com/raz_e_ensan موسسه راز انسان شیراز
پرسش و پاسخ زنده مجازی با حضور استاد هادی زاده شیرازی (از شاگردان استاد صفایی حائری ره) با موضوع : شرح کتاب صراط زمان سه شنبه ۲۹ مهر ماه ۹۹ ساعت ۱۹ لینک ورود به جلسه https://b2n.ir/Razeensan موسسه راز انسان شیراز
AUD-20201006-WA0059.m4a
16.75M
🎙️صوت پرسش و پاسخ شرح کتاب استاد هادی زاده جلسه اول @raz_e_ensan