eitaa logo
@ج_رزما_آذربایجان_شرقی
369 دنبال‌کننده
298 عکس
145 ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم و بِهِ نستعین قالَ امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام : . ...الا و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ... جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی 🆔️@J.RAZMAA 
مشاهده در ایتا
دانلود
41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پیام کامل رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت چهلمین روز شهادت امام شهید انقلاب...🔻✅🔻
🔰بخشهايي از پیام رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت الله حسینی خامنه‌ای، حفظه‌الله تعالی: 🔰فرزندان غیور خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز شهید دشمن را به حیرت و استیصال انداختند 🔸چهل روز و شب است که فرزندان غیور خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز شهید و پیروان اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) با اهتمام و شجاعتی مثال‌زدنی در میدان‌ها و خیابان‌ها و سنگرهای رزم حاضر هستند و علی‌رغم لطمات و خسارت‌های هجوم وحشیانه دشمن، جنگ تحمیلی سوم را به صحنه حماسه دفاع مقدس سوم تبدیل کرده‌اند. 🔹ملت آگاه و هوشیار ایران گرچه نشان داد در غم بزرگ فراق پیشوای شهیدش داغدار است، ولی با تأسی به میراث‌داران بی‌واسطه عاشورای حسینی، از این داغ، حماسه و از رثاء، رجز ساخت. 🔸و همه اینها دشمن تا بن دندان مسلح را به حیرت و استیصال انداخته و آزادگان جهان را به تحسین واداشته است. 🔹این بار جهالت و نادانی مستکبران باعث شد که اسفند ۱۴۰۴ سرآغاز فصل نوینی از قدرت‌گیری و برآمدن نام ایران و انقلاب اسلامی گردد. و پرچم ایران اسلامی نه فقط در جغرافیای خاکی کشورمان بلکه در عمق دلهای حق جویان جهان بر افراشته شود. 🔰پیروزی ملت قهرمان ایران در جنگ تحمیلی سوم؛ 🔸برادران و خواهران هموطن! امروز و تا این نقطه از حماسه دفاع مقدس سوم، به جرأت میتوان گفت که شما ملت قهرمان ایران، پیروز قطعی این میدان بوده‌اید. 🔹امروز طلوع برآمدن جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است. این بی شک نعمتی الهی است که از برکت خون رهبر شهیدمان و سایر شهدای گلگون کفن و هموطنان مظلوم و گلهای پرپر شده مدرسه شجره طیبه میناب، و در پی توسلات و تضرعات آحاد ملت به درگاه ربوبی و حضور مجاهدانه ایشان در میادین و محلات و مساجد، و به خاطر جانفشانیهای بی دریغ و بی منت و خالصانه رزمندگان جان برکف اسلام در سپاه و ارتش و فراجا و سربازان گمنام و مرزداران، به ملت ایران ارزانی شده است. این نعمت همانند هر نعمت دیگری باید مورد شکر قرار گیرد تا بقا و رشد داشته باشد که لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم. شکر عملی این نعمت، تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به ایران قوی است. 🔰پیام مهم رهبر معظم انقلاب به همسایگان جنوبی ایران 🔸به همسایگان جنوبی ایران می‌گویم که شما در حال دیدن یک معجزه هستید. پس درست ببینید و درست درک کنید و در جای درست بایستید و به وعده‌‌های دروغین شیاطین بدگمان باشید. ما هنوز منتظر واکنش مناسبی از سوی شما هستیم تا برادری و خیرخواهی خود را به شما نشان دهیم. ‌ 🔰مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد می‌کنیم/همه جبهه مقاومت را به‌طور یکپارچه در نظر داریم، 🔸این را همه باید بدانند باذن الله تعالی ما حتماً متجاوزین تبهکاری که کشور ما را مورد حمله قرار دادند را رها نمی‌کنیم. حتماً غرامت تک‌تک صدمات وارد شده و خون‌بهای شهیدان و دیه جانبازان این جنگ را طلب خواهیم کرد و حتماً مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد خواهیم نمود. ما طالب جنگ نبودیم و نیستیم ولی به هیچ‌وجه از حقوق حقه خود دست نمی‌کشیم و در این جهت همه جبهه مقاومت را به‌طور یکپارچه در نظر داریم. ‌ 🔰سه توصیه بسیار مهم رهبر معظم انقلاب به مردم: 🔸در این مقطع تا مرحله وصول به آنچه متعلق به ما است، اوّلاً همه آحاد ملت سعی در مراعات یکدیگر داشته باشند تا از ناحیه کمبودهایی که اثر طبیعی هر جنگی است، فشار کمتری بر اقشار مختلف وارد گردد. البته این کمبودها که بعضاً در جبهه مقابل شما خیلی بیشتر وجود دارد، به لطف تلاشهای برادران و خواهران شما در دولت و نهادهای دیگر تا حد قابل توجهی مدیریت شده است. 🔹ثانیاً مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است. مسلماً آن رسانه‌ها خیرخواه کشور و ملت ایران نیستند و این معنا بارها ثابت شده است. بنابراین یا اساساً مواجهه و استفاده از آنها را ترک کنیم یا اقلاً با سوء ظن فراوان با هر چیزی که ارائه می‌دهند برخورد کنیم. 🔸ثالثاً ملت عزیز اگر چه با پایان گرفتن مدت عزای رسمی شهادت رهبر عظیم‌الشأن خود، جامه عزا را از تن بیرون می‌آورد، اما عزم قاطع بر انتقام خون پاک ایشان و همه شهدای جنگ تحمیلی دوم و سوم را در روح و قلب خود زنده نگه می‌دارد و پیوسته مترصد تحقق آن خواهد بود. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻                             🆔️@J.RAZMAA  @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
📣 سردار کرمی: دفاع ملی و چند لایه را برای کشور تدارک دیده ایم؛ جغرافیای ایران برای هر متجاوز زمینی زندان و باتلاق است فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 🔸 کمربند امنیتی چندلایه توسط یگانهای زمینی نیروهای مسلح ج.ا ایجاد شده است. ساختار غیرمتمرکز، رویکرد نامتقارن و روحیه جانفدایی نیروهای دفاعی ایران، جنگ رابرای دشمن سخت و غیرقابل کنترل ساخته است. سردرگمی دشمن در میدان محصول آمادگی یگانهای رزم ایران است. 🔸 جغرافیای ایران برای هر متجاوز زمینی، زندان و باتلاق است. شکست مفتضحانه عملیاتی - اطلاعاتی یگان های ویژه ی آمریکایی در شهرضا اصفهان نمونه بارز این باتلاق است. 🔸 دفاع ملی و چند لایه را برای کشور تدارک دیده ایم. این مدل دفاعی فقط مختص ایران است. اعلام حضور بیش از ۱۷ میلیون جان فدا در کنار گروههای نظامی و بسیجی، شبکه قدرتمندی را برای کشور خلق کرده است. به عزم و اراده نظامیان و غیرت ملت خودمان می بالیم. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e @کانال_شماره۴_رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT @کانال_شماره۵_رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
در پیام مهم رهبری عزیز همزمان با ۱۷ میلیونی شدن پویش جانفدا: مسلما فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات موثر است؛ همچنان که عدد شگفت آور و رو به افزایش میلیونی پویش جان فدا برای ایران ، از عناصر تاثیرگذار در این عرصه است. باذن الله تبارک و تعالی شما هم به جانفدا بپیوندید با ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۱۱۵۵ و مراجعه به janfadaa.ir کانال پویش: Rubika.ir/resanestan
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنان ۱۲ دقیقه ای بسیار مهم حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی مسئول شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب در رابطه با: 🔻 آتش بس و ضرورت تداوم حضور مردم 🔻اطاعت پذیری از ولایت اصل مهم ولایتمداری 🔻تفاوت افراطی گری ‍ با دغدغه مندی 🔻مردم نگران مذاکرات بودند ولی پیام آقا مردم را در آرامش قرار داد 🔻قاعده مهم اصل حسن و قبح عقلی @jehad_hezbollah🇮🇷🕌
34.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تکلیف ولایتمداران در خصوص آتش بس و چالش تجمع و کاروان های خودرویی استفاثه و دعای پیروزی در مذاکرات و استمداد از حضرت مهدی عج برای پیرزی در جنگ دیپلماسی آتش بس در جنگ و مذاکرات جنگی سخت تر ار میدان بدون پشتوانه ملت در مذاکرات پیروزی ممکن نیست. لبیک یا خامنه ای @jehad_hezbollah🇮🇷🕌
20.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اطاعت از رهبری یعنی تبعیت بین دغدغه مندی و افراطی گری فاصله است.... @jehad_hezbollah🇮🇷🌷
✅ پاسخ به ۱٠ شبهه اخیر در پبام نورانی رهبر فرزانه انقلاب ✍ محمدرضا حدادپور جهرمی 🔻ادامه 🔻
🔺 شبهه ۱: «آتش‌بس به رهبری تحمیل شده است» پاسخ رهبری (صفحه ۶-۷): «امروز و تا این نقطه از حماسه دفاع مقدس سوم، به جرأت میتوان گفت که شما ملت قهرمان ایران، پیروز قطعی این میدان بوده‌اید. … این بی شک نعمتی الهی است که از برکت خون رهبر شهیدمان … به ملت ایران ارزانی شده است.» 👈آتش‌بس تحمیل نشده، بلکه نتیجه پیروزی و فرصتی برای تثبیت آن است. نه تنها سخن از تحمیل نیست، بلکه آقا الحمدلله از نتایج و روند راضی هستند نشانه پیروزی میدانند. 🔺 شبهه ۲: «مذاکره یعنی عقب‌نشینی از اصول» پاسخ رهبری (صفحه ۷): «نباید با اعلام بنای بر مذاکرات با دشمن، تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست. بلکه اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردم … سنگین‌تر از قبل به نظر می‌رسد.» 👈 نه تنها مذاکره، عقب نشینی از اصول شمرده نشده بلکه مذاکره با حضور مردمی و میدانی انجام می‌شود و ابدا به معنای عقب‌نشینی نیست. 🔺 شبهه ۳: «ما حزب‌الله را در لبنان تنها گذاشتیم» پاسخ رهبری (صفحه ۹): «ما طالب جنگ نبوده و نیستیم ولی به هیچ وجه از حقوق حقّه خود دست نمی‌کشیم و در این جهت همه جبهه مقاومت را به طور یکپارچه در نظر داریم.» 👈جبهه مقاومت یکپارچه است و ایران هیچ بخشی از آن را رها نکرده. 🔺 شبهه ۴: «اسرائیل با قتل‌عام لبنان توافق را شکست؛ پس توافق باطل است» پاسخ رهبری (صفحه ۸-۹): «حتماً متجاوزین تبهکاری که کشور ما را مورد حمله قرار دادند را رها نمی‌کنیم. حتماً غرامت تک تک صدمات … را طلب خواهیم کرد و حتماً مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد خواهیم نمود.» 👈جنایت اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند، اما این به معنای فروپاشی کل توافق نیست؛ پاسخ در جای خود و با حفظ اهرم‌های اصلی داده می‌شود. 🔺 شبهه ۵: «چرا هنوز انتقام خون شهدا گرفته نشده؟» پاسخ رهبری (صفحه ۹): «عزم قاطع بر انتقام خون پاک ایشان و همه شهدای جنگ تحمیلی دوم و سوم را در روح و قلب خود زنده نگه می‌دارد و پیوسته مترصد تحقق آن خواهد بود.» 👈 انتقام یک وظیفه زنده و ماندگار است؛ زمان آن را «مترصد بودن» تعیین می‌کند، نه شتاب‌زدگی. 🔺 شبهه ۶: «مردم دیگر نباید به خیابان بیایند. رفتند مذاکره کنند. دیگر فایده ندارد.» پاسخ رهبری (صفحه ۷): «مسلماً فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات مؤثر است؛ همچنان که عدد شگفت‌آور و روبه افزایش میلیونی پویش جان فدا برای ایران، هم از عناصر تأثیرگذار در این عرصه است.» 👈حضور مردم در خیابان‌ها و پویش‌ها، پشتوانه مذاکرات است و باید ادامه یابد. پس هم مردم باید با مدل جدید کار در ادامه راه مطابق باشند(نه این که تعیین تکلیف کنند) و هم از وظایف خود در خیابان کوتاهی نکنند. 🔺 شبهه ۷: «آمریکا و اسرائیل قوی‌تر از قبل برمی‌گردند» پاسخ رهبری (صفحه ۶): «امروز طلیعه برآمدن جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است.» 👈 دشمن در حال تضعیف است، نه تقویت. این پیروزی، نقطه عطف افول هژمونی آمریکاست. 🔺 شبهه ۸: «چرا به همسایگان خلیج فارس فشار نمی‌آوریم؟» پاسخ رهبری (صفحه ۸): «به همسایگان جنوبی ایران می‌گویم که شما در حال دیدن یک معجزه هستید. پس درست ببینید و درست درک کنید و در جای درست بایستید و به وعده‌های دروغین شیاطین بدگمان باشید.» 👈پیام روشن به همسایگان این است که نظم منطقه عوض شده؛ از این به بعد باید با ایران هماهنگ شوید. 🔺 شبهه ۹: «مذاکره یعنی ما از تنگه هرمز دست کشیده‌ایم» پاسخ رهبری (صفحه ۹): «حتماً مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد خواهیم نمود.» 👈تنگه هرمز همچنان اهرم اصلی ایران است و مدیریت آن نه تنها تضعیف نمی‌شود، بلکه ارتقا می‌یابد. 🔺 شبهه ۱۰: «دلهای مردم از هم فاصله گرفته و عده ای دل‌چرکین هستند.» پاسخ رهبری (صفحه ۸): «قلوب مردم به هم نزدیک شد، یخ‌های فیمابین اقشار مختلف با گرایش‌های متفاوت شروع به ذوب شدن کرد، همگان زیر پرچم وطن جمع شدند و روز به روز به عدد این جمع و به کیفیت آن افزوده می‌شود.» 👈 نظام و مردم بیش از پیش به هم نزدیک شده‌اند. این یک دستاورد مهم است که باید حفظ شود. ◀️ پیام امروز رهبری، یک «منشور روشنگر» برای این روزهای حساس است. هر شبهه‌ای که دشمن یا شیطان یا ناامیدی در دل انقلابیون انداخته بود، در این پیام پاسخ قاطع، مستند و امیدبخش دارد. مطابق این پیام، نه آتش‌بس تحمیلی است، نه حزب‌الله تنها شده، نه تنگه هرمز را از دست داده‌ایم، و نه از اصول عقب نشسته‌ایم. ما در میدان پیروز شده‌ایم و این پیروزی را با قدرت و حضور مردم در مذاکرات تثبیت خواهیم کرد. صبر راهبردی داشته باشیم؛ انتقام و غرامت و تحقیر دشمن در راه است. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                                               
هدایت شده از حزب‌الله
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنان ۱۲ دقیقه ای بسیار مهم حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی مسئول شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب در رابطه با: 🔻 آتش بس و ضرورت تداوم حضور مردم 🔻اطاعت پذیری از ولایت اصل مهم ولایتمداری 🔻تفاوت افراطی گری ‍ با دغدغه مندی 🔻مردم نگران مذاکرات بودند ولی پیام آقا مردم را در آرامش قرار داد 🔻قاعده مهم اصل حسن و قبح عقلی @jehad_hezbollah🇮🇷🕌