eitaa logo
پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
1.3هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
162 ویدیو
0 فایل
پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری تلفن: ۰۲۱-۹۱۰۸۸۰۰۰ ثبت‌نام دوره‌های آموزشی: ۰۹۹۱۴۵۴۰۲۴۲
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 #گزارش_تصویری 💡محفل هفدهم عصرنشینی هنر و اندیشه #دیدار با موضوع مستندِ "زنانی با گوشواره‌های باروتی" ⏰دوشنبه ۳۱ دی‌ماه 📌با حضور رضا فرهمند؛ کارگردان اثر #پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی #باشگاه_هنر_و_انديشه 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
✏️ هفدهمین محفل عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار با نمایش مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» و با حضور رضا فرهمند، کارگردان اثر روز دوشنبه 30 دی ماه 1398 در پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، برگزار شد. در این نشست پس از نمایش مستند رضا فرهمند گفت: این فیلم که سه سال قبل و طی 2 ماه فیلمبرداری تولید شده، از جهت حضور سینمایی ایران در سطح بین‌الملل پیرامون موضوع جنگ با داعش، تفاوت‌های ویژه‌ای دارد. موضوع اصلی این مستند بحث زنان و به ویژه کشف درباره زنانی داعشی می‌باشد که در سطح جهان تاکنون اتفاق نیفتاده است. حضور این اثر در سطح بین‌المللی بازخوردهای خوبی داشته‌است که این بازخوردهای مثبت بسیار ارزشمند هستند از این جهت که حوزه مقاومت بسیار مغفول مانده در صورتی که حرفهای جدی و خوبی از ایران در عرصه عملی دیده می‌شود که در سینما وجود ندارد. در ادامه نشست محمد پورکیانی ضمن تشکر از انتخاب موضوع گفت: وجه درخشندگی کار از این جهت بود که شخصا به عنوان مخاطب بدون آنکه چنین تجربه زیسته‌ای داشته باشم با سوژه احساس نزدیکی می‌کردم. اما مسئله‌ای که بنده دارم این است که در این مستند جانب صلح گرفته شده و مستندی به نمایندگی از صلح‌طلبان یا به تعبیر فمنیستی به نمایندگی از زنان عالم ساخته شده‌است. فارغ از بحث جنگ و صلح زمینه‌ای که پرورش پیدا می‌کند بدویت و مدنیت است. مسئله من این است که این فیلم ضد چیست؟ همچنین در ادامه این سوال سجاد صفارهرندی افزود: شما در صحبت‌هایتان اشاره به سینمای مقاومت کردید. اما من در این فیلم مفهوم مقاومت را حاضر ندیدم و آنچه به صورت پررنگ در فیلم حاضر بود نوعی انسان‌گرایی ضد جنگ بود. کار شما از حیث نظری و محتوایی ذیل گفتمان شرق شناسی غربی است که از وضعیت تراژیک حاصل از بدویت شرقی گزارش می‌دهد. از این‌روی برای فرد غربی ترحم برانگیز هست. این مسئله مسئله زبان نیست و مسئله کل شاکله فیلم است. پرسش من مشخصا این است که تلقی شما از سینمای مقاومت چیست که فیلم شما ذیل این رویکرد قرار می‌گیرد. کارگردان این اثر در پاسخ به سوالات مطرح شده تصریح کرد: از نظر من این مستند، فیلم مقاومت است چون من موضوع مقاومت را محصور به اتفاقاتی که در لبنان، عراق و سوریه افتاده است، نمی‌دانم. من معتقدم مقاومت در تمام زندگی ما جاری است از مادری که برای تامین غذای بچه‌اش تلاش می‌کند تا رزمنده‌ای که در جبهه می‌جنگد و حتی من پا را فراتر می‌گذارم؛ اینکه یک داعشی چطور می‌جنگد را هم ذیل مقاومت تعریف می‌کنم. چون ما در دنیای بزرگی زندگی می‌کنیم که باید زبانی را انتخاب کنیم که حرف ما را به تمام دنیا برساند. از این جهت معتقدم مخاطبین ما با طبقات مختلف اجتماعی، به جهت انتخاب یک زبان محدود در رسانه نسبت به موضوعات مقاومت مورد نظر شما عقب نشینی کردند و ما زبان درستی را برای معرفی این مفاهیم به شدت انسانی انتخاب نکردیم. من مسیر فیلم خودم را از منبع کلی‌تری می گیرم و اسلامی که در آن علی (ع) و حسین(ع) وجود دارند برای من مسیر و الگوی فیلمسازی می‌شود. فاطمه دلاوری نیز ضمن تشکر از فیلم و اشاره به موفقیت‌های آن گفت: اما همان امام حسین نیز می‌گوید «کونا لِلظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ‌ عَونا» ما در این فیلم این بخش دشمن ظالم باش را نمی‌بینیم و همه اش یاوری مظلوم است. در پاسخ به این نقد رضا فرهمند افزود: از نظر من این بخش هم وجود دارد. در سکانس آخر ما می‌بینیم که نور دوستانش را از دست می‌دهد و این دیالوگ را می‌گوید که: "من برمی‌گردم به جنگ" مریم مومن‌زاده نیز ضمن تشکر از این مستند گفت: ما در این فیلم با روایت‌های متکثری از زنان داعشی مواجه هستیم که مزیت این مستند است ولی بعضی از این روایت‌ها ناقص رها می‌شود و برای من مخاطب ناتمام می‌ماند. همچنین نسبت شخصیت نور به عنوان قهرمان با روایت‌های مختلف در گفتگوها مشخص نمی‌شود. ♨️ @rcica_ir 🌍 rcica.ir لینک 👇 https://bit.ly/2upqIuI
محفل_هفدهم_دیدار_اکران_فیلم_زنانی.mp3
9.55M
🎙صوت هفدهمین محفل عصرنشینی هنر و اندیشه با موضوع مستند "زنانی با گوشواره‌های باروتی" ♨️ @rcica_ir
📸 💡نشست رونمایی از کتابِ "فعالیت‌های انسان‌دوستانه سلبریتی‌ها؛ ایدئولوژی دهشگری جهانی" نویسنده: ایلان کاپور مترجم: احسان شاه‌قاسمی ⏰سه‌شنبه ۱ بهمن‌ماه 📌باحضور: _احسان شاه‌قاسمی: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران _احسان کاوه: تهیه‌کننده سینما تلویزیون _مجید سلیمانی ساسانی: پژوهشگر مطالعات فرهنگ و رسانه 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica
💡محفل هجدهم عصرنشینی هنر و اندیشه "دیدار" 🎬نمایش و تحلیل مستندِ "خاطرات بادیه" 🔖این مستند ۶۰ دقیقه‌ای به احترام جان انسان‌ها و به احترام مبارزه با بزرگترین درد دنیا یعنی تروریسم با حضور بزرگترین مدافع انسانیت شهید سردار قاسم سلیمانی ساخته شده‌است 📌با حضور: ساسان فلاح‌فر: کارگردان اثر ⏰دوشنبه ۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۸، ساعت ۱۵ 📪خیابان سمیه، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، طبقه دوم، سرای شهید آوینی 🔸️حضور تمامی علاقمندان و دغدغه‌مندان آزاد و مزید امتنان است. 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💡نشست "جهان پهلوان" ارائه‌هایی کوتاه در دیدار با حاج قاسم سلیمانی در آیینه‌ی حکمت، هنر و علوم انسانی 📌با حضور اصحاب علوم انسانی، اجتماعی، هنر و رسانه ⏰یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ 🌐خیابان سمیه نرسیده به حافظ، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی طبقه دوم، سرای شهید آوینی 🏷به زودی اسامی ارائه‌دهندگان منتشر خواهد شد. 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
✏️ آیین رونمایی از کتاب «فعالیت‌های انسان‌دوستانه سلبریتی‌ها»، سه شنبه اول بهمن‌ماه 1398 توسط پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در سرای شهید مرتضی آوینیِ پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار گردید. مجید سلیمانی در ابتدای این نشست ضمن اشاره به ضرورت پرداختن به موضوع سلبریتی‌ها در شرایط فعلی گفت: از سال 1397 این موضوع و حوزه مطالعاتی، ذیل کلان پروژه‌ای مورد توجه پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی قرار گرفته‌است. فرض اصلی طرح نظری ما برای کار کردن در این حوزه فهم مفهوم سلبریتی‌ است که در فهم جهان جدید و شناسایی سرمایه‌داری و شیوه جدید تولید کمک می‌کند. فرایند تولید سلبریتی‌ها به مثابه یک خط تولید عمل می‌کند از این جهت در مطالعات شهرت و سلبریتی، ما از فرایندهای مشترکی سردر می‌آوریم؛ فرایندی شناخته شده و تجاری. در ادامه احسان شاه‌قاسمی ضمن تشکر از مدیران پژوهشکده گفت: حوزه سلبریتی‌ها اکنون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما زمانی که دوستان پژوهشکده با ما همکاری کردند این حوزه این‌چنین برجسته نبود. این حوزه بسیار حائز اهمیت است زیرا آینده ماست. برای ما مطلوب نیست ولی این آینده ناگزیر است و غرب اکنون در شرایط بدتری با این موضوع مواجه است. شاه‌قاسمی ضمن اشاره به اقدامات نادرست سلبریتی‌ها در مناطق زلزله‌زده گفت: من کلا این صنعت را رد نمی‌کنم و خطاب صحبت من سلبریتی‌ها نیست. من روی سخنم با مردم و هواداران است. انسان نیاز به مرجع دارد و افول دین باعث ایجاد خلاء شده‌است و سلبریتی‌ها این خلاء را پر کرده‌اند. مشکل اصلی من با فرهنگی است که میلیون‌ها نفر دنبال کننده سلبریتی‌ها هستند و شما اگر آرمان درستی دارید باید با این سلبریتی‌ها جلو بروید. این موضوع پیامدهای جدی دارد؛ مدیران اجرایی متوجه پیامدهای این جریان نیستند؛ وقتی پیامی را سلبریتی منتقل می‌کند به محض اینکه خودش علیه آن عمل کند چه کسی پاسخگو این پیامد و اعتماد مردم است. همچنین احسان کاو گفت: تک تک ما در جامعه وظایفی داریم که باید انجام دهیم اگر من را از انجام این وظیفه منع کنید آیا دردی درمان می شود. من به عنوان کسی که با این سلبریتی‌ها به صورت کاری ارتباط دارم، عرض می‌کنم؛ از نظر بنده اینها نقش اجتماعی دارند که باید انجام دهند و اکنون انجام نمی‌شود. ما سازوکار تولید سلبریتی ها را باید مرور کنیم و ببینیم چه طور به وجود می آیند. عملکرد سلبریتی‎‌ها در جامعه دو حالت دارد؛ یا از نظر آموزه‌های اخلاقی ما در جامعه کاری را انجام می‌دهیم یا مسیری را داریم که فرد سلبریتی بداند که خوب و بد و درست و غلط چیست. در حالت دوم باید راه‌کار و قانونی برای هدایت سلبریتی‌ها وجود داشته باشد. اگر ما اخلاق را پایه اولیه رشد قرار دهیم بخشی از این مسائل درست می‌شود و اگر نقصانی در فرایند آموزه‌های اخلاقی وجود دارد باید قانون به عنوان سازوکاری این مشکل را حل کند. به عبارت دیگر به جهت نبود هیچ قاعده و قانونی در جریان سلبریتی‌سازی در سینما و تلویزیون، شرایط نامطلوبی حاکم است و در این شرایط از سلبریتی‌ها برای رای آوردن و ...استفاده و بهره‌برداری می‌شود. سوال اینجاست که چرا این موضوع در جهت منافع عمومی استفاده نشود؟! 🌏 rcica.ir ♨️ @rcica_ir لینک 👇 https://bit.ly/2TYZZjq
📸 💡محفل هجدهم عصرنشینی هنر و اندیشه با موضوع مستندِ "خاطرات بادیه" ⏰دوشنبه ۷ بهمن‌ماه 📌با حضور ساسان فلاح‌فر؛ کارگردان اثر 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💡نشست بازخوانی کتابِ "انقلاب تصور ناپذیر در ایران" 📌با حضور _سجاد صفارهرندی؛ مدیر گروه مطالعات اجتماعی و فرهنگ پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی _محمد ملاعباسی؛ مدرس، مترجم و پژوهشگر جامعه‌شناسی _صادق پیوسته؛ مدرس و پژوهشگر جامعه‌شناسی سیاسی و انقلاب ⏰سه‌شنبه؛ ۱۵ بهمن‌ماه، ساعت ۱۶:۳۰ 📬خیابان سمیه نرسیده به حافظ، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی طبقه دوم، سرای شهید آوینی 🌏 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
💡محفل نوزدهم عصرنشینی هنر و اندیشه "دیدار" 🎬نمایش و تحلیل مستندِ "آسوده بخواب کوروش" 🔖در این مستند برشی ناگفته از تاریخ ایران مطرح می‌گردد؛ روایتی متفاوت از تاریخ هزار داستان دوران پهلوی 📌با حضور: _علی فراهانی؛ کارگردان اثر _مهدی مستوفی؛ تهیه‌کننده اثر _علی رستم‌آبادی؛ نویسنده اثر ⏰دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۸، ساعت ۱۵ 📪خیابان سمیه، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، طبقه دوم، سرای شهید آوینی 🔸️حضور تمامی علاقمندان و دغدغه‌مندان آزاد و مزید امتنان است. 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
📸 #گزارش_تصویری 💡محفل هجدهم عصرنشینی هنر و اندیشه #دیدار با موضوع مستندِ "خاطرات بادیه" ⏰دوشنبه
✏️ هجدهمین محفل عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار با نمایش مستند «خاطرات بادیه» و با حضور ساسان فلاح‌فر، کارگردان اثر روز دوشنبه 7بهمن‌ماه 1398 در پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، برگزار شد. در ابتدای نشست ساسان فلاح‌فر ضمن تاکید بر فاطمیون به عنوان موضوع اصلی مستندهایش گفت: این انتخاب موضوع از دغدغه‌ای شخصی برخواسته‌است. پیش از این من هم مثل بسیاری از هم‌وطنانمان نگاه بسیار منفی به افغانستانی‌ها داشتم ولی مواجهه از نزدیک با آنها و بحث ایثار دیدگاهم را عوض کرد. ایثار جدا از دین، ملیت و کشور یک بحث انسانی است و این افراد ایثار می‌کردند آن هم در یک کشور سوم وصرفا برای خدمت به بشریت از جانشان می‌گذرند من هزاران منبر، پنجاه جلد کتاب درباره شهادت بنویسم هیچکدام اثر پنج دقیقه‌ای که شما می‌بینید را ندارد. اصلا من خودم تحت تاثیر تصویر مادر یکی از شهدای افغانستانی قرار گرفتم که بالای سر تک پسرِ شهیدش قطره‌ای اشک نریخت و بعد به این عزیزان نزدیک شدم و این موضوع مسئله من شد. سید علی موسوی نیز از دیگر حاضران در این عصرنشینی بودکه گفت: در این مستند با تمرکز بر تیپ فاطمیون نگاه مرکز و پیرامونی شکسته شد و شهدا نیز به صورت آرمانی دست‌یافتنی، تصویر شده‌اند اما از این جهت که این اثر یک مستند است و روایتی از موضع تاریخی دارد نیاز به ارجاعات تاریخی داشت و من مخاطب بُعد زمانی را درک نمی‌کردم. سید حسین شهرستانی نیز ضمن تاکید بر حضور دوربین در جایگاه اسلحه و فیلبردار همچون رزمنده گفت: در این مستند این امکان فراهم شده که دوربین در میدان باقی بماند و هم باعث ارتباط‌گیری سوژه‌ها با دوربین شد و هم دامنه اطلاعات ثبت شده را بسیار گسترده کرد. اما درباره پایان‌بندی این مستند که صحنه شهادت است نکته‌ای وجود دارد. ثمره این شهادت آزادی ابوکمال و بازگشت زندگی به جایی است که کسی گمان نمی‌کرد اینجا دوباره زنده شود. دقیقا این تصویر و ترسیم در فیلم بسیار تلخ و سوگوارانه روایت می‌شود و این نوع تصویرسازی با روحیه حماسی شهدا و داستان پیروزی مناسب نیست. وقتی این پیروزی خجسته و بزرگ جلوه کند، خون شهید هم خودش را بهتر نشان می‌دهد. و نشان می‌دهد که خون و جوشش خون به ثمر رسیده است. سجاد صفارهرندی نیز ضمن اشاره به آثار شهید آوینی گفت: احوالی از روایت فتح در کار شما وجود دارد. که بحث حضور در معرکه و در خود جنگ است. اما ویژگی دیگر اثر شهید آوینی که بر حالات انفسی آدم‌ها و بر روی احوالات و درونیات افراد نیز متمرکز می‌شود، در کار شما کمتر به چشم می‌خورد. در واقع گفتگو دوربین با قهرمان در اثر شما بسیار محدود است. فلاح فر در پایان این نشست گفت: ما در حال تولید مستندی درباره فعالیت و خدمات افغانستانی‌ها در دوران دفاع مقدس هستیم. من در تمام این آثار می‌خواهم نگاه منفی موجود نسبت به افغانستانی‌ها تغییر دهم. 🌏 rcica.ir ♨️ @rcica_ir لینک 👇 https://bit.ly/31i6b7I
📸 💡محفل نوزدهم عصرنشینی هنر و اندیشه با موضوع مستندِ "آسوده بخواب کوروش" ⏰دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه 📌با حضور _علی فراهانی؛ کارگردان اثر _علی رستم‌آبادی؛ نویسنده اثر 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica_ir
محفل نوزدهم دیدار- آسوده بخواب کوروش.mp3
10.07M
🎙 صوت نشست نوزدهم عصرنشینی هنر و اندیشه با موضوع مستند "آسوده بخواب کوروش" 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica
💡نشست "جهان پهلوان" جستارهایی در دیدار با حاج قاسم سلیمانی در آینه حکمت و علوم انسانی 📌با حضور اصحاب علوم انسانی، اجتماعی، هنر و رسانه ⏰یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۸، ساعت ۱۴ تا ۱۸ 🚫دانشگاه تهران، پردیس مرکزی، دانشکده فنی، سالن شهید رجب‌بیگی 🏷به زودی اسامی ارائه‌دهندگان منتشر خواهد شد. 🌍 rcica.ir ♨️ @RCICA
پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
🎙 صوت نشست نوزدهم عصرنشینی هنر و اندیشه #دیدار با موضوع مستند "آسوده بخواب کوروش" #پژوهشکده_فرهنگ_و
✏️ نوزدهمین محفل عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار با نمایش مستند «آسوده بخواب کوروش» و با حضور علی فراهانی، کارگردان و علی رستم‌آبادی، تهیه‌کننده اثر روز دوشنبه 14بهمن‌ماه 1398 در پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، برگزار شد. در ابتدا علی فراهانی ضمن اشاره به مهجور بودن بحث جدایی بحرین در میان مستندسازان داخلی و خارجی گفت: این موضوع یکی از خیانت‌های پهلوی دوره دوم به شمار می‌آید. به ویژه این تغییر موقعیت و شخصیت شاه نسبت به موضوع بحرین موضوع جالب توجهی بوده است. او ضمن اشاره به مشکلاتی که در دستیابی به اسناد و مدارک داشتند، افزود: بخش سخت این سبک، نمایش دو روایت از یک موضوع و همزمان دروغ نگفتن به مخاطب بود. ما حق نداشتیم حتی با انتخاب موسیقی و نریشن به مخاطب دروغ بگوییم، و سعی کردیم با استفاده از مصاحبه‌های متفاوت روایت دوم را نقل کنیم. علی رستم‌آبادی نیز گفت: ما قصد داشتیم روند فیلم سازی و جهت‌دهی که سازنده به مخاطب می دهد را هم در کنار اثر نشان دهیم. او همچنین در پاسخ به سوال یکی از حضار تصریح کرد: این ابهام که چرا باید انگلستان بخشی از دولت دست‌نشانده غربی را جدا کند، دو علت را می‌توان مطرح کرد؛ از یک طرف انگلستان همواره در پی برهم زدن حاکمیت یک دولت شیعی مقتدر ولو محمدرضا شاه بر خلیج فارس بوده است. از طرف دیگر به جهت خودسری شاه، همیشه ترسی نسبت به وی از سوی غرب بوده است و تجزیه راهکار خوبی در کنترل این حاکمیت بود. سجاد صفارهرندی نیز ضمن تشکر از رویکرد دو روایتی این مستند گفت: به نظرم باید تضاد این دو روایت بیشتر باشد. روایت اول را حتی می‌توان سلطنت‌دوستانه‌تر بازنمایی ‌کرد که ضربه روایت دوم بیشتر شود. همچنین به جنبه ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک بحرین کمتر پرداخته شده‌است. در پاسخ به این نکته فراهانی تاکید کرد: روایت دوم ما براساس اردشیر زاهدی شکل گرفته بود و دقیقا این بخش از مستند شب قبل از اکران باید حذف می‌شد. و این تغییر باعث کم شدن تضاد دو روایت گردید. محمد پورکیانی نیز ضمن تاکید بر اهمیت پرداخت بیشتر به بحرین از ابعاد مختلف گفت: اگر هدف خیانت شاه بوده به نظرم برآورده نشده است. این نوع پرداخت این برداشت را به همراه دارد که سیاست امر پیچیده و خاکستری است و این رویدادها در هر زمان و دوره سیاسی محتمل است. سید محمد امین اکرمی ضمن اشاره به نزدیک بودن دو روایت گفت: در این مستند اطلاعات دقیقی درباره بحرین به ویژه از نظر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و نقش مردم بحرین در جریان جدایی این منطقه از ایران وجود ندارد. امیر حسین عطاردی نیز گفت: به نظرم هیچ آدمی صرفا سیاه یا سفید نیست، آدم‌ها خاکستری هستند و به هرحال وجوه مثبتی هم دارند. این مستند هم با اینکه سعی داشت دو روایت را مطرح کند ولی در نهایت روایت دوم را غالب کرد. به نظرم تضاد دو طرف بیشتر بود تاثیر بیشتری به همراه داشت. کارگردان مستند در پایان نیز ضمن اشاره به تفاوت برداشت‌ها گفت: در جشنواره حقیقت این مستند در بخش خارج از مسابقه اکران شد چون معتقد بودند ایدئولوژی شخصی ما در مستند درگیر است. در جشنواره عمار هم جایزه نگرفت. به هرحال شخصا معتقدم هر مولفی روایتی دارد. اما این که هرکسی چه برداشتی می‌کند به زیست فرد بستگی دارد و برای من کافی است که افراد به ذهنیت‌ها و کلیشه‌های ذهنی‌شان شک کنند. رستم‌آبادی نیز در جمع‌بندی صحبت‌های خود گفت: مستند قرار نیست چیزی را اثبات کند قرار است تجربه‌ای را از طریق دیدن زندگی فرد به مخاطب ارائه دهد که از طریق ارتباط برقرار کردن با سوژه به حقیقت نزدیک شود. ملزومات نزدیک شدن به شخصیت نگاه کردن از دیدگاه اوست. و همین که قشر خاکستری به این نتیجه برسد که؛ «بله!! این جریان کار اشتباهی بود» برای ما کافی است. قرار نیست در مستند بگوییم: «شاه بله قربان گو» بلکه باید در مستند این «بله قربان گویی» را مخاطب تجربه کند. 🌍 rcica.ir ♨️ @rcica
🔺️نشستِ "جهان پهلوان" 💡جستارهایی در دیدار با حاج قاسم سلیمانی در آینه حکمت و علوم انسانی 📌با ارائه؛ _سیدجواد میری _سید مجید امامی _مهدی فدایی مهربانی _فرید مدرسی _کوروش علیانی _احمد نادری _اسماعیل فراهانی _مصطفی زالی _سیدحسین شهرستانی _هما یزدانی _سجاد صفارهرندی _فرزانه پزشکی _کمیل سوهانی _علی جعفری _فاطمه دلاوری پاریزی _مجتبی نامخواه ⏰یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه، ساعت ۱۴ تا ۱۸ 🛑خیابان انقلاب، دانشگاه تهران، پردیس مرکزی، دانشکده فنی، سالن شهید رجب‌بیگی 🌏 rcica.ir ♨️ @rcica
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️نشستِ "جهان پهلوان" 💡جستارهایی در دیدار با حاج قاسم سلیمانی در آینه حکمت و علوم انسانی ⏰یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه، ساعت ۱۴ تا ۱۸ 🛑خیابان انقلاب، دانشگاه تهران، پردیس مرکزی، دانشکده فنی، سالن شهید رجب‌بیگی 🌏 rcica.ir ♨️ @rcica
📸 💡نشست "جهان پهلوان" با محوریت جستارهایی در دیدار با حاج قاسم سلیمانی در آینه حکمت و علوم انسانی یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ برگزار گردید. 🔸️این نشست میزبان ارائه های علمی_پژوهشی ۱۳ نفر از اساتید و پژوهشگران درباره شهید سردار قاسم سلیمانی بود. 🌏 rcica.ir ♨️@rcica_ir