هدایت شده از 💯 جنایات غرب
🇪🇸🇲🇦حذف اسپانیای جنایتکار توسط مستعمرهی سابق خود
📷*سرهای بریده مردم مراکش در دست سربازان اسپانیا
🔻برد امروز مراکش فراتر از یک پیروزی ورزشی بود زیرا شمال مراکش سالها زیر چکمههای استعمار اسپانیا بوده است.
🔻این برد نماد پایان سلطه پذیری کشورهای آفریقایی است.
🔻 استفاده از گازهای شیمیایی تا شکنجه و قطع عضو بخشی از کارنامه استعمارگری اسپانیا در مراکش است.
🔻میگل آلونسو، آلن کرامر و خاویر رودریگو در کتاب جنگ فاشیست، ۱۹۲۲ تا ۱۹۴۵: تجاوز، اشغال، نابودی نوشتند: «اگرچه جنگ ریف، جنگ «فاشیستی» نبود، اما روشهای متعددی برای «آرامش» جمعیت به کار گرفته شد؛ جمع آوری اطلاعات از طریق شکنجه، اعدامهای خلاصه، کار اجباری و کشتار سادیستی نظامیان و زندانیان.
‼️قطع عضو مراکشیهای اسیر شده توسط اسپانیا نیز گزارش شده است، از جمله اخته کردن و بریدن سر، بینی و گوشها که توسط لژیونرهای اسپانیایی به عنوان غنائم جنگی جمعآوری شده و بهعنوان گردنبند استفاده میکردند یا بر سر نیزه میزدند.
💠https://www.middleeastmonitor.com/20180215-spain-falls-short-of-apologising-for-1920s-use-of-chemical-weapons-in-morocco/amp/
💠https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rif_War
🔴 چهره واقعی غرب مدعی حقوق بشر در
✅ کانال جنایات غرب
💯 @jenayaat
daneshjooyetaraz (1).pdf
2.48M
Emailing daneshjooyetaraz (1).pdf
کتابخانه و رسانه مفید (سواد رسانه)
Emailing daneshjooyetaraz (1).pdf
کتاب دانشجوی تراز انقلاب اسلامی
حکم #غذای_اهل_کتاب
پرسش : کدام غذای اهل کتاب برای مسلمانان حلال است؟پاسخ اجمالی:پاسخ تفصیلی: خداى متعال در آیه 5 سوره «مائده» مى فرماید: «الْیَوْمَ أُحِلَّ لَکُمُ الطَّیِّباتُ وَ طَعامُ الَّذینَ أُوتُوا الْکِتابَ حِلٌّ لَکُمْ وَ طَعامُکُمْ حِلٌّ لَهُمْ»؛ (امروز آنچه پاکیزه است براى شما حلال شده و غذاهاى اهل کتاب براى شما حلال و غذاهاى شما براى آنها حلال است).
به عقیده جمعى از مفسران منظور از «الیوم» (امروز)، روز «عرفه» و به عقیده بعضى بعد از «فتح خیبر» است. ولى بعید نیست همان روز «غدیر خم» و پیروزى کامل اسلام بر کفار بوده باشد، چنان که اشاره خواهد شد. و منظور از ذکر حلال بودن «طیّبات» در اینجا با این که قبل از این روز هم حلال بوده، این است که مقدمه اى براى ذکر «حکم طعام اهل کتاب» باشد.
اما این که: منظور از «طعام اهل کتاب» که در این آیه حلال شمرده شده است، چیست؟
بیشتر مفسران و دانشمندان اهل سنت معتقدند: هر نوع طعامى را شامل مى شود، خواه گوشت حیواناتى باشد که به دست خود آنها ذبح شده و یا غیر آن. ولى اکثریت قاطع مفسران و فقهاى شیعه بر این عقیده اند که: منظور از آن غیر از گوشت هائى است که ذبیحه آنها باشد، تنها عده کمى از دانشمندان شیعه پیرو نظریه اول هستند. روایات متعددى که از ائمه اهل بیت(علیهم السلام) نقل شده این مطلب را تأکید مى کند که منظور از طعام در این آیه، غیر ذبیحه هاى اهل کتاب است. در تفسیر «على بن ابراهیم» از امام صادق(علیه السلام) نقل شده که درباره آیه فوق چنین فرمود: «عَنى بِطَعامِهِمْ هاهُنَا الْحُبُوبَ وَ الْفاکِهَةَ غَیْرَ الذَّبائِحِ الَّتِى یَذْبَحُونَ فَاِنَّهُمْ لایَذْکُروُنَ اسْمَ اللّهِ عَلَیْه»(1)؛
(منظور از طعام اهل کتاب، حبوبات و میوه ها است، نه ذبیحه هاى آنها؛ زیرا آنها هنگام ذبح نام خدا را نمى برند).
دقت در روایات متعدد دیگرى که در جلد 16 «وسائل الشیعه» در باب 51 از «ابواب اطعمه و اشربه»، صفحه 371 مذکور است، و دقت در آیات گذشته نشان مى دهد که تفسیر دوم (تفسیر طعام به غیر ذبیحه) به حقیقت نزدیک تر است؛ زیرا همان طور که امام صادق(علیه السلام) در روایت فوق اشاره فرموده، اهل کتاب بیشتر شرائط ذبح اسلامى را رعایت نمى کنند، نه نام خدا را مى برند و نه رو به سوى قبله حیوان را ذبح مى کنند، همچنین پایبند به رعایت سایر شرائط نیستند. چنین ذبیحه ای در آیات قبل از این آیه تحریم شده است. چگونه ممکن است در آیات قبل، چنین حیوانى صریحاً تحریم شده باشد و در این آیه حلال شمرده شود؟(2)
پی نوشت: (1). وسائل الشيعه، جلد 16، صفحه 291.
(2). گردآوري از کتاب: تفسیر نمونه، آيت الله العظمي مکارم شيرازي، دارالکتب الإسلامیۀ، چاپ سی و ششم، ج 4، ص
با ما همراه باشید
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
کتابخانه و رسانه مفید وکاربردی
@book_nahad
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
پاسخ به سوالات و شبهات دانشگاهی
@pasokh_nahad1
📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣
اطلاع رسانی و اخبار نهاد
@alborz_nahad
📡📡📡📡📡📡📡📡📡📡📡📡
بصیرت نیوز(جهاد تبیین)
@basirat_new
base.apk
10.48M
📲 دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»
🔺مطالعه رایگان همه کتب استاد / جستجو در متن و فهرست کتابها / سخنرانیها / کتابهای صوتی از آثار استاد / دورههای آنلاین سیر مطالعاتی / امکان یادداشت برداری و ...
🆔 https://eitaa.com/ijtihad
معرفی مجموعهای بیستوپنج جلدی کتاب «اَلْمَوسوعَةُ الْکُبْری عَنْ فاطمَة الزّهراء سلام الله علیها»
مجموعهای بیستوپنج جلدی به زبان عربی درباره حضرت زهرا(س) نوشته اسماعیل انصاری زنجانی (درگذشت: ۱۳۸۸ش). نوشتن این اثر از سال ۱۴۰۷ق شروع شده و تمامی ابعاد زندگی و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) را در بر گرفته است. مؤلف در نگارش کتاب به بیش از سیهزار منبع مراجعه کرده است. روش تألیف موسوعه بر اساس موضوعات مربوط به حضرت زهرا است که طبق یک تقسیمبندی جامع به سه بخش کلی تقسیم شده است: حضرت زهرا(س) قبل از این عالم، حضرت زهرا(س) در این عالم، حضرت زهرا(س) بعد از این عالم. فدک، خطبه فدکیه و شهادت از جمله مباحث «اَلْمَوسوعَةُ الْکُبْری عَنْ فاطمَة الزّهراء علیها سلام الله» است. انتشارات «دلیل ما» این کتاب را در سال ۱۴۲۸ق منتشر کرده است.
مؤلف، کتاب را از سال ۱۴۰۷ق و در روز ولادت حضرت زهرا(س) آغاز کرده است.
تمایز این مجموعه با دیگر موسوعه های دیگر:
یکی از تفاوتها در این است که مؤلفان موسوعه ها معمولاروایات را موضوعبندی کرده و تحت هر موضوعی چند حدیث آوردهاند. ممکن است یک مطلب در دوحدیث آمده باشد که با هم شباهت داشته باشند اما درنهایت تفاوتهایی هم دارند. آن مؤلفان تأکیدشان بر این است که از دو مطلب مشابه، یکی را بیاورند در حالیکه در مجموعه موسوعه مرحوم انصاری زنجانی روش اینگونه نیست؛ ایشان حتی اگر چهار حدیث درباره یک موضوع باشد و از جهاتی با هم متفاوت باشند، همگی را آورده است.
@book_nahad
هدایت شده از کتابخانه صوتی
base.apk
12.05M
👌سلام، گوشیتون رو توی سی ثانیه به قلم قرآنی تبدیل کنید!
📚برنامه ی «قلم قرآنی هُدی» رو از فایل بالا نصب کنید و از قرائت قرآن با صفحه ی عثمان طه با صوت ۳۰ قاری بین المللی لذت ببرید.
علاوه بر اون از تفسیر المیزان، نمونه، نور، و تفسیر روایی برهان هم میتونید استفاده کنید.
ضمن اینکه ترجمه ی گویا هم داره و امکانات دیگه ای که باید خودتون تجربه کنید.
برای نصب فقط کافیست فایل بالا را نصب کنید
التماس دعا
💠دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی مرکز ملی فضای مجازی به مناسبت هفته پژوهش برگزار می کند:
🔻سلسله نشست های علمی پژوهشی "دین و حکمرانی اسلامی فضای مجازی" با حضور
🎙حجت الاسلام دکتر رضائیان
🔸جایگاه حکمرانی فضای مجازی در فقه نظام
🎙حجت الاسلام دکتر انبیایی
🔸معرفت شناسی فضای سایبر
🎙آیت الله مبلغی
🔸کاربرد هوش مصنوعی در فرآیند اجتهاد
🎙حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه
🔸حکمرانی حکمی فضای مجازی
🎙آیت الله قائم مقامی
🔸نقش ذات انگاری و ابزار انگاری فضای مجازی در حکمرانی
🎙حجت الاسلام دکتر چگینی
🔸فرصت های بین المللی حکمرانی اسلامی فضای مجازی
🎙آیت الله مبلغی
🔸حکمرانی اسلامی فضای مجازی
🎙حجت الاسلام مهدی زاده
🔸اصول و راهبردشناسی حکمرانی سکویی
🎙حجت الاسلام امینی نژاد
🔸فضای مجازی، خیر یا شر
🗓زمان: شنبه ۱۹ آذرماه الی ۲۳ آذرماه۱۴۰۱
💻پخش زنده با ترافیک رایگان:
https://heyatonline.ir/graaph/
📲پخش از طریق کانال دفتر در ایتا و آپارات https://www.aparat.com/oisc_majazi
🔹 جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست حضور : شناسه @oisc_rooydad در پیامرسان ایتا و بله
🌐 دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی مرکز ملی فضای مجازی
🆔 @OISC_Majazi
کتابخانه و رسانه مفید (سواد رسانه)
🔰 فایل PDF کتاب من معترضم
سؤالات دختران از حجاب
پرسشهای کتاب، در یک پایش کشوری از دانشآموزان، حول حوادث سال ۱۴۰۱ به دست آمده است.
#محتوای_تبلیغی
#حجاب
#اغتشاشات
#پاسخ_به_شبهات
ا┄┄┅┅❅❁❅┅┅┅┄ا
ا🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷ا