eitaa logo
【روایتگر】
335 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
1.4هزار ویدیو
25 فایل
روایتگر 👈کانالی متفاوت در موضوعات کمتر دیده شده در زمینه های مختلف فرهنگی، مذهبی، سیاسی، شهدایی و... 🌹ما را به دیگران هم معرفی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نامه اعمال اجتماعی امت‌ها در قیامت 🔶وَتَرَي كُلَّ أُمَّةٍ جَاثِيَةً كُلُّ أُمَّةٍ تُدْعَي إِلَي كِتَابِهَا الْيَوْمَ تُجْزَوْنَ مَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ. (/۲٨) ⚡️ترجمه : در روز قیامت، هر امّتى را به زانو در آمده مى بينى، در حالى كه هر امتى به سوى كتابش براى دادرسى فراخوانده شده است. امروز آنچه را عمل مى كرديد دريافت خواهيد كرد. ۱.خدای متعال فرموده است : "خدا سرنوشت هیچ امتی را عوض نمیکند مگر اینکه خود آن جامعه سرنوشتش را عوض کند." مطابق این آیه،سرنوشت هر جامعه ایی هر جامعه در گرو رفتار اجتماعی اهالی همان جامعه است. سرنوشت خوب، نتیجه وحدت و کار وتلاش وناامیدی وخستگی ناپذیری است. و شکست نتیجه بی عملی اجتماعی و، وحدت شکنی وشرک و گناه وتبعیت از شهوات است. ۲. در آیه دیگر گفته شده،همانطور که هر انسانی اجلی معین دارد، هر امت وجامعه ایی نیز اجلی معین دارد، که در نتیجه اعمال اجتماعی او تعیین میشود.(لکل امه اجل= هر امتی اجلی دارد.) اجل امت یعنی سر رسید مرگ جامعه که در نتیجه تغییرات ارادی مثبت یا منفی آحاد افراد جامعه که خودشان انجام میدهند تعیین میشود. ۳. "هر امتی نامه اعمال اجتماعی مخصوص به خود را دارد".از این آیه چنین استنباط میشود که علاوه بر اینکه هر فردی نامه اعمال مخصوص خود را دارد، هر جامعه ایی نیز نامه اعمال مخصوص خود را دارد. چرا که رفتارهای اجتماعی انسانها،موجب تغییر سرنوشت جامعه به سمت خدا یا شیطان،میشود. از انضمام این سه آیه با یکدیگر می فهمیم که: تاریخ مرگ امتها در نتیجه اعمال اجتماعی_ارادی آنها است که خودشان بطور ارادی انجام میدهند. اگر اعمال جوامع مطابق موازین الهی و دوری از شهوات باشد، جامعه سالم وپاینده خواهد بود و اگر اعمال اجتماعی جوامع،ترک نماز و پیروی از شهوات وطاغوت ها باشد،جامعه از درون متلاشی خواهد شد. انسانها نسبت به سرنوشت اجتماعی جامعه به سه دسته تقسیم میشوند. ۱. دسته اول کسانی هستند که رفتارهای اجتماعی شیطانی میکنند. آنان، از شهوات پیروی میکنند، قانون الهی را زیر پا میگذارند. در سایتها وشبکه های اجتماعی مردم را به بد بینی، یاس ناامیدی ترغیب میکنند با دروغ گویی به دشمنی با نظام و دین،مردم را به قرار گرفتن تحت ولایت شیطان وطاغوت، دعوت میکنند. برخی از آنان آگاهانه وبرخی نا آگاهانه این کارها را میکنند. این گروه در قالب جامعه ستیز در روز قیامت یک نامه اعمال اجتماعی سیاه دریافت میکنند. ۲.گروه دوم افراد ساکت و بی تفاوت هستند. افراد مرفه بی درد که فقط در پی وسرمایه اندوزی وثروت اندوزی خویش اند و کاری باسرنوشت امت اسلامی ندارند.این گروه هم ،نامه اعمال بی تفاوتی وخیانت به جامعه خود را بعنوان جامعه ستیز دریافت میکنند. گروهی دیگر از بی تفاوتها البته از مرفهین بی درد نیستند بلکه از غافلین بی درد هستند. ۳.دسته سوم، مجاهدان تغییرات اجتماعی اوامر الهی هستند که نسبت به سرنوشت امت اسلامی بی تفاوت نیستند. و در رفتارهای اجتماعی سازنده و سرنوشت ساز شرکت میکنند. مانند کسانی که در یوم الله ۲۲ بهمن در مقابل دشمن ایران و اسلام ابراز وجود میکنند و هم در دیگر حوزه های اجتماعی مثل کمک به مستمندان، ویتیمان و فعالیت سازنده وامید بخش در شبکه های اجتماعی داشته و به تبیین و روشنگری و رسوایی ولایت شیطان می پردازند. یا به زلزله زدگان و فقرا خدمت میکنند. این گروه نیز بعنوان افراد جامعه ساز نامه اعمال اجتماعی خود را دریافت میکنند. اما وای به حال پیاده نظام فرهنگی دشمن در شبکه های اجتماعی که بعنوان نفوذی شیطان، مردم را بدبین و مایوس وناامید میکنند. که عذابی سخت تر از طاغوتیان در انتظار آنان است. رگ رگ است و آب شیرین آب شور تا قیامت می رود تا نفخ. صور از ساکتین و بی تفاوتهای بی درد نباشیم. ✍دکتر پیمان آرامش eitaa.com/revaayatgar
هدایت شده از تشکل حوزوی سعداء قم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت‌الاسلام دکتر رجایی: 🛑 آیا سیاسیت‌های دهه۹۰ در دولت سیزدهم تغییر کرده است؟ 🛑محققین اقتصاد اسلامی بالاتفاق مخالف این سیاست ها (حذف ارز ترجیحی و شوک های ارزی) بودند. 🛑 یک سال‌ و نیم از شروع دولت گذشته است، اما تورم برای فقرا ۱۰۰درصد است!!! ✳️ تنها راه نجات کشور(از یک دهه عقب‌ماندگی اقتصادی)/بازگشت به ریل اقتصاد اسلامی 📣تشکل حوزوی سُعداء قم 🆔 @soada_qom
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نئولیبرالیسم چیست؟ دکتر شهریار زرشناس جواب می دهد. ☘️کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
مستند دکترین شوک، که برپایه کتاب دکترین شوک نوشته نائومی کلاین ساخته شده، به خوبی نشان می‌دهد که نئولیبرالیسم چگونه معیشت‌سوزی می‌کند. حداقل سهم شما در این مبارزه، آگاهی است... https://www.aparat.com/v/Egjin
❤️🌹این شهید را می‌شناسید!؟ eitaa.com/revaayatgar
به زودی معرفیش می‌کنم ان شاءالله.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اگه این جوری خالصی، بسم الله... رئیس جمهور نبود. وزیر یا نماینده مجلس هم. آقازاده و داماد فلانی هم اصلاً. نوجوانیش در جنگ، در گردان تخریب گذشت؛ وسط میدان مین، به بلوغ رسید و با تیر و ترکش مرد شد. جنگ که تمام شد، او هنوز وسط بیابان بود. همچنان مین خنثی می کرد تا پیکرهای برجای مانده را به آغوش مادران چشم انتظار بازگردانَد. نه با بنز و ماشین آخرین مدل و محافظ و گماشته؛ که با پای مصنوعی که چند بار شکست و وصله پینه شده بود. و از آن مهم تر، خانواده ش را هم با خود به اندیمشک برد. در آن گرمای طاقت فرسای جنوب. یک بچه کوچیک داشت که مریض بود. قسمت این بود. از همون موقع تولد کمی مشکل داشت. ولی او عاشقش بود و همچون پروانه به دورش می چرخید. خودش می گفت: "با خودم فکر می کنم کجای جنگ کم گذاشتم، که خدا این بچه را با این وضعیت به من داده." بدنش در جنگ متلاشی شده بود. کم که هیچ، زیاد هم گذاشته بود. خیلی بیشتر از دیگران. یک پا و کلیه اش رفته بودند و اندامش مملو بود از ترکش مین والمری. زمستان ۱۳۷۵ بچه اش را آورده بود فکه. آورده بود وسط میدان مین. در آغوش گرفته بود و همنوا با زیارت عاشورایی که در محل شهادت شهیدان سعید شاهدی و محمود غلامی زمزمه می شد، می گریست. وقتی گفتم: - علی آقا، این طفل معصوم را با این احوال، چرا آوردی این جا؟ نگاه معناداری انداخت و گفت: - آوردمش اینجا بلکه به آبروی شهدا شفا بگیره. و این عکس را، به یادگار از او و فرزند دلبندش گرفتم. بعدها شهید مجید پازوکی تعریف می کرد: "علی محمودوند می گفت: خیلی می رفتم مشهد پابوس امام رضا علیه‌السلام و طلب می کردم که شفیع من بشه تا این بچه کوچولو شفا بگیره. یک شب کنار پنجره فولاد نشسته بودم، آقا امام رضا اومد به خوابم. ذوق کردم. خوشحال شدم. آقا بهم گفت: اگه بهت بگم این مصلحت خداست که بچۀ تو این جوری باشه، باز هم التماس می کنی؟ و از اون روز به بعد دیگه علی چیزی نگفت." سال ها گذشت، روز ۲۲ بهمن ۱۳۷۹، وقتی ما، شادمان و خندان، همراه خانواده در خیابان‌های آذین بسته، مشت ها را گره کرده و شعار می‌دادیم، در وسط میدان مین فکه، هنگام عملیات تفحص و کشف پیکر شهدا، مین والمری، همان که آوینی را آسمانی کرد، منفجر شد و علی محمودوند هم پیوست به یاران شهیدش. چند سالی بیشتر طول نکشید که بچه کوچولوش هم رفت پیش بابا. ✍حمید داودآبادی بسم الله الرحمن الرحیم به ارواح طیبه همه شهداء به خصوص شهیدان این راه پرارزش (تفحص) که شما در آن مشغول حرکت هستید و این شهید عزیز شهید محمودوند به خصوص، برای ارواح طیبه‌ی همه‌شان از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با صالحان و اولیاء و ائمه را مسئلت می‌کنم، شما باب شهادت را باز نگه‌ داشتید. سید علی خامنه‌ای ۲۰ اسفند ۱۳۷۹ eitaa.com/hdavodabadi eitaa.com/revaayatgar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
39692عمری-زدیم-از-دل-صدا-باب-الحواج-را.mp3
8.99M
🗣شعرخوانی و مداحی بسیار زیبای «عمری زدیم از دل صدا باب الحوائج را». 🎤 با صدای: صابر خراسانی و محمدحسین پویانفر. 📜شاعر: محسن عرب خالقی(ایشان نیز از مادحین عزیز کشور هستند). 🎼تنظیم: استودیویی. ❤️تقدیم به همه عاشقان حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام. 🖤شهادت مظلومانه حضرت باب الحوائج امام موسی بن جعفر علیه السلام بر شیعیان و محبان آن حضرت تسلیت باد. eitaa.com/revaayatgar
شعر کامل این اثر زیبا👇 ‍ 💢شعری فوق العاده زیبا در مورد حضرت امام موسی الکاظم علیه السلام💢 💕عمری زدیم از دل صدا،باب الحوائج را 💕خواندیم بعد از ربنا،باب الحوائج را 💕روزی ما کرده خدا،باب الحوائج را 💕از ما نگیرد کاش،"یا باب الحوائج" را 💕هرکس صدایش کرد،بیچاره نخواهد شد 💕کارش به یک مو هم رسد، پاره نخواهد شد 💕یادش بخیر آن روزها که مادر خانه 💕گه گاه می زد،پرچمی را سردر خانه 💕پر می شد ازهمسایه ها،دور و بر خانه 💕یک سفره نذری،قدر وسع شوهر خانه 💕مادر پدرهامان همین که کم میاوردند 💕یک سفره موسی بن جعفر(ع) نذر می کردند 💕عصر سه شنبه،خانه ما رو به راه می شد 💕یک سفره می افتاد و درد ما دوا می شد 💕با اشک،وقتی چشم مادر آشنا می شد 💕آجیل های سفره هم مشکل گشا میشد 💕آنچه همیشه طالبش چندین برابر بود 💕نان و پنیر سفره موسی بن جعفر(ع) بود 💕گاهی میان روضه ی ما شور می آمد 💕پیرزنی از راه خیلی دور می آمد 💕با دختری از هر ۲چشمش کور،می آمد 💕بهر شفای کودک منظور،می آمد 💕یک بار در بین دعا،مابین آمینم 💕برخاست ازجا گفت،دارم خوب میبینم 💕آنکه توسل یاد چشمم داد،مادر بود 💕آنکه میان روضه می زد داد،مادر بود 💕آنکه کنار سفره می افتاد،مادر بود 💕گریه کن زندانی بغداد،مادر بود 💕حتی نفس در سینه او گیر می افتاد 💕هر بار که یاد غل و زنجیر می افتاد 💕میگفت چیزی بر لبش جز جان نیامد،آه 💕در خلوت او غیر زندانبان نیامد،آه 💕این بار یوسف زنده از زندان نیامد،آه 💕پیراهنش هم جانب کنعان نیامد،آه 💕از آه او،در خانه ی زنجیر،شیون ماند 💕بر روی آهن،تا همیشه ردّ گردن ماند 💕این اتفاق،انگار که بسیار می افتاد 💕نه نیمه ی شب،موقع افطار می افتاد 💕هر شب به جانش،دست بدکردار می افتاد 💕آنقدر می زد،دست او از کار می افتاد 💕وقتی که فرقی بینشان در چشم دشمن نیست 💕صد شکر که مرد است زیر دست و پا،زن نیست 👈شاعر: محسن عرب خالقی ✅یا حضرت باب الحوائج، امام موسی بن جعفر علیه السلام eitaa.com/revaayatgar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا