625.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افم تا چند روز
پیوی سین نمیکنم
همونجوری که به ک.یرتون گرفتید دیشب الان هم بگیرید
فور نده. بدرود
سپیدار
افم تا چند روز پیوی سین نمیکنم همونجوری که به ک.یرتون گرفتید دیشب الان هم بگیرید فور ن
کی گفته مهم نیستی اخه ؟
سپیدار
افم تا چند روز پیوی سین نمیکنم همونجوری که به ک.یرتون گرفتید دیشب الان هم بگیرید فور ن
تو بری دیگه کیو اذیت کنم
سپیدار
فکر کنم یه پیامی گذاشته بود بعد هیچکی انجامش نداده بود
وای شت دیشب یادم رفت بگم فداتم