سپیدار
افم تا چند روز پیوی سین نمیکنم همونجوری که به ک.یرتون گرفتید دیشب الان هم بگیرید فور ن
کی گفته مهم نیستی اخه ؟
سپیدار
افم تا چند روز پیوی سین نمیکنم همونجوری که به ک.یرتون گرفتید دیشب الان هم بگیرید فور ن
تو بری دیگه کیو اذیت کنم
سپیدار
فکر کنم یه پیامی گذاشته بود بعد هیچکی انجامش نداده بود
وای شت دیشب یادم رفت بگم فداتم