🌹موسسه طلیعه داران ظهور
واحد رضوان معرفت🌹
✅ بنا به درخواست مکرر شما بزرگواران مبنی بر تاسیس کانال و بارگزاری اطلاعیه دوره ها، این امر انجام شد.
به حول قوه الهی
برنامه کانال بدین شرح است:
۱. اطلاع رسانی برنامه های آموزشی
۲. اطلاع رسانی برنامه های پژوهشی
۳. اطلاعیه ثبت نام در کارگروه های موسسه
۴. محتوا عقیدتی_معرفتی
۵. محتوا نقد فرق ضاله
۶. اخبارِ روزِ فِرَق
۷. بازنشر تولیدات شما
۸. فراخوان جذب نمایندگان استانی
۹. بازنشر فعالیت های موسسه
و...
💢 گروه های استانی جهت هم افزایی برقرار است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 شاخصه جوامعی که فرق انحرافی در آن پدید می آید چیست؟
💠 چه عواملی موجب ظهور مدعیان دروغین در یک جامعه میشود؟
💠 وظیفه ما در قبال جریان های انحرافی چیست؟
🎬 دکتر نصوری پاسخ میدهد..
#نشست_علمی
#مدعیان_دروغین
@rezvan_marefat
دوره آموزش عقاید
مزین به نام شهید آرمان علی وردی
🛑 با محوریت نقد وهابیت 🛑
تحت اشراف حضرت آیت الله اراکی
🔹تاریخ شروع دوره: ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱
1️⃣ مجازی
2️⃣ ثبت نام رایگان
3️⃣ اعطای گواهینامه رسمی
4️⃣ امکان شرکت در دوره تکمیلی
5️⃣پشتیبانی اساتید توانمند کشوری
6️⃣ ارائه جزوات آموزشی حین دوره
🔴 جهت ثبت نام پیام دهید:
@Rezvanahvaz
🔰اعتراف مهم و کلیدی بن عثیمین (عالم وهابی) در مورد کلمهی «مولی»
از شيخ (بن عثيمين) در مورد اين سخن انسان که ملَک را مخاطب قرار داده و بگويد «يا مولاي» سوال شده است.
(بن عثيمين) پاسخ داده است که :
ولايت بر دو قسم است:
اول: ولايت مطلقه و اين متعلق به خداوند است مانند سيادت و سروري مطلق و ولايت خداوند به معناي عام شامل هر انساني است و خداوند فرموده است : « ثُمَّ رُدُّوا إِلَى اللَّهِ مَوْلَاهُمُ الْحَقِّ أَلَا لَهُ الْحُکْمُ وَهُوَ أَسْرَعُ الْحَاسِبِينَ»
بنابراين طبق آيه خداوند ولايت را بر اين افترا زنندگان قرار داده است و اين ولايت عام است.
اما به معناي خاص اين ولايت متعلق به مؤمنين با تقواست. خداوند فرموده است: « ذَلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ مَوْلَى الَّذِينَ آمَنُوا وَأَنَّ الْکَافِرِينَ لَا مَوْلَى لَهُمْ» و همچنين فرموده است: «أَلَا إِنَّ أَوْلِيَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ الَّذِينَ آمَنُوا وَکَانُوا يَتَّقُونَ» و اين ولايت خاصه است.
دوم: ولايت مقيدهي مضافه، اين نوع ولايت براي غير خداست و در لغت معاني زيادي دارد که از جمله ي آن «ناصر» و «متولي امور» و «سيد» مي باشد.خداوند فرموده است : « وَإِنْ تَظَاهَرَا عَلَيْهِ فَإِنَّ اللَّهَ هُوَ مَوْلَاهُ وَجِبْرِيلُ وَصَالِحُ الْمُؤْمِنِينَ» و پيامبر فرموده اند : «من کنت مولاه فعلي مولاه» و همچنين فرموده اند : « إنما الولاء لمن أعتق» و بر اين اساس مشکلي نيست در صورتي که محذور مانعي در کار نباشد کسي به مَلَک ، «مولاي» به معناي «سيدي» بگويد.
📚منبع: العثيمين، محمد بن صالح بن محمد (المتوفى 1421 هـ)، مجموع فتاوى ورسائل فضيلة الشيخ محمد بن صالح العثيمين، ج3، ص 136 و 137 و ج10،ص 928 و 929، جمع وترتيب: فهد بن ناصر بن إبراهيم السليمان، الناشر: دار الوطن - دار الثريا، الطبعة: الأخيرة - 1413 هـ .
#مولی
#کتاب_خوانی
#دیدگاه_عالمان_وهابی
@rezvan_marefat
💢 اعتراف ولي الله دهلوي (عالم سرشناس و متعصب مخالفين شيعه) به عصمت اميرالمؤمنين عليه السلام
زماني که عصمت به حد تمام و کمال برسد، افعال انسان تماما حق است.من نمي گويم اعمال انسان در اين حالت مطابق حق است بلکه مي گويم عين حق است. بلکه حق امري است که از آن افعال منعکس مي گردد مانند ساطع شدن نور از خورشيد و رسول خدا (ص) آن گاه که به درگاه خداوند براي علي دعا کرد و فرمود «خداوندا حق را با او هر جا که بود قرار ده» به اين مطلب اشاره کرد و پيامبر (ص) نفرمود «هرجا که حق بود علي را در آن جا قرار ده».
📒 الدهلوي، الإمام أحمد المعروف بشاه ولي الله ابن عبد الرحيم (المتوفي 1176هـ)، التفهيمات الإلهية، ج2، ص22، الناشر: المجلس العلمي، 1355 هـ .
#عصمت
#کتاب_خوانی
@rezvan_marefat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ظهور یک مدعی دروغین در مسجد جمکران
ای منتظران جمکران امامان ظهور کرد😂🤣
#مدعیان_دروغین
@rezvan_marefat
🔴ویژگیهای معروف رفتار فرقهای
تعصب و جزمیت اعضا بر آیین و باورهای فرقه، خصیصهی ذاتی فرقهها به شمار میآید و فرقهها برای خود رسالت جدی قائلاند.
کوچکی گروه و محدودیت اعضا و احساس در اقلیت بودن، در بین فرق مشهود است. به نظر مانوئل کاستلز، هویتهای جدید دینی، نوعی هویت مقاومت علیه جهانیشدن هستند. در حقیقت، فرقهگرایی نوعی تلاش برای هویتیابی نسل جدید در شرایط مدرن است.
افراطگرایی و تندروی در برخی فرقهها وجود دارد و این موضوع از طریق ضدیت با دیگران معنا مییابد. گاهی فرق، هویت خود را در نفی دیگران جستجو میکنند. بنابراین فرآیندهای خصومتورزی، تضاد و تکفیر از سوی فرق و در درون آنها همواره ساری و جاری است.
قطبیت و اهمیت محوری سران، رهبران و اقطاب، ویژگی دیگر فرقههاست؛ تا حدی که اغلب با مرگ و کنارهگیری اقطاب اصلی و بنیانگذار، تحرک فرقه نیز کاهش یافته یا از بین میرود.
تا زمانی که عقاید فرقه رواج عمومی نیافته، فرقهها رسمیت پیدا نمیکنند. بنابراین تصور غیرقانونی و غیرآشکار بودن برای اعضای فرقه به وجود میآید. تصور پنهانی بودن، زمینه را برای استفاده از ابزارهای خشونتآمیز آماده میکند.
#فرقه_شناسی
#مدعیان_دروغین
@rezvan_marefat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔳 افضلیت حضرت زهرا سلام الله علیها بر زنان قبل و بعدِ خود، از حضرت مریم تا عایشه در بیان روح المعانی آلوسی (عالم متعصب اهل سنت).
#افضلیت_من_جمیع_الجهات
#روح_المعانی_آلوسی
#کتاب_خوانی
@rezvan_marefat
✅ ماجراي جالب دستور حضرت زهراء (س) به نوحه سرايي بر امام حسين (ع) به نقل از ابوعلي تنوخي (عالم سرشناس اهل سنت)
پدرم برايم گفت که روزي ابوالحسن کاتب آمد و گفت: آيا در بغداد شخصي که نامش ابن اصدق باشد را مي شناسيد؟
پدرم گفت: در آن مجلس کسي جز من آن شخص (ابن اصدق) را نشناخت و من گفتم: بله او را مي شناسم.چرا از او سوال کردي؟
ابوالحسن کاتب گفت: او چه کار مي کند؟
پدرم پاسخ داد: بر حسين عليه السلام نوحه سرايي مي کند.
پدرم گفت: ابوالحسن کاتب گريه کرد و گفت: پيرزني از اهل کرخ پيش من است که مرا تربيت کرده است و به دليل لهجه اش نمي تواند کلمات را صحيح ادا کند چه برسد به اين که بخواهد شعري را نقل کند و اين پيرزن از زنان صالح است و بسيار روزه مي گيرد و اهل تهجد است.
محل خواب او نزديک من است و ديشب متوجه شدم که مرا صدا زد و گفت: اي ابوالحسن.
گفتم: چه شده است؟
گفت: پيش من بيا.
به نزد او رفتم و ديدم که مي لرزد.گفتم: چه اتفاقي برايت افتاده است؟
گفت: يک جزء قرآنم را خواندم و خوابيدم. در خواب ديدم که گويي در مقابل يکي از دوازه هاي کرخ هستم. اتاق تميزي را ديدم که (ديوارهايش) سفيد و اندکي قرمز بود، درب آن باز بود و زنان دم درب ايستاده بودند.
به آنها گفتم چه کسي از دنيا رفته؟ چه خبر است؟ آنها به داخل اتاق اشاره کردند.
وارد شدم ديدم اتاقي در نهايت زيبايي است و در وسط آن بانويي جوان هستند که نيکو تر و زيباتر از ايشان نديده بودم، لباس زيباي سفيد رنگي که بلند بود به تن داشت و روي آن نيز روپوشي (شنل) که فوق العاده سفيد رنگ، پوشيده بود، در دامانش سر بريده اي بود که خون از آن مي جوشيد.
گفتم: تو چه کسي هستي؟
فرمود با تو کاري ندارم، من فاطمه دختر رسول خدا هستم و اين سر فرزندم حسين «عليه السلام»است. از طرف من به ابن اصدق بگو اين شعر را به عنوان نوحه (براي حسينم) بخواند:
فرزند من مريض نبود (بر اثر بيماري از دنيا نرفت) اين را سؤال کنيد و قبل از اين واقعه نيز بيمار نبود.
ناگهان به خودم آمدم.
ابوالحسن کاتب مي گويد: آن پيرزن به جاي «لم امرضه» به دليل لهجه اش گفت «لم امرطه» چرا که نمي توانست حرف «ض» را درست تلفظ کند.
ابوالحسن به من گفت اي ابوالقاسم حال که ابن اصدق را مي شناسي، امانتداري کن و اين خبر را به ابن اصدق برسان؛ من گفتم به خاطر امر سرور بانوان اطاعت مي کنم.
ابوالقاسم تنوخي در ادامه مي گويد: اين داستان در ماه شعبان بود، مردم زماني که مي خواستند به زيارت امام حسين «عليه السلام» بروند از حنبلي ها به شدت آزار مي ديدند.
من آنقدر تلاش کردم که بالاخره توانستم خودم را در شب نيمه شعبان به حائر حسيني برسانم.
جوياي ابن اصدق شدم تا اين که او را ديدم.
به او گفتم حضرت فاطمه «سلام الله عليها» به تو امر نموده اند که قصيده اي را که در آن بيت مذکور را به عنوان نوحه (براي امام حسين «عليه السلام») بخواني:
لم امرّضه فأسلو ... لا ولا کان مريضا (فرزند من مريض نبود (بر اثر بيماري از دنيا نرفت) اين را سؤال کنيد و قبل از اين واقعه نيز بيمار نبود.)
به ابن اصدق گفتم من قبل از اين ماجرا اين قصيده را بلد نبودم.
حال ابن اصدق دگرگون شد. قضيه خواب را براي او و حاضران در جلسه به طور کامل نقل کردم، همگي به شدت گريه کردند و تمام شب با همين قصيده نوحه سرايي کردند. اول اين قصيده اين بيت است:
اي دو چشم اشک بباريد و به شدت گريه کنيد و خشک نشويد.
اين شعر براي برخي از شاعران اهل کوفه است.
سپس به نزد ابوالحسن کاتب بازگشتم و او را از آن چه رخ داد با خبر ساختم.
📒 التنوخي البصري، ابوعلي المحسن بن علي بن محمد بن أبي الفهم (المتوفى 384هـ)، نشوار المحاضرة وأخبار المذاکرة، ج2، ص230-232، تحقيق: عبود الشالجي، الناشر: دار صادر.
#کتابخوانی
#جواز_نوحه_سرایی
#دیدگاه_عالمان_اهل_سنت
@rezvan_marefat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آیا عایشه بر حضرت زهرا سلام الله علیها برتر است؟
⚠️ بررسي و رد روایت "افضلیت عایشه بر صدیقه کبری علیها السلام" توسط آلوسی در تفسیر روح المعانی.
#فاطمیه
#روح_المعانی_آلوسی
#قسمت_اول #کتاب_خوانی
#حضرت_زهرا_در_دیدگاه_علما_اهل_سنت
@rezvan_marefat
💢منصور هاشمی خراسانی کیست؟
طی چند سال گذشته کتابی با نام “بازگشت به اسلام” در برخی از مساجد و مراکز علمی و فرهنگی به شکل رایگان پخش شده که مطالب مطرح شده در این کتاب دارای تفکرات نادرستی میباشد. مولف این کتاب که منصور هاشمی خراسانی است هیچگونه تصویری از خود در سایت منسوب به خودش نگذاشته است. این احتمال وجود دارد که نویسنده -یا نویسندگان- از نام مستعار استفاده کرده باشد.
نویسنده خود را همان سید خراسانی میداند چنانکه در بخشی از خاتمه کتابش می نویسد: «…شنیدم که ندایی به باطل در غرب بلند شده است، پس خواستم که ندایی به حق در شرق بلند شود… چرا که حکومت تنها برای خداوند است و آن را به هرکس از بندگانش که خواهد، می سپارد و او کسی جز مهدی فاطمی را نخواسته»
همچنین در طراحی صفحهی سایت وی از پرچم های سیاه استفاده شده که بنابر روایات پرچم خراسانی می باشد و در گوشهی سمت راست صفحه نیز شعار (البیعه لله) قرار داده شده که شعار حضرت ولی عصر(عج) هنگام ظهور است.
اشکالات علمی فراوانی بر این کتاب وارد است، از مباحث توحیدی و عقاید گرفته تا مباحث مربوط به تقلید و همچنین مباحث مربوط به ولایتفقیه و تشکیل حکومت اسلامی که همهی اینها مؤید کذاب بودن این جریان است.
🔰هویت واقعی منصور هاشمی خراسانی:
علیرضا بابایی آریا، فرزند (تقی-نقی) متولد 1363 شمسی، دانشجوی اخراجی از دانشگاه فردوسی مشهد در مقطع دکتری الهیات است. وی پس از اخراج از دانشگاه، به استان کابل افغانستان رفته و ادعای خود را با نام مستعار «علامه منصور هاشمی خراسانی» آغاز نمود.
⚠️وی یکی از مدعیان دروغین عصر حاضر است که خود را زمینه ساز ظهور امام مهدی(ع) دانسته و با این عنوان، مردم را به سوی امام مهدی (ع) دعوت می نماید.
منصور هاشمی در خصوص نام و تابعیت خود به سخنانی مبهم بسنده کرده و گفته است: «منصور و هاشمی از نام های بسیار رایج در منطقه آسیای میانه خصوصا افغانستان هستند و با این وصف، دلیلی برای مستعار دانستن آنها وجود ندارد. خراسانی نیز لقبی بسیار متعارف برای عالمانی است که در این منطقه جغرافیایی زندگی می کنند».
✍ پ.ن: خلافِ فرقه احمدالحسن البصری که جذب عموم داره و با خواب، سحر، جادو و... عوام رو درگیر مباحث ضاله میکنه و به لحاظ کمی رشد چشمگیری داشته، فرقه خراسانی متمرکز بر فرهیختگان جامعه است. کتاب بازگشت به اسلام بیشتر در اماکن علمی کشور از جمله دانشگاه ها منتشر شد. هدف مبلغین این جریان، جذب نخبگانِ. به تعبیر دیگه احمدالحسن از نظر کمی جذب بالایی داره و به لحاظِ سطحِ علمی مخاطب، طیف گسترده ای داره از بی سواد وکم سواد در روستاهای دورافتاده جذب شدن تا طلاب سطوح بالا حوزوی اما طیف مخاطب در فرقه خراسانی محدود بوده و اکثریت از تحصیلات عالیه برخوردارند.
یکی از راه های پیشگیری در جذب فرق ضاله اعم از یمانی، خراسانی و.... ، فراگیری مبانی اصیل مهدویتِ که تا حدودی دانش پژوهان در دوره نقد یمانی موسسه طلیعه داران با این مبانی آشنا میشوند.
#فرقه_شناسی
#مدعیان_دروغین
#فرقه_هاشمی_خراسانی
@rezvan_marefat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ برتری عایشه یا صدیقه زهرا سلام الله علیها؟
⚠️ بررسي و رد روایت اول "افضلیت عایشه بر صدیقه کبری علیها السلام" توسط آلوسی در تفسیر روح المعانی.
#قسمت_دوم
#کتاب_خوانی
#روح_المعانی_آلوسی
@rezvan_marefat
🌐 مدارس تشکیلاتی!
انجمن خیریه حجتیه مهدویه، پیش از انقلاب اسلامی برای عموم جامعه، یک تشکیلات شناختهشده بود اما با اعلام تعطیلی آن در سال۱۳۶۲ همگان بر این باور بودند که این انجمن، فعالیتهای خود را متوقف ساخته و حتی امروز نیز، هستند افرادی که بر این باورند انجمن حجتیه منحل شدهاست.
حال آنکه شواهد نشان میدهد با وجود اعلام تعطیلی، تحرکات این انجمن، نه تنها متوقف نشده، چهبسا میطلبد نظارت دقیقی بر عملکرد انجمنیها وجود داشته باشد، کمااینکه امام خمینی پیرامون افکار این انجمن بارها هشدار داده بودند.
امروز خطر احیای این گروه، با فعال شدن وابستگان آن در نهادهای آموزشی چون مدارس، دانشگاهها و حوزههای علمیه حس میشود.
⚠️ با گسترش مدارس غیرانتفاعی پس از جنگ تحمیلی، به ویژه در دهههای ۷۰ و ۸۰ شمسی، همچنین غفلت نهادهای مسئول در اعطای مجوز تأسیس اینگونه مدارس، مجال مناسبی برای جولان انجمنیها در بخشی که بسیار راغب به فعالیت در آن بودند، فراهم شد.
در همین راستا با تأسیس مدارس غیرانتفاعی و بهکار گیری معلمان وابسته به تفکر حجتیه، این تشکیلات به تربیت ذهن و فکر دانشآموزان مطابق با استانداردهای حجتیه پرداخته و به تدریج و با مدنظر قرار دادن معیارهای مشخص، آنها را به عضویت در شبکه انجمن راهنمایی کرد.
◾️ موج افشاگریها در ابتدای دهه ۹۰، باعث شد نام این مدارس به عنوان کانونهای وابسته به انجمن حجتیه، منتشر شود و این موضوع، موجب شد از آن پس، انجمنیها دست به عصا و پنهانیتر از قبل، اقدامات خود را دنبال کنند.
◽️مدارس به دلیل نقش بسزای خود در حوزه آموزش و تعلیم و تعلم، برای جریان مزبور از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجا که بازه سنی ۱۵ تا ۱۸ سالگی، اوج شکلگیری تفکرات سیاسی، اجتماعی و شخصیتی فرد است، لذا دبیرستانهای منتسب به این انجمن، برای القای تفکرات خود بر ذهن نوجوانان، برنامههای ویژه انجام میدهند.
🔲 علاوه بر القای اندیشهها، مدارس حجتیهای با کادرسازی، سعی بر اثرگذاری در سطوح بالای نظام را نیز دارند و با توجه به اینکه این افراد با تفکر جدایی دین از سیاست، رشد یافتهاند، راهیابی فارغالتحصیلان مدارس انجمن حجتیه و سیاستگذاری و تصمیمگیری این افراد در سطح مدیریت کلان کشور، زنگ خطری برای نظام جمهوری اسلامی است.
‼️ از اثرات و نتایج ترویج این تفکرات میتوان به ایجاد اختلاف در امت واحده اسلامی با بزرگنمایی اختلاف شیعه و سنی، سبّ و دشنام به صحابه پیامبر، رد نظریه ولایت فقیه، ترویج فرهنگ اخباریگری، اشاعه رفتارهای تند افراطی، برداشتهای رادیکالی از احکام فقهی و… اشاره کرد.
✍ شاخصه های فوق را به خاطر بسپارید، تطبیق آن بر مصادیق پیرامون، کار دشواری نیست. بعضا عمدا و بعضا سهوا آلوده این نوع تفکرات شده و عده ای در عرصه میدان می تازند!
#انحرافات_مهدویت
#انجمن_حجتیه
#فرقه_شناسی
#نفوذ
@rezvan_marefat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ برتری عایشه یا صدیقه زهرا سلام الله علیها؟
⚠️ بررسي و رد روایت دوم "افضلیت عایشه بر صدیقه کبری علیها السلام" توسط آلوسی در تفسیر روح المعانی.
#قسمت_سوم #کتاب_خوانی
#روح_المعانی_آلوسی
@rezvan_marefat
🔰 احمد اسماعیل البصری (۱۹۶۸ م) معروف به «احمدالحسن یمانی» یکی از جریانهای نوظهور در مسیر مهدویت است.
وی خود را پنجمین فرزند با واسطه امام دوازدهم (علیهالسلام) دانسته و علاوه بر آن دارای ادعاهای بیشماری است. ادعای یمانی بودن، سفارت و وصایت حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه) اساس ادعای این شخص را تشکیل میدهد.
احمد بصری در سال (۱۹۹۹م) از دانشگاه مهندسی در رشته شهرسازی فارغ التحصیل گردید و تا سال (۱۹۹۹م)، هیچ سندی از وی در دست نبوده است. وی در سال (۱۹۹۹ م) به سمت نجف اشرف رفته و به تحصیل در حوزه علمیه پرداخته است.
احمد در سال ۲۰۰۳ ادعاهای خود را با توسل به خواب امام زمان (عج) و دیدار وی آغاز می کند و این ادعاها را در سال های بعدی ارتقا می دهد. متاسفانه افرادی نیز در ایران به این فرقه جذب شدهاند. غالبا افرادی به این فرقه می پیوندند که دارای ضعف در اعتقادات و مبانی دینی هستند.
⚠️ باید گفت احمد اسماعیل بصری (یمانی دروغین) جریان خطرناک درون شیعی است که مشکلات بسیاری برای اجتماع شیعه ایجاد کرده است. آسیب های اجتماعی، اخلاقی، خانوادگی و اعتقادی از جمله مشکلات این فرقه ضاله برای جامعه است.
🔻ضرورت مقابله با این جریان ایجاب می کند که متولیان حوزه دینی و فرهنگی همت کنند تا ریشه این فرقه ضاله خشکانده شود. در این پیام قصد داریم به مشکلاتی که این فرقه برای خانواده ایجاد کرده است اشاره کنیم.
۱_ ایجاد فاصله عاطفی در خانواده ها به واسطه جذب یکی از اعضای آن به فرقه احمد الحسن؛ گزارشات متعدد واصله نشان می دهد که زن یا شوهر بعد از این که به این فرقه گرایش پیدا می کنند، بدلیل مخالف دانستن طرف مقابلش وی را طرد می کند. این اختلافات تا جایی پیش رفته که بعضاً منجر به طلاق شده است.
۲_ ممانعت از فرزندآوری برای زنان با مردانی که همسرشان مخالف فرقه مذکور می باشند. زنان به امر مبلغین این فرقه تا زمانی که همسر وی مؤمن به این جریان نشده است از فرزندآوری خودداری می کند.
۳_ سوء استفاده از زنان و دختران در تبلیغ جریان و تشدید تنشهای خانوادگی.
۴_ تربیت فرزندانی با دیدگاه تکفیری و مخالف با نظام جمهوری اسلامی.
♦️اختلال های اجتماعی و خانوادگی که این فرقه ایجاد کرده موارد متعددی دارد که اگر در مقابل این جریان کارهای تاثیرگذار و بازدارندهای صورت نگیرد، تبعات منفی و خطرآفرینی برای کشور و جامعه شیعی بوجود خواهند آورد.
#فرقه_شناسی
#مدعیان_دروغین
#احمدالحسن_البصری
@rezvan_marefat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯 راه میانبر خدا در لِسان رسول الله (ص)
از زبان آشیخ حسین انصاریان
#فاطمیه
@rezvan_marefat