eitaa logo
مدرسه مجازی طلیعه داران ظهور
6.2هزار دنبال‌کننده
617 عکس
111 ویدیو
57 فایل
ایران؛ اهواز مجتمع حضرت ولیعصر(عج) مدرسه مجازی طلیعه داران ظهور تحت اشراف آیت الله اراکی [عضو مجلس خبرگان رهبری] 🌐 سامانه جدید: http://rezvan.taliedaran.ir 💻 سامانه قدیم: http://rezvan2.taliedaran.ir راه ارتباطی با ما : @S_Alavi110
مشاهده در ایتا
دانلود
/ متقاضیان شرکت در دوره امامت پژوهی سطح دو، چنانچه از ۱۰ لغایت ۳۰ مهرماه ساعت ۲۳:۵۹ ثبت نام نموده اید، سامانه آموزش الکترونیک رضوان‌معرفت برای شما فعال، نام کاربری و رمزعبور برایتان پیامک شد. ❌در صورت انسداد پیامک تبلیغاتی و عدم دریافت پیام؛ نام کاربری: کدملی و رمز: شماره همراه شماست. سامانه آموزش الکترونیک رضوان‌معرفت🔰 http://rezvan.taliedaran.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری (علیه السلام)، سیره و شخصیت امام عسکری (علیه‌السلام) سخنران: زمان: ۲ آبان‌ماه، بعد از نماز ظهر و عصر 🔗 لینک نشست مجازی: VC.miu.ac.ir/pr
باسلام و احترام. لطفا دوره های خود را در موعد مقرر به پایان رسانید. در مدرسه زمستانه، ۵ دوره آموزشی جدید به مجموع کلاس ها اضافه خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| دانشجویان دوره های نقد شبهات تاریخی سطح یک و دو ، امامت پژوهی سطح دو، نقد تصوف فرقه ای، نقد وهابیت سطح دو، نقد مدعی یمانی و مهدویت پژوهی سطح دو که در تیرماه ۱۴۰۲ ثبت نام و شرکت داشته اند، هرچه سریعتر دوره های خود را به اتمام رسانده و با کسب نمره قبولی در آزمون جامع، وقت ازمون شفاهی بگیرند. همچنین دانشجویان دوره آموزش نرم افزارهای علوم اسلامی با تحویل کار پژوهشی درخواست خود را مبنی بر صدور گواهینامه ثبت نمایند. مهلت اتمام دوره: ۱۵ آبانماه خواهد بود.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖صفحات ۱۴۷ تا ۱۴۸ 📚 درسنامه نقد جریان احمدبصری ✍ نویسنده: استاد محمدی هوشیار 🎙 گوینده: آقای محمدجواد کریم نظر @rezvan_marefat
🔳 با تجاوزات بی رحمانه اسرائیل در فلسطین، استدلال‌ها و باورهایی در راستای مکدّر ساختن حمایت جمهوری اسلامی ایران از حماس با ضریب بیشتری در جوامع اسلامی نشر پیدا می کند. یکی از این شبهات موضوع ناصبی بودن مردم فلسطین است، که در نوشتار ذیل با بررسی چند شاخصه به این شبهه پاسخ داده می شود.
💠ناصبی بودن نصب در لغت به معنای «تعب و رنج، رنج دادن و رنج ديدن‏، به زحمت انداختن، و زندگی با مشقت است»[1] و در اصطلاح روایات بر شخصی که دشمنی با اهل بیت علیهم السلام داشته باشد و یا به آن ها دشنام دهد، اطلاق شده است. چنان که فقهای شیعه مانند محقق حلّى،[2] شهید ثانی،[3] صاحب جواهر[4] و دیگران بر این مطلب اذعان کرده اند. 🌐مذهب اهالی فلسطین اکثر مذهب اهالی فلسطین را (که در عرف بین‌الملل شامل اعراب ساکن در کرانه باختری، قدس شرقی و نوار غزه می‌شوند) مسلمانان تشکیل می‌دهند و از میان این جمعیت مسلمان، مذهب شافعی از لحاظ جمعیتی بر دیگر مذاهب اهل سنت تفوق دارد. ↩️ در این میان ذکر این نکته حائز اهمیت است که «محمد بن ادریس شافعی»، امام شافعی‌ها خود در غزه دیده به جهان گشوده و در ادامه حیات خود فقه را از شاگردان ابن عباس (که خود شاگرد امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) می‌باشد) و برخی دیگر از شاگردان اهل بیت (علیهم‌السلام) فرا گرفته است. ↩️ ارادت و محبت شافعی ها نسبت به اهل بیت (علیهم السلام) بیش‌ از سایر مذاهب اهل سنت است، از باب مثال می توان گفت مصر انعکاس کوچکی از شوافع محبّ اهل بیت به حساب می آید. 💠نام گذاری مساجد و خیابان های فلسطین در فلسطین مکان‌هایی منتسب به نام مقدس اهل بیت (علیهم السلام) وجود دارد، که شبهه مذکور را از اذهان مسلمانان برطرف می کند. به عنوان نمونه؛ خیابان «علی ابن ابی طالب (علیه ‌السلام)» در بیت المقدس، مسجد «حسین بن علی (علیه‌ السلام)» در الخلیل، مسجد «فاطمة الزهرا (علیها ‌سلام)» در نابلس، و غیره و یا وجود موسساتی چون «واحة آل‌البیت» که با هدف آشنایی مسلمانان با قدر و منزلت اهل بیت (علیهم ‌السلام) [مکتوب در مرام‌نامه این موسسه] را می توان عنوان کرد. 📶 پیام های مردم فلسطین سخنان انسان های مصیبت دیده در فلسطین، گواه دیگری برای برطرف شدن شبهه مذکور می باشد. چرا که انسان داغ دیده در اوج مصیبت خودش، آن چه را که در نهان دارد، به زبان می آورد. اخیرا در فضای مجازی سخنان مادر داغ دیده ای پخش گردید که این مادر شهید فلسطینی در میان گریه برای فرزندش می‌گوید: «عزیزم خون تو رنگین‌تر از حسن و حسین (علیهم السلام) نیست. آنها را هم کشتند و ذبح کردند. خدا به همراهت پسرم ...»[5] ↩️ در یکی دیگر از فیلم های منتشر شده در فضای مجازی، شهروند فلسطینی از غزه به عنوان سرزمین (حضرت) مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) یاد می کند تا آن حضرت این سرزمین را از لوث وجود اشغالگران پاک نماید. ⏮ تذکر؛ اقشار مختلف در فلسطین در طول تاریخ، سرزمین فلسطین محل سکونت مسلمانان، مسیحیان و یهودیان بوده است. از این رو همه ی مردم این کشور را نمی توان یک پارچه قضاوت کرد. ممکن است افرادی افراطی نیز در میان آن ها وجود داشته باشد که البته بنا بر گزارش داعش این طیف معدود نیز حماس سرکوب می شوند. در حالی‌ که در ایران شبهه ناصبی‌گری حماس در حال ترویج است، در گروه های وهابی شبهه ی شیعی بودن حماس مطرح است! سناریو و عملیات روانی اسرائیل برای منزوی کردن حرکت مبارزان فلسطینی و انقطاع بدنه امت از حماس توسط عده ای مزدور، مغرض و بی اطلاع در حال تعقیب است. ⏪ نکته دیگر سخنی است که سخنگوی ارتش اسرائیل یعنی افیخای ادرعی درگذشته آن را مطرح کرده است؛ وی در فیلمی که در حساب توییتری خود منتشر کرده بود خطاب به حماس می‌گوید:    "شما جنبشی اسلامی و اهل سنت هستید در عین حال از این نکته غفلت ورزیده‌اید و با پذیرش کمک‌های جمهوری اسلامی ایران خود را در معرض پروژه شیعه سازی ایرانیان قرار داده‌اید، به اصل خود بازگردید و بنابر دعوت شیخ محمد بن عبدالوهاب و اسلامی که در عربستان سعودی موجود است عمل کنید." ↩️ با توجه به واقعیت‌های موجود و آنچه که ذکر شد می‌توان به سادگی فهمید استدلال‌ها و باورهایی که در راستای مکدّر ساختن حمایت جمهوری اسلامی ایران از حماس قرار می‌گیرند از جمله ناصبی بودن فلسطینیان، همکاری آنها با داعش، موافقت با صدام، و ...  همگی پازلی از پروژه جداسازی حماس از ایران است. ☑️ نتیجه شبهه‌ ی «ناصبی بودن» مردمان فلسطینی ادّعایی است که در فضای مجازی و به طور خاص در جریان های مذهبی ایران گسترده شده است.  با توجه به شاخصه هایی که در این نوشتار به صورت مختصر مورد بررسی قرار گرفت، نه تنها شبهه فوق ثابت نمی گردد، بلکه می توان محب بودن غالب فلسطینی ها را نسبت به اهل بیت (علیهم السلام) نتیجه گرفت. @rezvan_marefat
🔵 منابع: [1] - محمد راغب اصفهانی، المفردات فی غریب القرآن ( دفتر نشر الکتاب چاپ دوم، 1404 ) ص 494؛ خلیل بن احمد، کتاب العین ( مؤسسة نشر اسلامی جامعه مدرسین، چاپ اول،  1414 ) ص 807 . [2] - و ليس الناصب إلّا من نصب العداوة لأئمة الدين كالخوارج حسب. حلّى، محقق، الرسائل التسع، ص 278؛ انتشارات كتابخانه آية الله مرعشى نجفى - ره، قم - ايران، اول، 1413 ه‍ ق [3] - الناصب: و هو من نصب العداوة لأهل البيت عليهم السّلام أو لأحدهم قطعا، أو لزوما ككراهة ذكرهم و نشر فضائلهم من حيث كونها فضائلهم، و العداوة لمحبّيهم لأجل محبّتهم. و منهم الخوارج و إن اختصّوا باسم خاصّ لإعلانهم ببغض علي عليه الصلاة و السّلام»؛ عاملى، شهيد ثانى، الحاشية الأولى على الألفية، ص 463؛ انتشارات دفتر تبليغات اسلامى حوزه علميه قم، قم - ايران، اول، 1420 ه‍ ق [4] - لكن قد يقوى في النفس تعميم الناصب للعدو لأهل البيت (عليهم السلام) و ان لم يكن متدينا به؛ نجفى، صاحب الجواهر، جواهر الكلام في شرح شرائع الإسلام، ج 6، ص 66؛  دار إحياء التراث العربي، بيروت - لبنان، هفتم، 1404 ه‍ ق @rezvan_marefat
36.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 حکم فقه کلان 🔸فقه نظام اگر نداشته باشیم ناگزیریم که در یک نظام غیر اسلامی به فقه ، فقه خرد عمل کنیم. اگر فقه نظام نداشته باشیم ، اگر نظام ما نظام اسلامی و نظام اقتصادی ما اسلامی نباشد ، نظام ما کمونیستی ، سوسیالیستی یا سرمایه داری لیبرالی می شود... 📎 مشاهده با کیفیت 🔻ڪانالهاـے رسمـےآیت الله اراکـے سایت | آپارات | ایتا | بله | روبیکا
آغاز ثبت نام دوره امامت پژوهی مقطع سطح سه با تدریس آیت الله شیخ محسن اراکی از ۱۰ لغایت ۱۵ آبان ماه. ✅ شرایط پذیرش: فارغ التحصیلان دوره های امامت پژوهی سطح یک و دو (الزاما باید هر دو سطح را گذرانده باشید) یا فارغ التحصیلان دوره تخصصی محاضرات سطح دو. 👈 واجدین شرایط می‌توانند تا ۱۵ آبان ماه ساعت ۲۳:۵۹ مشخصات (نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره تماس) خود را جهت ثبت نام قطعی به آی‌دی @S_Alavi110 ارسال نمایند. 🎓 دوره مذکور ۳۲ جلسه آموزشی ست که در بستر سامانه آموزش الکترونیک رضوان‌معرفت قابل ارائه بوده و دارای گواهینامه فیزیکی پایان دوره می‌باشد. @rezvan_marefat
🛑 گروه ها و فرقه های متعددی تحت عنوان دراویش یا صوفیان یا فرقه های صوفی و درویشی در ایران و جهان وجود دارد که دراین باره نکات زیر قابل توجه است 🟢 در زمان پیامبر اکرم (ص) پیروان آن حضرت را «مسلم» و «مؤمن» می نامیدند و آنانکه محضر پیامبر را درک کرده بودند، «صحابه» نامیده می شدند و نسل بعد را که با صحابه پیامبر محشور بودند «تابعین» خوانده اند. 🔴 بعد اسم زاهد و عابد به میان آمد و به عده ای اطلاق گشت که از دنیا کناره و خود را وقف عبادت و ریاضت نموده بودند. در حدود اوائل قرن دوم هجری کم کم کلمه «صوفی» و طریقه تصوف شنیده شد که خود را سالکان طریق حق و عارفان الهی می دانستند؛ اما عرفان آنها با مبانی طریقتی ائمه هدی سازگاری و مطابقت نداشت. 🟢 عرفان ناب اسلامی ـ شیعی ریشه در آموزه های ثقلین داشته و دارد؛ یعنی منشأ آن قرآن و سنت (قولی، فعلی و تقریری) معصومین (ع) است، اما تصوف ریشه ای التقاطی داشته که هم از آموزه های نوافلاطونیان و هم نحله های معنوی مسیحی و حتی شبه عرفان های هندی و شرقی وام گرفته بود. 🟠 اولین و معروفترین چهره متصوفه، ابوهاشم کوفی بود که او، مرام و عقیده اش مورد نکوهش شدید امام صادق(ع) قرار گرفت؛ چنانکه از امام حسن عسکری (ع) نقل است که از امام صادق (ع) پرسیدند ابو هاشم کوفی چگونه آدمی است؟ فرمود: «انّه فاسد العقیده جدّاً؛ واقعاً او شخص فاسدالعقیده ای است» و در ادامه فرمود: «و او همان کسی است که مذهبی را بدعت گذارد که آن را تصوف می نامند و وی این مذهب را پناهگاهی برای عقیده زشت و ناپسند خود قرار داد» (سفینه البحار، ج 2، ص 57). 🟡 علاوه بر ابوهاشم در این دوره می توان از ابراهیم ادهم و ذوالنون مصری اشاره کرد که به هر حال طریقه و بدعت آنها باز به نسبت دوره های بعد، در ابتدا ساده بودند. 🔘 رویارویی ائمه بعد از امام صادق(ع) با آنها به ویژه امام رضا(ع) که می فرمود: «کسی دم از صوفیه نمی زند مگر از روی خدعه یا گمراهی و یا [در خوشبینانه ترین صورت] از روی حماقت». (الاثنی عشریه، شیخ حر عاملی) و نیز امام هادی (ع) که همه فرقه های صوفیه را بی استثناء از مخالفین اهل بیت(ع) می دانست و می فرمود «الصوفیه کلهم من مخالفینا» قابل توجه و تأمل است. 🔴 ولی از قرن سوم به بعد دامنه تصوف وسعت یافت و مایه های ذوقی و شعری در آن پیدا شد. اوج تعلیمات نظری صوفیه به قرن ششم و به دست محی الدین ابن عربی مشهور به شیخ اکبر متوفای سال 560 صورت پذیرفت. 🟡 بر اثر انشعابات متعدد مشرب تصوف، فرقه های مختلفی بوجود آمد که هر دسته و فرقه در صدد حفظ موقعیت خود در برابر فرقه های دیگر و علمای مکتب اهل بیت (ع) برمی آمد. ادامه دارد... ✍ پ.ن: میدونین یکی از سلسله دوره های آموزشی طلیعه داران، دوره نقد تصوف فرقه ایِ؟ میدونین دوره رایگان و آفلاینِ؟ میدونین گواهینامه فیزیکی داره؟ اگر مایل هستید در این زمینه، اطلاعات تخصصی دریافت کنید در دوره نظامات فکری تشیع در مساله ولایت فقیه شرکت و نمره قبولی کسب کنید. دوره ولایت فقیه پیش نیازِ دوره نقد تصوف فرقه ای ست. @rezvan_marefat
📣 دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با همکاری موسسه طلیعه داران ظهور برگزار می‌کند: ✅ دوره آموزشی نظامات فکری تشیع در مساله ولایت فقیه ✳️ مدرس: دکتر علی محمدی هوشیار ♨️ گواهینامه پایان دوره به شرط قبولی در آزمون کتبی، به امضاء آیت الله اراکی رسیده و در نهایت به صورت فیزیکی و رایگان برای دانش پژوه ارسال می شود. 📊امتیازات: 1️⃣رایگان 2️⃣غیر حضوری 3️⃣۱۳ جلسه آفلاین 4️⃣همراه با اعطاء مدرک معتبر ↔️مهلت ثبت نام: ۱۴ آبانماه 📅 آغاز دوره: ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ 🔰 بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر (پایگاه ریحانه النبی) 🖥 کانال دریافت محتوای دوره آموزشی در پیام رسان ایرانی ایتا: 🆔https://eitaa.com/joinchat/3489333822Ce4859e830f 💻پیوند وبگاه ثبت‌نام در دوره: 🌐https://survey.porsline.ir/s/C5Xi9rW
🔰... بر این اساس هر کدام سعی کردند برای جبران مافات و جلوگیری از ازبین رفتن، به ظاهر سلسله مشایخ خود را به نحوی به ائمه اهلبیت (ع) و یا به یکی از اصحاب پیامبر(ص) و یا معصومین برسانند! ⚠️ چنانکه اشاره شد، حقیقت آن است که تصوف از ابتدا جریانی بدلی به موازات حرکت مکتب اهل بیت(ع) بوده است (ر ک: شناخت قرآن، سید علی کمالی دزفولی، بخش مکتب تفسیری متصوفه) که معصومین(ع) بارها به صراحت خطر آنها را گوشزد کرده و طریقه آنها را مخالف راه و روش حقه خود دانسته اند؛ 💢 پس بدیهی است که متصوفه در برهه هایی از تاریخ (درست مانند این زمان)، شرط ادامه حیات خود را در این تشخیص دهند که هم حدود و مرزهای عرفان و تصوف را با یکدیگر خلط کنند و هم خود را به ائمه و شاگردان آنها منسوب نمایند! اما واقع امر، عدم همبستگی و سنخیت میان تشیع و تصوف را گزارش می کند.تصوف از تشیع کاملا جدا و بیگانه است زیرا اصول و قواعد تصوف با تشیع در تضاد آشکار می باشد. تا قبل از روی کار آمدن دولت صفویه هیچ قطب صوفی را نمی توان پیدا کرد که شیعه و پیرو اهل بیت بوده باشد. (عرفان و تصوف، داود الهامی، ص 316). ⚠️ «درویش» در لغت به معنای گدا وسائل است و در اصطلاح سالکان متصوفه و اعضای سلاسل آنها را عموما درویش و فقیر و صوفی می خوانند. واژه «درویش» و «شاه» در اول و آخر نام مشاهیر و مشایخ صوفیه نیز استعمال می شود مانند «درویش صالح علیشاه». ⚠️ در معنای لغوی و وجه تسمیه اصطلاحی و علت نامگذاری «تصوف» و «صوفی» نیز اقوال مختلف و متفاوتی گفته می شود، لذا ارائه یک تعریف جامع و فراگیر ـ حتی توسط خودشان ـ برای صوفی امری دشوار است زیرا تصوف همواره در تطور و تحول بوده و در هر عصر و زمانی جلوه ای خاص داشته است مثلاً عبدالرزاق کاشانی در تعریف تصوف می گوید: «التصوف هو التخلق بالاخلاق الالاهیه؛ تصوف عبارت است از متخلق بودن به اخلاق الهی»(اصطلاحات الصوفیه، ص 156). ادامه دارد.. @rezvan_marefat
🔰 اما ویژگی های بارز و مشترک تمام فرقه های تصوف چنین است: 1. اعتقاد داشتن به شریعت و طریقت و حقیقت در طول هم؛ به گونه ای که برخی از فرقه های آنها اعلان می دارند که اگر فردی به حقیقت رسید دیگر نیازی به شریعت ندارد و اعمال عبادی و وظایف شرعی خود را می تواند حذف کند! در صورتی که بنای اهلبیت (ع) تأکید بر حفظ شعائر و ظواهر شریعت محمدی (ص) در همه حال بوده است. 2. اهمیت دادن به عشق مجازی(عشق زمینی) به عنوان پل عبور به حقیقت! 3. ابراز شطح طامات یا همان کلمات متناقض نمایی که گاه به کفرگویی و یا خلاف منطق و عقل کشانده می شود 4. سماع یا همان رقص و حرکات موزونی که نه تنها مستندی در دین ندارد بلکه در تقابل با ادله شرعی است. ⚠️ مسلک تصوف در اسلام، با دیانت مسیحی و اعمال رهبانان و افکار هندی و ایرانی و بودائی، مخلوط شده است و آنچه به تصوف شکل فلسفی داده، آمیزه های فلسفه یونان مخصوصا فلسفه نوافلاطونیان بوده است؛ ✅ بنابراین بهترین بستر برای رشد و تهذیب و سلوک و مجاهده نفسانی، تعالیم اسلام است که در متون دینی ـ قرآن، سنت نبوی و احادیث اهل بیت(ع)ـ آمده است و قرآن و عترت برای هر سالک الی الله دستگیره محکم و چراغ پرفروغ است که او را از انوار عرفان التقاطی متصوفه بی نیاز می سازد. 🔰 شخصیت هاى برجسته اى همچون صدرالمتألهین شیرازى که نسبت به عرفان و عرفا نظر مثبت داشته، در رد بعضى از صوفیه و عقاید باطل آنان کتاب نوشته است (مبانى عرفان و احوال عارفان، دکتر على اصغر حلبی، ص 887 تا 888 ). ✅ بنابراین، گر چه بر اساس مولفه های اسلام ناب اسلامی، نمی توان گروه ها و فرقه های مختلف تصوف را ـ با شدت و ضعف های آنها ـ به علت عدم تبعیت از موازین شرعی و احکام الهی و سنّت نبوی (ص) و مکتب علوی، مومنان حقیقی و مسلمانان واقعی دانست ولی به هر حال و با تسامح باید گفت تا زمانی که دراویش اظهار اسلام می کنند، در دایره وسیع مسلمین می توانند داخل شوند؛ هر چند که برخی از گروه های افراطی آنها شاید دیگر از اسلام نیز شمرده نشوند. ❇️ در این باره نقل چند استفتاء از سخنگویان رسمی دین یعنی مراجع عظام تقلید، مناسب است: 🔰 حضرت آيت الله خامنه اي: جايز نيست و كساني كه اوامر و نواهي قرآن كريم را قبول داشته و به امامت ائمه عليهم السلام معتقدند چه بهتر است كه اسم جداگانه اي را كه لازم نيست بلكه مضرّ است كنار گذاشته و در جماعت عظيم ملت بزرگ و مسلمان خود منسلك باشند. 🔰 حضرت آيت الله مكارم شيرازي: تمام فرق صوفيه داراي انحرافاتي هستند و شركت در فعاليت هاي آنان و كمك به اهدافشان جايز نيست. تمام فرق صوفيه و از جمله فرقه ذهبيه احمديه داراي انحرافاتي هستند و خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامي بسياري از مراكز آنان تعطيل شد. مسؤولين محترم دزفول هم نبايد اجازه تأسيس يا تعمير خانقاه تحت هر اسم و عنواني به آنها بدهند. 🔰 حضرت آيت الله سيستاني: اجتناب از حضور در مجامع آنان و دور كردن مردم از آنها لازم است. 🔰 حضرت آیت الله صافی گلپایگانی: صوفیه با فرقه ها و انشعابات بسیاری که دارند اگر چه در انحراف در یک سطح نیستند و چه بسا که برخی از آنان از ربقه اسلام شمرده نشوند، در مجموع منحرف اند و عقاید خاصه ای که دارند غیر اسلامی است، بنابراین مشارکت در ایجاد بناها و مراکز تبلیغی آنان و شرکت در محافل آنها خلاف شرع و حرام است. @rezvan_marefat
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌐 بنر دوره های آموزشی| در مراکز علمی و فرهنگی سراسرکشور
برای نام‌نویسی در دوره های آذرماه آماده باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣 مجموعه‌ علمی فرهنگی طلیعه داران ظهور (تحت اشراف آیت الله شیخ محسن اراکی «زید عزه») برگزار می‌کند: ✅ سلسله دوره های آموزشی در سطوح مقدماتی و پیشرفته با موضوعات: نبوت بر مدار قرآن، امامت پژوهی، مهدویت، ولایت فقیه، نقد مدعی یمانی، نقد وهابیت، نقد شبهات تاریخی، نقد تصوف فرقه ای، خودشناسی، خداشناسی، آموزش نرم افزارهای علوم اسلامی و... 💠 باحضور اساتید برجسته کشوری 💠 🎓 گواهینامه پایان دوره به شرط قبولی در آزمون جامع و شفاهی، به امضاء آیت الله اراکی رسیده و در نهایت به صورت فیزیکی و رایگان برای دانش پژوهان ارسال می شود. 📊امتیازات: 1️⃣ مجازی 2⃣ آفلاین و رایگان 3️⃣ همراه با اعطاء مدرک معتبر 4⃣ اهدا جوایز ویژه فارغ‌التحصیلان ↔️مهلت ثبت نام: ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ 📅 آغاز دوره: اول آذر ۱۴۰۲ 🌐 سرفصل هر دوره را اینجا بخوانید. 🖥 درگاه ثبت نام دوره های آموزشی‌ در کانال رضوان‌معرفت 🔰 https://eitaa.com/rezvan_marefat
دورنمای دوره های آموزشی.pdf
597.8K
🌐 دورنمای کلی دوره های آموزشی‌ جهت کسب اطلاعات بیشتر فایل فوق را لود و با عناوین، اساتید، سرفصل، تعداد جلسات و محوریت هر دوره آموزشی بیشتر آشنا شوید. 🌱 @rezvan_marefat
🏢 مدرسه مجازی طلیعه داران ظهور شروع دوره های آموزشی: اول آذرماه مهلت ثبت نام: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ 🟢 لینک ثبت‌نام دوره نقد مدعی یمانی سطح۱ https://survey.porsline.ir/s/mNTpxy6 کانال دریافت محتوا آموزشی https://eitaa.com/joinchat/159121933Cb070b87fce ___________________________ 🟢 لینک ثبت‌نام دوره نقدوهابیت سطح۱ https://survey.porsline.ir/s/gObMaTI کانال دریافت محتوا آموزشی https://eitaa.com/joinchat/161481229C2d6c2d4087 ___________________________ 🟢 لینک ثبت‌نام دوره مهدویت سطح۱ https://survey.porsline.ir/s/nKszMkO کانال دریافت محتوا آموزشی https://eitaa.com/joinchat/157614605Cdbd45baa6a ___________________________ 🟢 لینک ثبت‌نام دوره ولایت فقیه https://survey.porsline.ir/s/3yBf4ro کانال دریافت محتوا آموزشی https://eitaa.com/joinchat/163774989C8149c1fa45 ___________________________ 🟢 لینک ثبت‌نام دوره نبوت بر مدار قرآن https://survey.porsline.ir/s/CPtqL3k درگاه دریافت محتوا آموزشی http://rezvan.taliedaran.ir _______________________ 🟢 لینک ثبت‌نام دوره امامت پژوهی سطح۱ https://survey.porsline.ir/s/ibm0SuK درگاه دریافت محتوا آموزشی https://eitaa.com/joinchat/162333197C206ee905de ___________________________ 🟢 لینک ثبت‌نام دوره امامت پژوهی سطح۲ https://survey.porsline.ir/s/k5GmiGd درگاه دریافت محتوا آموزشی http://rezvan.taliedaran.ir _______________________ 🟢 لینک ثبت‌نام نقد شبهات تاریخی سطح۱ https://survey.porsline.ir/s/nAMjdM6 درگاه دریافت محتوا آموزشی http://rezvan.taliedaran.ir ___________________________ 🟢 لینک ثبت‌نام دوره خودشناسی (اختصاصی نوجوانان ۱۴ تا ۲۰ سال) https://survey.porsline.ir/s/sJPZ6DX درگاه دریافت محتوا آموزشی http://rezvan.taliedaran.ir ___________________________ 🔖 دوره های ✅ دوره های مهدویت۲، امامت پژوهی۲، امامت پژوهی۳، نقدوهابیت۲، نقد مدعی یمانی۲، نقد شبهات تاریخی۲، نقد تصوف فرقه ای، نرم افزارهای علوم اسلامی پیش‌نیاز دارند که برای شرکت در دوره های مذکور الزاما باید پيش نیاز آن گذرانده شود. 🛑 پیش‌نیاز دوره ها در یک نگاه 👈 نقد وهابیت۱ پیش‌نیازِ نقدوهابیت۲ 👈امامت پژوهی۱ پیش‌نیازِ امامت پژوهی۲ 👈 امامت پژوهی۱و۲ پیش‌نیازِ امامت پژوهی۳ 👈 ولایت فقیه پیش‌نیازِ نقد تصوف فرقه ای 👈 مهدویت پژوهی۱ پیش‌نیازِ مهدویت پژوهی۲ 👈 نقد مدعی یمانی۱ پیش‌نیازِ نقد مدعی یمانی۲ 👈 نقدشبهات تاریخی۱ پیش‌نیازِ نقدشبهات تاریخی۲ _______________________ 🟩 توصیـه های مسئول آموزش: 🔴 نظر به بازه زمانی دوره های آموزشی از یک تا سه ماه، لطفا بر حسب زمان و توانمندی که دارید در دوره ها ثبت نام بفرمایید. 🔴 دوره های مهدویت۱، ولایت فقیه، امامت پژوهی۱، نقد مدعی یمانی۱ و نقد وهابیت۱ در بستر ایتا برگزار می‌شوند، عضویت در کانال های آموزشی جهت دریافت دروس الزامی ست. 🔴 حتما حین دوره جزوه بنویسید تا دو نمره تشویقی را کسب نمایید. دانش پژوهانےکه دست به قلم می‌شوند علاوه بر قبولی در آزمون های پایان ترم از نمرات بالایی برخوردارند. 🔴 پس از استقرار در کانال و گروه های آموزشی، کانال رضوان‌ معرفت را ترک نفرمایید. رضوان‌معرفت درگاه ارتباطی ما با شما و تنها کانال جامع اطلاع رسانی و برنامه های موسسه ست. 🔴 شرکت همزمان دوره ها = عدم موفقیت 🔴 صرف استماع دروس= عدم کسب نمره قبولی _______________________ 🔔 متقاضیان دوره های نبوت بر مدار قرآن، امامت پژوهی سطح۲، خودشناسی، خداشناسی و نقد شبهات تاریخی که تا ۲۹ آبان ماه ساعت ۲۳:۵۹ ثبت نام می نمایند می توانند با مراجعه به سامانه آموزش الکترونیک به ادرس: http://rezvan.taliedaran.ir به محتوای دروس دسترسی داشته باشند. نام کاربری: کدملی رمز: شماره همراه شماست ‼️ تنها در صورت ثبت نام در تاریخ مقرر (۱۲ لغایت ۲۹ آبان) امکان دسترسی به سامانه را خواهید داشت. ✍ نام‌نویسی مدرسه زمستانه ۲۰ آذرماه خواهد بود. https://eitaa.com/rezvan_marefat
قابل توجه | ترجیحا هنگام ثبت نام و آزمون نهایی، شماره همراه خود را بدون صفر وارد نمایید. در فرم صدور گواهی، جایگزینِ کدملی، شماره گذرنامه خود را ذکر فرمایید.
| دانشجویان دوره های نقد شبهات تاریخی سطح یک و دو ، امامت پژوهی سطح دو، نقد تصوف فرقه ای، نقد وهابیت سطح دو، نقد مدعی یمانی سطح دو و مهدویت پژوهی سطح دو که در مردادماه ۱۴۰۲ ثبت نام و شرکت داشته اند، هرچه سریعتر دوره های خود را به اتمام رسانده و با کسب نمره قبولی در آزمون جامع، وقت آزمون شفاهی بگیرند. همچنین دانشجویان دوره آموزش نرم افزارهای علوم اسلامی با تحویل کار پژوهشی درخواست خود را مبنی بر صدور گواهینامه ثبت نمایند. مهلت اتمام دوره: ۳۰ آبانماه خواهد بود.
| عزیزانےکه از ابتدای آبان ماه در آزمون شفاهی نقد شبهات تاریخی سطح۱ شرکت کرده و نمره قبولی کسب نموده اند، دوره نقد شبهات تاریخی سطح۲ برایشان فعال شد. حداکثر تا سه ماه آینده دوره آموزشی خود را به اتمام رسانده و وقت آزمون شفاهی بگیرند.