روح نَـــ🍃ـــواز|☫
سلام عزیزانِ روح نواز✨🤍🫂 حال احوال؟ خواستم بگم که به امید خدا تا چند ساعت دیگه عازم مشهد هستم:) ناش
یکسال از این پیام..
از این روز..
وَ از این اتفاقی که هیچوقت فراموشش نمیکنم؛ گذشت :)
باورم نمیشه..
او از هر نظر نابود شده بود، اما انسانی که شوری در سر دارد، در زندگی شکست نمیخورد. . .
۱۴۰۴/۰۴/۳۱✨
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
یکسال از این پیام.. از این روز.. وَ از این اتفاقی که هیچوقت فراموشش نمیکنم؛ گذشت :) باورم نمیشه..
چجوری من قربون این آقای مهربون نشم ؟:)
واقعا حالم غیر قابل توصیفه...
*یبار دیگه از توهم ممنونم دوست خوبم :))🤍
هدایت شده از بابونه
بعضی اوقات تو زندگی اتفاقاتی میوفته که حوصله خوشحال بودن رو ازت میگیره؛
ترجیح میدی یه گوشه بشینی و تا مدتی برای خودت غصه بخوری تا دردش کم شه.
خدایا!
دل های شکسته را با رحمتت آرام کن وَ اشک های پنهان را با لطف خود پاسخ ده.
«تنها تویی مرحم این زخم های بی صدا . . !»
.
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
خدایا! دل های شکسته را با رحمتت آرام کن وَ اشک های پنهان را با لطف خود پاسخ ده. «تنها تویی مرحم این
خواستم بگم..
اگه روزِ سختی داشتی؛ این برای توعه :)
به عنوان یه نشونه در نظرش بگیر..
شب بخیر♡