eitaa logo
مرکز مشاوره روشنان
4.7هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
1.6هزار ویدیو
57 فایل
اینجاییم با ارائه علمی‌ترین، تخصصی‌ترین، متنوع‌ترین و به‌روزترین مطالب روانشناسی☺️ ارتباط با ما: 📞۰۹۳۷۱۴۶۶۵۵۷_۰۲۵۳۲۹۱۶۱۷۴ قم، بلوار صدوقی، بلوار فردوسی، بین کوچه۱۴و۱۲📮 آیدی مدیریت مرکز و کانال: @aramm61 من اینجام هرکاری دارید: @roshanan98
مشاهده در ایتا
دانلود
وقت آن آمده تا هـــــــــــمره جابرباشیم اربعین است بیا تــــــا که مســـافرباشیم این چه شوریست که افتاده به جان عالم حیف ازآنست دراین معرکه ناظر باشیم هرکجا میــــنگری خیل سبکباران است بال بگشا که پرســــــــتوی مهاجرباشیم 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💌امسال بدون من میری به ...کربلا یادت نره رفیق منو بین ...موکبا یادت نره رفیق منو بین ...زائرا 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
⁣⁉️تا حالا فکر کردین چرا بچه ها اینقدر بالا و پایین میپرند؟ 🔹چرا بچه تون اینقدر بپر بپر میکنه و از همه جا، حتی از دیوار راست هم بالا میره؟ یا چرا اینقدر زیاد میدوه؟ ✅ چون این تنها راه ساختن و و توی بدن اونهاست. و بالا رفتن باعث استحکام زانوها و استخوانشون میشه و به قول معروف بچه رو سفت میکنه. ❌پس بچه‌ها رو به خاطر این حرکتها نکنین. پریدن و و بالارفتن برای سلامتی جسمی کودک لازمه و روحیه اش رو شاداب میکنه. 👩‍⚕سعی کنید فرزندتان روزی 40-30 بار بالاوپایین بپرد👌 🏃 باعث میشود صفحات رشد زیر زانو ضربه بخورد در نتیجه کودک بهتر میشود.( ) 💯 اگر در خانه شرایط مناسب وجود نداره، اون رو به جاهای امن برای و بپر بپر ببرین یا فضای خونه رو براشون امن کنین تا بتونن تحرک لازم رو داشته باشن و بدنشون سالم رشد کنه. 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
461.9K
⁉️سوال: اولا:من دوست دارم با ارتباط بگیرم. چطور این کار رو کنم؟ ثانیا:چطور اینا رو به بیارم. آخه تا صحبت از مسجد و حلقه میشه بیزار میشن. ✅ پاسخ: حجت‌الاسلام‌والمسلمین 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
462.1K
با سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران گرامیتان یه راهنمایی میخواستم پسر ۹ ساله ای دارم چند مرتبه هستش که جایی میزارمش و میرم،از خونه میزنه بیرون و جای دیگه ای میره واقعا این حرکتش منو نگران کرده میترسم در آینده یه کار بدتر کنه لطفا مرا راهنمایی کنید ✅ جواب: حجت‌الاسلام‌والمسلمین 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خیلی از مادران هستند که دغدغه ی از پوشک گرفتن بچه را دارند ! این پوستر چند راه حل ساده و کوتاه رو برای مادرهای دغدغه مند توصیف کرده این عکس رو سیو کن 😉 و برای بقیه مادرا هم بفرست 😁👍 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan
بار بگشایید اینجا کربلاست🚩 آب و خاکش با دل و جان آشناست🚩 بر مشام جان رسد بوی بهشت🚩 به به از این تربت مینو سرشت🚩 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan
🚨سواستفاده و غفلت از کودکان در آینده آنها را دچار اختلالات روانی می‌کند! واقعا همه‌چیز ریشه در کودکی دارد؟ 🔹همان‌طور که پزشک‌ها ریشه بیماری‌های جسمی ما را می‌دانند، در هم انگار مشکلات بسیاری از ما در کودکی شکل گرفته که با آنها ما دچار مشکلاتی شده که گاه بی‌اهمیت به نظر می‌رسد و گاه هم دردسرهایی برای فرد و حتی اطرافیانش ایجاد می‌کند. ⬅️در این گزارش از مجله علمی ساینس به این پرداختیم که این بدرفتاری در کودکی چقدر در شکل‌گیری بیماری‌های او در بزرگ‌سالی موثر است… ⏪ برای مطالعه کامل این مطلب جالب اینجا را ببینید. 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگویید جا مانده‌ایم! 😢 کسی که ‎قلب و روحش رفته، جامانده نیست💕 جامانده کسی است که و و طلب زیارت ‎ به ذهنش هم نمی‌رسد و علاقه‌ای ندارد. 💠 اگر به هر دلیلی اشتیاق رفتن هست و شرایطش نیست، خیری بوده و ثواب نیت را برده‌اید. شاکر باشید و نگویید جامانده ایم. ✍️آیت الله جوادی آملی 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
👨‍👩‍👧‍👦 فرزندپروری مثبت دارای پنج اصل است: ۱- عشق به فرزند به ترتیبی که هم گرمابخش باشد و هم رشددهنده ۲- درک مناسب از خلق و خوی کودک به همراه انعطاف‌پذیری ۳- مرزهای مشخص و شفاف ۴- محیط امن و حمایتی ۵- گسترش خودآگاهی، فرصت‌های آموختن و رفتارهای الگویی 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
نام سقا دیده‌ها را خوب گریان می‌کند دیده‌ی پراشک را سقا چراغان می‌کند😢 او بُود باب‌الحسین ذُخر‌الحسین عبدالحسین عالمی را بر در ارباب مهمان می‌کند🙏 در حرم قمر منیر بنی‌هاشم به یادتون و دعاگوتون هستم 🤲 .
. 📣 📣 خبر خبر خبر از اونجایی که استقبال دوستان از سخنان آقای ، با موضوعات تربیتی در رادیو معارف خیلی زیاد هست، یه خبر خوب براتون داریم😍 یکی دیگه از مشاورین خوب مرکز ما، قراره در زمینه‌ی کودک و نوجوان در رادیو معارف برنامه داشته باشن 🤩 🕕 امروز اطلاعات کامل این برنامه رو تو کانال برای شما همراهان عزیز روشنان قرار میدم. 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
🌻زندگی در رادیو معارف زیبا می شود 📻 برنامه زندگی زیباست / رادیو معارف 🗓 از سه شنبه ۳۰ مرداد تا ۱ شهریور ماه ⏰ هر روز حدود ساعت ۱۰ صبح با کارشناسی سرکار # خانم اسلامی نیا 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
. 📚یه کتاب برای نوجوانان می‌خوام معرفی کنم که انقدر این کتاب جذابه😍 انقدر نویسنده خوش قلم بوده📝🖋 که جایزه جهانی اربعین رو این کتاب برده!🤯 .
🔸 داستان کتاب رمان اربعین طوبی درباره طوبی دختری نوجوان است که در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ پدرش را از دست می دهد و در روزگار یتیمی به ازدواج تاجری عراقی در می آید و در بصره همسایه هوویی زبان نفهم می شود. 🔹 شخصیت طوبی داستان زندگی خود را در مسیر پیاده روی اربعین از بصره تا کربلا برای نوه هایش تعریف می کند. متن داستان این کتاب ۴۰ گام دارد و در هر گام با دستمایه قرار دادن داستان زمان حال طوبی و پیاده روی او به سمت کربلا با رجوع به گذشته، نوجوانی، جوانی و میان سالی او که در بر دارنده حال و هوای بخش هایی از تاریخ معاصر دو سرزمین ایران و عراق است روایت می شود. 🔺این داستان برگرفته از واقعیت است 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به یادتون باب القبله حرم ارباب😭😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا