eitaa logo
روشنگر مدیا
960 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
556 ویدیو
68 فایل
ارتباط با ادمین: @RmediaAdmin خرید نسخه فیزیکی روشنا: 09199163684 خرید نسخه دیجیتال روشنا: https://b2n.ir/x56424 وب سایت: www.RoshangarMedia.com آپارات: aparat.com/Roshangarmedia یوتیوب: @roshangarmedia" rel="nofollow" target="_blank">youtube.com/@roshangarmedia اینستاگرام: Roshangar.Media@
مشاهده در ایتا
دانلود
💢جریان‌های فرقه‌ای نوک پیکان جنگ نرم ♦️جنگ نرم در عین تأثیرگذاری و کارآمدی، کم هزینه‌ترین نوع جنگ است که از ارزش‌‌های یک جامعه و امنیت ملی یک کشور را تهدید می‌کند. در بررسی تهدید نرم، کارکردهای #جریان‌های_فرقه‌ای، کاملاً خودنمایی کرده و اساساً مهم‌ترین اهداف در این نوع تهدید محقق می‌شود. ↩️تغییر هویت دینی و ملی، تغیر الگوی سیاسی حاکم، تغییر ارزش‌های جامعه، القای ناکارآمدی حکومت،کاهش انسجام اجتماعی، تقویت واگرایی قومی و دستکارافکار عمومی از جمله اهداف #جنگ_نرم است که بوسیله جریان‌های فرقه‌ای انجام می‌پذیرد. @feraghvaadyan
⁉️افراطيون، تكليف را روشن كنند؛ بالأخره «نورعلی تابنده» در «تبعيد» به‌سر می‌برد يا سفر به «خانه خويش»؟! 👈خوی فرصت‌طلبی را در همين تناقضات می‌توان يافت @Feraghvaadyan
⭕️ انجمن‌حجتیه و بورژوازی ▪️یکی از انتقاداتی که در طول سالهای تشکیل مطرح بوده ، سبک زندگی اشرافی و تجمّلاتی آن‌هاست. در این راستا باید توجّه نمود که این موضوع در مورد همه اعضای انجمن صدق نکرده و نمی‌کند لیکن تفکرات انجمن‌حجتیه از ابتدای شکل‌گیری معطوف بر ادعای مبارزه با بهائیت بود و روش‌ این مبارزه پیش از انقلاب به‌دلیل تامین منابع مالی مورد نظر موجب شد تا مبانی فکری آن با و بورژوازی پیوند بخورد؛ حال آنکه اساسا اصل و بن‌مایه مبارزه با رفاه‌طلبی و تجمل‌گرایی سازگار نیست اما از آنجا که بهائیت با تجمل و زرق و برق مجالس، توانسته بود جوانان را گمراه و به عضویت خود درآورد لذا انجمن تصمیم‌ گرفت تمام و کمال همانند آن شود تا از این طریق به مبارزه برخیزد غافل از آنکه به تدریج، سبب آلودگی می‌شود و خوی اشرافیگری و رفاه طلبی در بطن اعضا رسوخ خواهد کرد. ♦️به‌طورکلی، آنجا که تفکر انجمن‌حجتیه به تجمل،رفاه‌طلبی، بی‌تفاوتی ، اشرافیگری و سرمایه‌داری نزدیک می‌شود و آن را منش و مرام رفتاری خود قرار می‌دهد محل تلاقی فکری با خوی بورژوازی و سرمایه‌داری است که این اتفاق در ابتدا تشکیل انجمن و با جدی‌تر شدن در راه مبارزه ، بیشتر نمود پیدا کرد و در حال حاضر نیز انجمن با همین تفکرادامه حیات می‌دهد البته همانگونه که گفته شد این سبک شامل تمامی اعضا نیست اما در طول حیات این انجمن تا کنون ریشه‌های این تفکر مشهود است. @feraghvaadyan
💢خط مشی مشترک رسانه های #تبشیری، انعکاس اخبار و اطلاعاتی ضد اسلامی است و هر جا که محدودیتی برای #مسلمانان وضع شود با ذوق‌زدگی آن را منعکس می‌نماید. در واقع گام اول برای تبشیر، انزجار از اسلام است. @feraghvaadyan
❌انجمن حجتیه و فعالیت در مدارس مذهبی «مدارس انجمنی به لحاظ آموزشی جزء مدارس ممتاز کشور محسوب می‌شوند و در بعد آموزش تحصیلی، عملکرد خوبی دارند و دقیقاً همین امر، زنگ خطر را بیشتر، به صدا درمی‌آورد چراکه از یک طرف با اشغال تعداد زیادی از موقعیت‌های دانشگاهی و به تبع آن، موقعیت‌های مهم اجتماعی در آینده با دانشجویان ملهم از دیدگاه #حجتیه‌ای، نخبگان جامعه را با خود هماهنگ کرده و از نگاه خط امام(ره) و رهبری دور می‌کنند و از طرف دیگر، مثل غالب #مدارس غیرانتفاعی، چرخه‌ فاسد پول-تحصیلات-موقعیت اجتماعی را تقویت می‌کنند تا وحدت بین طبقه نخبگان و ثروتمندان در جمهوری اسلامی تثبیت شود.»(1) 1.«روش های حجتیه،بازسازی شده روش‌های صهیونیستی است»، مصاحبه با سید عباس نبوی،هفته‌نامه پنجره،آذر 1389. @feraghvaadyan
⭕️ عقاید خرافی و شاز بهائیت 🔘 شالوده عقیده بهاء(سرکرده فرقه بهائیت) در کتاب هایش بر این اصل استوار است که با ظهور “او” و “باب” شریعت ملغى گردیده و دوره رسالت حضرت محمد (ص) سپرى شده و دوره رسالت و زمامدارى جمال اقدس الاهى و آیین او آغاز گردیده است و «کتاب اقدسش مهیمن بر جمیع کتب و ناسخ همه صحف و مرجع تمامى احکام است».(1) و نیز «خداوند در هیکل حسین على تجلّى و تجسّد پیدا کرده است و بعد از او نیز بارها بر زمین هبوط و تجلى خواهد نمود. البته بعد از حضرت محمد (ص) و باب و میرزا حسینعلى تا هزار سال دیگر، ظهور الاهى در عالم نخواهد بود.»(2) 1. مکاتیب عبدالبهاء، ج۱، ص ۳۴۳. 2. خاتمیت پیامبر اسلام، ص ۷۲ و ۷۵٫. @feraghvaadyan
💢امام خمینی(ره): 🔘«ﻭﻟﺎﻳﺘﻰ ﻫﺎﻯ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺳﻜﻮﺕ ﻭ ﺗﺤﺠّﺮ ﺧﻮﺩ ﺁﺑﺮﻭﻯ ﺍﺳﻠﺎﻡ ﻭ ﻣﺴﻠﻤﻴﻦ ﺭﺍ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺩﺭ ﻋﻤﻞ ﭘﺸﺖ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﻭ ﺍﻫﻞ ﺑﻴﺖ ﻋﺼﻤﺖ ﻭ ﻃﻬﺎﺭﺕ ﺭﺍ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻭﻟﺎﻳﺖ ﺑﺮﺍﻳﺸﺎﻥ ﺟﺰ ﺗﻜﺴّﺐ ﻭ ﺗﻌﻴّﺶ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻧﻰ ﻭ ﻭﺍﺭﺙ #ﻭﻟﺎﻳﺖ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺣﺴﺮﺕ ﻭﻟﺎﻳﺖ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺷﺎﻩ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺧﻮﺭﻧﺪ. ﺭﺍﺳﺘﻰ ﺍﺗﻬﺎﻡ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎﺋﻰ ﻭ ﺭﻭﺳﻰ ﻭ ﺍﻟﺘﻘﺎﻃﻰ، ﺍﺗﻬﺎﻡ ﺣﻠﺎﻝ ﻛﺮﺩﻥ ﺣﺮﺍﻣﻬﺎ ﻭ ﺣﺮﺍﻡ ﻛﺮﺩﻥ ﺣﻠﺎﻟﻬﺎ، ﺍﺗﻬﺎﻡ ﻛﺸﺘﻦ ﺯﻧﺎﻥ ﺁﺑﺴﺘﻦ ﻭ ﺣﻠﻴﺖ ﻗﻤﺎﺭ ﻭ ﻣﻮﺳﻴﻘﻰ، ﺍﺯ ﭼﻪ ﻛﺴﺎﻧﻰ ﺻﺎﺩﺭ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ؟ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎﻯ ﻟﺎﻣﺬﻫﺐ ﻭ ﻳﺎ ﺍﺯ ﻣﻘﺪﺱ ﻧﻤﺎﻫﺎﻯ ﻣﺘﺤﺠّﺮ ﻭ ﺑﻰ ﺷﻌﻮﺭ؟»(1) #انجمن_حجتیه 1.بیانات اﻣﺎﻡ ﺧﻤﻴﻨﻰ، 3/12/1367. @feraghvaadyan
⭕️ حمایت رسانه تبشیری از بهائیت ↩️رسانه‌های #تبشیری که از هر خبر کذبی و سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی حمایت و آن را در صدر اخبار خود قرار می‌دهند، بار دیگر از «فرقه #بهائیت» حمایت کرده است. @feraghvaadyan
♨️ بحران هویت دینی و اقبال به فرقه 🔹در شرایطی که شاخصه‌های مهم از طریق اندیشه‌های متعارض، مورد هجوم قرار گرفته، کارکرد‌های انسجام‌بخش آن، قدرت خود را از دست داده و ناهمگونی‌های هویتی، نظام‌واره هویت دینی را به بی‌هویتی دلالت می‌نماید. در این وضعیت، کالبد جامعه به ضعف ایمنی و عصبی مبتلا شده و مقاومت خود را در برابر ویروس‌های مهاجم، از دست می‌دهد. 🔻با پریشانی، آشفتگی و شک آلود شدن عناصر هویت‌دینی به خود، نتایج خودآگاهی فرد و جامعه، متزلزل و بحران‌زده می‌شود.تقریباً هر فردی در یک دوره آسیب‌پذیری از زندگی خود، وضعیتی پیدا می‌کند که ممکن است جذب معینی شود. @feraghvaadyan
❗️❗️ماری‌جوانا یا حشیش «گیاه مقدس» 🔘در برخی از #فرقه‌ها برای ادعای معنویت و پرواز روح معتقدند استفاده از مواد‌مخدر- گیاهان مقدس- تجویز می‌شود و بعضاً فرقه هایی هستند که افراد به سوی ورطه اعتیاد و مخدرات می‌کشانند و از آن به عنوان مسیری برای رسیدن و درک حقیقت نام می‌برند. @feraghvaadyan
مخالفت قاطبه #دراویش با شایعه‌پراکنی،‌جوسازی و تلاش طیف افراطی #فرقه_گنابادی برای تحریک احساسات دراویش. نظرات دراویش، از هر تحلیل و اظهارنظری، گویاتر است... @FERAGHVAAYAN
💢 دپارتمان « نبرد صلیبی» 🔸 در دپارتمان «حرکت» سازمان نبرد صلیبی آموزش‌های لازم برای ایجاد یک جریان جدید در درون دانشگاه ارائه می‌شود که بوسیله پست الکترونیکی و ارسال جزوات به دانشجویان علاقه‌مند پشتیبانی می‌شود تا با تماس‌های مداوم، فرد را برای شروع و هدایت حرکت تبشیری در دانشگاه خود پشتیبانی کنند. ▫️ کارکنان« بخش بین‌الملل» این سازمان آمریکایی هستند وبه صورت دائم یا مقیم در یکی از دفاتر تبشیری منصوب می‌شوند. کارکنان، ستون فقرات نهادهای تبشیری جدیدند و عهده‌دار آموزش دانشجویان و کارکنان جدید در شعبات جدید هستند. این آموزش‌ها بر مبنای الهیات و روش‌های شاگردسازی برگزار می‌شود. @feraghvaadyan
⭕️ سوء استفاده از الفاظ برای پیشبرد اهداف مغرضانه ▪️با فرا رسیدن ایام محرم و صفر و عزاداری سیدالشهداء(ع) برخی از رسانه‌های مخالف نظام اسلامی و اسلام از جمله بهائیان ، و تبشیری‌ها، با ژست مصلحت‌طلبانه و دلسوزانه برای سلامت روانی کودکان و جلوگیری ازافسردگی از والدین خواستند تا از رفتن فرزندانشان به مجالس عزاداری خودداری کنند. ❗️این در حالی است که همین رسانه‌ها، در ایام جشن غیرمنطقی و عجیب و غریب هالووین، با تبلیغات گسترده درصدد به انحراف کشاندن مردم تحت عنوان آزادی، جشن و خوشگذرانی هستند. ↩️همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده اند، این افراد به دنبال و حقوق انسان‌ها نیستند بلکه به دنبال اهداف مغرضانه و بعضاً سیاسی خود می‌باشند. @feraghvaadyan
❌ انجمن حجتیه که یکی از شاخص‌ترین جریان‌های نفوذی و نامحرم انقلاب است ❗️«حضرت امام هرگز نگاه خوبی به نداشتند. ایشان خطر انجمن حجتیه را برای انقلاب بسیار جدی تلقی می‌کردند. خطر اصلی آنها جایی است که وقتی امام به آنها نهیب زدند تا تشکیلات‌شان را جمع کنند به ظاهر اعلام انحلال کردند اما در پشت پرده فعالیت‌های‌شان، نظام تشکیلاتی‌شان و ارتباطات‌شان را ادامه دادند. انجمنی‌ها حتی پس از فرمان امام به یارگیری‌شان ادامه دادند و همچنان یارگیری می‌کنند. فقط فرق‌شان با پیش از انقلاب و اوایل انقلاب این است که ماسک انقلابی به صورت زدند و توانستند از غفلت مسئولان وارد ارکان نظام شوند و پست‌های حساس هم بگیرند.(1) 1.انجمن حجتیه به روایت علی‌اکبر محتشمی‌پور، خبرگزاری ایسنا،1397/3/8. @feraghvaadyan
🔹 آموزه های التقاطی و خرافی طاهری موجب می شود کسانی که در کلاس هایش حضور می یابند و مطالب به اصطالح عرفانی او را می آموزند، به مرور بر اعتقادات و باورهایی مقید می شوند که برخی اعمال و آداب و آیین های اسلامی را از برنامه زندگیشان حذف می کنند. در ادامه به برخی از این آموزه ها و #باورهای_انحرافی با ذکر منابع دقیق اشاره میشود: -سمبلیک دانستن فشار قبر و اینکه تلاش کالبد ذهنی انسان برای تسخیر جسم خود است (انسان و معرفت، ص 245 و جزوه دوره چهارم، ص 29) - نفی سؤال و جواب پس از مرگ در قیامت (انسان و معرفت، ص 246.) -ترک ذکر به بهانه قفل شدن ذهن (جزوه مستری ص 78 و جزوه ترم 1 ،ص 168 ) و درصورت نداشتن لایه محافظ مخصوص آن ذکر حمله ور شدن همه عوامل ضدکمال، شبکه منفی و موجودات غیر ارگانیک (جزوه مستری ص 130.) -ترک زیارت به بهانه شرک (فایل صوتی کمیته عرفان) -ترک دشمنی با شیطان و دعوت به صلح با او به بهانه مأمور بودن او (جزوه ترم ششم، ص 215 ) -طاهری #ابلیس را خالق جهان تضاد و دوقطبی و طراح هستی میداند (فایل تصویری دوره 8 ،جلسه دوم و کتاب موجودات غیرارگانیک، ص 14 و جزوه دوره 7 ،ص 62 .) -او همچنین آدم را نسبت به شیطان مدیون دانسته، معتقد است که کارهای انسان به واسطه او ارزش می یابد (جزوه ترم 3 ،ص 126.) .ترک نذر برای حاجات معنوی و دنیایی به بهانه رشوه به خدا؛ طاهری مدعی است نذر فقط باید به نیت خدا باشد، نه درخواست حاجت مشخص (جزوه دوره102 ص، 2) -ترک قرآن خواندن به بهانه نداشتن حفاظ و حمله غیر ارگانیک ها (جزوه تشعشع دفاعی، ص 59.) @feraghvaadyan
♦️ اشکال اصلی قانون جذب ↩️ از اشكالات جدى فرضيه که تحت عنوان #قانون_جذب مطرح شده آن است که در این نظریه «رفاه» و تنعم چنان برجسته می‌شوند كه اصلاً گرایش‌های متعالى روح انسان و #رشد_معنوى و تكامل روحى وى در ميان اين همه مطالبات سطحى گم می‌شود و غايت هستى و هدفمندى خلقت به‌کلی فراموش می‌گردد و هدف زندگى در عيش و عشرت و كاميابى حداكثرى خلاصه می‌شود و غايت بدین‌سان به ابتذال كشيده می‌شود. آنچه به‌عنوان خواست و مطالبه اسکناس‌های سبز، خانه، ماشين، پست و مقام، تجهيزات زندگى، پول، امكانات خانه، اسكناس بيشتر... چندين و چندبار تكرار می‌شوند. 🔸 مطلبى كه در اينجا به ذهن هر مخاطبى می‌رسد اين است كه چرا براى رسيدن به ماشين آن‌چنانی، آغوش محبوب كذايى متصور می‌شود وبايد اين مطلوب‌ آنقدر تجسم شود تا بالاخره به دست آيند؟ مگر غير از اين است كه اين تجسم مداوم باعث می‌شود كه اين خواسته‌ها در عمیق‌ترین لایه‌های وجودى انسان حك شود و اصولاً روان و روح انسانى با مطلوبیت‌های محسوس و دم‌دستی عجين شود و حتى با نهاد او يكى شود و طبیعتاً رشد معنوى و هدف اصلی زندگى فراموش شود. @feraghvaadyan
🔴 شهید هاشمی نژاد: من اینها را به سه دسته تقسیم میڪنم. 🔹یڪ بخش آنهائی ڪه الآن در انقلاب هستند و دنبال امام هم بودند و هستند و دنبال اینها حرڪت می ڪنند و راهشان را ادامه می دهند. 🔹یڪ دسته افرادی هم هستند ڪه این ها بچه های صادقی هم هستند، خوبند، منتها متأسفانه به علت این ڪه توی آن خط انجمن بودند (ڪه حالا عرض می ڪنم چیست) اینها بینش سیاسی و انقلابی متأسفانه هیچی ندارند! ✅ امام اخیراً به آقای خزعلی پیام دادند ڪه من دیگر آن حق نظارتی ڪه در مورد #انجمن_حجتیه به شما دادم را برداشتم، آنها را رها ڪنید به حال خودشان. و دیگر آقای خزعلی از طرف امام چنین نظارتی ندارند. اضافه بر اینڪه نظارت داشتن دلیل بر این است ڪه متأسفانه خبرهائی بوده است و الّا امام چرا روی گروه خاص دیگری نگفتند نظارت شود؟ ولی همان نظارت را هم برداشتند. امام فرمودند ڪه اینها اخیراً از نظارت من و اسم من سوء استفاده ڪرده اند، به این دلیل نظارت را برداشتند. @feraghvaadyan @hojjatiyeh بیشتر بخوانید👇 http://yon.ir/tR9MG
🔘هدف سازمان های تبشیری 🔸سازمان‌های مستقیم و غیرمستقیم به سرویس های اطلاعاتی و ارگان های امنیتی کشورهای غربی متصل بوده و با هدایت سرویس‌های جاسوسی گام برمی‌دارند. 🔻مهم‌ترین هدف سازمان های تبشیری، ایجاد دگرگونی و تغییر باورها در مسیحیان بومی کشورهای اسلامی است تا به تدریح باورهای صهیونیستی را پدیرفته و کلیساهای آن‌ها تبدیل به پایگاه‌های حمایت از رژیم صهیونیستی و آمریکا شود. @feraghvaadyan
🔹پایان سفر «نورعلی تابنده» و آغاز توطئه ای دیگر بازگشت قطب فرقه گنابادی به تهران ✍سفر پرحاشیه «نورعلی تابنده»، قطب فرقه گنابادی به زادگاه خود، بیدخت با بازگشتی غیرمنتظره همراه شد تا بهانه تازه ای به دست طیف افراطی برای هجمه علیه رقبای درونی و نظام دهد. 🔹تابنده که مدتی است از تهران به بیدخت سفر کرده، دیروز این شهر به مقصد تهران ترک کرد و در بدو ورود به سبب وخامت حال جسمانی در بیمارستان مهر تهران بستری شد. طی یک سال اخیر، این چندمین بار است که وی برای کنترل بیماری و ضعف ناشی از کهولت سن در بیمارستان مزبور بستری می گردد. نکته قابل تامل، بهره برداری و سوءاستفاده طیف های مختلف از این موقعیت است؛ 1⃣در دسته نخست، دراویش تندرو قرار دارند که طی این مدت، تمام تلاش خود را برای تحریم و تهییج فقرا، جهت حضور در بیدخت و بر هم زدن نظم در راستای منافع خویش متمرکز ساخته؛ حسب شرایط، استراتژی «حصر» را به «تبعید» تغییر داده و هم اینک، از «توطیه ترور» ، پرده براری کرده اند. تندروها با دهان کجی به بیانیه های نمایندگان قطب و فرامین وی، بیش از پیش، ماهیت حقیقی خویش را آشکار ساختند. 2⃣در دسته دوم، جریان ها و گروه های قدرت طلب( رقبای)داخلی قرار دارند که با توجه به سخنان روزهای گذشته تابنده، مبنی بر معرفی یکی از مشایخ به عنوان جایگزین خود و لزوم اطاعت فقرا از وی، شاخک هایشان به جنب و جوش افتاد و با انتقال تابنده به بیمارستان، درنگ را جایز ندانسته ، رویکرد خود را با انتشار بیانیه هایی خطاب به دراویش، آشکار ساختند. برخی چهره ها از موضع همدلانه خود نسبت به جانشین، سخن گفته و عده ای (از منتسبان و خویشاوندان قطب) سکوت اختیار کردند که خود، بارز تر از هر سخنی بود. 3⃣در نهایت باید از دسته فرصت طلبان خارجی _برون فرقه ای_ یاد کرد که با پوشش اخبار دراویش، هموار سعی در بهره برداری ابزاری از ایشان را داشته اند؛ که غایله گلستان هفتم ۱۳۹۶، نمونه بارز آن بود. رسانه های معلوم الحالی چون «آمدنیوز» و دیگر جریان های معاند( از سلطنت طلب گرفته تا ضد انقلاب) در این جرگه جای دارند که پس از تجربه تلخ فاجعه گلستان هفتم ، به نظر می رسد تا حدی، دستشان برای دراویش رو شده. 👈سفر پرحاشیه نورعلی تابنده به بیدخت، بازگشت _تقریبا_ غیرمنتظره به تهران ، در کنار وخامت حال وی، شرایط خاصی بر فرقه گنابادی حاکم کرده و به نظر می رسد چالش تغییر قطبیت به روزهای انتهایی خود نزدیک می شود. بدین ترتیب پایان اين سفر، آغازی بود برای فاز تازه توطئه هاي تندروها و معاندان تا همچون همیشه از این شرایط در راستای پیشبرد منویات خویش و هجمه به نظام، سود جویند. 👈هرچند دراویش طی مدت حضور تابنده در بیدخت _با عدم سفر به این شهر_ نشان دادند علیرغم فرافکنی افراطیون، از گلستان هفتم عبرت گرفته، می کوشند بر فرامین قطب و مشاوران سر نهند، لیکن در شرایط فعلی، باید روزهای سختی را برای فرقه گنابادی به انتظار نشست.‌ بخش تحلیلی روشنگر @Feraghvaadyan
🔘 کافر و خداباور شدن نویسنده آمریکایی ♨️دیل کارنگی نویسنده مشهور آمریکایی است وی در یکی از کتاب‌های خود این چنین می‌نویسد: «تحصیل علم الهیات ، علوم اساسی فلسفه و علم تطبیق ادیان مرا نسبت به بسیاری از تعلیمات دینی مشکوک ساخت . گیج و سرگردان شده بودم . نمی دانستم به چه چیز معتقد شوم و هیچگونه منظوری در زندگی بشر نمی دیدم . دست از نماز و دعا برداشتم و #کافر و ملحد شدم . من نمی‌توانم ادّعا کنم که اکنون جواب تمام سؤ الات را می دانم ؟ خیر ، هیچکس تاکنون نتوانسته است پرده از روی اسرار خلقت و حیات بردارد . اگر من از کشف رموز دین و نماز و دعا عاجزم دلیل بر این نمی شود که من از یک زندگی بهتر و سعادتمندانه تری که دین به همراه دارد بهره برنگیرم . می خواستم بگویم که من دوباره به طرف #دین برگشته ام . برق و آب و غذا در فراهم ساختن یک زندگی بهتر و کاملتر و راحتتر به من کمک می کند ولی فایده دین به مراتب از همه اینها برای من بیشتر است.»(1) #آتئیست 1.دیل کارنگی ، آئین زندگی ، ص 164. @feraghvaadyan
❌معمای ترک تعصب در بهائیت 🔹 پیشوایان ترک تعصب را یکی از اساسی‌ترین پایه‌های آیین خود برشمرده و مدعی نابودی تعصبات هستند. این در حالیست که بر خلاف این ادعا، عبدالبهاء، کودکان بهائی را بخاطر ابتلا به مرگ مجسم، از تحصیل در مدارس غیر نهی کرده است. «اطفال احباب در سائر مكتب‌های ملل مختلفه فرستادن و تربيت نمودن سبب جمودت (افسردگی) و خمودت(بی روح شدن) گردد»(1) آیا این نشان بر تعصب نیست؟! 1.عباس افندی، منتخباتی از مکاتیب، آلمان: مؤسسه‌ی ملّی مطبوعات امری، بی‌تا، ج 6، شماره: 451. @feraghvaadyan
♨️ادامه تلاش‌های رسانه های تبشیری وابسته به جریان #مسیحیت_صهیونیستی برای هجمه به فرهنگ عاشورایی و اربعین حسینی 👈🏻دشمنان خشم خود را از اجتماع بزرگ مسلمانان این چنین ابراز می‌کنند. https://t.me/feraghvaadyan/6631 @feraghvaadyan
⭕️روش‌های معنویت‌های نوپدید برای جذب ✅روشنگر به نقل از فارس/ حجت‌الاسلام کربلایی کارشناس فرق و ادیان با تأکید بر اینکه پیشینه معنویت‌های نوپدید، عموماً برای ما مجهول است و تنها کتاب‌هایشان در این سال‌ها ترجمه و چاپ شده ابراز داشت: معنویت‌های نوپدید عموماً از ادیان اصیل توحیدی مطالبی را گلچین کرده‌اند و مجموعه‌ای دست کاری شده را تحویل مخاطب می‌دهند. نمونه‌هایی مانند اوشو، پائولو کوئیلو و ... از اسلام تا هندوئیسم و یهودیت و آموزه‌هایی را گلچین کرده و بسته‌ای به نام دین یا مذهب و جریان معنوی را شکل دادند. ‌ 🔻اولین روش حاکم بر غالباً این است که قوه وهم مخاطب را تقویت می‌کند و در نتیجه او احوالی پیدا کند! حتی گاهی شخص به کشف‌های مثالی به اصطلاح عرفانی می‌رسد. دومین روش آن‌ها این است که اخلاق را حذف می‌کنند و هیچ محدودیت اخلاقی برای پیروان خود تعریف نمی‌کنند. 🔹مسئولیت‌‌گریزی یکی از پیامدهای نفی اخلاق است و مسأله مسئولیت‌گریزی و بهره‌مندی بدون مسئولیت از غریزه جنسی، ارتباط بدون حد و مرز زن و مرد همه در این بخش است. مورد بعد اینکه در این عرفان‌واره‌ها بسیاری از اعمال خلاف عقل و منطق به گونه‌ای توسط سران اینها مطرح می‌شود که مورد استقبال مخاطبان خود به ویژه جوانان قرار می‌گیرد. 🔸روش دیگرمعنویت‌های نوپدید این است که همه این ادیان جدید وارداتی یک نقطه مشترک دارند و آن اعتقاد به ادغام و یکی کردن تمامی با هم است و در نهایت ایجاد نظم نوین جهانی و سلطه بر کل جهان! از سوی دیگر در ادیان توحیدی مسأله اخلاق و شریعت و عقل مطرح است و همین، ادیان توحیدی مانع جریان‌های معنوی نوپدید است. @feraghvaadyan
❌جوسازی رسانه تبشیری برای اغتشاش و آشوب ↩️رسانه‌های تبشیری هم‌صدا با جریان معاند کشور، درصدد هستند تا با جوسازی، مردم را به اغتشاش و آشوب تهییج کنند. این‌گونه هجمه‌سازی جکایت از داشتن ماهیت ضد ایرانی این شبه رسانه های و ابسته به جریان #مسیحیت_صهیونیستی دارد. @feraghvaadya