بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۳۱): آمار «خرس‌خاله» در پیام‌های مجازی حم: ترکیب «خرس+خاله» را (که تعبیری از مفهوم «دوستی خاله خرسه» بعنوان یک ضرب‌المثل ایرانی و شاید هم جهانی است)، بنده در چهار مورد به کار برده‌ام که هیچکدام را به هیچ‌ فرد مشخصی (از جمله مجید نانکلی) نسبت نداده‌ام و عبارتند از: ۱) در پیام شماره ۰۵۴ کانال گنبد فیروزه؛ https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/129 بنده به تعریف اسامی ترکی تعدادی از حیوانات پرداخته‌ام که یکی از آن‌ها حیوان مجازی «خرس‌خاله» است و بدون آنکه آنرا به شخص خاصی (اعم از نانکلی و غیره) نسبت داده باشم، در تعریف و توجیه انتساب آن به انسان‌ها نوشته‌ام: «خرس‌خاله؛ آن‌ها که دم از دوستی می‌زنند و ای‌بسا واقعا هم قصدی بجز دوستی و کمک ندارند اما ضرباتی وارد می‌کنند که می‌تواند مرگبار باشد. در مثال؛ می‌خواهند پشه‌ای را از چهره‌ات کنار بزنند اما ناخواسته صورتت را داغون می‌کنند!» ۲) در پیام شماره ۰۳۳ کانال گنبد فیروزه؛ https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/95 در حلاجی اتهامات و تهمت‌های مندرج در پیام سرگشاده کاظم‌رنگی (که علیه بنده نوشته و در گروه شورای خائن روستا، منتشر کرده بود)، داخل پرانتزی نوشته‌ام: «(البته بعد از سرگشاده شما، انتسابات، کلاسه‌بندی شدند به؛ «شیاطین، عشک، غودوغ، جوجوغ‌ و خرس‌خاله»!)» ۳) در پیام شماره ۰۲۱ کانال گنبد فیروزه؛ https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/75 در حلاجی یکی دیگر از اتهامات و تهمت‌های کاظم‌رنگی (که در گروه مجازی شورای خائن علیه بنده منتشر کرده بود)، نوشته‌ام: «آیا قبل از پیام‌های مسلسل بنده در این روستا، هیچگونه «نفاق، اختلاف، ... ، تهمت، دروغ، ... و...» مطرح نبود؟! یا اینکه اینها جاری و موجود بودند (آنهم در حد مقاتله!) ولیکن بنده با پیام‌های خود، همچون آینه‌ای شفاف آن‌ها را جلوی چشم اهالی آوردم؟! آینه، چون تصویر تو بنمود راست خود شکن آینه شکستن خطاست دل‌نوشته ک.م. [کاظم موسوی] علیه بنده آیا چیزی بجز شکستن آینه‌ای است که تصویر/تصاویر زشت اقلیتی از اهالی زشت‌گفتار و زشت‌کردار را عیان نمود؟! اقلیتی که متأسفانه بارها ثابت کرده‌اند، گله‌ای عِشَّک‌صفت و مشتی قودوغ و جوجوغ و بعضاً خرس‌خاله و مجموعاً «ناخور» بیشتر نیستند! اقدام به قتل ناجوانمردانه (۵ نفر به ۲ نفر) آ.سیدمیرشجاع و پسر برومند او (که خدمات شایانی برای روستا انجام دادند ولو اینکه بعضا ادعا می‌شود مرتکب خطاهائی هم شده‌اند)، آیا بنظر تو چیزی نبود که «باید از آن ترسید»؟! وقتی قاضی ذی‌ربط از انگیزه تروریست‌های داعش‌صفت روستا سؤال کرد و آن‌ها گفتند؛ فلانی و فلانی و فلانی ما را تحریک کردند!! (همان‌ها که بنده آن‌ها را شیاطین، عشّک، قودوغ و خرس‌خاله می‌نامم تا حتی‌الامکان از ذکر اسامی نحس آن‌ها پرهیز کرده باشم!) آیا بنظر تو تحریک‌کنندگان قاتلین برادر و برادرزاده من و آزاردهنگان سایر سادات، اهل «نفاق، اختلاف، تهمت، دروغ، دودستگی و الفاظ غیراخلاقی» نبودند؟!» ۴) در پیام شماره ۰۱۱ کانال گنبد فیروزه؛ https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/50 در حلاجی اتهامات و تهمت‌های ممدننگی (در پیام سرگشاده‌ای که علیه بنده در گروه مجازی شورای خائن، منتشر کرده بود)، نوشته‌ام: «عبارت پایانی وی هم متاسفانه بجز تکرار همان «رنگرزی همیشگی نخ‌نما شده» وی، چیزی نیست! با این حال لازمست برای آن‌ها که گوش شنوای‌شان سنگین است، توضیح واضحاتی بدهم: ۱۳/۱- کنار هم قرار دادن {«همه دوستان» + «اهالی محترم»} غلط‌انداز است. «همه دوستان» ایشان عده‌ای عشّک، قودوغ و تا حدودی جوجوغ و خرس‌خاله بیشتر نیستند که قطعاً لیاقت همدوشی با «اهالی محترم» را ندارند. ۱۳/۲- بنده «همه دوستان» وی (از نانکلی و طاهرخانی گرفته تا آن‌ها که دست‌های کثیف‌شان به حفاری‌های غیرمجاز و حرام آلوده است و نیز رفقای خائن عضو شورایش و نیز سایر مَلاء منافق روستا و همچنین شیاطینی که چشم دید سادات را ندارند و علیه آنان، سمپاشی و لجن‌پراکنی کرده‌اند) را مورد توهین خود قرار داده‌ام که البته می‌توان جمع آن‌ها را اقلیتی از اهالی (ناخور دهات) به شمار آورد ولیکن توهین‌های بنده قابل تعمیم به کل اهالی محترم روستا نبوده و نیست. بنابراین تهمت ممنوع!» 👌 چنانکه قابل ملاحظه است، بنده هیچ‌کدام از چهار موردی که کلمه ترکیبی و ضرب‌المثلی «خرس‌خاله» را به کار برده‌ام، به نانکلی (اعم از اوقاف و اوباش)، نسبت نداده‌ام. ولیکن در دادگاه رسیدگی کننده به شکایت وی بعنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بویین‌زهرا علیه بنده (در دادسرای ویژه روحانیت قزوین ۱۴۰۳/۲/۲۳)، کلمه مذکور، توهین تشخیص داده شد و موجب محکومیت بنده گردید! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ گروه هم‌اندیشی سادات میدان 🎲 گروه هم‌اندیشی سیدعلاءالدین 🌹